Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
Teema algataja - Postitusi: 910
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 431 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tänud morse, et viitsisid vaadata ja nõu anda.
Täitsa nõus, et natuke peenhäälestust kuluks ära. Teeksin seda hea meelega aga siin on see jama, et karbuss istub genekale nii lähedal et segukruvile ei mahu miski valemiga kruvikaga ligi.
Ok, lahendus oleks karbuss keerata miski 30 kraadi ja siis saaks. Aga jällegi, mul on karbussi alaosas see jahutusvedeliku läbivoolu torustik (youtube videodes pole seda näinud), mis karbussi külge ühendatuna ei lase mul karbussi keerata.
Seega ainus võimalus oleks karbuss maha võtta (ehk plastikud maha, iste maha, paak maha, kõik voolikud küljest ära) jälle täielikult. Miski neljandik pööret kruttida (ei teagi nüüd kas rikkamaks või vähemaks), siis uuesit karbuss peale ja siis kuulata (just kuulata, sest tahhot mul kah pole) kas sai parem ja kui ei saanud, siis tuleb kogu protsess jälle uuesti ette võtta.
Ehk siis mulle tundub, et kuna ratas praegu töötab ja sõites minumeelest isegi paremini kui varem (esimene käik on kuidagi pikem ja mitte nii pöördes) siis võiks vast nii jääda nagu praegu on. Kui miskid tõsisemad jamad ilmnevad, ju siis saab kruttida.
Teine lahendus oleks tellida selline segukruvi mille kruttimisotsik jääb karbussist välja. Võtta karbuss korra maha veel ja siis installida see. Aga noh...jällegi...praegu töötab.
Täitsa nõus, et natuke peenhäälestust kuluks ära. Teeksin seda hea meelega aga siin on see jama, et karbuss istub genekale nii lähedal et segukruvile ei mahu miski valemiga kruvikaga ligi.
Ok, lahendus oleks karbuss keerata miski 30 kraadi ja siis saaks. Aga jällegi, mul on karbussi alaosas see jahutusvedeliku läbivoolu torustik (youtube videodes pole seda näinud), mis karbussi külge ühendatuna ei lase mul karbussi keerata.
Seega ainus võimalus oleks karbuss maha võtta (ehk plastikud maha, iste maha, paak maha, kõik voolikud küljest ära) jälle täielikult. Miski neljandik pööret kruttida (ei teagi nüüd kas rikkamaks või vähemaks), siis uuesit karbuss peale ja siis kuulata (just kuulata, sest tahhot mul kah pole) kas sai parem ja kui ei saanud, siis tuleb kogu protsess jälle uuesti ette võtta.
Ehk siis mulle tundub, et kuna ratas praegu töötab ja sõites minumeelest isegi paremini kui varem (esimene käik on kuidagi pikem ja mitte nii pöördes) siis võiks vast nii jääda nagu praegu on. Kui miskid tõsisemad jamad ilmnevad, ju siis saab kruttida.
Teine lahendus oleks tellida selline segukruvi mille kruttimisotsik jääb karbussist välja. Võtta karbuss korra maha veel ja siis installida see. Aga noh...jällegi...praegu töötab.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.