YOLO ehk Nozzu CRF300 L


hmm
Postitusi: 465
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 122 korda

Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L

Lugemata postitus Postitas hmm »

Wtf3000 kirjutas: 29 Apr 2024, 12:12
.....RUTSKASOE. Siiani töötavad mõlemad hästi (2k km). ..
Lihtsalt mainin, et mul on samad rutskasoendused Jawa 360 ning kui sai Morsega talvel -10...-15 kärutatud, siis loomulikult jäid lahjaks aga mitte võimsus pole see mida mainiks vaid gaasirutska poolne ots hüppab pesast välja...
Nimelt, kui külkaga ratast lükkasin garaazhi tagurpidi ning võtsin rutskadest kinni, siis gaasirutska tuli trossi "seibi" küljest lahti. Mul ei ole ka otsas mingit muud korki, kui see originaalne kapsel.
Kindlasti aitab seda vältida, kui lenksu otsas on kas siis peegel, kätekaitsmed, või liimida see trossiratas selle rutska külge kinni.
Aga lihtsalt mainin - ma olen nende välimuse, soojuse ning lülitisüsteemiga väga rahul.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”