Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8822
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 346 korda
- Kontakt:
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Inimesed lihtsalt tahavad, kui migni näpuga näitamine on, rohkem detaile saada.Rattamees kirjutas: ↑08 Aug 2024, 16:27Tere Netirahvas. Ramo AS ja Ülo alustasid ratta remondiga 03.07.23 ehk rohkem kui kuu aega tagasi. Võin Teile täna öelda, et ratas ei ole ikka veel korras ja asub Ramoga seotud inimeste käes. Ei oleks aus öelda välja asju kui tegevus ei ole lõpule viidud. Vabandage, pisut kannatust.
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 471 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Mõni lihtsalt otsib intriigi või võtab liiga isiklikult kui asjad ei ole kohe nüüd ja praegu lahendatud.
Muidugi oleneb probleemist ja suhtumisest. Ma olen ikka igal pool proovinud viisakalt hakkama saada. Tihti peale tullakse vastu ja pressitakse kuskile graafikusse sisse isegi kui ma ütlen, et kiiret ei ole mitte kuskile.
Muidugi oleneb probleemist ja suhtumisest. Ma olen ikka igal pool proovinud viisakalt hakkama saada. Tihti peale tullakse vastu ja pressitakse kuskile graafikusse sisse isegi kui ma ütlen, et kiiret ei ole mitte kuskile.
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 18 Juul 2019, 13:02
- Tsikkel: Suzuki intruder1800
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Ülo Raudsepa Ramo AS omaniku nägemus mootorratta remondist peale remondi eest raha vastu võtmist mis mootori tööd grammigi ei parandanud.
Kui sa ei taha, et sinu ratta mootor jõnksutab siis müü ratas maha, sellel rattale on turgu küll.
See, et mootor jõnksutab on nüüd sinu probleem.
See lugu pikka ja imelik märgin veel ära mõne detaili- juhtkond kinnitas ühest sust, et tööd mis telliti ka tehti kuid mehaanik kes seda tegema pidi ei teadnud sellest aga midagi.
Kui sa ei taha, et sinu ratta mootor jõnksutab siis müü ratas maha, sellel rattale on turgu küll.
See, et mootor jõnksutab on nüüd sinu probleem.
See lugu pikka ja imelik märgin veel ära mõne detaili- juhtkond kinnitas ühest sust, et tööd mis telliti ka tehti kuid mehaanik kes seda tegema pidi ei teadnud sellest aga midagi.
-
- Postitusi: 1509
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 228 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Minuarust Sa võiksid alustada sellest, et kirjutad lahti mis ratas oli. Mis oli rattal viga ja millisteks töödeks selle Ramosse viisid.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 3218
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Kui jutt Intruderist siis pakuks sidurit.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1509
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 228 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Olen sama meelt! Kuu aega ja ei midagi konkreetset..M.T. kirjutas: ↑07 Aug 2024, 22:42See teema on ikka hülgemöla. Mingi vend tuleb avab bravuurikalt teema, loobib kakat kellegi kapsaaeda ja siis vaikib nagu kult rukkis.
Et moded võiks selle teema üldse ära kustutada, kui teema algataja välja ei ilmu ja nüüd mõnda fakti juurde ei lisa ning täpsusta, mida siis Ülo ikkagi ütles. Hetkel on ikka 100% BS story.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Kas tellisid ise mingid konkreetsed tööd, stiilis: tehke ära see, see ja see või viisid ratta selle jutuga, et tehke korda, et enam ei jõnksutaks ja töökoda juba ise otsustas mida selleks teha vaja on?
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 18 Juul 2019, 13:02
- Tsikkel: Suzuki intruder1800
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Susuki Intruder1800 käbisõit 25000km.
Olin üks nendest kes sai tankla ketist mida ei ole viisakas nimetada, sest nad aitasid ratast remontida 98 kütust mis ei olnud kvaliteetne ja anud tankurid lõpuks ka suleti.
Peale selle kütusega sõitmist tekkis selline probleem, et ühtlasel kiirusel sõites mootor jõnksutab kohati rohkem kohati vähem.
Mootori sujuv töörütm on rikutud ja selle pidi taastama Ramo kütuse firma kuludega. Küünlas ja muud asjad tasusin ise juurde.
Selgitus mehaanikule tööks. Mina ei ole mehaanik.
Pakun, et vahetada tuleks kütusesüsteemi osad mis on kahjustuse tunnustega ja omavad kahjustusi näiteks pihustid, kütusefilter jne.
Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.
Sünkroniseeri sisselaske süsteem.
Kas õlis oli kütuse põlemise jääke, imelik lõhn kütuses?
Vaheta palun õli täis sünteetilise õli vastu ja vaheta õlifilter.
Ühesõnaga tee palun mis vaja.
Rrattast pooleteist kuud tagasi alguse saanud remont pole tehnilist tulemust andnud ja ratas siiski korda ei ole saanud, sest Ramo ignoreeris olulist puudust silindrite kompressioonide erinevust või nad seda toimingut ka ei teinud.
Mootori sai paremaks tänu Ramo endine töötaja kes siis tegi tööd ringi mida Ramo algselt tegema pidi seadistas ja vahetas pihustid ja avastas minu jaoks survete erinevuse silindrites.
Ramole oli suunis vahetada välja kõik kahjustusi omavad detailid ja teha tööd ette oli antud ka soovitud tegevused.
Ramo ei vahetanud välja kütuse pihustid kuigi ma seda palusin kirjalikult. Pihustite töö oli rikutud Boschi stend tesist tulnud vastuse järgi. Ramo vaid puhastas pihustid ja pani tagasi Tööd mille tellisin ja väitsid enne arve väljastamist, et tehti kuid tegelikuses ei tehtudki (Throttle Body Synchronization).
Ramo mehaanik kes rattaga tegeles ütles seda sõlme meie ei puutunud me ei teinud seal midagi (Throttle Body Synchronization).
Suunis oli silindrite surve ära mõõta. Küsimusele kuidas on tuli vastus SEE ON KORRAS.
Väha huvitav, remont on siis mõõtmine mitte mõõtmistulemuste järgi vea parandamine.
Hiljem sain teada , et kompressiooni erinevus 2.5 bari mis on 20% erinevust 11.7 ja teine silinder 14.2 . Manuaal nõuab remonti 2 bari ja sealt edasi minul oli aga 2.5 bari, mootor maha jne. Minu ratast remonditi suure raha eest lisati töid ja varuosasid mida ma ei olnud tellinud ja väljastati ratas teades, et see ei hakka normaalselt kunagi sõitma. Kui tagasi läksin visati mind sealt majas sõna otseses mõttes sõimuga välja. Et müü maha. Julmem klienditeenindus elus.
Olin üks nendest kes sai tankla ketist mida ei ole viisakas nimetada, sest nad aitasid ratast remontida 98 kütust mis ei olnud kvaliteetne ja anud tankurid lõpuks ka suleti.
Peale selle kütusega sõitmist tekkis selline probleem, et ühtlasel kiirusel sõites mootor jõnksutab kohati rohkem kohati vähem.
Mootori sujuv töörütm on rikutud ja selle pidi taastama Ramo kütuse firma kuludega. Küünlas ja muud asjad tasusin ise juurde.
Selgitus mehaanikule tööks. Mina ei ole mehaanik.
Pakun, et vahetada tuleks kütusesüsteemi osad mis on kahjustuse tunnustega ja omavad kahjustusi näiteks pihustid, kütusefilter jne.
Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.
Sünkroniseeri sisselaske süsteem.
Kas õlis oli kütuse põlemise jääke, imelik lõhn kütuses?
Vaheta palun õli täis sünteetilise õli vastu ja vaheta õlifilter.
Ühesõnaga tee palun mis vaja.
Rrattast pooleteist kuud tagasi alguse saanud remont pole tehnilist tulemust andnud ja ratas siiski korda ei ole saanud, sest Ramo ignoreeris olulist puudust silindrite kompressioonide erinevust või nad seda toimingut ka ei teinud.
Mootori sai paremaks tänu Ramo endine töötaja kes siis tegi tööd ringi mida Ramo algselt tegema pidi seadistas ja vahetas pihustid ja avastas minu jaoks survete erinevuse silindrites.
Ramole oli suunis vahetada välja kõik kahjustusi omavad detailid ja teha tööd ette oli antud ka soovitud tegevused.
Ramo ei vahetanud välja kütuse pihustid kuigi ma seda palusin kirjalikult. Pihustite töö oli rikutud Boschi stend tesist tulnud vastuse järgi. Ramo vaid puhastas pihustid ja pani tagasi Tööd mille tellisin ja väitsid enne arve väljastamist, et tehti kuid tegelikuses ei tehtudki (Throttle Body Synchronization).
Ramo mehaanik kes rattaga tegeles ütles seda sõlme meie ei puutunud me ei teinud seal midagi (Throttle Body Synchronization).
Suunis oli silindrite surve ära mõõta. Küsimusele kuidas on tuli vastus SEE ON KORRAS.
Väha huvitav, remont on siis mõõtmine mitte mõõtmistulemuste järgi vea parandamine.
Hiljem sain teada , et kompressiooni erinevus 2.5 bari mis on 20% erinevust 11.7 ja teine silinder 14.2 . Manuaal nõuab remonti 2 bari ja sealt edasi minul oli aga 2.5 bari, mootor maha jne. Minu ratast remonditi suure raha eest lisati töid ja varuosasid mida ma ei olnud tellinud ja väljastati ratas teades, et see ei hakka normaalselt kunagi sõitma. Kui tagasi läksin visati mind sealt majas sõna otseses mõttes sõimuga välja. Et müü maha. Julmem klienditeenindus elus.
-
- Postitusi: 3194
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 346 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Ilmselt visati seetõttu välja, kuna üritad kulunud mootori töid panna ühte patta kütusega, mis sellega seotud pole. Kas rumalusest või üritad olukorda ära kasutada, et saada tasuta remont/hooldustöid. See solkküte oli bensiin diisliga segi. Uus kütusefilter, uued küünlad, küttesüsteem läbi loputada ja puhas küte paaki.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 471 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Kui uuesti loed, siis tellis lihtsalt eraldi tööd juurde mis ei olnud kütusega seotud!ranel kirjutas: ↑22 Aug 2024, 18:34Ilmselt visati seetõttu välja, kuna üritad kulunud mootori töid panna ühte patta kütusega, mis sellega seotud pole. Kas rumalusest või üritad olukorda ära kasutada, et saada tasuta remont/hooldustöid. See solkküte oli bensiin diisliga segi. Uus kütusefilter, uued küünlad, küttesüsteem läbi loputada ja puhas küte paaki.
-
- Postitusi: 3194
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 346 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Mina loen sellest jutust küll nii välja, et süüdistatakse Ramot kehvades töödes(et Circlek oleks pidanud igasugu remondid kinni maksma) ja keegi Ramo endine töötaja tegi asja paremaks. Ei ole kuidagi Ramoga seotud, aga kogu see kirjeldus näeb kahtlane välja.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 471 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Tekst on kehv. Aga ma saan aru, et saadi kehva kütust ja tankla oli nõus remondi kinni maksma.
Lisaks telliti tööd muredele mis ei olnud kütusega seotud. Nagu kompressiooni mõõtmine ja sisselaske reguleerimine.
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Kui see suhtlus Ramoga käis sama arusaamatus vormis ja tekstis, siis ei imesta millegi üle. Kas on emakeel erinev või ongi kliendi väljendus segane ja mitte selgelt mõistetav.
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 18 Juul 2019, 13:02
- Tsikkel: Suzuki intruder1800
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Teema ju ei ole kus keegi mida maksis kõik arved tulid ratta omaniku nimele ja tema maksis kõik kinni omast taskus. Kahjude kompenseerimine eraldi teema.
Mis teha paluti ignoreeriti, paljusid asju ei tehtud või tehti puudulikult. Manuaali ei järgitud ja selle tulemusena ratas tööle korralikult ei hakanud.
Mis teha paluti ignoreeriti, paljusid asju ei tehtud või tehti puudulikult. Manuaali ei järgitud ja selle tulemusena ratas tööle korralikult ei hakanud.
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 18 Juul 2019, 13:02
- Tsikkel: Suzuki intruder1800
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Siit on palju asju puudu. Alguses tunnistati ratas jumala terveks ja tuli selgitada e kirju vahetada. Lõpuks leiti pihusti probleem , tehti remont pihustitele ehk teema on palju info mahukam.
Tekst on võetud eri ajal saadetud e kirjadest tegin kokkuvõtteks ja jätsin sõnastuse samaks.
-
- Postitusi: 3194
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 346 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
No on ikka vahe. Kui teha kindlustustöid, siis remondifirmad peavad väga konkreetselt kirja panema, mis tööd on seotud kindlustusjuhtumiga. See ei käi nii, et klient loetleb nimekirja ette, mida kõike tema arvates vahetama peaks. Mitu korda seda teksti läbi lugenud ja igast otsast kuvab läbi pettumus, et kütusega seotud arvele ei kirjutatud igasugu muid kõrvalisi tegevusi. Võimalik, et eelolevatest postitustest jääb vale mulje, aga kogu see teema haiseb täiega.Rattamees kirjutas: ↑22 Aug 2024, 20:08Teema ju ei ole kus keegi mida maksis kõik arved tulid ratta omaniku nimele ja tema maksis kõik kinni omast taskus. Kahjude kompenseerimine eraldi teema.
Mis teha paluti ignoreeriti, paljusid asju ei tehtud või tehti puudulikult. Manuaali ei järgitud ja selle tulemusena ratas tööle korralikult ei hakanud.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7305
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1942 korda
- Tänatud: 548 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Kompressiooni erinevus 20% ei pane küll mootorit jõnksutama. Võimsus väheneb,aga ei midagi enamat ja võimsuse vähenemine on ilmselt nii väike mida isegi ilma dünota ei taju.Rattamees kirjutas: ↑22 Aug 2024, 20:08Teema ju ei ole kus keegi mida maksis kõik arved tulid ratta omaniku nimele ja tema maksis kõik kinni omast taskus. Kahjude kompenseerimine eraldi teema.
Mis teha paluti ignoreeriti, paljusid asju ei tehtud või tehti puudulikult. Manuaali ei järgitud ja selle tulemusena ratas tööle korralikult ei hakanud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Ma nüüd lugesin uuesti, hästi aeglaselt ja püüdsin uuesti mõista. Osa teksti sai selgemaks, samas endiselt on palju segast ja natuke vastuolulist.Rattamees kirjutas: ↑22 Aug 2024, 20:30Siit on palju asju puudu. Alguses tunnistati ratas jumala terveks ja tuli selgitada e kirju vahetada. Lõpuks leiti pihusti probleem , tehti remont pihustitele ehk teema on palju info mahukam.
Tekst on võetud eri ajal saadetud e kirjadest tegin kokkuvõtteks ja jätsin sõnastuse samaks.
1)
- no sorry, aga see pole nüüd küll kuidagi enda mõtete selge väljendamine.Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.
2)
- ja hiljem heidad ette, et tehti töid mida sa polnud tellinud. Palun vaata nüüd enda poolt antud suunist uuesti.Sünkroniseeri sisselaske süsteem. Kas õlis oli kütuse põlemise jääke, imelik lõhn kütuses? Vaheta palun õli täis sünteetilise õli vastu ja vaheta õlifilter.
Ühesõnaga tee palun mis vaja.
3)
- kas Ramole oli antud ka sõnum, et kui probleemi põhjustanud kütusefirma pihustite vahetamist ei hüvita, siis tasud selle eest ise? Et kui seda polnud, siis ei saa selle mittetegemist Ramole ette heita. Näiteks olukorras, kus probleemitekitaja poolt polnud ka kinnitust, et nad selle töö ja varuosad hiljem hüvitavad.Ramo ei vahetanud välja kütuse pihustid kuigi ma seda palusin kirjalikult. Pihustite töö oli rikutud Boschi stend tesist tulnud vastuse järgi. Ramo vaid puhastas pihustid ja pani tagasi
Et ma ei kaitse siin Ramot ega ütle kummal poolel oli kusagil õigus. Küll aga on sinu tekstis, eriti kui rõhutad et see on muutmata kujul võetud teie omavahelisest kirjavahetusest, nii palju enda mõtete ebaselget väljendust, et siin tasuks natuke ise ka peeglisse vaadata. Esmase pinnapealse vaatluse pealt ja kogu kirjavahetust jne. teadmata, tundub et probleemi oli mõlemas osapooles ning lõpuks ühe osapoole kannatus ehk süütenöör sai otsa ning seejärel saadeti klient ...
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 471 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Mis seal tekstis arusaamatut on?
Mõõtke kompressiooni, siis kui küünlaid vahetate. Pihustid stendida ja vahetada.
Tehke kõik mis vaja, et korda teha. Lisaks kalibreerige sisselaset.
Noo on mõned kirjavead, aga pole midagi sellist millest kogenud mehhaanik ei saaks aru. VW foorumis on selline kirjavea meister, et karju appi kui kolm korda loed ja ikka ei saa aru mida mõtles.
Aga telefonis räägib normaalselt juttu.
Samas inimesi on igasuguseid. Mul alles oli elektri audit.
Audiitor: Kordusmaandus ei saanud mõõta.
Mina: Helistasin, et küsida täpsemalt.
Audiitor: Ei saanud mõõta.
Mina: Kuidas kui eelmine audiitor ütles, et korras.
Audiitor: Noo, et nad mõõtsid, aga tulemus ei ole reaalne.
Mina: Mis oli tulemus?
Audiitor: Ebareaalne, üle normi. Alajaamadel on alates 4000 oomi takistus.
Mina: Ja mis mul on?
Audiitor: Me ei saanud mõõta. Ebareaalne.
Mina hakkan juba vihaseks saama: Krt teil on mingi norm selleks. Seda saab väljendada numbriga?
Audiitor: Me teeme juba 50 aastat seda tööd.
Mina: Ja ma olen 37 aastat elanud. Mis krt teil tulemus oli ja kas seda saab väljendada numbriga ja mis ma pean tegema, et korda saada?
Audiitor: Aga ma ei hakka ju seina lahti kiskuma või maad kaevama uuesti.
Mina: Kui te ei ütle milles viga siis kuidas ma saan parandada? Kuidas ma tean mida parandada? Milline on teie mõõtmis tulemus?
Audiitor: 1000 oomi.
Mina: Kas see on hea või halb? Milline on normaalne takistus?
Audiitor: Aga me teeme ikkagi oma tööd korralikult.
Mina: Kas ma küsisin teie vöö numbrit või mida krt võtaks?
Audiitor: 100 oomi oleks hea.
Mina: Noo lõpuks ometi mingi number mida ma küsisin. Aga kuidas ma parandan? Üks ütleb, et vaja maandus lisada. Teine ütleb, et vaja kontrollida, et lisa maandust ei ole.
Audiitor: Me paneme auditisse kirja, et ei saanud mõõta ja ongi kõik.
Jätsin osa mõttetut juttu välja.
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
No ma tõesti pole mehaanik ja äkki selles ongi minu probleem, aga ma sellest sogast küll 100% aru ei saa, võid tõlkida muidugi -> Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.MustVälk kirjutas: ↑22 Aug 2024, 21:25Mis seal tekstis arusaamatut on?
Mõõtke kompressiooni, siis kui küünlaid vahetate. Pihustid stendida ja vahetada.
Tehke kõik mis vaja, et korda teha. Lisaks kalibreerige sisselaset.
Noo on mõned kirjavead, aga pole midagi sellist millest kogenud mehhaanik ei saaks aru. VW foorumis on selline kirjavea meister, et karju appi kui kolm korda loed ja ikka ei saa aru mida mõtles.
Aga telefonis räägib normaalselt juttu.
No ja nagu mainisin, siis üheltpoolt soovis, et tehke kõik mis vaja ja hiljem heidab ette, et tehti töid mida pole tellinud. Tiba segane värk, kas pole?
Kodanik Tõnis ....
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 18 Juul 2019, 13:02
- Tsikkel: Suzuki intruder1800
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Vaja ei olnud piduriklotse vahetada. Seda enam, et klotsid olid soetatud ehk juba endal olemas. Ratas viid remonti ja oodati abi seoses probleemiga mootori töös.M.T. kirjutas: ↑22 Aug 2024, 22:21No ma tõesti pole mehaanik ja äkki selles ongi minu probleem, aga ma sellest sogast küll 100% aru ei saa, võid tõlkida muidugi -> Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.MustVälk kirjutas: ↑22 Aug 2024, 21:25Mis seal tekstis arusaamatut on?
Mõõtke kompressiooni, siis kui küünlaid vahetate. Pihustid stendida ja vahetada.
Tehke kõik mis vaja, et korda teha. Lisaks kalibreerige sisselaset.
Noo on mõned kirjavead, aga pole midagi sellist millest kogenud mehhaanik ei saaks aru. VW foorumis on selline kirjavea meister, et karju appi kui kolm korda loed ja ikka ei saa aru mida mõtles.
Aga telefonis räägib normaalselt juttu.
No ja nagu mainisin, siis üheltpoolt soovis, et tehke kõik mis vaja ja hiljem heidab ette, et tehti töid mida pole tellinud. Tiba segane värk, kas pole?
Kodanik Tõnis ....
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 471 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Seal tõesti mõned kirjavahe märgid puudu.M.T. kirjutas: ↑22 Aug 2024, 22:21No ma tõesti pole mehaanik ja äkki selles ongi minu probleem, aga ma sellest sogast küll 100% aru ei saa, võid tõlkida muidugi -> Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.MustVälk kirjutas: ↑22 Aug 2024, 21:25Mis seal tekstis arusaamatut on?
Mõõtke kompressiooni, siis kui küünlaid vahetate. Pihustid stendida ja vahetada.
Tehke kõik mis vaja, et korda teha. Lisaks kalibreerige sisselaset.
Noo on mõned kirjavead, aga pole midagi sellist millest kogenud mehhaanik ei saaks aru. VW foorumis on selline kirjavea meister, et karju appi kui kolm korda loed ja ikka ei saa aru mida mõtles.
Aga telefonis räägib normaalselt juttu.
No ja nagu mainisin, siis üheltpoolt soovis, et tehke kõik mis vaja ja hiljem heidab ette, et tehti töid mida pole tellinud. Tiba segane värk, kas pole?
Kodanik Tõnis ....
Tõlge: Olge kena ja enne ratta kokku panemist kontrollige silindrites rõhku. Kui probleem jääb alles, siis on teada mida edasi teha.
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Ok, nüüd pilt selgem.Rattamees kirjutas: ↑22 Aug 2024, 22:50Vaja ei olnud piduriklotse vahetada. Seda enam, et klotsid olid soetatud ehk juba endal olemas. Ratas viid remonti ja oodati abi seoses probleemiga mootori töös.M.T. kirjutas: ↑22 Aug 2024, 22:21No ma tõesti pole mehaanik ja äkki selles ongi minu probleem, aga ma sellest sogast küll 100% aru ei saa, võid tõlkida muidugi -> Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.MustVälk kirjutas: ↑22 Aug 2024, 21:25Mis seal tekstis arusaamatut on?
Mõõtke kompressiooni, siis kui küünlaid vahetate. Pihustid stendida ja vahetada.
Tehke kõik mis vaja, et korda teha. Lisaks kalibreerige sisselaset.
Noo on mõned kirjavead, aga pole midagi sellist millest kogenud mehhaanik ei saaks aru. VW foorumis on selline kirjavea meister, et karju appi kui kolm korda loed ja ikka ei saa aru mida mõtles.
Aga telefonis räägib normaalselt juttu.
No ja nagu mainisin, siis üheltpoolt soovis, et tehke kõik mis vaja ja hiljem heidab ette, et tehti töid mida pole tellinud. Tiba segane värk, kas pole?
Kodanik Tõnis ....
-
- Postitusi: 1818
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 219 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
See pole nüüd otse käesolevasse teemasse, aga kaudselt küll, kuna Suzukist jutt. Nimelt ütles keegi Soome kasutatud paadimootorite müüja-remontija, et nii purjus ei saa inimene olla, et Suzuki ostab. See käis küll paadimootorite kohta, võibolla tsiklitega on teine teema.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 92
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Paadimootoritest ja tänavasõidu ratastest ei tea rääkida aga Suzu 450 (4T) krossi traktor on küll tasemel liikur.
Passatka natsa madal selline sohva laadne võrreldes Porgandiga (KTM) aga eks see sõltub vist jalakõrte pikkusest ja harjumustest.
Peetud, sõidetud - pole paha!
No see nokaga disain matkaratastel on küll "Pohmakaga tööl" (Kurjam) aga eks seegi ilu on silmades/ajus kinni .
Passatka natsa madal selline sohva laadne võrreldes Porgandiga (KTM) aga eks see sõltub vist jalakõrte pikkusest ja harjumustest.
Peetud, sõidetud - pole paha!
No see nokaga disain matkaratastel on küll "Pohmakaga tööl" (Kurjam) aga eks seegi ilu on silmades/ajus kinni .
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7387
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1087 korda
- Tänatud: 1092 korda
- Kontakt:
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Meil kõigil on erinevaid kogemusi erinevate kohtadega ja iga motokaupmees Eestis on raudselt mõne kliendi käest hindeks 1 saanud. Ma panen selle teema nüüd algataja soovi kohaselt kinni, muidu tuleb järjest sodi juurde ja pärast internet tõsimeeli arvab, et Ramo on silmapaistvalt nõme koht (pole kinnitust leidnud).