Dual-Sport ratta otsingul (AJP, Kove jt)


morse
Postitusi: 1455
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 291 korda
Tänatud: 233 korda

Re: Dual-Sport ratta otsingul (AJP, Kove jt)

Lugemata postitus Postitas morse »

Olen ise viimased 5 ja pool hooaega sõitnud just neid radu, mida sa plaanid võtta, 2019 690ga. Enamasti TET Eestis, Balkanil ja Baltikumis/Poolas. Lisaks mõned orienteerumised. Olen ratta ergonoomikat ja varustust omajagu sättinud ja olen ülirahul.

Ilmselgelt oleks suuremad rattad nagu T7 maanteel mugavamad aga sul on ju gessu olemas. Ma isiklikult vaataks antud ülesannet silmas pidades ainult ühepütaseid.

Võibolla Kove või PR7 oleks sügisesel gaasitrassil võimekamad. Neid proovinud ei ole ja nendes uutes ratastes näen ainukesena konkurentsi sellisteks sõitudeks.

Väiksemad pillid nagu Honda jäävad raudselt lahjaks, kui oled harjund peale keerama.

Kokkuvõttes (eeldades, et lähteülesanne on korrektne) näen su loetelus ainult ühte küsimust: 690/701/700 VS Kove ja PR7 (kõik need uued vähelevinud torniga unicornid)

Sealt edasi on ainult lisavarustuse ja ergonoomika seadmise teema.

———

PS! Kirjutan joone alla kontekstiks, mis seades mu 690 nendel sõitudel on olnud:

Kuigi navitornil on palju eeliseid, siis ise otsustasin lihtsalt tuuleklaalsi ja korralike lisatulede kasuks. Püsti pikkasid-pikkasid tõuse ronides on šeffim, kui esiosa on kompaktsem. Navitorniga kipub klaas näo lähedale tulema (Rumeenias kunagi proovisin).

Jalarauad (laiemad) lasin nats alla ja lenksu tõstsin üles - väga suur asi - nagu uus ratas.

Tagavedru panin jäigema sest ma olen raskem kui tehasesõitja.

Dongle istme alla - ilma on võimatu sõita sest iga kord kui käima paned, lülitab veojõukontrolli sisse. Mul on 100% ajast tagumine ABS väljas ja 90% ajast veojõukontroll väljas (tollega ei saa liivast ja mudast läbi, muidu on suht okei).

Sumps on originaal sest ma ei seedi lärmi. Aga 1500m ja ülespoole on näha kuidas avatud väljalaskega masinatel on väga palju rohkem jõudu, ma pean üks käik allpool sõitma kui teised ja väga järskudel tõusudel jõuan 2000m kõrgusel esimese käiguni välja sest mootor sureb muidu kätte ära. Aga selliseid kohti sõitmiseks on isegi Balkanil ülivähe, niisiis olen eelistanud vaikust. Muidugi peab ütlema ka seda, et originaal sumps on maru kuum.

Õhupuhasti on pestav švamm. Muudab käimise natuke pehmemaks. All otsas kaob närvilisus ära. Täna on juba EURO5 mudelid, nendega on nats teisiti ja vist nii lihtsalt ei pääse…
Viimati muutis morse, 17 Nov 2024, 12:09, muudetud 5 korda kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”