CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kalamees1
Postitusi: 22
Liitunud: 27 Juun 2018, 21:11
Tsikkel: Honda CB600FS

CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima

Lugemata postitus Postitas kalamees1 »

2001 CB600F Hornet PC34

Sellel hooajal algas mure, et ratas ei taha alati soojalt käima minna. Esimest korda juhtus peale ca 30-40min sõitu, mille järel sai 5min poes käidud. Starter ajab mootorit ilusti ringi, aga ei luba. Sai proovitud kütusekraani erinevaid asendeid, õhuklapp kinni/lahti. ~15min sai katsetatud erinevaid lahendusi, peale mida läks algasendis (ehk nagu enne oli) koheselt käima.

Teine kord oli ca +28C sooja õues. Garaažist välja ajades läks käima alles kolmandal katsel (enne sai peale pandud värskelt laetud aku, 2-3a vana). 10min sõitu, ristmikul sai kogemata välja suretatud :oops: ja enam käima ei saanud, ka mitte peale 45min ootamist ja kõiki variante proovides. Tõin koju, järgmine päev keerasin ühe küünla maha sädeme kontrollimiseks - ratas läks koheselt ülejäänud kolme silindriga käima.

Külmkäivitusega pole kordagi probleemi olnud. Kui läheb käima, siis kõik silindrid töötavad, tühikäik korras, ratas kiirendab nagu muidu.

Mis variandid on, mida proovida? Aku, mis ei suuda piisavalt voolu anda teatud juhtudel? Mõlemad süütepoolid?

Tort
Postitusi: 2024
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima

Lugemata postitus Postitas Tort »

Tekita alustuseks ise see moment uuesti garaazi ees öö läbi laadinud akuga, kus soojast peast käima ei lähe ja vaata, kas sellel momendil küünlad on märjad.

joel
Postitusi: 1807
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Re: CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima

Lugemata postitus Postitas joel »

Olematud klapivahed?
Joel

jyrx
Postitusi: 37
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 26 korda

Re: CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima

Lugemata postitus Postitas jyrx »

Mul Honda CBR1000F-il olid sarnased sümptomid. Põhjuseks kulunud ja läbilibisev starteri sidur.
Viimati muutis jyrx, 26 Juun 2024, 18:18, muudetud 1 kord kokku.

morse
Postitusi: 1418
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 273 korda
Tänatud: 221 korda

Re: CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima

Lugemata postitus Postitas morse »

Olen neljapütastel täheldanud olukorda, kus aku on vahest nii napikalt tühi/väsinud, et tõmbab mootorit ringi peaagu täiesti okeilt aga tsikkel häält ei tee.

See läheb natuke samasse kategooriasse, millest eelenev postitus rääkis. Tundub, et starter kerib küll aga tegelikkuses käib mootor liiga aeglaselt ringi ja osad tsiklid selles olukorras ei köhata ühtegi matsu.

edit: loomulikult võib tegu olla hoopis mingi imeliku elektriveaga vmt - aga ma alustaks lihtsamate asjade välistamisega.

jyrx
Postitusi: 37
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 26 korda

Re: CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima

Lugemata postitus Postitas jyrx »

Kulunud starterisidur hakkas just sooja mootoriga libisema. Siis pidi lükkama käima või ootama, kuni mootor natuke jahtus.
Paar aastat hiljem tekkis jälle käivitumisega probleem, aga isegi külma mootoriga. Siis olid põhjuseks ECU külmjooted, mis olid vibratsiooniga ajapikku ära murdunud. ECU oli vaja lahti lõigata ja üle joota ühendused.

PS! Mul on riiulis CBR1000F (1990a.) tutikas starterisidur. Vbla on Hornetil sama? CBR1000 oma ei maksnud vähe.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”