YOLO ehk Nozzu CRF300 L
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
will111 kirjutas: ↑03 Mai 2024, 00:52kas sa päriselt arvad, et ta mõõtis seda dünos, ja veel enne ning pärast?neid asju installitakse ikka rohkem emotsiooni pealt ja hiljem kiidetakse ka rohkem ikka emotsiooni pealt...kuigi antud juhul ilmselt räägiti seda, et kui nö. sportsumpsi paned siis tuleb ka "commander" installida, muidu läheb segu nii ja segu naa paigast ära ja üldse on maailmalõpp. see on tegelikult muidugi suuresti bs sest need mootorid suudavad ise ka segu mingil määral sättida ja kompenseerida, andurid on ju küljes ja aju mõõdab lives nende pealt segu.
täis komplektiga ehk siis lihtsama käiguga sumps, lihtsama käiguga sisselase ja lõpuks õigesti seadistatud kütusekaart, kokkuvõttes võib miski ~3 hobu saada sellise mootori puhul. kas see kõik seda väärt on? ei ütleks, aga no kindlasti natuke mingit kasu ja mingit vahet muidugi tunneb kui kõik on õigesti tehtud.
ja olgu ka öeldud, et see EJK "power commander" ei ole tegelikult kuskilt otsast sama asi, mis Dynojet power commander...need on siiski kaks üsna erinevat asja. EJK on lihtsam installida ja toimib ka natuke "lihtsamalt", samas ei paku ka päris samasuguseid seadistusvõimalusi
Teinekord annab "rally" kleeps 10hp juurde, pole commanderit vajagi, odavam ka.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.