Armeeritud pidurivoolikud

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Tort
Postitusi: 2024
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas Tort »

Need peenikesed vä? Seal peab arvestama, et nad on OEM kummist tunduvalt jäigemad ja kõigile ei pruugi sobida.

kalleu
Postitusi: 484
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Soovitan samuti soojalt Hydroscand-i :bsmile: Mitmele rattale seal lasknud teha, Tartus saab ka ilusat helesinist värvi 8)
HEL-i "Race spec" on nagu Cossie kirjutas kummalegi poole oma voolik aga tuleb arvestada, et see on endiselt OEM seades rattale mõeldud pikkusega.
Kui nt. lenksu tõstad või (nagu rinkaratastel sageli) paned pikemad lenksutorud siis HEL-i omad kipuvad lühikeseks jääma. Ja siis on jama, sest amort ei saa enam täispikkuses tööd teha ja pingul voolik hakkab ennast ja muud ratast lõhkuma.

will111
Postitusi: 5301
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 389 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas will111 »

take it iizi pöial-liisid, "skämmi" all pidasin silmas lihtsalt seda, et hydroscandis peab "skämmima" ehk ei tohi jumala pärast öelda (isegi mitte kogemata) mille jaoks sul seda voolikut vaja on :lol: eks voolik on seal muidu nagu voolik ikka...kuigi ma arvan selle vahega, et hydroka voolikut nähtavasti peale valmis vorpimist ei survetestita, päris pidurivoolikuid testitakse.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6650
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: Rattataa ja rattataa....
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 660 korda
Tänatud: 413 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas yeekim »

will111 kirjutas: 20 Juun 2024, 17:31
take it iizi pöial-liisid, "skämmi" all pidasin silmas lihtsalt seda, et hydroscandis peab "skämmima" ehk ei tohi jumala pärast öelda (isegi mitte kogemata) mille jaoks sul seda voolikut vaja on :lol: ....
Ei tea- kogu aeg öelnud, et tsikkel vajab uut pidurivoolikut ja pole ükski müügimees nii Talinas kui Dartus midagi kobisenud!
Saadetud kettaga lauatelefonist!

will111
Postitusi: 5301
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 389 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas will111 »

Ju siis sattusid tsiklimehest müügimehe otsa :D Või no mina ka ei tea, pole ise sealt pidurivoolikuid ostmas käinud aga siinsamas foorumis on läbi aegade seda räägitud, et ei tohi pidurivoolikut mainida seal. Võibolla see on siis mingi külajutt

jyrx
Postitusi: 37
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas jyrx »

will111 kirjutas: 20 Juun 2024, 18:41
Ju siis sattusid tsiklimehest müügimehe otsa :D Või no mina ka ei tea, pole ise sealt pidurivoolikuid ostmas käinud aga siinsamas foorumis on läbi aegade seda räägitud, et ei tohi pidurivoolikut mainida seal. Võibolla see on siis mingi külajutt
kuule mees, sa tegeled ise jama postitamisega siin sageli

will111
Postitusi: 5301
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 389 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas will111 »

ahah, tore teada...ja millega sina tegeled? absoluutselt absoluutse tõe postitamisega?

eetarga
Postitusi: 806
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 86 korda
Kontakt:

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas eetarga »

kuigi ma arvan selle vahega, et hydroka voolikut nähtavasti peale valmis vorpimist ei survetestita, päris pidurivoolikuid testitakse.

Huvitav arvamus! :wack:

Kallis härra, kas sa arvad tõsiselt, et suured tegijad nagu Spiegler ja Stahlbus katsetavad iga voolik? Kindlasti mitte.
Erinevus on mujalt. Ma olen üpris kindel, et nende tootmine on rangelt DIN 9001 all kontrolli- ja jälgitav. Ja kogu lugu.
Teine teema on kindlustus. Eestis (ja terves Baltikumist) puuduvad pädevad kindlustuspakkumised mis kattavad sellised (spets).-riskid mis on otseselt seotud
firma äridega - üldarvestuslik sellised kindlustused on olemas siin kui jutt käib standardlepingutest nagu näiteks juuksurikoda või autoremonditöökoda vajab.
Hakka aga midagi otsima, mis kattab riskid üle miljon, eriti kui sa tegeldeb valdkonnast kus näiteks terves Eestimaast leiad sa ainult üks või kaks tegijad.
Otsid tikutulega - ja ikka sa ei leia korralik pakkumist. Ma arvan sellepärast on kohalik "voolikutegijad" suht ettevaatlik ja hindavad mingi määral enda tootmisriskid.

Ma lasin ise siin Eestis voolikud teha ja jäin väga rahul. Aga neid ma ei müü mitte kuidagi minu firma kaudu, seda oleks hullumeelne risk kui midagi juhtub oled sa lihtsalt "game out and over".
Samuti ma ei tegele enam ühes teisest ärist, sest kindlustusepakkuja ei suuda kuidagi meie firma niimoodi kindlustada, et tööandja on lepinguga rahul. Varem tegutsesin Saksa emafirma kindlustuse kaitse alt. Nüüd seda võimalus ei ole enam ja mina astusin lihtsalt paadist välja.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Jesper
Postitusi: 2213
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 247 korda
Tänatud: 565 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Oeh, arusaamatu, miks on igast lihtsast asjast vaja mingi täielik kosmos teha, sõiduilm ei meeldi või?

Pidurisüsteemis olev rõhk on stiilis 30bar, see on "päris" hüdraulikas naljanumber, seal opereeritakse rutiinselt rõhkudega, millel on üks null rohkem. Ja no arvata võib, et mingi mitmekümnetonnise kopa või kraana kokkuvajumise juures on nii inim- kui varakahju potentsiaal ka sama arv kordi suurem. Nagu ülevaatuse piduritesti ümber käivast poleemikast näha, siis enamik inimesi nagunii ei oskagi üldse tsikliga pidurdada, seega ei rakendu süsteemile sedagi rõhku.

Kogu algprobleemi tuum oli selles, et kellel on õiged voolikud ja otsad letis, mingit ekskavaatori banjot ju ei pane tsikli külge, lisaks veel toll- ja meetermõõt jms. Küsimus polnud kunagi selles, kas Hydroscand on võimeline ohutut pidurivoolikut tootma, siililegi on selge, et on.

PS: Selle 30bar osas, kui ei usu siis igaüks võib ise oma piduri üle mõõta, ma võtsin lakke vaadates 15mm peasilinder, 5:1 heebel, 200N jõuga sikutan heeblit, kahekordne tugevusvaru.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7240
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1886 korda
Tänatud: 526 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

will111 kirjutas: 20 Juun 2024, 17:31
take it iizi pöial-liisid, "skämmi" all pidasin silmas lihtsalt seda, et hydroscandis peab "skämmima" ehk ei tohi jumala pärast öelda (isegi mitte kogemata) mille jaoks sul seda voolikut vaja on :lol: eks voolik on seal muidu nagu voolik ikka...kuigi ma arvan selle vahega, et hydroka voolikut nähtavasti peale valmis vorpimist ei survetestita, päris pidurivoolikuid testitakse.
Sirgelt ütlesin, et tsiklile esipidurile, armeeritud musta kattega voolikuid tahan, sest on originaalist pikemaid vaja.
Ja kuidas näiteks mõne kraana(mist tõstab sada+ tonni) voolik, mis seal tehtud on, vähem oluline oma kvaliteedi ja kooste poolest kui tsikli piduri voolik? Seda asja teevad masinad ja väljaõppinud inimesed ning kõik materjalid on vastavad. Enamus tööstuse voolikuid on palju suurema õhu allikad, kui seda mingi kaherattalise voolik ever olla saab. See jutt on sul antud teemas küll täiesti ebapädev.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Fox
Postitusi: 170
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas Fox »

urmas66 kirjutas: 25 Juun 2024, 19:36
See jutt on sul antud teemas küll täiesti ebapädev.
Pidurivoolikud ehk on siis head seal firmas.
Samas ma ühele oma autole lasin roolivõimu vooliku seal teha, see oli küll s**t. Liitmikud ja töö kvaliteet olid OK aga voolik ise oli mingist kergestilagunevast kummist või sarnasest "erilisest" materjalist.
Ehk siis ma küll päris pimesi kõike ei kiidaks millel Hydrocandi silt juures.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7240
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1886 korda
Tänatud: 526 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Fox kirjutas: 25 Juun 2024, 21:01
urmas66 kirjutas: 25 Juun 2024, 19:36
See jutt on sul antud teemas küll täiesti ebapädev.
Pidurivoolikud ehk on siis head seal firmas.
Samas ma ühele oma autole lasin roolivõimu vooliku seal teha, see oli küll s**t. Liitmikud ja töö kvaliteet olid OK aga voolik ise oli mingist kergestilagunevast kummist või sarnasest "erilisest" materjalist.
Ehk siis ma küll päris pimesi kõike ei kiidaks millel Hydrocandi silt juures.
Natuke nagu ebaselgelt väljendud? Pidurivoolik on siiski ainult kindel üks vooliku tüüp ehk see on toodetud pidurivoolikuks. Roolivõimul on ilmselt hüdrovoolik mis peab kannatama ATF õli, aga kuidas see ise laguneb on keeruline mõista. Samas paljud hüdrovoolikud ATF-i ei kannata. Ehk kas seda voolikut tellides ka seda mainisid? Või on lagunemise põhjus hoopis muus? Kuumus?
Ma lasen tööautodele teha hüdrovoolikuid ja need on üsnagi ilmastiku ja kõige muu kindlad. Probleemid on meil välise kihi füüsiline hõõrdumine ja siis armeeringu roostetamine. Need on ainsad asjad mis rikuvad neid.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Fox
Postitusi: 170
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Armeeritud pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas Fox »

Ma muidu läksin vana voolik näpus nende leti taha, ütlesin et sõiduauto roolivõimu voolik, tahaks samasugust uut. Vana ei olnudki veel otseselt katki vaid otsikud olid roostes ja oli üldiselt väsinud väljanägemisega (1979 a. auto küljest!). Kuna kogu kapotialune sai uuendatud, mõtlesin et vahetan need koletised ka välja. Paraku ei jäänud kestma.
Ega ma otseselt süüdistada või maha teha ei tahagi, võibolla praak, tuleb ikka ette. Lihtsalt jagan kogemust.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”