Tuuletümitamine ehk wind buffeting
-
- Postitusi: 465
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Tuuletümitamine ehk wind buffeting
Me siin sõbraga olema sama probleemi ees.
Mul natuke asi lahenes, kui sain suurema klaasi ette. Triumph bonneville - ilma klaasita on täitsa piin, pea loperdab, väike tuulkelaas <100km/h suht OK, kuid üle selle e. neljarealisel täitsa jama. Suurem klaas on nüüd parem. tõstab tuule üles ning täpselt nina ees langeb rinnapeale. Ilma klaasita tõstis paak tuule kuidagi alt kiivrisse.
Lisaks vooderdasin natuke kiivrit ka, sest mul käib kiirvil (Nolan N40-5 gt nokaga) lõug eest ära - mitte n.ö. üles lahtikäiv, vaid klõpsuga eest... Ega see siis nüüd kõige vaiksem pole aga kannatab ilusti tuhandeid km sõita.
Sõbra oliliselt minust pikem ja kogukam ning Blauer Hi-tech lahtikäiv kiiver, mühiseb mis kole koos F850GS... Säti kuidas tahad seda originaal klaasi.
Eks peab hakkama kiivreid valima või tuleks kõigepealt n.ö. windblokkerit kasutada, kuid ei tahaks nagu, siis sõida juba katus peal. Suve soojaga on selle blokkeri kasutamine täitsa piin. Ühes jamast saad lahti ning kohe teine kallal - palavus.
Mul natuke asi lahenes, kui sain suurema klaasi ette. Triumph bonneville - ilma klaasita on täitsa piin, pea loperdab, väike tuulkelaas <100km/h suht OK, kuid üle selle e. neljarealisel täitsa jama. Suurem klaas on nüüd parem. tõstab tuule üles ning täpselt nina ees langeb rinnapeale. Ilma klaasita tõstis paak tuule kuidagi alt kiivrisse.
Lisaks vooderdasin natuke kiivrit ka, sest mul käib kiirvil (Nolan N40-5 gt nokaga) lõug eest ära - mitte n.ö. üles lahtikäiv, vaid klõpsuga eest... Ega see siis nüüd kõige vaiksem pole aga kannatab ilusti tuhandeid km sõita.
Sõbra oliliselt minust pikem ja kogukam ning Blauer Hi-tech lahtikäiv kiiver, mühiseb mis kole koos F850GS... Säti kuidas tahad seda originaal klaasi.
Eks peab hakkama kiivreid valima või tuleks kõigepealt n.ö. windblokkerit kasutada, kuid ei tahaks nagu, siis sõida juba katus peal. Suve soojaga on selle blokkeri kasutamine täitsa piin. Ühes jamast saad lahti ning kohe teine kallal - palavus.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.