Aku laadimine
Re: Aku laadimine
jah, see on kõik tõsi siis kui üritad laadida juba seal 0 juures või lausa alla selle. ja kui laed üsna suure vooluga.
ma küsisin rohkem sellest nurgast, et mis siis juhtub kui +10 asemel võtad ja laed näiteks +5ga, ja seejuures mitte just niiväga suure vooluga. mulle teadaolevalt ei juhtu midagi, vähemalt pole oma akude puhul mingisugust kiirendatud mahtuvuse vähenemist senimaani täheldanud. akusid laen ruumis, kus suurem osa ajast ongi temperatuur kuskil seal +5 +10 vahel. ühesõnaga mina olen nii aru saanud, et külmas ei tohi hakata laadima suure vooluga - siis juhtub see mida kirjeldasid. külm = 0 või alla ja suur vool on näiteks 1c antud kontekstis, loomulikult ka veel suuremad voolud millega mõned laadijad laevad (näiteks tööriista akusid). küll aga ei juhtu mitte midagi kui laed näiteks 0.25c ja laadimist alustades on aku temp ütleme 5c. see tõuseb väga kiirelt nagunii paari kraadi võrra kõrgemale. aga eks mõne protsendi jagu väga pikas plaanis aku eluiga kannatab nagunii jah, kui sa ei lae/tühjenda seda just TÄPSELT ideaaltingimuste juures kogu eluea jooksul. see on aga nii ehk naa suht ebareaalne väljavaade 99% reaalse kasutusjuhu puhul.
ja on ikka toimunud arenguid, ma ei tea kas läbimurre või mitte aga lithium-titanate cell näiteks on ikka hoopis teine muusika võrreldes näiteks tavalise "vanakooli" lithium-ioniga. nii tühjaks kui ka täislaadimise usable temperature range on oluliselt laiem, lisaks paljudele teistele omadustele. kahjuks väga kallis on see keemia (endiselt), muidu oleks ammu juba enesele ühe korraliku paki ehitanud
ootan läbimurret hindades 
ma küsisin rohkem sellest nurgast, et mis siis juhtub kui +10 asemel võtad ja laed näiteks +5ga, ja seejuures mitte just niiväga suure vooluga. mulle teadaolevalt ei juhtu midagi, vähemalt pole oma akude puhul mingisugust kiirendatud mahtuvuse vähenemist senimaani täheldanud. akusid laen ruumis, kus suurem osa ajast ongi temperatuur kuskil seal +5 +10 vahel. ühesõnaga mina olen nii aru saanud, et külmas ei tohi hakata laadima suure vooluga - siis juhtub see mida kirjeldasid. külm = 0 või alla ja suur vool on näiteks 1c antud kontekstis, loomulikult ka veel suuremad voolud millega mõned laadijad laevad (näiteks tööriista akusid). küll aga ei juhtu mitte midagi kui laed näiteks 0.25c ja laadimist alustades on aku temp ütleme 5c. see tõuseb väga kiirelt nagunii paari kraadi võrra kõrgemale. aga eks mõne protsendi jagu väga pikas plaanis aku eluiga kannatab nagunii jah, kui sa ei lae/tühjenda seda just TÄPSELT ideaaltingimuste juures kogu eluea jooksul. see on aga nii ehk naa suht ebareaalne väljavaade 99% reaalse kasutusjuhu puhul.
ja on ikka toimunud arenguid, ma ei tea kas läbimurre või mitte aga lithium-titanate cell näiteks on ikka hoopis teine muusika võrreldes näiteks tavalise "vanakooli" lithium-ioniga. nii tühjaks kui ka täislaadimise usable temperature range on oluliselt laiem, lisaks paljudele teistele omadustele. kahjuks väga kallis on see keemia (endiselt), muidu oleks ammu juba enesele ühe korraliku paki ehitanud


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.