Mootorratturite reisikirjad

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2185
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 242 korda
Tänatud: 549 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Hea lugemine!

Pärast seda, kui mul seesama kõrvaklapijama esimest korda juhtus, pistsin nessessääri pintsetid, vist olid need: https://www.prismamarket.ee/entry/caila ... 6274398561 . On ära kulunud nii eeldatavaks kasutusotstarbeks, kätest-jalgadest pindude kätte saamiseks kui tsiklit putitades muudel viisidel :)


Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Läks kõigest aasta, aga sain To Hellas reisikirja ka purki:
https://mototom.ee/matkad/to-hellas/
Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Honda CRF1000L Africa Twin, Husqvarna 701 Rally
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3116
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas ranel »

Jesper kirjutas: 24 Aug 2023, 08:34
Hea lugemine!

Pärast seda, kui mul seesama kõrvaklapijama esimest korda juhtus, pistsin nessessääri pintsetid, vist olid need: https://www.prismamarket.ee/entry/caila ... 6274398561 . On ära kulunud nii eeldatavaks kasutusotstarbeks, kätest-jalgadest pindude kätte saamiseks kui tsiklit putitades muudel viisidel :)
Osta Swisscard. Oluliselt etem asi. Palju rohkem funktsioone.
https://www.victorinox.com/global/en/Pr ... p/0.7100.T
image.png
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2185
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 242 korda
Tänatud: 549 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Mul on see olemas, kuna kingitus oma looga, siis on alles, aga praktilise funktsionaalsuse poolest võiks rahulikult prügikasti torgata.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3116
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas ranel »

► Näita Spoilerit
Ma ka alguses ostsin sõbra järgi suure hurraga ja esimese hooga mõtlesin ka, et mõttetu asi. Nüüdseks on lugematul kordadel kasuks tulnud. Põhiliselt kasutan sealt pintsette, nõela, pastakat ja kääre. Mina olen väga rahul sellega ja mis peamine, see on alati kaasas, kui seda vaja on.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Fox
Postitusi: 153
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas Fox »

► Näita Spoilerit
Mul ka sahtlis vedeleb see kaart, mis osas ta parem on kui samade omadustega Šveitsi nuga (pastakat küll vist üheski mõistlikus noakomplektis pole ainukese asjana)?
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3116
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas ranel »

► Näita Spoilerit
Parem selles mõttes, et viskad oma kaarditaskusse ja on kogu aeg kaasas.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Honda CRF1000L Africa Twin, Husqvarna 701 Rally
Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Ei oska öelda kui paljud on siit "adventure rider radio" kuulajaid, kuid viimane saade oli nii kaasahaarav, et lihtsalt tuleb jagada.
Väga eksootiline, toores, ohtlik ja hämmastav reis mis oli katsumuseks ka kogenud motomatkajatele.
Kellel on inglise keelega hästi soovitan selle 2h saate ära kuulata.
https://adventureriderradio.com/adventu ... se-padilla
Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

daub
Postitusi: 707
Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
Tsikkel: F6C 1500
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas daub »

   Kahtlesin esialgu kas see jutt siia ikka sobiks, aga kuna teema on mootoratturite reisikirjad, mitte ainult mootorratast transpordivahendina kasutades tehtud reiside reisikirjad, siis ehk läheb läbi. Lõppeks sõitsin suure osa ajast ikkagi kahel rattal. Päris kogu lugu kirja ei pane, aga sellised asjad, mis kohe jooksvalt meenuvad.
   Tekkis võimalus külastada tuttavaid kohalikke Filipiinidel. Lennupiletid said ostetud juba 9-10 kuud varem, kui sooduspakkumine tehti. See andis umbes tuhat eurot rahalist võitu, võrreldes lihtsalt omale sobivate kuupäevade valimisega ja oli otsustavaks tõukeks selle reisi ette võtmisel.
   Paar kuud ennem plaanitud lendu, hakkasin vaatama rataste rentimise infot, sihtkohaks oleval saarel ning panin kaardile mõned punktid huvitavatest kohtadest, mida võiks vaatama minna. FB-s oli üks Valkyrie riders grupi tegelane maininud, et rendib seal saarel mootorrattaid. Kuna enamus rendipunkte pakuvad 100-150cc rollereid, siis kirjutasin tegelasele, et uurida mida temal pakkuda oleks, millel kindlasti kohvrid küljes, et saaksin ka oma riided jms. nodi seljakoti asemel kuhugi mugavamalt paigutada. Mõne aja pärast sain pakkumise BMW GS650, millel on topbox. Hinnaks 4000 PHP päevas (ca 65 EUR). 150cc roller samasuguse pagasilaiendusega maksab sõltuvalt rendipunktist 5-10x vähem. Loobusin siis seekord mootorrattaga sõidust ja läksin rolleri teed. Mainin siia ära, et 4000 PHP päevas on juba selline hinnaklass, et kui koha peal oleks plaan viibida kuu või kauem, kannataks kasutatud rollu osta, ära hooldada ja sellega sõita. Teoreetiliselt saaks pärast müügist veel midagi tagasi ka.
   Suve jooksul jõuti lennuplaane mitu korda ringi muuta ning ka juba reisi alustanult, olin sunnitud vastu võtma üllatuse, kui üks lennuk "hoolduskõlbmatuks" kuulutati ja lend ära jäeti. Mind kupatati hoopis teise lennufirma lennule, mis Frankfurti lennujaamas omaette elamus on. Sain seal kokku vist 5 korda passi näidata ja vähemalt 3 korda turvakontrolli läbida.
   Kõik lendudega seotud vintsutused lõpuks selja taga, astusin Lapu Lapu saare lennujaamast välja ja sain tugevalt vastu vahtimist õhuniiskuse ja kuumaga. Mul oli lennust veel fliis selga jäänud, mis siis unise inimese kohta erakordselt vilka liigutusega maha tõmmatud sai. Seejärel varustasin end kohaliku rahaga lennujaama automaadist ning võtsin takso juba broneeritud hotelli. Paar päeva olin üsna paikne, kohanedes ajavööndi ja temperatuuriga. Samas ka jõudumööda Cebu City vaatamisväärsustega tutvust tehes. Külastasin San Pedro nimelist hispaanlaste ehitatud kindlust, Magellani risti ja Santo Niño kirikut. Santo Niño on nende kristliku elu kõige tähtsam reliikvia. Veel sõitsin Jeepney nimelise marsruuttaksoga ja kuulasin ööpäevaringselt kukelaulu ja maitsesin balut, lechon ning muude eksootiliste nimedega toitusid.
Pilt Pilt Pilt Pilt
   Saabus aeg roller võtta ja hakata kaugemaid tiire tegema. Läksin ZG Rental nimelisse ettevõttesse, kellega oli kokku lepitud kohvriga Yamaha Nmax rent. Kohale jõudes selgus, et mingi paha ameeriklane ei olnud ratast kokkulepitud ajaks tagasi toonud. Anti mulle asenduseks Xmax, mis on küll 300cc mootoriga, aga kohvrit nad temale paigaldama nõus ei olnud, seega jäi kokkulepe, et kasutan seda sel päeval, ilma lisatasudeta ja pärast tulen tagasi broneeritud ratta järgi. Huvitaval kombel, olgugi, et mootoritel kahekordne kubatuurivahe, ei saanud väga aru, et kiirendus erineks. Nmax oli muidugi ka hulka kergem.
Pilt Pilt
   Rattad alla saanud, suundusin suurlinnast välja. Esimeseks külastasin Leah templit, mis on võrdlemisi värske ehitis ja sisuliselt mälestusmärk ühe jõuka mehe kadunud abikaasale. Seal oli vaatamist omajagu, aga kahjuks pääsesime sisse vaid ühe poole esimesele korrusele, mujal käis mingisugune ehitustöö. Avanes ka hea vaade linnale, kust just lahkunud olin. Lisaks nägin spetsiaalselt turistide jaoks loodud politseid. Ei tea kas see oli kohaliku muuseumi erieksponaat või mitte, aga mujal sellise kirjaga tegelasi ei näinud. Edasi sai sisse põigatud Väikeseks Amsterdamiks ristitud Sirao botaanikaaeda. Hollandi elemente oli sinna kuhjatud küll, aga mäestikuvaated ei haakunud kuidagi.
Pilt Pilt Pilt Pilt
   Öö sai mööda veedetud bookingu kaudu leitud majutusasutuses, mis õnneks aktsepteeris ka bookingu kaudu tasumist. Tasu oli küll vaid kolossaalsed 10 EUR, kuid kuna minu kaardid seal riigis pea kuskil terminalides ei toiminud, siis kadus sularaha uskumatu kiirusega käest. Ent ka väiksemate kohtade pangaautomaadid ei aktsepteeri välismaiseid kaarte. Kui häda päris käes, siis Western Unioni punkte on pea igal pool, nii et saab endale sellisel viisil sularaha "kanda".
   RedDoorz nimeline majutus oli oma hinda väärt. Konditsioneeri ei olnud, kuid ventilaator siiski anti. Toa uks ei olnud väljast poolt lukustatav, kuigi võti anti, dušš oli seinas olemas, kuid vett sai vaid kraanist. Õnneks oli kopsik ja ämber, nii et pesemise lahendas ära.
   Alguses oli plaan järgmise päevaga sõita saare põhjatippu välja, kuid kuna rahapuudus pitsitas ja ei teadnud kas kütusest jätkub linna tagasi jõudmiseks, kus saanuks jälle sularaha välja võtta, siis päris nii kaugele ei jõudnud. Kohaliku tuttava soovitusel sai külastatud Bogo Citys asuvat kirikut, kus olid üsna verised kristuse kujud ja ka üks Neitsi Maarja kuju, mis väidetavalt on ime korda saatnud. Kohalike sõnul olla ta suure laevahuku aegu nutnud. Seda tüüpi reliikviaid on üle kogu saare palju, ja inimesi kes neid ümmardamas käivad on samuti suurel hulgal.
   Edasi oli suunaks tagasi, juba varem mainitud põhjusel. Ent, et sadulas istumine liiast pikk ei oleks leidsin kaardilt mälestusmärgi, mille juures peatuda. Tegu on Jaapanlaste esimese alistumise punktiga sel saarel ning mälestusmärgi hooldaja on neiu kes ise 2,5 aastasena osasid sündmuseid pealt näinud ning lahkelt mälestusi jagama nõustus.
Pilt Pilt
   Linnas varusid täiendades jäi kaubanduskeskuses silma üks huvitav IT teenuste pakkuja ja korraliku tagavedrustusega ratas. Siin ei ole kaks amorti ühele küljele viidud, vaid topelt oli mõlemal pool. Juba eos Aasiasse mõeldud masin.
Pilt Pilt
   Mida aga poodides ei müüdud on vihmakeebid. Väiksema vihma võtsin küll selles palavas rõõmuga vastu, aga kuna mõni päev kallas ikka korralikult, tundus, et oleks parem ennast vihmakeebiga varustada. Kohaliku abiga sai lõpuks leitud vihmakeepidega hangeldaja kontakt, kes pakkus välja ühe poe parkla, kokku saamise kohaks. Sinna jõudes ja hangeldajaga ühendust võttes paluti edasi liikuda üht kõrvaltänavat pidi, kaubamaja taga. Nii jupi kaupa juhiste järgi edasi liikudes sai lõpuks hangeldajani jõutud ja 200 PHP (ca 3,5 EUR) eest 2 korralikku vihmakeepi soetatud. Tegu oli tugevate keepidega ja elasid mitu kandmist üle, ilma et mingeid rebendeid ega probleeme trukkidega tekkinud oleks.
   Järgmistel päevadel sai keskendutud rohkem looduslikele vaatamisväärsustele. Mäestikuvaateid teedelt väga palju ei ole, kuna vaateid varjavad kas dzungel või majad. Siit-sealt vilksamisi midagi näeb. Koskesid on mägedes palju. Kõiki ei jõuaks kuidagi läbi käia, kuid sai tehtud mingi valik, eelnevalt netis nähtud piltide põhjal. Enamike koskede juurde pääses kenasti ligi, kuid ühe juurde ei õnnestunud kuidagi navigeerida. Ikka jõudsime mingitesse hoovidesse. Ühest pakkus perenaine kohe välja, et parkige aga ratas ära 10 PHP parkimistasu ja poeg juhatab kose juurde. Juhataski, kõige otsemat teed, üle põldude, läbi aiamaade ja hoovide. Kusjuures kõndida ei tulnud palju, vaevalt 15-20 minutit ühes suunas, aga oma peaga ei oleks seda kohta kuidagi üles leidnud. Sai poisile ka toreda retke eest jotsi jäetud, mida sealkandis turistidelt ka mingil määral oodatakse.
   Viimasel pildil oleva kose juurde viis kitsas tee, kuhu peale oma rattaga ei lubatud. Öeldi, et maksa ja sõidutame sind rattaga viimase pool või kolmveerand kilomeetrit alla. Kuna ma kahtlesin kas ma tahan kohaliku noore naga, kes minust 2-3 korda vähem kaalub, taha istuda, käisin välja ultimaatumi, et sõidan oma rattaga või lähen jala. Irvitati vastu, et mine siis jala. Oli see vast jalutuskäik. Päris 45 kraadise nurga all see tee ei langenud, aga palju puudu ka ei jäänud. Alla ei olnud ilmselgelt veel nii kohutav minna, aga üles tulles sai ikka kaks või kolm korda hingetõmbepause tehtud.
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
   Looduslikuks vaatamisväärsuseks liigitan ka poolmetsikute ahvide vaatamist. Tegu on täiesti kohalike loomadega, kes on suurimad kohalikud kiskjad. kuna inimestele meeldib ahve nuumata ja kiputakse igasugust sodi sisse söötma, siis on tekitatud spetsiaalne koht, kus saab käia ahve söötmas ja sobivat toitu antakse pisikese raha eest koha peal. Ahvid on inimestega harjunud ja lasevad päris ligi, isegi kui toitu näpus ei ole.
   Kui saare lõunatipu juures oli ära käidud, siis tagasiteele jäi veel üks matkarada mis viis kohaliku kõrgeima matkatava mäe tippu. Kohalikud kutsuvad seda Osmena Peak. Nagu paljude koskede juurde, ka sinna mäkke omapäi ei lubata, peab giidi võtma. Ametlikud tasud ei ole suur raha, vast 40 või 60 PHP inimese kohta ning giidi teenus on rannikust eemal elavatel kohalikel tihti ainuke sissetulek. Tipp ise ei ole kõrge, vast kilomeeter kopikatega, üle merepinna. Aga ikkagi kohalik kõrgeim, nii et vaade on kena. Saare mõlemad kaldad nagu peo peal.
Pilt Pilt
   Osmena Peak juurest lahkudes valisin google kaardi järgi kõige otsema tee järgmisesse linna. See tee ei olnud suures osas veel valmis. Sain üsna selgeks, et offroad ei ole rollerite jaoks. Järsku langust kivide otsas turnides tundsin käiguga pidurdamisest ja üldse sidurist puudust. Võimalik et see ei oleks nii väga häirinud, kui mul oleks mingisugust offroad kogemust.
   Hispaania-aegsetes ehitistes on suures osas kasutanud ehitusmaterjalina koralli. Seda oli näha seintes ja sillutistel. Viimane ehitis-vaatamisväärsus oli Simala pühamu, mis on midagi kloostri ja palverännakute kiriku vahepealset. Peamiselt, nagu kirikud ikka, raha kasseerimise masin. Väikese raha eest sai vastavast letist isegi Neitsi Maarjale sünnipäevatervitusi saata.
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
   Sellega sai tollele retkele joon alla tõmmatud. Paar päeva veetsin veel tuttavate seltsis niisama mulli ajades, kohalikke vilju süües jms rahulikumate tegevustega tegeledes .
Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.
Pilt

martinkark
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Mär 2015, 21:59
Tsikkel: Iz
Tänatud: 15 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas martinkark »

Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1451
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 209 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas Ain »

martinkark kirjutas: 31 Jaan 2024, 18:34
Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.
Kui õigesti mäletan siis üks tuttav kiitis Indias renditud tsikliga reisimist. Royal Enfield vms. väiksema mootoriga, pea uued rattad seal rendis.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

morse
Postitusi: 1367
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 265 korda
Tänatud: 208 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas morse »

martinkark kirjutas: 31 Jaan 2024, 18:34
Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.
USAs läks küll kõik väga lihtsalt. Jalutasin kaks kätt taskus suvalisse motopoodi enne sulgemist sisse ja sain tsikli. Kirjutasin sellest mõned aastad tagasi siinsamas teemas:

https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p= ... st#p841564

ADVriderist saab USA rentide kohta kindlasti häid soovitusi.
Viimati muutis morse, 06 Veebr 2024, 21:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3116
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas ranel »

martinkark kirjutas: 31 Jaan 2024, 18:34
Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.
Mul jällegi natuke teistsugune kogemus Miamis (küll Florida osariigis). Ratta laenutamisega polnud probleemi. Saad, mida tahad. Küll aga kiivri pidi ette tellima, kui soov on ja muust varustusest võis ainult unistada. Ei mäletagi enam mitmes käisin õnne proovimas, aga igas kohas oli sama teema. Lõpuks lõin käega, kuna tahtsin vaid samaks päevaks.Võis 3 erinevat kohta olla, aga mälu võib ka petta. Kohalikud lasid muidu küll päikeseprillide ja t-särgi väel ratastega ringi.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

morse
Postitusi: 1367
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 265 korda
Tänatud: 208 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas morse »

Floridas normaalsed mehed kiivrit ei kanna!
Ma sain tsikliga korraliku kiivri kaasa. Kindad ostsin letist (hind oli hea ja neid kasutan tänaseni). Muus osas lasin ringi nagu kohalikud - tavalistes riietes.

maatriks
Postitusi: 20
Liitunud: 21 Mai 2020, 11:34
Tsikkel: '14 1200GS, '05 Kawasaki Z750S
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus Postitas maatriks »

martinkark kirjutas: 31 Jaan 2024, 18:34
Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.
Eelmisel aastal sai kuu aega (ca 3000km) Tais ringi sõidetud. Tsikliks oli Royal Enfield Himalayan, kuu maksis ca 500€, rentisin siit: https://motokrabi.com

Kaasa sai täiskiivri (palumise peale, algul pakuti poolkiivrit), mille vooderdus tuli hotellis kohe mitu korda läbi pesta, päris jälk oli vesi esimese pesukorra ajal. Riided olid.. tavalised riided, vähemalt ei sõitnud päris plätudega nagu enamik seal.

Tsikkel oli üldiselt aus, kuid mõned probleemid siiski tekkisid:
1) üsna sile tagarehv, eriti reisi lõpuosas. Ühel korral sattusin täitsa offroadi tegema ja siis õnnestus sidur ära põletada selle tagarehviga. Õnneks aitas siduritrossi regullimisest, istme all olid vajalikud võtmed olemas.
2) Ketti tuli pingutada korduvalt (ca 500-1000km järel), aga selleks on iga paarisaja meetri tagant (selline mulje jäi) remonditöökoda.
3) Taga olev kohver oli täielik õnnetus. Selle kinnitus murdus kaks korda. Õnneks ei olnud keevitajate leidmine seal väga keeruline ja andis võimaluse päris huvitavate inimestega tutvuda. Poole kuu peal, kui sattusin Krabisse, lasin kohvri küljest võtta ja edaspidi hoidsin asju seljakotis, mille tõmbasin koormarihmaga tsikli külge.

Teed on üldiselt head ja loodus vahva, eriti turismipiirkondadest väljaspool, kuhu on sõidukita raske sattuda (käisin näiteks lõunas Malaisia piiri ääres).
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”