A2 - A1


hmm
Postitusi: 435
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 111 korda

Re: A2 - A1

Lugemata postitus Postitas hmm »

nt Triumph bonneville T100 muutmine (900cc) A->A2 toimub ajju uue softijupi kirjutamisega, mis vähendab gaasirutska tundlikkust ja piirab läbi elektrooniliste andurite mootori suutlikkust selliselt, et A2 nõuded on täidetud. Seejärel väljastatakse vastav akt esinduse poolt millega mnt-s muudetakse registrikannet.

See, millel elektrooniliselt muuta ei saa, vaid mingi füüsikalise piirangu sättimisega, tuleb vastavad asjad paigaldada, vist ka n.ö. plommida, koostada akt ja sellega minna mnt registrikannet muutma.

Nüüd A1 on ju defineeritud silindri mahuga, ning lihtsalt piirajate paigaldamine ei päde, seega tehakse n.ö. sõiduki ümberehitus. Kui passis on märgitud 175cc ning ise paned 125cc mootori, tuleb ratas esitada ikkagi sama moodi nagu isetehtud sõiduki tüübikinnitusele (sest mootor kui selline, on muudetud). Seal vaadatakse masin üle, tehakse mõõtmised ning võetakse 125cc + <11kw arvele ning ongi A1.
Kas see ka ennast tasub... kõik oleneb vaatenurgast.

ma loodan, et olin oma soovitustega enam vähem õiges suunas. See esimene punkt on võetud triumphi ametlikust juhendist ;)
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”