Naastrehvid vs lamellid

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8466
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas mx77 »

M.T. kirjutas: 05 Apr 2024, 11:32
Maaks kirjutas: 05 Apr 2024, 09:53
Usaldada saab "reformierakonda" või "kaitsepolitseid" - rehvide omadused on mõõdetavad suurused ja neid teste korraldatakse regulaarselt.
Kõiki asju EI PEA ise ära proovima. Miks te motikale ostate alla head rehvid aga mitte "saab hakkama mustad rõngad"? :D
Oleks et KORRALIKUD lamellid oleks soodsamad kui naastud, aga ei ole ju! Mina ei suuda neid endale ära põhjendada.
Ma ostan autole ka head rehvid, aga mitte “saab hakkama” hiina lamellid. Aga sa ostad naelad ja alati testivõitjad?
Miks peavad põhjendused olema alati rahaliselt mõõdetavad, muid väärtusi elus pole? Ma eelistan lamelli näiteks vaikuse pärast, see naelrehvi heli käib närvidele ja väsitab pikemal sõidul. Ja ei ole naela, mis ei häälitseks häirivalt. Lamell seevastu on vaiksem kui suverehv. Ehk siis üks minu valiku põhjuseid on vaikus. Ja ei osta neid rehve ka iga hooaeg või 2x aastas, et see mõnikümmend EUR per rehv oleks ületamatu probleem.
Turvalisus, kui sõidad lubatu piires, pole turvalisuses mingit küsimust. Ja eks mõistust peab ka 2 kõrva vahel natuke olema. Vastasel korral ei aita naelrehvid kah. Krt mul saab isegi naine, kes sai juhiload alles 30+ vanuses ja pole lapsest saati roolis, lamelli, esiveo ja 162 kW ilma probleemideta hakkama ning ei koperda kellelgi jalus ning siis aastakümnete pikkuse sõidukogemusega mehed räägivad, et Eesti on ikka nii hullu kliimaga koht, et siin on nael ikka must be rehv. :wack:
Lamell ei ole halb rehv ja kõlbab kasutada kah. Aga sinu postitus on ikka kah natuke liiga lamellide kaitseks.
Esiteks müra. Näiteks mina oma autoga (Volvo) ei suuda teha müras vahet naelte (Hankook iPike) ja lamellide vahel (Hankook iCept), mul on kaks jooksu talverehve, kuna käin talvel tihti ka Euroopas. Kas küsimus on auto heas mürasummutuses või Hankoogi vaikuses, aga nii see on.
MIs puudtab ohutust, siis näiteks TM test, mida ma pean üheks usaldusväärsemaks näiteb objektiivselt, et täpselt samades tingimustes tehtud pidurdustestis on lamelli pidurdusmaa ikka meetrites pikem. Ja mingi hetk võivad need meetrid otsustavaks osutuda.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”