ABS mootorrattal
Re: ABS mootorrattal
Seda teemat ikka loen ja imestan
Või no tegelikult tekib lausa professionaalne huvi juba, et kuskohast inimesed NII PALJU ja NII VALESID teooriaid selle pidurdamise värgi kohta üldse on suutnud omaks võtta. Või on need lihtsalt ise välja mõeldud?
Toon lihtsalt suvaliselt mõned "parimad" näited välja:
"Tagapidur on ratta juhtimise üle kontrolli säilitamisel oluline" - 100% täiesti vale!
"See on vastupidi: enne vajutatakse tagapidurit ja seejärel esipidurit, sest tagapidur surub esiratta amordid kokku ja esiratas ei lähe alt ära" - 100% täiesti vale!
"Tagapidurit ma siiski pigem ei kasutaks, sest tagaratta libisemise korral võib tekkida "high side" õhulend, aga esiratta libisemisel "low side" kukkumine" - mitte küll päris 100% vale, aga siiski pole ka päris nii nagu siin kirjeldatud.
"peaks ikkagi mõlemat pidurit kasutama, sest ainult esipiduriga läheb teoreetiliselt liiga suur jõud ühele rattale" - TÄIESTI VALE!!! Lausa pisut kahju on sellist asja lugeda.
Pange kamp kokku ja võtke ühendust, teen teile ühe koolituse (rajal) ning räägin kõik pidurite kasutamise detailid ja põhimõtted lahti, kõik sellega seosneva geomeetria, vedrude/amortide töö, rehvide töö ja muu vajaliku ära. Ja õpetan ka õigesti ning efektiivselt pidurdama. Mingile portsule inimestele olen sarnast kursust ka eelmine ja see suvi korra teinud ja vähemalt siiamaani on nad kõik öeldnud, et saavad tsikliga pidurdamise metoodikast nüüd palju paremini aru ning oskavad seda nüüd TEADLIKULT ka õigesti harjutada.
ahjaa, üks õige väide oli siiski ka
"Lihtne geomeetria ütleb, et esmalt tagumine ja siis esimene, aga sellele (mida ma nüüd vajutan) mõtlemine ei ole kriitilisel momendil mitte kellelegi jõukohane ja sõltub ainult lihasmälust. Aitab ainult teadlik treenimine (kordadel kui on aega)" - täpselt, väga hea! üks väike täpsustus siia veel juurde ja oleks juba üks kõige olulisemaid osasid pidurdamise kohta kokku võetud

Toon lihtsalt suvaliselt mõned "parimad" näited välja:
"Tagapidur on ratta juhtimise üle kontrolli säilitamisel oluline" - 100% täiesti vale!
"See on vastupidi: enne vajutatakse tagapidurit ja seejärel esipidurit, sest tagapidur surub esiratta amordid kokku ja esiratas ei lähe alt ära" - 100% täiesti vale!
"Tagapidurit ma siiski pigem ei kasutaks, sest tagaratta libisemise korral võib tekkida "high side" õhulend, aga esiratta libisemisel "low side" kukkumine" - mitte küll päris 100% vale, aga siiski pole ka päris nii nagu siin kirjeldatud.
"peaks ikkagi mõlemat pidurit kasutama, sest ainult esipiduriga läheb teoreetiliselt liiga suur jõud ühele rattale" - TÄIESTI VALE!!! Lausa pisut kahju on sellist asja lugeda.
Pange kamp kokku ja võtke ühendust, teen teile ühe koolituse (rajal) ning räägin kõik pidurite kasutamise detailid ja põhimõtted lahti, kõik sellega seosneva geomeetria, vedrude/amortide töö, rehvide töö ja muu vajaliku ära. Ja õpetan ka õigesti ning efektiivselt pidurdama. Mingile portsule inimestele olen sarnast kursust ka eelmine ja see suvi korra teinud ja vähemalt siiamaani on nad kõik öeldnud, et saavad tsikliga pidurdamise metoodikast nüüd palju paremini aru ning oskavad seda nüüd TEADLIKULT ka õigesti harjutada.
ahjaa, üks õige väide oli siiski ka

"Lihtne geomeetria ütleb, et esmalt tagumine ja siis esimene, aga sellele (mida ma nüüd vajutan) mõtlemine ei ole kriitilisel momendil mitte kellelegi jõukohane ja sõltub ainult lihasmälust. Aitab ainult teadlik treenimine (kordadel kui on aega)" - täpselt, väga hea! üks väike täpsustus siia veel juurde ja oleks juba üks kõige olulisemaid osasid pidurdamise kohta kokku võetud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.