Kawasaki NINJA 7 HYBRID proovisõit
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8867
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 377 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki NINJA 7 HYBRID proovisõit
Ma sõitsin mõned kilomeetrid ainult akuga. Kaua ta reaalselt kestab, ei tea, kuid see, et ma niigi pikalt sain, oli juba positiivne, minuarustMaaks kirjutas: ↑25 Juul 2024, 09:47Päris nii ei ole - sellel rattal on see hübriidsüsteem ikkagi ICE-d toetava iseloomuga. 7kW mootori ja 1,3kWh-e aku toel isegi linnas väga kaugele ei jõua. Kas Piipz oskab kommenteerida kui mitu km? (bolti tõuksi aku on ~1,1kWh, aga kaalub 10x vähem ja saab sõita mitu km?)Dusterx kirjutas: ↑25 Juul 2024, 07:39Sellise ratta point on sama nagu automaailmas oli bmw i3 range extenderiga. Ehk siis, igapäeva töölesõit on möla ja saastevaba ja kui tahad tädi maali juurde sõita, kuhuni sa "roheliselt" välja ei vea, siis kütad fossiiliga edasi. Linnas on elekter kindlasti piisav, maanteel tulevad pensuka eelised. Rohepöörased või vaikuse fännid saavad osta ühe ratta/auto, mis oskab kõike, mitte ei pea omama mitut. See konseptsioon töötab ilmselt suht hästi ja kellegil otseselt närvidele ei tohiks käia...
Küll aga on see 7(boostiga 9)kW tublisti abiks lõppkiirusel (+16% lisaks ICE-le kW) ja väga suureks abiks kiirendamisel (+54% ICE-le Nm), samas hoiab saastetaseme näitajad madalamad (need määratakse ICE järgi). (liiklus) kindlustus samuti madalam kui sama suutlikkusega ICE-ga rattal.
Jah, hind on kallisEDIT: Veel üks oluline puudus on sellel rattal - automaatkast
![]()

Automaatkastiga on lihtne, see ei teki kogemata sõidu ajal, see on juba enne ostmist seal olemas

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.