Yamaha XTZ 750 1993 Rebuild
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 49
- Liitunud: 26 Veebr 2019, 13:52
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Yamaha XTZ 750 1993 Rebuild
Tere!
Ostsin hiljuti 800 euro eest Yamaha XTZ 750 Super Tenere 1993. aastal. Ülevaatus puudus, 5. käik ei toiminud, tuled ei töötanud ja üldiselt oli seisukord halb.
Hakkasin asja lähemalt uurima ja avastasin, et tsikkel sõidab ja polegi nii hullus seisus. 5. käigu probleemi sain lahendatud hoova reguleerimisega. Tuled sain kiiruga korda ja ülevaatuse peale. Tsikkel töötab üldiselt hästi ja käivitub probleemideta.
Plaanin talvel teha korraliku remondi ja taastamise.
Kevadel plaan teha 1-2 nädalane TET sõit (kui keegi liituda soovib siis saab klapitada puhkuse aega).
Inspiratsioon:
https://www.perfect-fairings.com/2019/1 ... a-mastech/
Hetkeolukorra kokkuvõte:
Vead:
Kosmeetiline seisukord on halb.
Madalatel pööretel sooja mootoriga sõites tahab pöördeid saada.
Kütusekulu on suur.
Summuti on ebameeldivalt vali.
Esiosas on mingi lõtk.
Õlikulu on olemas, aga suitsu ei aja.
Sund ventilatsioon on tehtud.
Paak seest kergelt roostes
Head:
Käivitub hästi.
Sõidab enamasti hästi.
Jõudu on piisavalt.
Plaan: - sisuliselt kõik.
Mootori ülemise poole remont(klapid,lihv, rõngad jne)
Mootori laagrite vahetus (tõenäoliselt käigukastini)
Kett+hammas
Ratta laagrid
Amordid (aftermarket)
Karburaatori rebuild
Istme taastamine
Raami,gondlite ja visuaalne korrastamine ja värvimine.
Juhtmed,elekter.
Kütuse mod,
Lisatuled
Kukkumisrauad
Tuled
Pidurid
Kõik hooldus, kuluosad.
Summuti uus.
Tkc80 rehvid
Oxford adv heater's
Kõike teen ise peale rehvivahetuse ja osad detailid lasen vist värvida.
Värvus tuleb matt hall,must ja punase kombo.
Küsimused ja palve foorumlastele:
Ootan huviga teie nõuandeid ja ideid! Jagage oma kogemusi XTZ 750 kohta!
Küsimused:
Oskate soovitada kedagi kes pulber värvimisega tegeleb? ( Suppordid,mootor muud metall detailid)
Ostsin hiljuti 800 euro eest Yamaha XTZ 750 Super Tenere 1993. aastal. Ülevaatus puudus, 5. käik ei toiminud, tuled ei töötanud ja üldiselt oli seisukord halb.
Hakkasin asja lähemalt uurima ja avastasin, et tsikkel sõidab ja polegi nii hullus seisus. 5. käigu probleemi sain lahendatud hoova reguleerimisega. Tuled sain kiiruga korda ja ülevaatuse peale. Tsikkel töötab üldiselt hästi ja käivitub probleemideta.
Plaanin talvel teha korraliku remondi ja taastamise.
Kevadel plaan teha 1-2 nädalane TET sõit (kui keegi liituda soovib siis saab klapitada puhkuse aega).
Inspiratsioon:
https://www.perfect-fairings.com/2019/1 ... a-mastech/
Hetkeolukorra kokkuvõte:
Vead:
Kosmeetiline seisukord on halb.
Madalatel pööretel sooja mootoriga sõites tahab pöördeid saada.
Kütusekulu on suur.
Summuti on ebameeldivalt vali.
Esiosas on mingi lõtk.
Õlikulu on olemas, aga suitsu ei aja.
Sund ventilatsioon on tehtud.
Paak seest kergelt roostes
Head:
Käivitub hästi.
Sõidab enamasti hästi.
Jõudu on piisavalt.
Plaan: - sisuliselt kõik.
Mootori ülemise poole remont(klapid,lihv, rõngad jne)
Mootori laagrite vahetus (tõenäoliselt käigukastini)
Kett+hammas
Ratta laagrid
Amordid (aftermarket)
Karburaatori rebuild
Istme taastamine
Raami,gondlite ja visuaalne korrastamine ja värvimine.
Juhtmed,elekter.
Kütuse mod,
Lisatuled
Kukkumisrauad
Tuled
Pidurid
Kõik hooldus, kuluosad.
Summuti uus.
Tkc80 rehvid
Oxford adv heater's
Kõike teen ise peale rehvivahetuse ja osad detailid lasen vist värvida.
Värvus tuleb matt hall,must ja punase kombo.
Küsimused ja palve foorumlastele:
Ootan huviga teie nõuandeid ja ideid! Jagage oma kogemusi XTZ 750 kohta!
Küsimused:
Oskate soovitada kedagi kes pulber värvimisega tegeleb? ( Suppordid,mootor muud metall detailid)
Viimati muutis Wusses, 05 Okt 2024, 20:44, muudetud 2 korda kokku.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6687
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 670 korda
- Tänatud: 429 korda
Re: Yamaha XTZ 750 1993 Rebuild
Hoi!
Väärt masin
Karpadele FULL rebuild- kindlasti uued kaevud ja nõelad, sellest ka praegune suur kütusekulu ja pöörete vajadus.
Rännumeheks hakkad, pane tagumine hammakakandja(seal, kus leevenduspuksid on) 2 laagri peale.
edu
Väärt masin
Karpadele FULL rebuild- kindlasti uued kaevud ja nõelad, sellest ka praegune suur kütusekulu ja pöörete vajadus.
Rännumeheks hakkad, pane tagumine hammakakandja(seal, kus leevenduspuksid on) 2 laagri peale.
edu
Viimati muutis yeekim, 29 Sept 2024, 11:51, muudetud 1 kord kokku.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2029
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 168 korda
Re: Yamaha XTZ 750 1993 Rebuild
Kui niikuinii laiali, siis lase kindlasti silindrid ka üle mõõta, üldine kulumine ja ovaalsus.
-
- Postitusi: 253
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: Yamaha XTZ 750 1993 Rebuild
Palju õnne
Sama ratas lõpetamisjärgus, võid vaatama - rääkima tulla. Harjumaal.
Edu, L
Sama ratas lõpetamisjärgus, võid vaatama - rääkima tulla. Harjumaal.
Edu, L
-
Teema algataja - Postitusi: 49
- Liitunud: 26 Veebr 2019, 13:52
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Yamaha XTZ 750 1993 Rebuild
Vahva. Kindlasti tulen. Võid kontakt andmed Vista privaatselt
Selline mõte mul oli.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.