KTM 350 Rally
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 175
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: KTM 350 Rally
Osmand oskab ka träkki salvestada ju, mingi lisaplugin tuli installida selleks lihtsalt mille nime praegu peast kohe ei mäleta.
Mobiil on sellisel üritusel ju kohustuslik element taskus?
Mobiil on sellisel üritusel ju kohustuslik element taskus?
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: KTM 350 Rally
Ma saan aru, et Jesperil pole probleemi sellega, et kuidas või millega salvestada. Lihtsalt ei salvestanud seekord.
Rohkem teemasse. Mis rehve kasutasid ja mis rõhul. Kas lõpus olid pastlad?
-
Teema algataja - Postitusi: 2228
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 247 korda
- Tänatud: 574 korda
Re: KTM 350 Rally
Ah las teema jookseb nagu tahab, vähemalt tsiklitega seotud jutt
Rehvideks olid Michelin Trackerid, päris pastlad ei olnud, kokkuhoidlik saab natuke veel sõita Esimene on isegi vähem kulunud. Võimsamate ratastega ja üldiselt ka kiiremad tüübid vahetasid seal iga päev rehvi, kui kivide peal mingi jäme kahesilindriline ikka lahti keerata, siis kummipuru lendab. A ma ei oska veel nii agressiivselt neid kive sõita nagu tipud, ega seda reaalselt väga harjutada ka pole kuskil. Mudesti ralli kogemus kevadel oli natuke sinnapoole, a meil enamasti on ju pehme maapind.
"Rõhkudeks" olid Michelin Bib Mousse M15 ees ja M14 taga. Ma õhukummidega ei kujuta väga ette sellist lammutamist, kuigi neid heeblientusiaste seal ikka leidus... Vbl kui panna see kõige jämedama seinaga lohv, oli vist 8mm, siis peab vastu, a see pole enam teabmis odav, igaks juhuks peab ka varu kaasas olema, boksis veel varule varu jne, lõpuks tuleb sama hind kokku kui kohe õige asi paigaldada, rääkimata sellest, et vahetusega kaotad aega. Minu käes need kestavad oma 3000-4000km, ehk kaks rehvi ja kopikas kolmandat peale.
Rehvideks olid Michelin Trackerid, päris pastlad ei olnud, kokkuhoidlik saab natuke veel sõita Esimene on isegi vähem kulunud. Võimsamate ratastega ja üldiselt ka kiiremad tüübid vahetasid seal iga päev rehvi, kui kivide peal mingi jäme kahesilindriline ikka lahti keerata, siis kummipuru lendab. A ma ei oska veel nii agressiivselt neid kive sõita nagu tipud, ega seda reaalselt väga harjutada ka pole kuskil. Mudesti ralli kogemus kevadel oli natuke sinnapoole, a meil enamasti on ju pehme maapind.
"Rõhkudeks" olid Michelin Bib Mousse M15 ees ja M14 taga. Ma õhukummidega ei kujuta väga ette sellist lammutamist, kuigi neid heeblientusiaste seal ikka leidus... Vbl kui panna see kõige jämedama seinaga lohv, oli vist 8mm, siis peab vastu, a see pole enam teabmis odav, igaks juhuks peab ka varu kaasas olema, boksis veel varule varu jne, lõpuks tuleb sama hind kokku kui kohe õige asi paigaldada, rääkimata sellest, et vahetusega kaotad aega. Minu käes need kestavad oma 3000-4000km, ehk kaks rehvi ja kopikas kolmandat peale.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.