Kawasaki NINJA 7 HYBRID proovisõit


laurikaks
Postitusi: 150
Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
Tsikkel: BMW R1100GS
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Kawasaki NINJA 7 HYBRID proovisõit

Lugemata postitus Postitas laurikaks »

Dusterx kirjutas: 25 Juul 2024, 07:39
Sellise ratta point on sama nagu automaailmas oli bmw i3 range extenderiga. Ehk siis, igapäeva töölesõit on möla ja saastevaba ja kui tahad tädi maali juurde sõita, kuhuni sa "roheliselt" välja ei vea, siis kütad fossiiliga edasi. Linnas on elekter kindlasti piisav, maanteel tulevad pensuka eelised. Rohepöörased või vaikuse fännid saavad osta ühe ratta/auto, mis oskab kõike, mitte ei pea omama mitut. See konseptsioon töötab ilmselt suht hästi ja kellegil otseselt närvidele ei tohiks käia...
Võrreldes sama tootja sarnast, ilma hübriidsüsteemita, ratast on hinna- ja massi vahe (~6000eur ja ~50kg) tavaratta kasuks. Tuleb ikka VÄGA palju elektri jõul sõita, et see masin heitmete või hinna poolest plussi läheb. Ma ei oska vastavaid arvutusi teha, aga ilmselt enamik rattaid eluea jooksul nii palju ei sõida.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”