Armeeritud pidurivoolikud
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 2030
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Armeeritud pidurivoolikud
Need peenikesed vä? Seal peab arvestama, et nad on OEM kummist tunduvalt jäigemad ja kõigile ei pruugi sobida.
Re: Armeeritud pidurivoolikud
Soovitan samuti soojalt Hydroscand-i Mitmele rattale seal lasknud teha, Tartus saab ka ilusat helesinist värvi
HEL-i "Race spec" on nagu Cossie kirjutas kummalegi poole oma voolik aga tuleb arvestada, et see on endiselt OEM seades rattale mõeldud pikkusega.
Kui nt. lenksu tõstad või (nagu rinkaratastel sageli) paned pikemad lenksutorud siis HEL-i omad kipuvad lühikeseks jääma. Ja siis on jama, sest amort ei saa enam täispikkuses tööd teha ja pingul voolik hakkab ennast ja muud ratast lõhkuma.
HEL-i "Race spec" on nagu Cossie kirjutas kummalegi poole oma voolik aga tuleb arvestada, et see on endiselt OEM seades rattale mõeldud pikkusega.
Kui nt. lenksu tõstad või (nagu rinkaratastel sageli) paned pikemad lenksutorud siis HEL-i omad kipuvad lühikeseks jääma. Ja siis on jama, sest amort ei saa enam täispikkuses tööd teha ja pingul voolik hakkab ennast ja muud ratast lõhkuma.
Re: Armeeritud pidurivoolikud
take it iizi pöial-liisid, "skämmi" all pidasin silmas lihtsalt seda, et hydroscandis peab "skämmima" ehk ei tohi jumala pärast öelda (isegi mitte kogemata) mille jaoks sul seda voolikut vaja on eks voolik on seal muidu nagu voolik ikka...kuigi ma arvan selle vahega, et hydroka voolikut nähtavasti peale valmis vorpimist ei survetestita, päris pidurivoolikuid testitakse.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6693
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 672 korda
- Tänatud: 430 korda
Re: Armeeritud pidurivoolikud
Ei tea- kogu aeg öelnud, et tsikkel vajab uut pidurivoolikut ja pole ükski müügimees nii Talinas kui Dartus midagi kobisenud!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Armeeritud pidurivoolikud
Ju siis sattusid tsiklimehest müügimehe otsa Või no mina ka ei tea, pole ise sealt pidurivoolikuid ostmas käinud aga siinsamas foorumis on läbi aegade seda räägitud, et ei tohi pidurivoolikut mainida seal. Võibolla see on siis mingi külajutt
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Armeeritud pidurivoolikud
ahah, tore teada...ja millega sina tegeled? absoluutselt absoluutse tõe postitamisega?
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 86 korda
- Kontakt:
Re: Armeeritud pidurivoolikud
kuigi ma arvan selle vahega, et hydroka voolikut nähtavasti peale valmis vorpimist ei survetestita, päris pidurivoolikuid testitakse.
Huvitav arvamus!
Kallis härra, kas sa arvad tõsiselt, et suured tegijad nagu Spiegler ja Stahlbus katsetavad iga voolik? Kindlasti mitte.
Erinevus on mujalt. Ma olen üpris kindel, et nende tootmine on rangelt DIN 9001 all kontrolli- ja jälgitav. Ja kogu lugu.
Teine teema on kindlustus. Eestis (ja terves Baltikumist) puuduvad pädevad kindlustuspakkumised mis kattavad sellised (spets).-riskid mis on otseselt seotud
firma äridega - üldarvestuslik sellised kindlustused on olemas siin kui jutt käib standardlepingutest nagu näiteks juuksurikoda või autoremonditöökoda vajab.
Hakka aga midagi otsima, mis kattab riskid üle miljon, eriti kui sa tegeldeb valdkonnast kus näiteks terves Eestimaast leiad sa ainult üks või kaks tegijad.
Otsid tikutulega - ja ikka sa ei leia korralik pakkumist. Ma arvan sellepärast on kohalik "voolikutegijad" suht ettevaatlik ja hindavad mingi määral enda tootmisriskid.
Ma lasin ise siin Eestis voolikud teha ja jäin väga rahul. Aga neid ma ei müü mitte kuidagi minu firma kaudu, seda oleks hullumeelne risk kui midagi juhtub oled sa lihtsalt "game out and over".
Samuti ma ei tegele enam ühes teisest ärist, sest kindlustusepakkuja ei suuda kuidagi meie firma niimoodi kindlustada, et tööandja on lepinguga rahul. Varem tegutsesin Saksa emafirma kindlustuse kaitse alt. Nüüd seda võimalus ei ole enam ja mina astusin lihtsalt paadist välja.
Huvitav arvamus!
Kallis härra, kas sa arvad tõsiselt, et suured tegijad nagu Spiegler ja Stahlbus katsetavad iga voolik? Kindlasti mitte.
Erinevus on mujalt. Ma olen üpris kindel, et nende tootmine on rangelt DIN 9001 all kontrolli- ja jälgitav. Ja kogu lugu.
Teine teema on kindlustus. Eestis (ja terves Baltikumist) puuduvad pädevad kindlustuspakkumised mis kattavad sellised (spets).-riskid mis on otseselt seotud
firma äridega - üldarvestuslik sellised kindlustused on olemas siin kui jutt käib standardlepingutest nagu näiteks juuksurikoda või autoremonditöökoda vajab.
Hakka aga midagi otsima, mis kattab riskid üle miljon, eriti kui sa tegeldeb valdkonnast kus näiteks terves Eestimaast leiad sa ainult üks või kaks tegijad.
Otsid tikutulega - ja ikka sa ei leia korralik pakkumist. Ma arvan sellepärast on kohalik "voolikutegijad" suht ettevaatlik ja hindavad mingi määral enda tootmisriskid.
Ma lasin ise siin Eestis voolikud teha ja jäin väga rahul. Aga neid ma ei müü mitte kuidagi minu firma kaudu, seda oleks hullumeelne risk kui midagi juhtub oled sa lihtsalt "game out and over".
Samuti ma ei tegele enam ühes teisest ärist, sest kindlustusepakkuja ei suuda kuidagi meie firma niimoodi kindlustada, et tööandja on lepinguga rahul. Varem tegutsesin Saksa emafirma kindlustuse kaitse alt. Nüüd seda võimalus ei ole enam ja mina astusin lihtsalt paadist välja.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
Teema algataja - Postitusi: 2229
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 247 korda
- Tänatud: 577 korda
Re: Armeeritud pidurivoolikud
Oeh, arusaamatu, miks on igast lihtsast asjast vaja mingi täielik kosmos teha, sõiduilm ei meeldi või?
Pidurisüsteemis olev rõhk on stiilis 30bar, see on "päris" hüdraulikas naljanumber, seal opereeritakse rutiinselt rõhkudega, millel on üks null rohkem. Ja no arvata võib, et mingi mitmekümnetonnise kopa või kraana kokkuvajumise juures on nii inim- kui varakahju potentsiaal ka sama arv kordi suurem. Nagu ülevaatuse piduritesti ümber käivast poleemikast näha, siis enamik inimesi nagunii ei oskagi üldse tsikliga pidurdada, seega ei rakendu süsteemile sedagi rõhku.
Kogu algprobleemi tuum oli selles, et kellel on õiged voolikud ja otsad letis, mingit ekskavaatori banjot ju ei pane tsikli külge, lisaks veel toll- ja meetermõõt jms. Küsimus polnud kunagi selles, kas Hydroscand on võimeline ohutut pidurivoolikut tootma, siililegi on selge, et on.
PS: Selle 30bar osas, kui ei usu siis igaüks võib ise oma piduri üle mõõta, ma võtsin lakke vaadates 15mm peasilinder, 5:1 heebel, 200N jõuga sikutan heeblit, kahekordne tugevusvaru.
Pidurisüsteemis olev rõhk on stiilis 30bar, see on "päris" hüdraulikas naljanumber, seal opereeritakse rutiinselt rõhkudega, millel on üks null rohkem. Ja no arvata võib, et mingi mitmekümnetonnise kopa või kraana kokkuvajumise juures on nii inim- kui varakahju potentsiaal ka sama arv kordi suurem. Nagu ülevaatuse piduritesti ümber käivast poleemikast näha, siis enamik inimesi nagunii ei oskagi üldse tsikliga pidurdada, seega ei rakendu süsteemile sedagi rõhku.
Kogu algprobleemi tuum oli selles, et kellel on õiged voolikud ja otsad letis, mingit ekskavaatori banjot ju ei pane tsikli külge, lisaks veel toll- ja meetermõõt jms. Küsimus polnud kunagi selles, kas Hydroscand on võimeline ohutut pidurivoolikut tootma, siililegi on selge, et on.
PS: Selle 30bar osas, kui ei usu siis igaüks võib ise oma piduri üle mõõta, ma võtsin lakke vaadates 15mm peasilinder, 5:1 heebel, 200N jõuga sikutan heeblit, kahekordne tugevusvaru.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7306
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1943 korda
- Tänatud: 550 korda
Re: Armeeritud pidurivoolikud
Sirgelt ütlesin, et tsiklile esipidurile, armeeritud musta kattega voolikuid tahan, sest on originaalist pikemaid vaja.will111 kirjutas: ↑20 Juun 2024, 17:31take it iizi pöial-liisid, "skämmi" all pidasin silmas lihtsalt seda, et hydroscandis peab "skämmima" ehk ei tohi jumala pärast öelda (isegi mitte kogemata) mille jaoks sul seda voolikut vaja on eks voolik on seal muidu nagu voolik ikka...kuigi ma arvan selle vahega, et hydroka voolikut nähtavasti peale valmis vorpimist ei survetestita, päris pidurivoolikuid testitakse.
Ja kuidas näiteks mõne kraana(mist tõstab sada+ tonni) voolik, mis seal tehtud on, vähem oluline oma kvaliteedi ja kooste poolest kui tsikli piduri voolik? Seda asja teevad masinad ja väljaõppinud inimesed ning kõik materjalid on vastavad. Enamus tööstuse voolikuid on palju suurema õhu allikad, kui seda mingi kaherattalise voolik ever olla saab. See jutt on sul antud teemas küll täiesti ebapädev.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 176
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Armeeritud pidurivoolikud
Pidurivoolikud ehk on siis head seal firmas.
Samas ma ühele oma autole lasin roolivõimu vooliku seal teha, see oli küll s**t. Liitmikud ja töö kvaliteet olid OK aga voolik ise oli mingist kergestilagunevast kummist või sarnasest "erilisest" materjalist.
Ehk siis ma küll päris pimesi kõike ei kiidaks millel Hydrocandi silt juures.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7306
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1943 korda
- Tänatud: 550 korda
Re: Armeeritud pidurivoolikud
Natuke nagu ebaselgelt väljendud? Pidurivoolik on siiski ainult kindel üks vooliku tüüp ehk see on toodetud pidurivoolikuks. Roolivõimul on ilmselt hüdrovoolik mis peab kannatama ATF õli, aga kuidas see ise laguneb on keeruline mõista. Samas paljud hüdrovoolikud ATF-i ei kannata. Ehk kas seda voolikut tellides ka seda mainisid? Või on lagunemise põhjus hoopis muus? Kuumus?Fox kirjutas: ↑25 Juun 2024, 21:01Pidurivoolikud ehk on siis head seal firmas.
Samas ma ühele oma autole lasin roolivõimu vooliku seal teha, see oli küll s**t. Liitmikud ja töö kvaliteet olid OK aga voolik ise oli mingist kergestilagunevast kummist või sarnasest "erilisest" materjalist.
Ehk siis ma küll päris pimesi kõike ei kiidaks millel Hydrocandi silt juures.
Ma lasen tööautodele teha hüdrovoolikuid ja need on üsnagi ilmastiku ja kõige muu kindlad. Probleemid on meil välise kihi füüsiline hõõrdumine ja siis armeeringu roostetamine. Need on ainsad asjad mis rikuvad neid.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 176
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Armeeritud pidurivoolikud
Ma muidu läksin vana voolik näpus nende leti taha, ütlesin et sõiduauto roolivõimu voolik, tahaks samasugust uut. Vana ei olnudki veel otseselt katki vaid otsikud olid roostes ja oli üldiselt väsinud väljanägemisega (1979 a. auto küljest!). Kuna kogu kapotialune sai uuendatud, mõtlesin et vahetan need koletised ka välja. Paraku ei jäänud kestma.
Ega ma otseselt süüdistada või maha teha ei tahagi, võibolla praak, tuleb ikka ette. Lihtsalt jagan kogemust.
Ega ma otseselt süüdistada või maha teha ei tahagi, võibolla praak, tuleb ikka ette. Lihtsalt jagan kogemust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.