Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
-------
Poolitatud siit: https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=892380#p892380
-------
Eks ma tõmban nüüd enda peale kogu maailma pahameele, aga peab tunnistama, et tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, üsna tihti ettearvamatuks ja ma üldse ei imesta kui lähiajal suureneb kõiksugu artiklite arv, kus rahvas elab välja negatiivseid emotsioone kaherattalisete suunal. Hiljuti oli ajakirjanduses mürateemaline sõnavõtt, usun et varsti järgneb sõelumisteemaline. See, kuskohast tsikkel tuleb, kus paikneb ja kuidas kulgeb on läinud nii jaburaks, et ei oska ise ka 25 aastase igapäevase motoinimesena ennustada. Praeguste ilmadega on iga päev olukordi, kus tsiklid ilmuvad küll kõnniteelt, küll keelualalt, küll vastu peeglit nõjatudes jne... Eile hommikul pressis legendaarsel Hiiu ülesõidul üks Ninja kõrvale, kaotas tasakaalu ja vajus vastu minu auto peeglit. Siis pani täie p***ga minema otse peateele järgmisele autole ette sõites.
Eelmisel nädalal tulin tipptunnil (kergummikus) Järvevana peal Mustamäe suunas Espaki juures kus sõidurajad kokku saavad, järsku vaatan peeglisse - tsikkel sõidab seal, kus ükski liikur olla ei tohiks ehk tolle viirutatud kolmnurkse ala keskel. Ja kui jõudis sinna kus kaks rada kõrvuti, siis jäi kahe sõidurea vahele ning kulges samas rütmis autodega raudteeni välja, kord üks auto eespool, siis jälle maha jäädes. Täiesti arusaamatu! Autojuhina on ikka päris ebamugav kui pead arvestama pidevalt, et sinu ja kõrvalreas oleva auto vahel töllerdab lisaks üks tsikkel. Ja äkki ta loeb isegi seda foorumit: patsiga tütarlaps, Indianiga, reg.märk CI91. Ära üllatu kui keegi sulle lihtsalt tuimalt kogemata külge keerab sellise käitumise korral. Kui tahad kiiremini saada, siis sõida läbi. Kui ei julge, siis püsi oma sõidureas!
Poolitatud siit: https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=892380#p892380
-------
Eks ma tõmban nüüd enda peale kogu maailma pahameele, aga peab tunnistama, et tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, üsna tihti ettearvamatuks ja ma üldse ei imesta kui lähiajal suureneb kõiksugu artiklite arv, kus rahvas elab välja negatiivseid emotsioone kaherattalisete suunal. Hiljuti oli ajakirjanduses mürateemaline sõnavõtt, usun et varsti järgneb sõelumisteemaline. See, kuskohast tsikkel tuleb, kus paikneb ja kuidas kulgeb on läinud nii jaburaks, et ei oska ise ka 25 aastase igapäevase motoinimesena ennustada. Praeguste ilmadega on iga päev olukordi, kus tsiklid ilmuvad küll kõnniteelt, küll keelualalt, küll vastu peeglit nõjatudes jne... Eile hommikul pressis legendaarsel Hiiu ülesõidul üks Ninja kõrvale, kaotas tasakaalu ja vajus vastu minu auto peeglit. Siis pani täie p***ga minema otse peateele järgmisele autole ette sõites.
Eelmisel nädalal tulin tipptunnil (kergummikus) Järvevana peal Mustamäe suunas Espaki juures kus sõidurajad kokku saavad, järsku vaatan peeglisse - tsikkel sõidab seal, kus ükski liikur olla ei tohiks ehk tolle viirutatud kolmnurkse ala keskel. Ja kui jõudis sinna kus kaks rada kõrvuti, siis jäi kahe sõidurea vahele ning kulges samas rütmis autodega raudteeni välja, kord üks auto eespool, siis jälle maha jäädes. Täiesti arusaamatu! Autojuhina on ikka päris ebamugav kui pead arvestama pidevalt, et sinu ja kõrvalreas oleva auto vahel töllerdab lisaks üks tsikkel. Ja äkki ta loeb isegi seda foorumit: patsiga tütarlaps, Indianiga, reg.märk CI91. Ära üllatu kui keegi sulle lihtsalt tuimalt kogemata külge keerab sellise käitumise korral. Kui tahad kiiremini saada, siis sõida läbi. Kui ei julge, siis püsi oma sõidureas!
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
@StreetMoto Kogu maailm ei käi siin koos, seega pead piirduma tunduvalt väiksema auditooriumiga.
Ma küll ei saa öelda oma empiirilise kogemuse baasil, et mootorratturite käitumine liikluses oleks muutunud kuidagi eriliselt jaburamaks. Pigem läänerindel muutusteta. Alati on leidunud neid, kes "valesti" sõidavad ja neid saab ka tulevikus olema. Aga see on nende mure, mitte minu oma. Ma ei saa kedagi ümber kasvatada või muuta nende käitumist. Üldistused tehakse sõltumata sellest kuidas mina liiklen või käitun. Mootorrrattur on nii või naa teatud mõttes erinev ja kõik erinev väärib vihkamist või kui mitte vihkamist siis vähemalt sügavat põlgust. Las ta siis olla, ma võin põlu all olla küll. See on rohkem põlgaja/vihkaja mure, kui minu oma. Vähemalt niikaua, kui ta vägivaldseks ei muutu ja/või omal käel liiklust korraldama ei asu (mul on üks selline, mitte kõige parem kogemus).
Aga mürast ja "tühjadest" summutitest. Kuni täisealiseks saamiseni tundus endalegi äge tühaj toruga lasta ja sellega sai ikka paar hädvajalikku hobust raudselt juurde. Teise paar hobust sai punase triibuga paagil. Aga äge oli niikua, kuni isa ütles, et "kurat, jäta järele, mul jooksevad kõrvad sellest mürast sitavett". Noorte ullikeste puhul saan aru, et nad peaavd kõik asjad ise järgi proovima, ka müra. Elu tõsiasi. Täiskasvanute puhul käib närvidele, sest ma ei saa aru selle müra otstarbest. Müra on väsitav (teaduslikult tõestatud), kahjustab kuulmist (tihti pöördumatult) ja ühetgi elu ei säästa. Seega milleks? Reostus ilma ühegi positiivse küljeta. Aga no, ma ei saa kedagi ümber kasvatada ja minu vingumine sellel teemal ei tee muud, kui muudab mind vinguviiuliks. Ainuke, mis ma teha saan on pöörata tähepanu, et ole hea mees/naine/mis-iganes-soost rattur, palun ära reosta, see väsitab ja kahjustab kõikide tervist. Aga ma arvan, et me oleme selles vanasõnas, kus on koerad ja karvanid paraku koerte osas. Me võime tahes palju haukuda, sõelteta summutid sõidavad edasi.

Ma küll ei saa öelda oma empiirilise kogemuse baasil, et mootorratturite käitumine liikluses oleks muutunud kuidagi eriliselt jaburamaks. Pigem läänerindel muutusteta. Alati on leidunud neid, kes "valesti" sõidavad ja neid saab ka tulevikus olema. Aga see on nende mure, mitte minu oma. Ma ei saa kedagi ümber kasvatada või muuta nende käitumist. Üldistused tehakse sõltumata sellest kuidas mina liiklen või käitun. Mootorrrattur on nii või naa teatud mõttes erinev ja kõik erinev väärib vihkamist või kui mitte vihkamist siis vähemalt sügavat põlgust. Las ta siis olla, ma võin põlu all olla küll. See on rohkem põlgaja/vihkaja mure, kui minu oma. Vähemalt niikaua, kui ta vägivaldseks ei muutu ja/või omal käel liiklust korraldama ei asu (mul on üks selline, mitte kõige parem kogemus).
Aga mürast ja "tühjadest" summutitest. Kuni täisealiseks saamiseni tundus endalegi äge tühaj toruga lasta ja sellega sai ikka paar hädvajalikku hobust raudselt juurde. Teise paar hobust sai punase triibuga paagil. Aga äge oli niikua, kuni isa ütles, et "kurat, jäta järele, mul jooksevad kõrvad sellest mürast sitavett". Noorte ullikeste puhul saan aru, et nad peaavd kõik asjad ise järgi proovima, ka müra. Elu tõsiasi. Täiskasvanute puhul käib närvidele, sest ma ei saa aru selle müra otstarbest. Müra on väsitav (teaduslikult tõestatud), kahjustab kuulmist (tihti pöördumatult) ja ühetgi elu ei säästa. Seega milleks? Reostus ilma ühegi positiivse küljeta. Aga no, ma ei saa kedagi ümber kasvatada ja minu vingumine sellel teemal ei tee muud, kui muudab mind vinguviiuliks. Ainuke, mis ma teha saan on pöörata tähepanu, et ole hea mees/naine/mis-iganes-soost rattur, palun ära reosta, see väsitab ja kahjustab kõikide tervist. Aga ma arvan, et me oleme selles vanasõnas, kus on koerad ja karvanid paraku koerte osas. Me võime tahes palju haukuda, sõelteta summutid sõidavad edasi.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Eile hommikul Ülemiste City kandis sõidsin ühe Honda taga (vist oli VFR). Juhil oli see punkarivärk kiivri otsas. Kui ta kogemata lugema juhtub, et miks ma talle 7 korda signaali lasin, siis see on sellepärast, et ta suunda ei näidanud. Suuna mittenäitamine iseenesest ei ole probleem, kui sa oled oluliselt kiirem, aga kui ma sul kaubikuga terve tee perses olen, siis see on probleem.
-
- Postitusi: 3249
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 372 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Mitte ainult mootorratturid, vaid üleüldine liikluskultuur on muutunud agressiivsemaks. Näiteks kasvõi ringristmikud. Autod on tihti võimsad, nelivedused, automaatkastiga ja on näha, et ikka vajutatakse hoolega ringile minnes startides. Igasugu õuealad/30 alad on mitmete jaoks siiski 50-70ne alad. Suunatule mitte näitamine pidev. Lisaks veel nädalavahetusel suurürituste korral on Lõuna-Eestis näha agressiivse sõidustiiliga liiklejate ohtrat juurdevoolu (ohtlikud möödasõidud, täiesti jaburates kohtades parkimised jne). Järjest rohkem meenutab meie liikluskultuur seda, mis idanaabrite pool toimub, mitte skandinaavias. Suurema masinaga ja haakega sõites on näha pidevalt täiesti eluohtlikke mööda surumisi üle kõnniteede jne, kui sellega tagurdada kuhugi.Võimalik, et oma osa on selles ka pardakaamerates, kuna varem jäi sõna sõna vastu, siis nüüd saab gaasipedaalilt jalga vabastamata igasugu olukordi tekitada, mis videos näeb teise osapoole jaoks halb välja. Lisaks veel see juurde, et masinad lähevad järjest kiiremaks ja mugavamaks.StreetMoto kirjutas: ↑29 Mai 2024, 11:07Eks ma tõmban nüüd enda peale kogu maailma pahameele, aga peab tunnistama, et tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, üsna tihti ettearvamatuks ja ma üldse ei imesta kui lähiajal suureneb kõiksugu artiklite arv, kus rahvas elab välja negatiivseid emotsioone kaherattalisete suunal. Hiljuti oli ajakirjanduses mürateemaline sõnavõtt, usun et varsti järgneb sõelumisteemaline. See, kuskohast tsikkel tuleb, kus paikneb ja kuidas kulgeb on läinud nii jaburaks, et ei oska ise ka 25 aastase igapäevase motoinimesena ennustada. Praeguste ilmadega on iga päev olukordi, kus tsiklid ilmuvad küll kõnniteelt, küll keelualalt, küll vastu peeglit nõjatudes jne... Eile hommikul pressis legendaarsel Hiiu ülesõidul üks Ninja kõrvale, kaotas tasakaalu ja vajus vastu minu auto peeglit. Siis pani täie p***ga minema otse peateele järgmisele autole ette sõites.
Eelmisel nädalal tulin tipptunnil (kergummikus) Järvevana peal Mustamäe suunas Espaki juures kus sõidurajad kokku saavad, järsku vaatan peeglisse - tsikkel sõidab seal, kus ükski liikur olla ei tohiks ehk tolle viirutatud kolmnurkse ala keskel. Ja kui jõudis sinna kus kaks rada kõrvuti, siis jäi kahe sõidurea vahele ning kulges samas rütmis autodega raudteeni välja, kord üks auto eespool, siis jälle maha jäädes. Täiesti arusaamatu! Autojuhina on ikka päris ebamugav kui pead arvestama pidevalt, et sinu ja kõrvalreas oleva auto vahel töllerdab lisaks üks tsikkel. Ja äkki ta loeb isegi seda foorumit: patsiga tütarlaps, Indianiga, reg.märk CI91. Ära üllatu kui keegi sulle lihtsalt tuimalt kogemata külge keerab sellise käitumise korral. Kui tahad kiiremini saada, siis sõida läbi. Kui ei julge, siis püsi oma sõidureas!
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Põhimõtteliselt nõus (eks me vananevad meeskodanikud ei kannata enam nii palju detsibelleMacintosh kirjutas: ↑29 Mai 2024, 12:24Aga mürast ja "tühjadest" summutitest. Kuni täisealiseks saamiseni tundus endalegi äge tühaj toruga lasta ja sellega sai ikka paar hädvajalikku hobust raudselt juurde. Teise paar hobust sai punase triibuga paagil. Aga äge oli niikua, kuni isa ütles, et "kurat, jäta järele, mul jooksevad kõrvad sellest mürast sitavett". Noorte ullikeste puhul saan aru, et nad peaavd kõik asjad ise järgi proovima, ka müra. Elu tõsiasi. Täiskasvanute puhul käib närvidele, sest ma ei saa aru selle müra otstarbest.

Mingit otstarvet sellest mürast otsida on vale, pahatihti võivad tühjaks loobitud sumpsid hoopis mootori võimsust vähendada.
Positiivse poole pealt, katsume siis leida midagi...
Sa mõnel autode kiirendusvõistlustel oled käinud?
Oma kõrvaga V10 või V12 mootoriga vormelit täisgasil kiirendamas kuulnud oled?
Lennupäevadel saab minuarust päris hea elamuse mõne afterburneriga hävituslennuki ülelennust.
Mul isiklikult paneb alati südame kiiremalt põksuma ka näiteks MX open stardile järgnev müra, samuti rinka vabaklass.
Pole küll kahjuks oma kõrvaga kuulnud aga Nascari võistluste start pidi samuti olema selline kõuemürin, mida elu lõpuni ei unustata.
Võiks veel jätkata aga ma arvan et saad poindist aru.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 103 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Mis siin pattu salata, isegi "hiilin" rattarada pidi foori taga esimeseks... Samas müra ei kannata, sõeluma ei kipu... Suunatulede mittenäitamine ja ringteedel, (eriti Veerenni ringil Veerenni poolt tulijate puhul) ettekihutamine on kuidagi regulaarne juba.
Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Globaalne soojenemine mis muud! Teada fakt, et temperatuuri tõustes vedelike poolt gaaside sidumise võime väheneb ja sellest tingituna jõuab kahe kõrva vahele järjest vähem päästvaid O2 molekule.
Ega muud ei olegi soovitada kui "sõitke ettevaatlikult" ja võimalusel ikkagi "arvestage teistega" isegi kui neid teisi parasjagu nägemisulatuses pole. Soojaga ei ole tore olla kipsis/ sidemes ja me ju ei soovi seda teistele ja seega teeme ruumi/ jätame vahet, et kõik tervelt koju jõuaksid!

Ega muud ei olegi soovitada kui "sõitke ettevaatlikult" ja võimalusel ikkagi "arvestage teistega" isegi kui neid teisi parasjagu nägemisulatuses pole. Soojaga ei ole tore olla kipsis/ sidemes ja me ju ei soovi seda teistele ja seega teeme ruumi/ jätame vahet, et kõik tervelt koju jõuaksid!


Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Niikaua kui sa kellegi sealjuures jalgu ei jääe ei koti su suunatule mittenäitamine kedagi. Ja rismikul sõidad ikka võimalusel esimeseks ja lähed esimesena üle ristmiku, samal ajal, kui autojuhid alles esimest käiku püüavad üles leida. Mitte keegi ei kaota aga sina võidad.
Samas, ma tean autojuhte, kellele käib see närvidele. Mitte see, et sa ette sõidad vaid see, et sa ei passsigi koos ülejäänud kamaba ummikus. Kui ikka kannatada siis kõik üheskoos ja ühtaoliselt.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Aeglaselt liikuvas ummikus ON mootorrattaga raske sõita samas tempos autodega ja selles mõttes on vasakult/ paremalt/ vahelt möödumine üldjuhul aktsepteeritav, aga kas siis kui 2 rida sõidavad 70+/- ikka on vaja ridade vahel splittida? Ma ise arvan, et ei ole vaja.
Foori juurde esimeseks sõitmine on senini samuti OK, kui sa rohelisega täpiks ära kaod mitte aga ei jää järgmiseks 5km-ks 55-ga ette tiksuma.
Foori juurde esimeseks sõitmine on senini samuti OK, kui sa rohelisega täpiks ära kaod mitte aga ei jää järgmiseks 5km-ks 55-ga ette tiksuma.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Ma vahetaks pealkirjas tsiklistid autojuhtidega
Tsiklitel liikluspatrulle võiks linnades rohkem näha olla 
Ducati 749S ex, MG California 1400 Custom ex
-
- Postitusi: 338
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 574 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Korraks mõtlesin, et räägid minust. Aga edasi lugedes puuduvad mul sellised tundemärgid.StreetMoto kirjutas: ↑29 Mai 2024, 11:07Eelmisel nädalal tulin tipptunnil (kergummikus) Järvevana peal Mustamäe suunas Espaki juures kus sõidurajad kokku saavad, järsku vaatan peeglisse - tsikkel sõidab seal, kus ükski liikur olla ei tohiks ehk tolle viirutatud kolmnurkse ala keskel.

Ma pigistan silma kinni ja tulen sealt üle viirutatud ala 30'ga. Sealt edasi enamasti seisvate autode vahel ka mingi 30-40 kiirusega.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 103 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Ma pidasin selle ringristmikul ettekihutamisega silmas, et vähemalt kolm korda on mulle endale seal, minu ringristmikul olles, Veerennist masinad tuimalt ettetõmmand. Ehk siis sisenenud ringristmikule suht ninaalla... Saame aru, bemmid-audid, nahh see hondakossakas seal ringil...
Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Tsikliga sõites oli ka endal selline aeg, kus eirasin kõiki liikluseeskirju ja näitasin kõigile keskmist näppu (teine aasta pärast lubade saamist).
Omal oli ka hea meel, et hooaeg lõppes ja lumi maha tuli, sest see oleks kurvalt lõppenud.
Omal oli ka hea meel, et hooaeg lõppes ja lumi maha tuli, sest see oleks kurvalt lõppenud.
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Mu teooria on ka see, et 2020-22 oli väikest viisi tsiklibuum, kuna kogu reisidele kuluv raha lükati kodumaal tarbimisse, noh ja nüüd need inimesed on saavutanud selle "ma juba oskan kõike"-taseme
Mingeid numbreid teooria tõestuseks küll tuua ei oska, rohkem oma tutvusringkonna baasilt spekuleerin.
Mis puudutab liikuvat splitti, siis ma tegelt ei saa aru, miks kõik selle peale nii ähmi täis on - kui ma hakkan näiteks sellesama umbes Järvevana ühest otsast splittima ja vahepeal autod liikuma hakkavad, siis mis ma siis tegema peaks, õhku tõusma? Eks ette keeramine on alati risk, aga targu talitades on minu hinnangul võimalik see risk miinimumi viia. Põhiasi on mitte jääda kellegi pimedasse nurka tuiama, sealt tõepoolest keegi sind ei näe ega kuule. Eriti valus on, kui seda tehakse tagant umbsele kaubikule, jätad meelde küll, et see üksik tuluke kadus peeglitest ära, seega küllap ta seal kuskil taganurgas on, aga kui näiteks 30sek pärast mingi muu olukord tähelepanu nõuab ja ta IKKA seal tiksub, siis võib see info ära ununeda küll...

Mis puudutab liikuvat splitti, siis ma tegelt ei saa aru, miks kõik selle peale nii ähmi täis on - kui ma hakkan näiteks sellesama umbes Järvevana ühest otsast splittima ja vahepeal autod liikuma hakkavad, siis mis ma siis tegema peaks, õhku tõusma? Eks ette keeramine on alati risk, aga targu talitades on minu hinnangul võimalik see risk miinimumi viia. Põhiasi on mitte jääda kellegi pimedasse nurka tuiama, sealt tõepoolest keegi sind ei näe ega kuule. Eriti valus on, kui seda tehakse tagant umbsele kaubikule, jätad meelde küll, et see üksik tuluke kadus peeglitest ära, seega küllap ta seal kuskil taganurgas on, aga kui näiteks 30sek pärast mingi muu olukord tähelepanu nõuab ja ta IKKA seal tiksub, siis võib see info ära ununeda küll...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Minge käige näiteks Nices või Roomas või kus iganes sealkandis ja sõitke seal ummikutega tipptunnil. Rollerid ja tsiklid on seal 360kraadi igal pool ja kõik saavad sõidetud.
Meie mõned rattad on siiski olematu probleem, neid peaaegu polegi autodega võrreldes.
Ma olen ka Järvevanas sealt keskmiselt saarelt mõned korrad juba sel aastal läbi lasknud, aga mis siis teha kui autod seisavad. Vasakult ju ei mahu. Viimati paar päeva tagasi tulin mina tunnelist ehk siis lasin nö paremale saarele(vaikselt siiski) ja sealt Espaki poolt tuli ka 2 ratast nö autodest vasakult. Mina laksin sujuvalt autode vahelt läbi paremasse serva ja liikusin sellise mõõduka 50-60 kiirusega seal kuni raudteeni. Enne ülesõitu sujuvalt juba liikuvate autode vahele ja edasi üles Pärnu maanteele. Üks tsiklitest tuli mulle järgi, aga teine otsustas autode vahel splittida, mis mu meelest polnud antud olukorras kõige parem mõte.
Kuna liiklusse on tulnud viimasel ajal palju neid A ja B kati juhte, kes pole enam autokoolis käinud ehk kelle kokkupuude autokooliga on ainult sõiduõpetaja, siis polegi midagi imestada. Autos istud veel ühes ja kui on mõistlik õpetaja siis võibolla ka seletab midagi, aga tsikliga on ka sellisel juhul pigem põgus suhtlus.
Mina ei arva, et tsiklid midagi hullemini teevad kui kõik ülejäänud. Pigem on selles ülejäänud massis rohkem opakaid kui tsiklitega sõitjaid.
Ainuke asi mis mulle nö häiriv tundub on see kui tsikliga trügitakse ette ja siis ei suudeta sõita piisavalt kiirelt ja sujuvalt ehk kuniks oskused olematud poleks vast mõtet joonele võtta.
Meie mõned rattad on siiski olematu probleem, neid peaaegu polegi autodega võrreldes.
Ma olen ka Järvevanas sealt keskmiselt saarelt mõned korrad juba sel aastal läbi lasknud, aga mis siis teha kui autod seisavad. Vasakult ju ei mahu. Viimati paar päeva tagasi tulin mina tunnelist ehk siis lasin nö paremale saarele(vaikselt siiski) ja sealt Espaki poolt tuli ka 2 ratast nö autodest vasakult. Mina laksin sujuvalt autode vahelt läbi paremasse serva ja liikusin sellise mõõduka 50-60 kiirusega seal kuni raudteeni. Enne ülesõitu sujuvalt juba liikuvate autode vahele ja edasi üles Pärnu maanteele. Üks tsiklitest tuli mulle järgi, aga teine otsustas autode vahel splittida, mis mu meelest polnud antud olukorras kõige parem mõte.
Kuna liiklusse on tulnud viimasel ajal palju neid A ja B kati juhte, kes pole enam autokoolis käinud ehk kelle kokkupuude autokooliga on ainult sõiduõpetaja, siis polegi midagi imestada. Autos istud veel ühes ja kui on mõistlik õpetaja siis võibolla ka seletab midagi, aga tsikliga on ka sellisel juhul pigem põgus suhtlus.
Mina ei arva, et tsiklid midagi hullemini teevad kui kõik ülejäänud. Pigem on selles ülejäänud massis rohkem opakaid kui tsiklitega sõitjaid.
Ainuke asi mis mulle nö häiriv tundub on see kui tsikliga trügitakse ette ja siis ei suudeta sõita piisavalt kiirelt ja sujuvalt ehk kuniks oskused olematud poleks vast mõtet joonele võtta.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
päris kindlasti ei nõustu kõigega, mida streetmoto eelnevalt kirjutas, aga selle osaga peab küll teravalt nõustuma
"Kui tahad kiiremini saada, siis sõida läbi. Kui ei julge, siis püsi oma sõidureas!"
kuidagi uskumatult palju näen liikluses neid ebakindlaid, natuke nagu läheks aga päris minna ei julge ka tüüpi tegelasi. mingid poolikud manöövrid, kuskile "poole peale" vahele sõitmine ja asjad võiks olemata olla. oskude vastavaid manöövreid teha saab igaüks omandada ka VÄLJASPOOL aktiivset liiklust. liiklus, ummikud, asjad ei ole koht kus hakata mõtlema ja ümber mõtlema, et kas ma nüüd tulen toime või mitte, kas ma mahun või mahu, julgen või ei julge.
aga üleüldiselt, 2p tagasi sõitsin tallinnas tsikliga (viimasel ajal teen seda väga harva) ja keerati autoga ikka täiesti lambist, täieti risti ette. sõna otseses mõttes risti. üks tüüp hakkas nii suvalise koha peal kui üldse olla saab (loomulikult ka igas mõttes see manööver seal keelatud ning täiesti mõeldamatu) sooritama tagasipööret. sõitsin sellele autole külge sisse. ei ütleks, et just TSIKLISTIDE käitumine on muutunud jaburaks. igasuguste juhtide käitumine on muutunud väga jaburaks. tsikltide koha pealt otseselt ei tea...ennast pole viimasel ajal ükski häirinud ega isegi väga silma jäänud. olukordi tekitavad 100% eranditult ainult autojuhid minu statistika järgi!

kuidagi uskumatult palju näen liikluses neid ebakindlaid, natuke nagu läheks aga päris minna ei julge ka tüüpi tegelasi. mingid poolikud manöövrid, kuskile "poole peale" vahele sõitmine ja asjad võiks olemata olla. oskude vastavaid manöövreid teha saab igaüks omandada ka VÄLJASPOOL aktiivset liiklust. liiklus, ummikud, asjad ei ole koht kus hakata mõtlema ja ümber mõtlema, et kas ma nüüd tulen toime või mitte, kas ma mahun või mahu, julgen või ei julge.
aga üleüldiselt, 2p tagasi sõitsin tallinnas tsikliga (viimasel ajal teen seda väga harva) ja keerati autoga ikka täiesti lambist, täieti risti ette. sõna otseses mõttes risti. üks tüüp hakkas nii suvalise koha peal kui üldse olla saab (loomulikult ka igas mõttes see manööver seal keelatud ning täiesti mõeldamatu) sooritama tagasipööret. sõitsin sellele autole külge sisse. ei ütleks, et just TSIKLISTIDE käitumine on muutunud jaburaks. igasuguste juhtide käitumine on muutunud väga jaburaks. tsikltide koha pealt otseselt ei tea...ennast pole viimasel ajal ükski häirinud ega isegi väga silma jäänud. olukordi tekitavad 100% eranditult ainult autojuhid minu statistika järgi!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Mis siin tsiklite üle kurta kui näiteks bussijuhid(profid siiski
) on ka sellised, et anna jumal kannatust.
Mõned päevad tagasi üks vehkis näpuga kui 70-ne alas enne Nehatu silda teda peatusest välja ei lasknud, sest mul oli juba hoog sees ja minu taga oli ainult üks auto. Muidu oleks vast isegi lasknud, sest ega see mul tükki küljest ju võta. Samas ma ju ei pea talle seal üldse teed andma.
Täna Jüri ringil suunaga läände oli liinibuss vasakus reas ja tiksus vaikselt väikeses ummikus. Ma olin mingi 10-15 autot taga pool, kui järsku tekkis seal bussi juures mingi seisak. Buss keeras järsku paremale üle topelt pideva joone punasega märgitud ohutussaare ja siis veel üle päris ohutussaare paremasse nö eraldatud ritta ning sõitis üles Tartu maanteele. Jäi täiesti arusaamatuks, miks nii. Buss oli kusjuures rahvast täis. Turvaline ja ohutu oleks nö valesti sõitmise korral olnud ring ära teha ja rikkumata maha sõita õiges suunas, aga bussijuht arvas et see on ilmselt nõrkadele, ässad lasevad põiki üle 3 rea ja rotid ootavad seniks kuni äss manöövri ära teinud on.

Mõned päevad tagasi üks vehkis näpuga kui 70-ne alas enne Nehatu silda teda peatusest välja ei lasknud, sest mul oli juba hoog sees ja minu taga oli ainult üks auto. Muidu oleks vast isegi lasknud, sest ega see mul tükki küljest ju võta. Samas ma ju ei pea talle seal üldse teed andma.
Täna Jüri ringil suunaga läände oli liinibuss vasakus reas ja tiksus vaikselt väikeses ummikus. Ma olin mingi 10-15 autot taga pool, kui järsku tekkis seal bussi juures mingi seisak. Buss keeras järsku paremale üle topelt pideva joone punasega märgitud ohutussaare ja siis veel üle päris ohutussaare paremasse nö eraldatud ritta ning sõitis üles Tartu maanteele. Jäi täiesti arusaamatuks, miks nii. Buss oli kusjuures rahvast täis. Turvaline ja ohutu oleks nö valesti sõitmise korral olnud ring ära teha ja rikkumata maha sõita õiges suunas, aga bussijuht arvas et see on ilmselt nõrkadele, ässad lasevad põiki üle 3 rea ja rotid ootavad seniks kuni äss manöövri ära teinud on.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Ma usun ka, et suuresti on see tingitud uuema ja veel vähe kogenud põlvkonna peale tulemisest. Endal läbi käidud see veidi valjem summuti ja autodest ebakindel möödumine jne.
Kui tekib huvi selle vastu, kuidas saaks paremini, et endal mõnusam sõita ja väljavaated hooaeg lõpuni sõita oleksid suuremad, siis hakkab ka otsima infot sõiduvõtete jms kõige kohta, mida koolis isegi ei puudutatud. Seal ju õpetatakse ainult liiklemist.
Ja Piipz jutu peale tahaks vägisi öelda, et kui oled kiirem mine mööda, kui ei olnud nii kiire, et mööda minna, siis hoia pikivahet, mitte ära sõida tagumikus kinni. Vahet pole kas ees on ratas, rekka või ufo.
Aga kuna ma olen nii sõbralik ja pehme inimene, siis ei ütle.
Kui tekib huvi selle vastu, kuidas saaks paremini, et endal mõnusam sõita ja väljavaated hooaeg lõpuni sõita oleksid suuremad, siis hakkab ka otsima infot sõiduvõtete jms kõige kohta, mida koolis isegi ei puudutatud. Seal ju õpetatakse ainult liiklemist.
Ja Piipz jutu peale tahaks vägisi öelda, et kui oled kiirem mine mööda, kui ei olnud nii kiire, et mööda minna, siis hoia pikivahet, mitte ära sõida tagumikus kinni. Vahet pole kas ees on ratas, rekka või ufo.

Aga kuna ma olen nii sõbralik ja pehme inimene, siis ei ütle.
Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.


-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
- Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Ei ole nõus. Suunamärguanne peab olema sissejuurdunud tegevus ükskõik mis olukorras!Kui loobuda ühest liiklusseaduses ettenähtud tegevusest,järgneb sellele varsti teine jne. sest ma ei sega egahäiri kedagi.Ja lõpuks ollaksegi "kunn" kellele paremalt möödapõige,õueala piirangud ja muud nn. ebaolulised nõuded ei kehti.Macintosh kirjutas: ↑29 Mai 2024, 14:47Niikaua kui sa kellegi sealjuures jalgu ei jääe ei koti su suunatule mittenäitamine kedagi. Ja rismikul sõidad ikka võimalusel esimeseks ja lähed esimesena üle ristmiku, samal ajal, kui autojuhid alles esimest käiku püüavad üles leida. Mitte keegi ei kaota aga sina võidad.
Samas, ma tean autojuhte, kellele käib see närvidele. Mitte see, et sa ette sõidad vaid see, et sa ei passsigi koos ülejäänud kamaba ummikus. Kui ikka kannatada siis kõik üheskoos ja ühtaoliselt.![]()
-
- Postitusi: 52
- Liitunud: 11 Apr 2014, 11:14
- Tsikkel: Kawasaki z750
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Olen ka ise järvevana teel seal paremal pool laia riba peal tiksunud nii 50'ga kui on ummik ja liiklus põhimõtteliselt seisab. Keda ma segan seal?
Ilmselgelt pigem mõnda autojuhti a la miks tema saab ja mina ei saa.
Ning punase fooritule korral autode vahelt esimeseks hiilida on ka asi mida ma teen.
Ilmselgelt pigem mõnda autojuhti a la miks tema saab ja mina ei saa.
Ning punase fooritule korral autode vahelt esimeseks hiilida on ka asi mida ma teen.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 103 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Nõus. Mul ongi suunatule näitamine sissejuurdunud. Ma pidasin silmas meie neljarattalisi liiklejaid, kelledel suunatulede kang on lisavarustuses. Korda kolm rohelisema juhina käisin selle tõttu ka üle nipli. Hiljem juba oskasin sellega arvestada.
Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 177 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Minu meelest see suunatuli ei näita ega kohusta kedagi millegiks. Vilgub see või ei vilgu, nagu nii tuleb silmad lahti hoida ja pigem võimalike liikumissuundasid ennetada püüda. Ainuke mida see näitab on see, et tõenäoliselt plaanib vilkuva suunatulega sõiduki juht varsti mingi manöövri teha. Võimalus on muidugi, et suunatuli on lihtsal sisse jäänud ja juht seda ei märka aga see teeb enam vähem sama välja.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 3249
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 372 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Suunatuli on väga suureks abiks liikluses aru saamiseks, mida keegi plaanib teha. Ala ringilt välja sõitmine, kui näed, et pannakse suund sisse, siis saad juba ringile liikuma hakata ja ringristmiku läbivõime suureneb.701 kirjutas: ↑30 Mai 2024, 11:15Minu meelest see suunatuli ei näita ega kohusta kedagi millegiks. Vilgub see või ei vilgu, nagu nii tuleb silmad lahti hoida ja pigem võimalike liikumissuundasid ennetada püüda. Ainuke mida see näitab on see, et tõenäoliselt plaanib vilkuva suunatulega sõiduki juht varsti mingi manöövri teha. Võimalus on muidugi, et suunatuli on lihtsal sisse jäänud ja juht seda ei märka aga see teeb enam vähem sama välja.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Mina isiklikult ringile enne oma nina ei pista kui ma füüsiliselt näen, et auto hakkab maha keerama. Sama seis tegelikult igal ristmikul, aga ringil olen korduvalt näinud, et suund pannakse sisse liiga vara. Autokoolis vist kah õpetatakse täna kuidagi teistmoodiranel kirjutas: ↑30 Mai 2024, 13:02Suunatuli on väga suureks abiks liikluses aru saamiseks, mida keegi plaanib teha. Ala ringilt välja sõitmine, kui näed, et pannakse suund sisse, siis saad juba ringile liikuma hakata ja ringristmiku läbivõime suureneb.701 kirjutas: ↑30 Mai 2024, 11:15Minu meelest see suunatuli ei näita ega kohusta kedagi millegiks. Vilgub see või ei vilgu, nagu nii tuleb silmad lahti hoida ja pigem võimalike liikumissuundasid ennetada püüda. Ainuke mida see näitab on see, et tõenäoliselt plaanib vilkuva suunatulega sõiduki juht varsti mingi manöövri teha. Võimalus on muidugi, et suunatuli on lihtsal sisse jäänud ja juht seda ei märka aga see teeb enam vähem sama välja.

Ise "pühapäeviti" motikaga liiklejana ei võta mootorrataste suunatulesid liiga tõsiselt - ikka väga kergesti ununeb sisse jms. errorid tulevad lenksus olles

Aga kui keegi kasutab suunatult selliselt nagu see on ette nähtud, siis see on abiks küll

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Mitme reaga ringil võib suund tähendada kas väljasõitu või reavahetust. See ajab päris tihti inimesi segadusse.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 177 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Ei näita see suund midagi. Just äsja Laki tn lõpus. Auto tolgendab kahe rea vahel, ja vilgutab suunda nagu keeraks Forelli. Tegelikult logistab jumala tuimalt otse mööda Lakit edasi.
Ideaalis loomulikult, kas või see sama ringi näide. Ise üritan kah ikkagi suunda vilgutada, kui sellega võib teistele midagi informatiivset edastada.
Tänapäeva automaatkastide ajastul ei näita isegi pidurituli tihtipeale midagi muud, kui seda, et juht on jala gaasipedaalilt ära võtnud.
Ideaalis loomulikult, kas või see sama ringi näide. Ise üritan kah ikkagi suunda vilgutada, kui sellega võib teistele midagi informatiivset edastada.
Tänapäeva automaatkastide ajastul ei näita isegi pidurituli tihtipeale midagi muud, kui seda, et juht on jala gaasipedaalilt ära võtnud.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Igasugu idioote on liikluses palju aga meil enamus liiklejalid ikka tarvitab suunda ja ka pidurit minuarust sihtotstarbeliselt. Vale on siin propageerida kui mõttetu nende kasutus on. Kui näiteks eessõitval autol suund sisse lülitatakse, siis ma ise olen küll valmis, et järgmiseks hakatakse vaikselt hoogu maha võtma ja tuleb valmis olla ise ka pidurdama.701 kirjutas: ↑30 Mai 2024, 15:53Ei näita see suund midagi. Just äsja Laki tn lõpus. Auto tolgendab kahe rea vahel, ja vilgutab suunda nagu keeraks Forelli. Tegelikult logistab jumala tuimalt otse mööda Lakit edasi.
Ideaalis loomulikult, kas või see sama ringi näide. Ise üritan kah ikkagi suunda vilgutada, kui sellega võib teistele midagi informatiivset edastada.
Tänapäeva automaatkastide ajastul ei näita isegi pidurituli tihtipeale midagi muud, kui seda, et juht on jala gaasipedaalilt ära võtnud.
Kui automaatkasti omanik on jala juba pidurile asetanud, siis võiks jällegi ühe sammu ette mõelda minuarust? Isegi kui kohe järsku pidurdust ei tule siis ikkagi kui jalg juba piduripedaalile läks, võib ju eeldada, et juht näiteks nägi kaugemal eespool potensiaalset takistust ja on valmis pidurdama.
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Paistab, et paljud ei saa aru, mida 701 öelda tahtis selle suunatule jutuga. Point on täiesti õige ja täpselt selline see reaalsus ongi liikluses. Sa võid EELDADA igasuguseid asju selle järgi, mida mingisugune tuluke näitab. Tore on...eelda. Aga kiu need eeldused a'la 50% juhtudel ei realiseeru või tegelikult toimub midagi muud kui see, mida sa olid eeldanud siis järelikult saab tõmmata loogilise seose, et ju ei tasu liiga palju eeldada taolise indikaatori põhjal. Või nojah eks igaüks muidugi ise peab otsustama mis tema jaoks loogiline on... Mina isiklikult eelistan oma eeldused teha rohkem selle järgi, mida ma reaalselt NÄEN juhti tegemas. Mitte selle järgi, mis tuluke tal põleb või ei põle.
Mitte kasutamist pole ka propageeritud, vaid väide oli et üsna mõttetu on juhinduda tulest, mida kasutatakse täiesti kaootiliselt ja väga paljudel juhtudel ka täiesti valesti.
Mitte kasutamist pole ka propageeritud, vaid väide oli et üsna mõttetu on juhinduda tulest, mida kasutatakse täiesti kaootiliselt ja väga paljudel juhtudel ka täiesti valesti.
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
@will111 sa jälle ei saa aru mida mõni teine üritab öelda. Ja su jutt on tiba vastuoluline või siis käitudki liikluses ebaloogiliselt.
Teed oma eeldused selle järgi mida näed? Et kui suunatuli või pidurituli süttib, siis kütad tuimalt edasi? Ei teki valmisolekut, et äkki nüüd miskit juhtub? Reageerid alles siis kuisee teine liikleja reaalselt järsult aeglustab või toimub sõidusuuna muutus kuhugi? Really? Natuke vastuoluline väide, et teed oma eeldused ja järeldused selle põhjal, mida näed. Seda tulukese süttimist näed ju samamoodi.
Teiste jutu point oli, et kui miski tuluke neil süttib, siis teevad nad järelduse, et tõenäoliselt nüüd miskit muutub ja selleks ollakse valmis. Näiteks kergitatakse jalga gaasipedaalilt, mitte ei panda tuimalt edasi. Jep, vahest juhtub, et see teine liikleja teeb täiesti vastupidise või ebaloogilise liigutuse seejärel. But anyway, kui miski tuluke süttis, siis miski põhjus sel on.
50% jutt, kuskohast see võrdlus tuli ja millises liikluses sa osaled? Isegi kunstilise liialdusena on see liig.
Loomulikult tuleb liikluses olla koguaeg n.ö. kohal, mitte lähtuda ainult sellest kas keegi andis oma kavatsustest märku või mitte. Aga siiski on soovitav neid märguandeid alati teha, tagab sujuvama js ohutuma liikluse.
Teed oma eeldused selle järgi mida näed? Et kui suunatuli või pidurituli süttib, siis kütad tuimalt edasi? Ei teki valmisolekut, et äkki nüüd miskit juhtub? Reageerid alles siis kuisee teine liikleja reaalselt järsult aeglustab või toimub sõidusuuna muutus kuhugi? Really? Natuke vastuoluline väide, et teed oma eeldused ja järeldused selle põhjal, mida näed. Seda tulukese süttimist näed ju samamoodi.
Teiste jutu point oli, et kui miski tuluke neil süttib, siis teevad nad järelduse, et tõenäoliselt nüüd miskit muutub ja selleks ollakse valmis. Näiteks kergitatakse jalga gaasipedaalilt, mitte ei panda tuimalt edasi. Jep, vahest juhtub, et see teine liikleja teeb täiesti vastupidise või ebaloogilise liigutuse seejärel. But anyway, kui miski tuluke süttis, siis miski põhjus sel on.
50% jutt, kuskohast see võrdlus tuli ja millises liikluses sa osaled? Isegi kunstilise liialdusena on see liig.
Loomulikult tuleb liikluses olla koguaeg n.ö. kohal, mitte lähtuda ainult sellest kas keegi andis oma kavatsustest märku või mitte. Aga siiski on soovitav neid märguandeid alati teha, tagab sujuvama js ohutuma liikluse.
Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.
Pidurituli ning selle süttimine ja suunatuli ning selle vilkumine on võrdlemisi võrreldamatud evendid. Tundub lausa idiootne, et keegi neid kahte asja ühte patta surub. Kui sa ei saa sellest aru ja ei tee nendel asjadel vahet või ma ei tea...pead sisuliselt samaväärseks siis anna aga kuuma, ma ei viitsi end rohkem ses osas selgitama ega siin midagi vaidlema hakata.
Aga ma küsiks omalt poolt vastu. Et kui sina EI NÄE näiteks suunatule vilkumist siis sa teed sellest oma eeldused ära ja kütad tuimalt? Masin su ees keerab füüsiliselt kuskil suunas (antud juhul oletame, et sulle ette) aga sina "ei näinud" märguannet ja kütad aga oma eeldustega edasi?
Või veel parem, piduritule süttimist ees ei näinud, seega kütad muudkui reageerimata edasi...mis siis, et visuaalselt on selgelt tajutab eessõitja kiire aeglustumine?
Jah, muidugi ma näen, õigemini olen võimeline nägema tule vilkumist. Küsimus on selles, et mitte keegi ega miski ei garanteeri, et sellele vilkumisele järgneks ka midagi sellist nagu ma võiksin eeldada. Mõnikord järgnen, mõnikord mitte. Ja neid kordi kui ei ole järgnenud on ikka STX! Kui aga auto reaalselt hakkab kuskile suunas suuna muutma, kiirust muudab vms siis siin ei ole mitte midagi vaja protsessida. See on fakt, millele ma saan vastavalt ja õigesti reageerida.
50% ei ole ilmselgelt täpselt välja mõõdetud number, vaid tajutav. Ei, see ei ole liig isegi kunstilise liialdusena. Võibolla on see reaalne number 40%, võibolla 30 või 25%....mingit vahet sel ei ole. Piisavalt suur, et mitte lähtuda ega teha erilisi eeldusi kellegi suunatulede vilkumiste põhjal. Aga ma ei suru sulle ega kellegile teisele peale, et te peaksite midagi muutma...järeldage edasi ja sõitke kuidas iganes soovita. Pole minu asi. Mina teen nii edasi nagu mina heaks arvan ja oma järeldused nende asjade põhjal, millest ma saan kõige rohkem reaalset, kasutatavat informatsiooni. Ja ma saan VÄGA TÄPSELT aru mida 701 oma postiga selle suunatule kohta öelda tahtis. Kogu lugu, midagi muud ma siin selgitama ega vaidlema ei hakka
Aga ma küsiks omalt poolt vastu. Et kui sina EI NÄE näiteks suunatule vilkumist siis sa teed sellest oma eeldused ära ja kütad tuimalt? Masin su ees keerab füüsiliselt kuskil suunas (antud juhul oletame, et sulle ette) aga sina "ei näinud" märguannet ja kütad aga oma eeldustega edasi?

Jah, muidugi ma näen, õigemini olen võimeline nägema tule vilkumist. Küsimus on selles, et mitte keegi ega miski ei garanteeri, et sellele vilkumisele järgneks ka midagi sellist nagu ma võiksin eeldada. Mõnikord järgnen, mõnikord mitte. Ja neid kordi kui ei ole järgnenud on ikka STX! Kui aga auto reaalselt hakkab kuskile suunas suuna muutma, kiirust muudab vms siis siin ei ole mitte midagi vaja protsessida. See on fakt, millele ma saan vastavalt ja õigesti reageerida.
50% ei ole ilmselgelt täpselt välja mõõdetud number, vaid tajutav. Ei, see ei ole liig isegi kunstilise liialdusena. Võibolla on see reaalne number 40%, võibolla 30 või 25%....mingit vahet sel ei ole. Piisavalt suur, et mitte lähtuda ega teha erilisi eeldusi kellegi suunatulede vilkumiste põhjal. Aga ma ei suru sulle ega kellegile teisele peale, et te peaksite midagi muutma...järeldage edasi ja sõitke kuidas iganes soovita. Pole minu asi. Mina teen nii edasi nagu mina heaks arvan ja oma järeldused nende asjade põhjal, millest ma saan kõige rohkem reaalset, kasutatavat informatsiooni. Ja ma saan VÄGA TÄPSELT aru mida 701 oma postiga selle suunatule kohta öelda tahtis. Kogu lugu, midagi muud ma siin selgitama ega vaidlema ei hakka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.