Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 881
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Uus aprilia Tuareg on igati tore ratas aga nagu paljudel värsketel toodangutel viskab tal ka veidi lapsehädasid sisse.
Üks nendest muredest võib olla esivedrustuse vale koostamine. Piaggio grupp tellis Apriliale KYB käest amordid teatud spec-iga aga seal on esinenud vigu koostamisel ja tänu sellele ei ole nende sõiduomadused normaalsed. Lihtsaimal moel võiks selgitada nii, et sümptomiks on selline "trampiv" esiots ja veidi liiga nagu põrutav tunne kruusa aukudes sõites. See siis peale lihtsalt kehva sõidumugavuse rikub amordi sisu ja halvemal juhul ka lõhub velje.
Korda saab teha ja tulemus oluliselt parem kui võiks arvata. Täpselt ei tea, kui paljud Tuareg-id selle all kannatavad, vb kõik, vb mõned.
Aga kui kellelgi on sellist tunnet, et tema rattal on see "sümptom", siis võiks meie poole murega pöörduda. Saaksime teha kohalikku statistikat ja vajadusel suuremat ringi teavitust meie kandi Tuareg-i omanikele. Teeksime sellise pakkumise, millest ei saa keelduda.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Teisest küljest, suurem osa omanikke/ostjaid kahjuks ilmselt ei saa üldse arugi, et neil seal midagi valesti on. Selles suhtes ehk hea tõesti infokampaaniat teha, iseasi kas see siit just väga kaugele levib.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 881
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Mujalt maailmast pole esinduste poole pöördumine eriti millegi eduliseni viinud.will111 kirjutas: ↑29 Okt 2023, 22:30Mis seal pandi mõned seibid liiga palju stacki või jäeti nõela ots teritamata? Kõlab igatahes nii, et compression stroke on täiesti kinni omadega. Anyway, kas selliste vigade ja täiesti tuttuue rattaga siiski mitte otse kuskile müüja poole ei peaks pöörduma (kes siis omakorda nähtavasti pöördub tootja poole, et mis lahendus jne)? Nad peaksid sellised asjad ikkagi tasuta lahendama.
Teisest küljest, suurem osa omanikke/ostjaid kahjuks ilmselt ei saa üldse arugi, et neil seal midagi valesti on. Selles suhtes ehk hea tõesti infokampaaniat teha, iseasi kas see siit just väga kaugele levib.
Kui saaksime kasvõi mõnd kohalikku aidata (või vähemalt kontrollida, kas on see üldse esinev mure kõigi rataste puhul) siis oleks ka juba hea.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
aga see mis Snowhite kirjutas on täiesti reaalne ja täiesti reaalsus. ja pole see mitte ainult mingi aprilia tuareg, vaid väga paljudel ratastel läbi aegade on forkides pehmelt öeldes väga kaheldavat setupi kasutatud. sel on muidugi omi põhjuseid ka, näiteks see et tootjalt tellitakse mingi teatud turu (keskmise sõitja massi) jaoks, optimeeritakse mingile teatud sõidustiilile, teatud kliima jne.
ma küll ei tea kui hull asi konkreetselt sellel tuaregil on, kuid absoluutselt ei imestaks kui amort tõesti vastabki suhtkoht täpselt sellele antud kirjeldusele. olen selliseid amorte ikka kümnetes testsõidutanud. suurem osa rattaid mis minu juures amordihoolduses käivad, tuleb teha tehasespecist mingi teatud muudatus, et amort reaalse kasutaja jaoks normaalselt tööle hakkaks. kas panna teistsugune visko sisse, teine õli kogus, spacerit juurde/maha jne. ja need on sellised lihtsamad asjad.
paraku suurem osa tsikliste, pakun et julgelt 95%+ eestis sõidab ringi TÄIESTI SUVALISES seades amordiga, küll on need liiga pehmed või liiga jäigad, kas siis vedru või amordi enda mõttes, või mõlema! kõrgus täiesti absurdselt paigast ära jne. aga kasutaja ise ei saa sellest aru ja keegi teine teda ka sellega aidata ei oska
-
- Postitusi: 810
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Rääkimata sellest, et enamustel hall ja haisev ollus sees. Ega sinna sisse tänavarattal keegi naljalt ei piilu, ainult siis kui simmer lekkima hakkab....will111 kirjutas: ↑30 Okt 2023, 18:00hull teemaarendus ikka siit kujunenud
aga see mis Snowhite kirjutas on täiesti reaalne ja täiesti reaalsus. ja pole see mitte ainult mingi aprilia tuareg, vaid väga paljudel ratastel läbi aegade on forkides pehmelt öeldes väga kaheldavat setupi kasutatud. sel on muidugi omi põhjuseid ka, näiteks see et tootjalt tellitakse mingi teatud turu (keskmise sõitja massi) jaoks, optimeeritakse mingile teatud sõidustiilile, teatud kliima jne.
ma küll ei tea kui hull asi konkreetselt sellel tuaregil on, kuid absoluutselt ei imestaks kui amort tõesti vastabki suhtkoht täpselt sellele antud kirjeldusele. olen selliseid amorte ikka kümnetes testsõidutanud. suurem osa rattaid mis minu juures amordihoolduses käivad, tuleb teha tehasespecist mingi teatud muudatus, et amort reaalse kasutaja jaoks normaalselt tööle hakkaks. kas panna teistsugune visko sisse, teine õli kogus, spacerit juurde/maha jne. ja need on sellised lihtsamad asjad.
paraku suurem osa tsikliste, pakun et julgelt 95%+ eestis sõidab ringi TÄIESTI SUVALISES seades amordiga, küll on need liiga pehmed või liiga jäigad, kas siis vedru või amordi enda mõttes, või mõlema! kõrgus täiesti absurdselt paigast ära jne. aga kasutaja ise ei saa sellest aru ja keegi teine teda ka sellega aidata ei oska
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 810
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 09 Apr 2012, 21:10
- Tsikkel: tenere 700
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Neid lapsehädasi on sellel rattail ikka päris mitu...
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2542
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 356 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Kuidagi tuleb see "rape" ju servicesse tirida
-
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Kui küsitakse,siis tuleb ju vastata, aga personaalne vastus sulle oleks, et keri teema algusesse ja loe kõik postid läbi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
No amordid võiks siiski olla uuel tehasest tulnud rattal normaalselt töötavas olukorras. Teemalagataja ju kirjutab, et vead on amordi koostamisest, mitte asja mitte töötamisest või kehvast seadistusest. Ja kui esindus ei suuda selle asjaga tegeleda, siis pole asi just nii nagu peaks olema. Kahjuks on see esinduste teema paljude markide puhul selline ja paljude erinevate probleemidega saaks lihtsad lahendused leida, aga kui pole tehasest ettekirjuatatud, siis ei tee või ei oska teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
mind ennast kõige rohkem just huvitaski see väide, et amordid on vigaselt koostatud, aga kogu sellest segasest jutust ei tule välja, mis konkreetselt. mis on selline väide, mida ma KYB amordi kohta kohe üldse ei taha uskuda. teemaalgataja on ise ka vait nagu kult rukkisurmas66 kirjutas: ↑31 Okt 2023, 15:56No amordid võiks siiski olla uuel tehasest tulnud rattal normaalselt töötavas olukorras. Teemalagataja ju kirjutab, et vead on amordi koostamisest, mitte asja mitte töötamisest või kehvast seadistusest. Ja kui esindus ei suuda selle asjaga tegeleda, siis pole asi just nii nagu peaks olema. Kahjuks on see esinduste teema paljude markide puhul selline ja paljude erinevate probleemidega saaks lihtsad lahendused leida, aga kui pole tehasest ettekirjuatatud, siis ei tee või ei oska teha.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1945
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
-
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
https://www.veltmotocenter.ee/motohoold ... moto-guzzi
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 196 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Aga no reaalne lahendus pakuti välja...edasine jauramine siin teemas on 90% lihtsalt mingisugune kiun ja täiesti tühi saagimine. See on ju ilmselge, et tootjad/tehased ei tee kõiki asja viimse perfektsuseni, eriti tänapäeval kus absoluutselt kõige toodetava kvaliteet üleüldises mõttes langeb sõna otseses mõttes iga päevaga. Materjalid, kvaliteedikontroll, engineering, tööjõu kvalifikatsioon ja kvaliteet...absoluutselt kõige pealt kus vähegi võimalik üritatakse iga viimast kui penni kokku hoida. Aga mõni siiski imestab, et no kuidas saab olla võimalik, et tehasest ei tulegi ainult 100% perfektsed asjad Ma imestan, et kuidas saab olla nii naiivne
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 196 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
PS Esiveljed on neil nõrgakesed, palgiületused jms raskem kasutamine, teeb selle kiirelt kõveraks.
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Pole miskit lugeda enam, OT on prügikasti läinud. A ei mäleta ka, et keegi autode kohta küsis. Lihtsalt ühest hetkest hakati rääkima neist ja siis läks täitsa lappesse.
-
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Eesti on väike. Kõike ei saagi ja peagi siin kohapeal remontima.will111 kirjutas: ↑31 Okt 2023, 18:00Ei pruugi see aprilia "ametlik esindus" midagi rohkemat teada ega osata ega arvata asjast. Amordid ja eriti nende korrektne seadistamine on ikka väga spetsiifiline teema ja valdkond. Seepärast ei tegele sellega ka sisuliselt mitte ükski mototöökoda. Hooldust osatakse enamvähem teha, thats about it. Tõeliselt oskajad isikud (spetsiifiliselt amortide alal näiteks) ei tööta mitte üheski esinduses üleüldise remondimehena, samas ka mitte mingi töödejuhataja või bossi ametis. Spetsialiste, st. väga spetsiifilise valdkonna spetsialiste aga vähemalt eestis ükski nn. esindus oma palgal ei hoia, ei jaksakski hoida kui aus olla ja poleks mitte kuidagi praktiline ka! ERITI mitte selline nisivärk nagu aprilia esindus. Seega seal mingisugust sellist teadmist ei leidu ja ongi see müstika lahendatud.
Aga no reaalne lahendus pakuti välja...edasine jauramine siin teemas on 90% lihtsalt mingisugune kiun ja täiesti tühi saagimine. See on ju ilmselge, et tootjad/tehased ei tee kõiki asja viimse perfektsuseni, eriti tänapäeval kus absoluutselt kõige toodetava kvaliteet üleüldises mõttes langeb sõna otseses mõttes iga päevaga. Materjalid, kvaliteedikontroll, engineering, tööjõu kvalifikatsioon ja kvaliteet...absoluutselt kõige pealt kus vähegi võimalik üritatakse iga viimast kui penni kokku hoida. Aga mõni siiski imestab, et no kuidas saab olla võimalik, et tehasest ei tulegi ainult 100% perfektsed asjad Ma imestan, et kuidas saab olla nii naiivne
Meil oli aastaid tagasi uutel ratastel mingi probleem Fox-i amortidega. Amordid koguti kokku ja saadeti Soome partneri juurde kus need korda tehti.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 167
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 362 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Lihtsas keeles on vedrudel mingi üldine number antud. Tegelikkuses ma tean, et meie insenerid räägivad, et enamvähem teadlase ja super arvuti tasemel arvutatakse ja mitte ükski vedru ei ole samavõrdne. Et seadistust teevad vähesed hästi. Lihtsalt hüdroga saab enamvähem eestis isegi näppudel kokku lugeda inimesi kes isegi nurgataga garaazis suudavad suurtel masinatel asjad paika ajada.
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 196 korda
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Mida iganes,tundus kinnimaksmata reklaamina sest keegi ju siit foorumist nõu ei küsinud ja abi ei otsinud.
No näe, üks kannataja nüüd ju ilmus välja.
Tea kas kuskil margi-mudeli foorumis teemat pole kajastatud.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Aga palun, 11lk Tuaregi amordijuttu. Vedrustuse tootja on sinna jätnud ühe vajaliku seibi panemata, tänu millele lööb ülejäänud seibid kõveraks.
https://www.advrider.com/f/threads/tuar ... a.1622983/
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem
Nagu eelmises postis kirjutasin ja panin ka lingi, on KYB jätnud sinna ühe 1mm seibi panemata.mx77 kirjutas: ↑31 Okt 2023, 16:00mind ennast kõige rohkem just huvitaski see väide, et amordid on vigaselt koostatud, aga kogu sellest segasest jutust ei tule välja, mis konkreetselt. mis on selline väide, mida ma KYB amordi kohta kohe üldse ei taha uskuda. teemaalgataja on ise ka vait nagu kult rukkisurmas66 kirjutas: ↑31 Okt 2023, 15:56No amordid võiks siiski olla uuel tehasest tulnud rattal normaalselt töötavas olukorras. Teemalagataja ju kirjutab, et vead on amordi koostamisest, mitte asja mitte töötamisest või kehvast seadistusest. Ja kui esindus ei suuda selle asjaga tegeleda, siis pole asi just nii nagu peaks olema. Kahjuks on see esinduste teema paljude markide puhul selline ja paljude erinevate probleemidega saaks lihtsad lahendused leida, aga kui pole tehasest ettekirjuatatud, siis ei tee või ei oska teha.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.