Aku laadimine


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Aku laadimine

Lugemata postitus Postitas will111 »

jah, nii on, õigemini natuke üle 14v kui süsteem on ilusti korras ja adektvaatne. ja bulk charge reziimis on tavaliselt akulaadijate pinge üldse ~14.5 kandis. mis sobib IDEAALSELT ka kõigile liitiumakudele (sest kõik need sõidukite akud on lifepo4 keemia!), samuti nagu sobib täpselt sama ideaalselt ka natuke väiksem pinge ehk kõik 13.8 kuni 14.6 on väga fine ning mitte mingit probleemi ei teki, mingit "eri" laadijat ei ole vaja ning mingit pagana pingeregulaatorit ei ole vaja välja vahetada. arusaamatu mis pada renx siin ülevalpool ajab, see on täielik absurdikomöödia.

kui ka laadimispinge on veel väiksem (kui ~13.8) siis loll jutt on see, et liitiumaku enam ei lae, vaid siis lihtsalt võtab see laadimine sigakaua aega. see on põhjus miks sõiduki laadimissüsteem ei jaksa sel juhul akut ilmselt enam täita, juhul kui käivitad tihti ning pikalt ei sõida.

samuti on täielik lollus kõik see jutt, et "targad" laadijad "eeldavad" et nad ühendatakse 6 2v celli taha ning justkui oleks 4 3v celli nüüd mingi suur segadus. laadija ei näe mitme celli taha ta on ühendatud, laadija näeb jadamisi ühendatud paki pinget, KÕIK! mingisugust "electrical language" laadija ning akupaki vahel ei eksisteeri ehk siis see ülevalpool kopitud ingliskeelne tekst on täielik BS

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”