Kawasaki NINJA 7 HYBRID proovisõit
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
- Tsikkel: BMW R1100GS
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Kawasaki NINJA 7 HYBRID proovisõit
Võrreldes sama tootja sarnast, ilma hübriidsüsteemita, ratast on hinna- ja massi vahe (~6000eur ja ~50kg) tavaratta kasuks. Tuleb ikka VÄGA palju elektri jõul sõita, et see masin heitmete või hinna poolest plussi läheb. Ma ei oska vastavaid arvutusi teha, aga ilmselt enamik rattaid eluea jooksul nii palju ei sõida.Dusterx kirjutas: ↑25 Juul 2024, 07:39Sellise ratta point on sama nagu automaailmas oli bmw i3 range extenderiga. Ehk siis, igapäeva töölesõit on möla ja saastevaba ja kui tahad tädi maali juurde sõita, kuhuni sa "roheliselt" välja ei vea, siis kütad fossiiliga edasi. Linnas on elekter kindlasti piisav, maanteel tulevad pensuka eelised. Rohepöörased või vaikuse fännid saavad osta ühe ratta/auto, mis oskab kõike, mitte ei pea omama mitut. See konseptsioon töötab ilmselt suht hästi ja kellegil otseselt närvidele ei tohiks käia...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.