Naastrehvid vs lamellid
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7436
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2009 korda
- Tänatud: 597 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Nii on ma peaaegu kõiges mida kirjutad nõus, aga paljude jutt ,et ma elan nüüd siin ja ei saa lamelle kasutada minu meelest ei päde kohe kuidagi. Naast oskusi juurde ei anna ja lamell neid ei vähenda. Kiljuvad üldjuhul need,kes polegi kunagi ühtegi lamelli kasutanud ja seega ei peaks isegi kiljuma.morse kirjutas: ↑23 Apr 2024, 13:28Sõidan autoga kokku u 30K km aastas ja hoian lamelle stiilis poole suveni all. Sõitsin praegustega teise talve ja kavatsen ka kolmanda sõita. Pidamine on praegu endiselt väga hea ja muster on OK. Auto neliveoline 185kw, jalg on keskmiselt raske, rehvid Nokian WR/Snowproof P 245/35 R21
Ma arvan, et kogu see vestlus naast VS lamell on nii lambikas (nagu eestpoolt lugeda saab), kuna kasutusolukorrad on nii erinevad. Ennekõike rehvi ja auto valik, inimese koduaadress ja natuke ka sõidustiil ja -oskus mõjutavad tulemust kardinaalselt.
@vanalendur näiteks saab lamelliga max 2 aastat sõita, minul täiesti teine kogemus.
Mina sain oma esimese kogemuse lamelliga millalgi 90-ndate keskel, kui ostsin oma hainina 525 bemmile kasutataud Conti lamellid alla. Ühel heal päeval kui korrusmajde ees oli talvine jääkiht sulama hakanud ja see 15cm puder käis isegi mööda auto põhja, olin mina ainuke, kes oma "mõttetute lamellrehvidega" ja tagaveolise massinaga tänavale jõudis. Kõik esiveolised naastumehed istusid kinni ja ootasid traktorit. Minu rehvid olid sellised alla 50% mustriga ja töötasid.Külma ja libedaga olid nad ka ikka täiesti müstiliselt head võrreldes enamuse tollaste müügil olevate naastudega.
Ma ise sõidan umbes 40k km aastas ja saan vabalt 2 hooaega nii suvekate kui lamellidega, aga teise hooaja lõpus sõidan lamellidega ikka suurte soojadeni(juuni alguseni)ja saaks ka sügiseni kui tahaks.Kuid lamell on suvel kehva ja panen ikka soojaks minnes suvekad alla.
PS: Mul on tutvusringkonnas palju auto võidusõiduga tegelevaid inimesi ja mitte keegi neist ei kasuta naastrehve. Mõned lasevad isegi nende keskeuroopa kõvade lamellidega,sest nendega on juhitavus väidetavalt parem-tervam. Miks nad siis ei kasuta "parimat" ehk naastu.Sest naast ei anna mitte midagi juurde, kuid kaotad tajutavuses ja üleminek juhtimiselt juhitamatusele on äkiline.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.