Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2687
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 196 korda
- Tänatud: 419 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Rahandusministeerium ei maga 
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12024 ... -parandada
Ehk siis meie automaks saab olema "parem/õiglasem" kui põhjanaabritel

https://arileht.delfi.ee/artikkel/12024 ... -parandada
Ehk siis ilmselt vaadatakse varsti üle ka need juhud, kus kaubik on M1-na registreeritud, kui see soodsam tuleb.ärileht kirjutas:Siinkohal tehti aga kaubikutele erand: kui sõiduautode puhul arvestatakse praeguses valemis CO2 komponenti esimesest grammist, siis kaubiku puhul hakatakse seda arvestama alles 205 grammist kilomeetri kohta. Turul leidub seejuures mitut sorti sõidukeid, mida saab registreerida nii sõiduautona (M1-kategoorias) kui ka kaubikuna (N1-kategoorias).
Hea näide on Toyota Land Cruiser, mida on juba praegu võimalik osta kui N1-kategooria sõidukit. Selle kui sõiduauto registreerimistasu oleks 13 565 eurot ja aastatasu 940 eurot. Kaubikul oleksid vastavad arvud 2285 eurot ja 205,50 eurot. Seega oleks juba ainuüksi registreerimiselt maksuvõit üle 10 000 euro.
Ehk siis meie automaks saab olema "parem/õiglasem" kui põhjanaabritel

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.