Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 533
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 82 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kiilas »

bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Tegemist sama DLAA mootoriga mis eelmiselgi päringul, seega 1,0 ja 81kw
Vehicle Identification No.
WAUZZZGB3PR041492
Model
Audi A1 sportback 1.0
A1
Date of production
08.02.2023
Year
2023
Sales type
GBAAMG
Engine Code
DLAA
Transmission Code
URH
Axle drive
7C
Equipment
YM
Roof color
2Y
Exterior color / Paint Code
2Y / S9R
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. »

bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Järgmisel korral tead vastata “No dude, it’s three point õu cylinders” :mrgreen:
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Maaks »

M.T. kirjutas: 20 Nov 2023, 11:09
bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Järgmisel korral tead vastata “No dude, it’s three point õu cylinders” :mrgreen:
Oleks see nii lihtne :-)
35TFSI on samuti 3 silindrit :!: Audil see markeering on veic segadust tekitav, 40TFSI võib olla 2L aga ka 1,4L jne, AGA üks on kindel - suurem number on alati parem. 60TFSI tähendab A8 sees 3,0L V6 mootorit
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Maaks kirjutas: 20 Nov 2023, 11:21
M.T. kirjutas: 20 Nov 2023, 11:09
bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Järgmisel korral tead vastata “No dude, it’s three point õu cylinders” :mrgreen:
Oleks see nii lihtne :-)
35TFSI on samuti 3 silindrit :!: Audil see markeering on veic segadust tekitav, 40TFSI võib olla 2L aga ka 1,4L jne, AGA üks on kindel - suurem number on alati parem. 60TFSI tähendab A8 sees 3,0L V6 mootorit
Ma üks päev mõtlesin, et kui palju see Audi turundusosakond pidi kanepit ära tõmbama, kui ta uute mudelitähistega välja tuli.
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1940
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Vint »

Kes tahab võib ise osta kroomitud tähekesi ja panna mis iganes teksti, tagumisele luugile.
Kui mõte ei lenda, võib ka foorumist küsida näiteid. :bsmile: :mrgreen:
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas bitter »

kiilas kirjutas: 20 Nov 2023, 09:13
bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Tegemist sama DLAA mootoriga mis eelmiselgi päringul, seega 1,0 ja 81kw
Vehicle Identification No.
WAUZZZGB3PR041492
Model
Audi A1 sportback 1.0
A1
Date of production
08.02.2023
Tänan jälle. Tunne oli küll selgelt erinev. Automaatkast oskas palju paremini pöördeid valida ja sidurdada, turbo viivitust ei märganud üldse. Üllatav oli selle aasta autolt füüsiline süütelukk leida. Mootori seiskamine polnud võimalik ilma käigukangi P-le lükkamata.
Maaks kirjutas: 20 Nov 2023, 11:21
35TFSI on samuti 3 silindrit :!: Audil see markeering on veic segadust tekitav, 40TFSI võib olla 2L aga ka 1,4L jne, AGA üks on kindel - suurem number on alati parem. 60TFSI tähendab A8 sees 3,0L V6 mootorit
selgub, et seos on võimsusega
Badge Power
25 Less than 100hp
30 110-120hp
35 150hp
40 190-210hp
45 230-270hp
50 280-300hp
55 360-385hp
60 More than 400hp
https://www.buyacar.co.uk/car-advice/audi-engine-codes/
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Seos võib võimsusega olla, aga tavainimese jaoks puudub seal igasugune seos. Või loogika.
Vaatad seda numbrit ja wtf sealt järeldama peaks? Ainult seda, et mida suurem number, seda ägedam?
A see pole muidugi ainult Audi probleem, teised sakslased sama geniaalsed. Varem oli bemmiga lihtne - 320, 325, 328, ..., 520, 525, 530, jne-jne. Siis tulid turbod, twin turbod ja ka 3x turbo ja numeratsioonist ei saa enam s.ttagi aru. Mitu silindrit või liitrit see moto seal on? Üldse tekib küsimus, et mis krdi pärast neid kasutatakse ja sinna p.rse peale ka kleebitakse, kui tagasõitja sellest halligi välja lugeda ei oska?
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas bitter »

Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

bitter kirjutas: 21 Nov 2023, 00:53
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
Või 0-100 aeg (togi)

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. »

bitter kirjutas: 21 Nov 2023, 00:53
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
Point oligi, et see numrikombo seal pagassiluugil ei ütle kellelegi peale tootjatehase turindustiimi halligi enam. Pangu lihtsalt A3, A4 jne mudelitähis ja that’s it.
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Maaks »

M.T. kirjutas: 21 Nov 2023, 08:41
bitter kirjutas: 21 Nov 2023, 00:53
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
Point oligi, et see numrikombo seal pagassiluugil ei ütle kellelegi peale tootjatehase turindustiimi halligi enam. Pangu lihtsalt A3, A4 jne mudelitähis ja that’s it.
Ole omaette! :mrgreen: See tähendab, et minu "hüper-super-kõiklisad" A3(või A4/6/8) näeks täpselt samasugune välja kui "naabri Malle" hind alates mudel :wack:
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2195
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 555 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ah tulge maa peale, keegi kellel endal Audit võimisiganes muud sellist marki sõidukit pole ei ole neid tähistusi kunagi teadnud. Uhkusest punnis omaniku A340 TFRS GTI 2000 E-Turbo Elegance Special on lihtsalt järjekordne jalus tolgendav hall kühvel ja moos.

Eriti napakas on see punnitamine seda asjaolu arvestades, et kõik uued autod näevad pmst identsed välja - veidi porisema ilmaga läheks ikka väga raskeks selle tunnistuse andmine, et kas pangaröövlid põgenesid nüüd Kiaga, Hyundaiga, Peugeotiga või millegaiganes neist volkaritest. Mudelid käivad juba kaarega üle minusuguse tavajussi mõistuse...
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Maaks kirjutas: 21 Nov 2023, 08:46
M.T. kirjutas: 21 Nov 2023, 08:41
bitter kirjutas: 21 Nov 2023, 00:53
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
Point oligi, et see numrikombo seal pagassiluugil ei ütle kellelegi peale tootjatehase turindustiimi halligi enam. Pangu lihtsalt A3, A4 jne mudelitähis ja that’s it.
Ole omaette! :mrgreen: See tähendab, et minu "hüper-super-kõiklisad" A3(või A4/6/8) näeks täpselt samasugune välja kui "naabri Malle" hind alates mudel :wack:
A seda hüper-super lisadelisti ju see number nagunii kuidagi ei väljenda (togi)
No paned spinner ilukilbid omale ja 10x rohkem feimi igal juhul vs mingi 30, 40 või mis iganes number seal luugil.
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas tito »

M.T. kirjutas: 20 Nov 2023, 23:10
Seos võib võimsusega olla, aga tavainimese jaoks puudub seal igasugune seos. Või loogika.
Vaatad seda numbrit ja wtf sealt järeldama peaks? Ainult seda, et mida suurem number, seda ägedam?
A see pole muidugi ainult Audi probleem, teised sakslased sama geniaalsed. Varem oli bemmiga lihtne - 320, 325, 328, ..., 520, 525, 530, jne-jne. Siis tulid turbod, twin turbod ja ka 3x turbo ja numeratsioonist ei saa enam s.ttagi aru. Mitu silindrit või liitrit see moto seal on? Üldse tekib küsimus, et mis krdi pärast neid kasutatakse ja sinna p.rse peale ka kleebitakse, kui tagasõitja sellest halligi välja lugeda ei oska?
Misasja, bemm mersuga on kõige ajuvabam auto üldse enda krdi e-de ja w-dega mis see number sabas seal üldse passib.
Mul komejant elust enesest kui e21 ja 30 olid peavooluautod ja mingi jorss sattus sellise omanikuna meil varuosapoes leti taha. Jutt oli puhtas vene keeles ja umbes tõlgituna selline, et: "Mul 323, vaja õhufiltrit" (oligi selline ei tere ja head smal talki) kolleeg küll tabas nooti, kuid küsis kõhklemata: "Mis aasta MAZDA Teil on"
Ilma pikema pausita tuli pikk venekeelne roppus mille lõppu oli venitatud "mnje bemvõeee bljät" :mrgreen:
Aga kui Su sõidukil saba liiga tühi ja omanäotu tundub, siis mul kroomist tähti terve põrand päevalõpuks täis ja kui tuled klaasi vahetama võime Jussiga miskit kena sinna improviseerida (s3ndm3nud3s) (lol)
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. »

tito kirjutas: 22 Nov 2023, 08:26
Aga kui Su sõidukil saba liiga tühi ja omanäotu tundub, siis mul kroomist tähti terve põrand päevalõpuks täis ja kui tuled klaasi vahetama võime Jussiga miskit kena sinna improviseerida (s3ndm3nud3s) (lol)
Info liigub teil majas ikka kiirelt. :)
DAS AUTO, alla selle pole nõus :mrgreen:
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Ain »

Das auto? :D
das auto.png
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1940
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Vint »

Lugenud seda kunagi nii Soome kui ka Eesti mersu foorumitest, alates aastast xxxx võib uut autot tellides, jätta mudelile viitavad tähekesed ära.
Olevat isegi AMG'ga võimalik. Hübriid olla ainuke mis ei käi akude tõttu selle alla. Informeerib päästjaid õnnetuse korral.
Kasutaja avatar

Forumist
Postitusi: 136
Liitunud: 16 Apr 2015, 18:28
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Forumist »

See variant on 50+ aastat kindlasti valikus olnud (lisavarustuse kood 260). BMW-l ka väga kaua.

grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas grahv »

Ain kirjutas: 22 Nov 2023, 10:39
Das auto? :D
das auto.png
See täpe pole sittagi! Meil tutikana liisitud 2017 Caravelle 2.0 150kw, läbisõiduga miski 145-150tkm - eriti hoolsalt peetud ja esinduses hooldatud rohkem kui ette nähtud... Esisild koliseb algusest saati ja kisub paremale ka 0-kaldega - lootusetu, ei saadagi otse sõitma, peale pikka sõidupäeva üks käsi väsinud :). Õlikulu oli vahepeal 6l(!) välba jooksul, juurde sai valatud kahe liitri kaupa :D - esindus korraldas õlikulu mõõtmisi ja pidas nõu tootjaga... kõik olevat normipiires! Kui dpf pidevalt ummistuma hakkas, siis lõpuks öeldi, et OK vahetame kolvigrupi, tootja katab 1/3 kulud :twisted: See on siin meie piirkonnas viimane alles jäänud selle malli DAS AUTO.
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1210
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Turist »

grahv kirjutas: 23 Nov 2023, 12:42
Õlikulu oli vahepeal 6l(!) välba jooksul, juurde sai valatud kahe liitri kaupa :D - esindus korraldas õlikulu mõõtmisi ja pidas nõu tootjaga... kõik olevat normipiires! Kui dpf pidevalt ummistuma hakkas, siis lõpuks öeldi, et OK vahetame kolvigrupi, tootja katab 1/3 kulud :twisted:
Konkreetse auto kohta ei tea, aga tihti on klapisääretihendite viga, juba alla 100 000 km juures. Kui nende vahetamise vajadust õigel ajal ei tuvastata, võib edasi tekkida juba teisi (ja kulukamaid) probleeme.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

grahv kirjutas: 23 Nov 2023, 12:42
Ain kirjutas: 22 Nov 2023, 10:39
Das auto? :D
das auto.png
See täpe pole sittagi! Meil tutikana liisitud 2017 Caravelle 2.0 150kw, läbisõiduga miski 145-150tkm - eriti hoolsalt peetud ja esinduses hooldatud rohkem kui ette nähtud... Esisild koliseb algusest saati ja kisub paremale ka 0-kaldega - lootusetu, ei saadagi otse sõitma, peale pikka sõidupäeva üks käsi väsinud :). Õlikulu oli vahepeal 6l(!) välba jooksul, juurde sai valatud kahe liitri kaupa :D - esindus korraldas õlikulu mõõtmisi ja pidas nõu tootjaga... kõik olevat normipiires! Kui dpf pidevalt ummistuma hakkas, siis lõpuks öeldi, et OK vahetame kolvigrupi, tootja katab 1/3 kulud :twisted: See on siin meie piirkonnas viimane alles jäänud selle malli DAS AUTO.
Mul oli 2015 Škoda Octavia Scout 2,0 TDI 132kw ja hakkas peale 75000km hooldust 7-8000km pärast õli küsima. Pikalt ei mõelnud,läks müüki. Enne oli 2007 Volvo XC90 ja see hakkas esimest korda hoolduste vahel õli küsima 320000km hoolduse järel ja siis sai ka hoolduste vahel 0,5-0,7l valatud. Välp oli 20000km. Sõistin sellega 396000-ni ja peale Škodat on 2017 Vito 119 4matic istmetega ehk V-250-ga tehniliselt identne. Täna tuli 300000 ette ja siiani õli pole juurde valanud. Välp mul näidiku järgi üldiselt kuskil 37000-38000km. Veermikus vahetatud esivedrud-amordid ja tagaamordid. Mootori juurees vahetasin mõned kuud tagasi ära sisselaske kollektori, sest lõi prao sisse. Plast junn oli ilmselt oma elu ära elanud. Adblue pihusti sai ka 200000km juures hoolduses vahetatud. Rohkem nagu ei meenugi midagi. Kuluosad kuluvad nagi ikka kõigil. Kui esinduses kokkujooksu lased panna,siis kuluvad rehvid ka kiirelt,aga kui oskaja mees teeb, siis kestavad 2 hooaega.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

suitsupakk
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Aug 2023, 20:45
Tsikkel: võimas

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas suitsupakk »

Teen veits uuringut yamaha xv1600 kohta - kui kaua kestab ja maksab veorihm?
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

IMHO kestab kauem kui kett AGA...
On eriti vastuvõtlik igasugustele kõrvalistele objektidele. Samas on originaalseades veorihm kaitsmetega nii hästi ümbritsetud, et sinna millegi sattumine on asjaolude eriti s**t kokkulangemine!
Maksab palju, aga kestab kaua :D
Endal oli COVIDi, Suessi ja muude jamade ajal lihtsalt üks kasutet e-bayst reservi tellitud, et kui läheb, on kohe võtta, selmet' et kuna ja kas üldse saab kuskilt!
Üldiselt: ei pea kartma!

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Enda poolt ka "rumal" küsimus:
Auto tagaklaasi soojendus-traadid OK aga šhitt ühendus just seal, kus juhtmed klaasile kinnituvad.
Millega ja kuidas seda ühendust parandada?
Kuuma ei julge ISE eriti anda, klaas raibe kallis ja pole eriti saada kah.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


joha123
Postitusi: 228
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas joha123 »

parandasin kunagi mingi külmjoote pastaga... aga teoreetiliselt peaks metalliepo ka asja korda ajama, seda saab ka peene niidina kuhugi kanda... enne testi igaks juhuks...
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Neid "niidiparandajaid" on müügil hulgim, lihtsalt plökerdan paksemalt?
Mul' just sealt, kus peajuhe klaasile kinnitub ,scheisse...

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3140
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

yeekim kirjutas: 02 Dets 2023, 18:35
Enda poolt ka "rumal" küsimus:
Auto tagaklaasi soojendus-traadid OK aga šhitt ühendus just seal, kus juhtmed klaasile kinnituvad.
Millega ja kuidas seda ühendust parandada?
Kuuma ei julge ISE eriti anda, klaas raibe kallis ja pole eriti saada kah.

edu
Hõbelakki on sul vaja. 2010a tagasi leidus sellist asja veel autopoodides. Tänapäeval ei tea. Ise sai elektroonikal radu parandatud sellega ja töötas hästi.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Veelkord, see ei ole "rada" vaid peaühendus, mis n****b!

Aga proovin selle lögaga :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1697
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl »

Oskab keegi soovitada mingit löga, mida autorehvi sise lasta läbi ventiili, et leket peatada? Midagi, mis ventiili äre ei ummistaks ja pärast võimaldaks ka rehvi vahetada. Nädalaga jookseb suht tühjaks kuskilt. Kruvi ei leidnud esimese hooga.
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 472
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

A miks rehvitöökojas korda ei lase normaalselt teha?
...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”