Kove 450 Rally

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Piipz kirjutas: 01 Apr 2024, 11:00

Kust sa selle said ja kui paljuga, kui saladus pole?
Saingi lõpuks Eestist, maksis nõksa alla 10 000 euro, seega minu jaoks odav ratas ei ole.

See ostmise saaga ise on omaette lugu muidugi väärt. Aga lühidalt, alguses mõtlesin osta Soomest (https://litebike.fi/tuote/kove-450-rally/) ja juba rääkisingi sommidega eelmise aasta lõpus läbi, aga rattaid ei saabunud ja hind muudkui kasvas, lisaks nad eraisikule tahtsid kõik Soome maksud ja kmi kah otsa lükata ja meie maksuamet teatas, et peab ikka kohapeal kah KMi maksma ja siis võib proovida seda tagasi taotleda Soomest. Ühesõnaga see jäi toppama ja ühel hetkel VO2 tüübid teatasid, et neil Kovega läbi räägitud ja esimesed rattad varsti siin, kas tahan ühte. Ja nüüd ongi ratas istumise all :)



Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

villy kirjutas: 01 Apr 2024, 12:44
Mis hooldusgraafikuks tahetakse ja kuidas pöörded maanteel 90km/h GEPSUGA on ? 12km/h esimese käiguga tühikäigul kõlab nagu stock 690
Õlivälp on ametlik soovitus esimesed 2000km iga 500km tagant õli ja filtri vahetus. Sealt edasi siis iga 2000km. Ventiilivahede kontroll iga 2000km.
Samas sommid ütlesid, et nemad soovitavad ventiilid 8000km ja õlivahetus 3000-5000km.

Tal on minu teada 1,8L õli ja õliradiaator ehk siis tänavakasutuses on 2000km vist väga agressiivne intervall. Samas Männikul puurides jällegi tuleb tunde kõvasti ja kilomeetreid mitte nii väga.

Selle Gepsutesti teen eraldi ja raporteerin tagasi :) Spido järgi tiksus 100km/h, kuues käik umbes 4000rpm. Aga spido võib valetada ja see kah mälu järgi.

motoreis
Postitusi: 240
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 138 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Vastan seni ise, kuni Erx oma rattast räägib, et Leedust peaks saama tellida, hinda pole Rally versioonil küljes, tavalisel hind olemas:

https://www.jawamotorcycles.lt/produkta ... y-edition/

Tavaline siis 8690 eurot.
https://www.jawamotorcycles.lt/produkta ... r-edition/
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 551
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Kox »

Mõlemad on Rallyd tegelikult ju, vahe on Factory ja Regular.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08

Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Kox kirjutas: 01 Apr 2024, 14:41
Mõlemad on Rallyd tegelikult ju, vahe on Factory ja Regular.
jah mul Kove 450 Rally, Regular edition. Factory edition ei ole minu teada EUs road legal üldse. Lisaks on regular edition saadaval kahes versioonis - madal ja standard, mul on siis standardkõrgus.

Leedukatega kah suhtlesin põgusalt mingi aeg, aga seal oli sama jama, et ei olnud teada millal rattad tulevad ja lisaks siis oleks tulnud transakulu pluss ratta oleks pidanud ise komplekteerima. Kuna sommid olid hinda juba tõsta jõudnud, siis otsustasin päriselt kohaloleva ja kokkupandud ratta kasuks :)

PS! Muide ratta võimsus passis on 31kw, EURO 5 normide jaoks on kohitsetud (näiteks õhufilter on paberfilter mitte svamm nagu muu maailma videotes).

Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

villy kirjutas: 01 Apr 2024, 12:44
... kuidas pöörded maanteel 90km/h GEPSUGA on ?
Nonii oli põhjus väike tiir teha :)
GPS näitas 90 km/h, spido 94 km/h ja pöörded 5100 umbes, kuues käik. Rehvid stock, rõhk 1,5atm ees ja taga.

4000 rpm tiksus täpselt 70km/h. Seega enne panin oma hinnanguga mööda. Aga 70ga on ta selgelt õnnelikum viienda käiguga või isegi neljandaga.

Tõetus kah
Pilt

Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Piipz kirjutas: 01 Apr 2024, 11:00
Kust sa selle said ja kui paljuga, kui saladus pole?
Jäin enne vastuse võlgu kontaktide osas. Nüüd siis veebileht kah üleval VO2 meestel.

Ikka mina
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Ikka mina »

Kuidas "muidu" tunne - kooste kvaliteet, passatka, jne?
Olen ka pilte vaadanud, lähedale pole saanud.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2190
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma küll pole jõudnud süveneda, sest see Kove grupp FB-s, millega liitusin, juhtus olema itaaliakeelne :wack:, aga sellel Euro-kõiknumbrid versioonil saab ka ikka splindi välja tõmmata ja täisvõimsuse kätte, eks? USA-s neil oli terve nimekiri versioonidest, mida ühes või teises osariigis legaalselt tarbida tohib, umbes nagu keegi ei teaks, millise programm esimese asjana ajusse läheb, kui see "puhas, legaalne ja vaikne" on kilest lahti pakitud ja number sabale kruvitud :)
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas villy »

Jesper kirjutas: 05 Apr 2024, 16:17
Ma küll pole jõudnud süveneda, sest see Kove grupp FB-s, millega liitusin, juhtus olema itaaliakeelne :wack:, aga sellel Euro-kõiknumbrid versioonil saab ka ikka splindi välja tõmmata ja täisvõimsuse kätte, eks? USA-s neil oli terve nimekiri versioonidest, mida ühes või teises osariigis legaalselt tarbida tohib, umbes nagu keegi ei teaks, millise programm esimese asjana ajusse läheb, kui see "puhas, legaalne ja vaikne" on kilest lahti pakitud ja number sabale kruvitud :)
Siis läheb see doki järgi 30h/2000km klapiregull/õlivbahetus iga 15h peale nagu Rally versiooni dokis ka.

https://kovemotoestonia.ee/assets/pdfs/ ... manual.pdf
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas KIBU »

villy kirjutas: 09 Apr 2024, 08:46
Jesper kirjutas: 05 Apr 2024, 16:17
Ma küll pole jõudnud süveneda, sest see Kove grupp FB-s, millega liitusin, juhtus olema itaaliakeelne :wack:, aga sellel Euro-kõiknumbrid versioonil saab ka ikka splindi välja tõmmata ja täisvõimsuse kätte, eks? USA-s neil oli terve nimekiri versioonidest, mida ühes või teises osariigis legaalselt tarbida tohib, umbes nagu keegi ei teaks, millise programm esimese asjana ajusse läheb, kui see "puhas, legaalne ja vaikne" on kilest lahti pakitud ja number sabale kruvitud :)
Siis läheb see doki järgi 30h/2000km klapiregull/õlivbahetus iga 15h peale nagu Rally versiooni dokis ka.

https://kovemotoestonia.ee/assets/pdfs/ ... manual.pdf
Soft, millega rohkem sõidetavat jõudu tehakse, ei saa mootorile kuidagi halvasti mõjuda, pigem vastupidi. kui see mootor on vähemalt sama kvaliteetne kui ktm siis selle jõu juures peaks tsikkel kannatama päris raju keeramist 30h/2000km välbaga :) mootori õlinorm on ikkagi 1.8L!. aga kas sellel pole välp mitte: väljalaske klapid 4000km, sisselase iga 2000 tagant, õlivahetus 4k, õhufilter 1000km!, (tolmustes oludes iga päev). Rasketes tingimustes sõites vähendada intervalli 50%. ?
5248653

Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Ikka mina kirjutas: 05 Apr 2024, 15:13
Kuidas "muidu" tunne - kooste kvaliteet, passatka, jne?
Olen ka pilte vaadanud, lähedale pole saanud.
Hei,
koostekvaliteet ausalt öeldes üllatas positiivselt. Ega ma tegelikult ei teagi mida ma kartsin, aga sellist Chineesiumi muljet ei jäänud kuskilt otsast. Kõik toimis kenasti. Positiivne üllatus oli, et trossiga sidur käib kergesti. Siiski - vasak kummist gripp hakkas liikuma - traat peale.

Passatka meeldib. Istumisasend tundus vägagi sarnane Husky endurokaga.Lenksu riserid pöörasin esimesse asendisse. Sadul on lame ja pikk. Jalarauad on laiad ja minu jaoks üsna mugavas kohas - püsti tõusta on lihtne, tsiklit läbi nende mõjutada kah. Põlvedega saab paagist kinni kah. Üks asi mis mind häiris oli see, et kuna kipun püsti olles kannad alla laskma ja kuna sumpa on parema jalatoe alt läbi viidud siis ma nagu toetaksin kannaga katalüsaatori peale. Pole seda näinud reviewedes mainitavat, seega see kandade langetamine võib lihtsalt vale tehnika kah olla.

Kokkuvõtvalt on esimesed muljed sellised "confidence inspiring" (nagu teadjamad on öelnud). Kuna olen pigem algaja mootorrattur, siis oli hea üllatus, et kruusateest natuke raskemal maastikul (näiteks liivalained) annab ta kõvasti enesekindlust juurde. Ja ausalt öeldes võrreldes KTM 640 adventuriga või TE300ga annab ta ka asfaldil enesekindlust juurde :)

Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Jesper kirjutas: 05 Apr 2024, 16:17
Ma küll pole jõudnud süveneda, sest see Kove grupp FB-s, millega liitusin, juhtus olema itaaliakeelne :wack:, aga sellel Euro-kõiknumbrid versioonil saab ka ikka splindi välja tõmmata ja täisvõimsuse kätte, eks? USA-s neil oli terve nimekiri versioonidest, mida ühes või teises osariigis legaalselt tarbida tohib, umbes nagu keegi ei teaks, millise programm esimese asjana ajusse läheb, kui see "puhas, legaalne ja vaikne" on kilest lahti pakitud ja number sabale kruvitud :)
Tundub, et jõunäitajate ja pöördemomendi (eriti madalatel pööretel ) tõstmiseks läheks vahetusse õhufilter ja õhuvõtukopsiks, sumpa (või vähemalt see kati sisaldav tükk) ja ecu ise. Need siis tehasejupid. Lisaks veel aftermarketi poolt toodetav "timing key", mis puht mehhaaniliselt muudab süütemomenti vist.

Lisaks on tänu pikkadele käikudele ruumi vahetada tagumine hammaks 49st 51 hambaliseks, et madalal kiirusel parem nikerdada oleks

Mul endal ei ole kruusal ja metsas jõudu puudu jäänud ausalt öeldes, aga tõsisel sportlasel arvatavasti on kõike seda vaja. PS! tal mingisugust traction kontrolli ei ole.

701
Toetajaliige
Postitusi: 440
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas 701 »

ABS on? Lugesin juba välja, et vist on. Kas see trossiga sidur on õlis või kuivsidur?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

Nomidaiganes
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Sept 2018, 16:02
Tänatud: 2 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Nomidaiganes »

Esimene vaste guuglis ütleb, et "Wet Multi-plate"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”