Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 832
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 90 korda
- Kontakt:
Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
https://www.krone.at/3590986
Puuduvad suured summad..., toimetaja väidab, et vaja oleksid üle 100 miljonid, et KTM grupp elab 2025 üle.
Paljas porgand
Puuduvad suured summad..., toimetaja väidab, et vaja oleksid üle 100 miljonid, et KTM grupp elab 2025 üle.
Paljas porgand
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Väga kahju! Hiina tootjad, näiteks CF Moto kasvavad igal aastal 20-30%.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6701
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 673 korda
- Tänatud: 434 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Ei maksa igast' jamaga tegeleda: X-bow jmt jura+ koleda esiotsaga tsiklid!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
CF Moto on ju KTMiga mestis. KTM kaudu nad oma asju siin müüvad. Ei tea kas sealt tuleb mingi vahendustasu KTMile ka või kui KTM asjad kokku pakib, on kohe kogu CF Moto teenindusvõrk ka automaatselt kokku kukkunud?
Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Mismoodi nad siin neid asju KTM-i kaudu müüvad?
Jah neil on Partnerlus tehnoloogia jagamise ja tootmise osas(CFmoto toodab KTM-le nt mootoreid, 790 platformi, vastutasuks saab oma ratastel KTM litsentsi alusel toodetud mootoreid kasutada)
Aga müügivõrgustikud on ju ikka täiesti eraldi ju. Hooldus samuti. CFmoto eksisteeris juba ammu enne KTM-ga partnerlust ka Euroopas. Vb on mingi sümbioos logistikas aga vaevalt nad nüüd käsi ja jalgupidi seotud on?
-
Teema algataja - Postitusi: 832
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 90 korda
- Kontakt:
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
CF-Moto kasutab võibolla antud nõrkuse hetk lihtsalt ära.
Porgandite aktsia hind kukkus eile umbes 30 % võrra.
CF-Moto on suht kõrge rentaablus ja priske kasum.
Käibe on oluliselt suurem kui KTM i oma.
Mitte et ma nüüd seda pooldan, et ülevõtmine on uksest ees. Ma väga loodan et Pierer Mobility Grupp ei kuku. Aga samuti ma ise küll ei välista, et järelkordsed
neelavad jälle pilusilmad üks kõva tükk vana Europa tsiklimaailmast alla.
btw. - suurem kahjumitooja Pierer Mobility gruppis on vist Husqvarna jalgrattad, eriti e-bike id! Seda oli mittu korda mainitud.
Porgandite aktsia hind kukkus eile umbes 30 % võrra.
CF-Moto on suht kõrge rentaablus ja priske kasum.
Käibe on oluliselt suurem kui KTM i oma.
Mitte et ma nüüd seda pooldan, et ülevõtmine on uksest ees. Ma väga loodan et Pierer Mobility Grupp ei kuku. Aga samuti ma ise küll ei välista, et järelkordsed
neelavad jälle pilusilmad üks kõva tükk vana Europa tsiklimaailmast alla.
btw. - suurem kahjumitooja Pierer Mobility gruppis on vist Husqvarna jalgrattad, eriti e-bike id! Seda oli mittu korda mainitud.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 496
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 152 korda
- Tänatud: 91 korda
- Kontakt:
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Mulle pigem tundub, et varsti on müügil CF-KTMid või midagi sellist.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Mina olen nii aru saanud, et selleks, et Hiina turule pääseda, pidi KTM saama partneriks mingi Hiina kohaliku firmaga, kes neid seal esindaks ja siis nö. vastutaks. CF Moto oli sellega nõus, aga sellel tingimusel, et KTM neid Euroopas esindab müügi- ja teenindusvõrgustikuga. Otseselt tehnikat nad ei jaga, CF Moto ei ole selliselt KTM nagu Husqvarna ja Gas Gas, vaid lihtsalt käsi peseb kätt.
Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Nad ju jagavad tehnikat. 790 platform nt, osad mudelid ja tehnika toodetakse lausa cfmoto tehases KTM-le.daub kirjutas: ↑15 Nov 2024, 07:28Mina olen nii aru saanud, et selleks, et Hiina turule pääseda, pidi KTM saama partneriks mingi Hiina kohaliku firmaga, kes neid seal esindaks ja siis nö. vastutaks. CF Moto oli sellega nõus, aga sellel tingimusel, et KTM neid Euroopas esindab müügi- ja teenindusvõrgustikuga. Otseselt tehnikat nad ei jaga, CF Moto ei ole selliselt KTM nagu Husqvarna ja Gas Gas, vaid lihtsalt käsi peseb kätt.
KTM esindused ei hakanud CFmoto rattaid EU-s hooldama ega neid müüma. Jah on mõni diiler, kes müüb mõlemat aga on rohkem, kes müüvad ja hooldavad ühte või teist.
Hiina turu kohta ei oska kommenteerida
-
- Postitusi: 698
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
https://www.advpulse.com/adv-news/ktm-p ... in-europe/villy kirjutas: ↑15 Nov 2024, 09:14Nad ju jagavad tehnikat. 790 platform nt, osad mudelid ja tehnika toodetakse lausa cfmoto tehases KTM-le.daub kirjutas: ↑15 Nov 2024, 07:28Mina olen nii aru saanud, et selleks, et Hiina turule pääseda, pidi KTM saama partneriks mingi Hiina kohaliku firmaga, kes neid seal esindaks ja siis nö. vastutaks. CF Moto oli sellega nõus, aga sellel tingimusel, et KTM neid Euroopas esindab müügi- ja teenindusvõrgustikuga. Otseselt tehnikat nad ei jaga, CF Moto ei ole selliselt KTM nagu Husqvarna ja Gas Gas, vaid lihtsalt käsi peseb kätt.
KTM esindused ei hakanud CFmoto rattaid EU-s hooldama ega neid müüma. Jah on mõni diiler, kes müüb mõlemat aga on rohkem, kes müüvad ja hooldavad ühte või teist.
https://www.pierermobility.com/en/newsr ... ate;presse
Tsitaat 2022 lõpust muide, hilisemad pressiteated kinnitavad, et on üle võetud.The cooperation with CFMOTO will intensify with the launch of the newly founded KTM Group subsidiary CFMOTO Motorcycles Distribution GmbH, Munderfing (Austria). This company will take over the distribution of CFMOTO motorcycles in Europe, especially in Germany, Austria, Switzerland, Spain and Great Britain.
Suur enamus Euroopasse tulevaid CFe tulevad läbi KTMi mingil määral. Iseasi, kui palju on KTMi hädades süüdi nende "tehnoloogia vahetus" hiinlastega ja see, et nüüd hiinlased nende turuosa agaralt söövad.
Tehnika osas, isegi eestikeelsel kodulehel suurelt kirjas, et CFi 800 seeria kasutab KTMi mootoreid. Samuti on suur osa nende disainist tehtud KISKA büroos Austrias, milles on KTMl päris arvestatav osalus.
-
Teema algataja - Postitusi: 832
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 90 korda
- Kontakt:
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
https://ooe.orf.at/stories/3282840/
Saneerimine hakkab vist pihta
... ja räägivad, et 100 000 porgandid seisavad laos ja otsivad hirmsasti uued omanikud
Saneerimine hakkab vist pihta
... ja räägivad, et 100 000 porgandid seisavad laos ja otsivad hirmsasti uued omanikud
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Palun aidake - plaanisin ise osta j hooajaks uue porgandi aga -
1. Millised gobaalsed tüüphädad on siis 790 (LC4 mootoritel kuni 2019 aastani? Siis tuli vist uus mootor välja
2. Millised globaalsed tüüphädad on sealt edasi 2020 kuni ...?
Ise ringi nuhkides on kõigi (ka teiste tootjate) masinad säärane saast et eluisu kaob ära - oleks väga tänulik kui keegi teadjam viitsiks vastata sest puusalt ei tahaks paugutada, summad päris suured .
Kas üldse tasuks porgandi peale mõelda kui suur pauk tulemas ja ettevõte muutub 100% Hiinaks?
1. Millised gobaalsed tüüphädad on siis 790 (LC4 mootoritel kuni 2019 aastani? Siis tuli vist uus mootor välja
2. Millised globaalsed tüüphädad on sealt edasi 2020 kuni ...?
Ise ringi nuhkides on kõigi (ka teiste tootjate) masinad säärane saast et eluisu kaob ära - oleks väga tänulik kui keegi teadjam viitsiks vastata sest puusalt ei tahaks paugutada, summad päris suured .
Kas üldse tasuks porgandi peale mõelda kui suur pauk tulemas ja ettevõte muutub 100% Hiinaks?
-
Teema algataja - Postitusi: 832
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 90 korda
- Kontakt:
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Ma ei hakka oma müts ära sööma, aga ma julgen õelda, et seda Kiina variant (CF-Moto) ei lähe käiku.
Kui me vaatame Pierer Mobility AG (KTM "omanik") gruppi osalejad, siis sealt on Bajaj osalus suht suur.
Võibolla sealt tuleb vajalik rahavoog, mis tähendab Indiast, mitte Kiinast.
Tehnika puhul ma ei saa informatsioonidega aidata, aga kui hakkad tõsiselt KTM/Husqvarna ostu kaaluma, siis mina suudan võibolla väga
hea hind pakuda. (läbirääkimised Saksast mul juba käivad )
Kui me vaatame Pierer Mobility AG (KTM "omanik") gruppi osalejad, siis sealt on Bajaj osalus suht suur.
Võibolla sealt tuleb vajalik rahavoog, mis tähendab Indiast, mitte Kiinast.
Tehnika puhul ma ei saa informatsioonidega aidata, aga kui hakkad tõsiselt KTM/Husqvarna ostu kaaluma, siis mina suudan võibolla väga
hea hind pakuda. (läbirääkimised Saksast mul juba käivad )
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Kas sa räägid LC4-st 690 või 790-st, mis on LC8cIkka mina kirjutas: ↑28 Nov 2024, 10:03Palun aidake - plaanisin ise osta j hooajaks uue porgandi aga -
1. Millised gobaalsed tüüphädad on siis 790 (LC4 mootoritel kuni 2019 aastani? Siis tuli vist uus mootor välja
2. Millised globaalsed tüüphädad on sealt edasi 2020 kuni ...?
Ise ringi nuhkides on kõigi (ka teiste tootjate) masinad säärane saast et eluisu kaob ära - oleks väga tänulik kui keegi teadjam viitsiks vastata sest puusalt ei tahaks paugutada, summad päris suured .
Kas üldse tasuks porgandi peale mõelda kui suur pauk tulemas ja ettevõte muutub 100% Hiinaks?
690 ma julgeks alates 2019+(55kw) vabalt osta. (enne seda oli neil klapipeas ka mured) (701 sai selle moto 2017, vaata kilovatte) Endal 30k muredeta ja sõbral (55kw 701) 50k+ muredeta.
Seda me ei tea, et ettevõte 100% Hiinaks muutub, kahtlen. 690 on suuresti ikka Austria toode, ka jupid seal sees.
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Kas võlub saksast ka ktm 690 enduro 2012-2013 mõnusa hinnaga välja? Plaan tõsine
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Mõtlesin ka nt 790 ADV erri või ilma errita - palun infot.
Teine point olekski 690 enduro.
Mida teate sellest 790 ADV eest? Kaheksane liiga mammut juba, tahaks ka maastikul, liivas, jne mütata, see poleks liiga raske veel.
Vaadates revjuuusid siis on sellega mingi jama?
Teine point olekski 690 enduro.
Mida teate sellest 790 ADV eest? Kaheksane liiga mammut juba, tahaks ka maastikul, liivas, jne mütata, see poleks liiga raske veel.
Vaadates revjuuusid siis on sellega mingi jama?
-
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Lühidalt: Kõik mis on alla 690cc on toodetud Indias Bajaj tehastes.
690 ja 990+ masinad Austrias. 890 peaks ka olema Austria. Kuid võib olla juba Hiinas või kolib sinna.
790 on Hiinast. 790 mootor on ka uue CFMoto 800 MT-X peal.
Samuti võibolla tõsi:
If your vin starts with V is was manufactured in Austria. P and M manufactured in India. The China one will be different than those two.
690 ja 990+ masinad Austrias. 890 peaks ka olema Austria. Kuid võib olla juba Hiinas või kolib sinna.
790 on Hiinast. 790 mootor on ka uue CFMoto 800 MT-X peal.
Samuti võibolla tõsi:
If your vin starts with V is was manufactured in Austria. P and M manufactured in India. The China one will be different than those two.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Krt ega Giinas tehtud mototorid pole ju enam ju savist tehtud (eriti litsensi alusel), CFi küll kiidetakse et pole sitem kui teised riisiraketid (Yammud, Suzud, jne) Kust siis see häda tuleb mida viimasel ajal viudest näha saab - ala nukkvõll kulub nagu oleks leivast ja muu selline häda?
Porgandi 390 India mootor pidavat küll pommikindel olema.
No majandusolukord on tervel Euroopal s**t, vaata või autotootjaid ja teisi Euroopa tsikli tootjaid kõigil jamad kaelas - mõnus rohepööre ja muu absurdum kerib hinnad üles ja rahakoti ka Sakslastel/Hollandlastel tühjaks, selge see.
Küsa siis - kui porgand meeldib kas ostaksite uue või mõne aasta vanuse ADV 790 (R või ilma) või 690 enduro?
Krt, neid päris hiinakaid ei oska veel usaldada kuigi ega nad oma nime alt ka kõntsa tooda?
Porgandi 390 India mootor pidavat küll pommikindel olema.
No majandusolukord on tervel Euroopal s**t, vaata või autotootjaid ja teisi Euroopa tsikli tootjaid kõigil jamad kaelas - mõnus rohepööre ja muu absurdum kerib hinnad üles ja rahakoti ka Sakslastel/Hollandlastel tühjaks, selge see.
Küsa siis - kui porgand meeldib kas ostaksite uue või mõne aasta vanuse ADV 790 (R või ilma) või 690 enduro?
Krt, neid päris hiinakaid ei oska veel usaldada kuigi ega nad oma nime alt ka kõntsa tooda?
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Uuringuid ei ole teinud aga julgen arvata, et peale hiinlaste ei saa enam ükski tootja öelda 100% kodumaine.
-
Teema algataja - Postitusi: 832
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 90 korda
- Kontakt:
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
back to the roots - kehvad uudised. Täna tehti saneerimisavaldus ja summa mis on nüüd üleval on küll veidi suurem kui varem mõelnud.
https://ooe.orf.at/stories/3283278/
Üks asi on aga selge, huvi korral leiame jõulupuu alt hästi palju ülosoodsalt Husqvarnad ja Põrgandid.
Ma hakkan nüüd jõuluvana mängima. Pahad lapsed on teretulnud - uurin hea meelega mis "kingituse" maksavad...
https://ooe.orf.at/stories/3283278/
Üks asi on aga selge, huvi korral leiame jõulupuu alt hästi palju ülosoodsalt Husqvarnad ja Põrgandid.
Ma hakkan nüüd jõuluvana mängima. Pahad lapsed on teretulnud - uurin hea meelega mis "kingituse" maksavad...
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Mul on jõuluvanale küsimus, kas KTM varuosasid ikka tasub praegu tellida? Või maksan raha ära, aga kaupa enam ei laeku ja saan kuuse all vitsa. Jälgimäe paneb ka uksed kinni?
-
Teema algataja - Postitusi: 832
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 90 korda
- Kontakt:
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Vastus Haanjamaalt (kus jõuluvana naudib järve ääres värske õhk):
"Mina ei taha üldarvestuslik Husqvarna ja porgandite varuosade kaubandusega tegelda",
sest ma nüüd küll ei usu, et Eesti Pierer Mobility AG gruppi kauba maaletoojad ei saavad enam oma tööga hakkama.
Juhul siis kui ikka tekkivad tõsiselt varuosade vajadused Eesti pinna peale, siis ma vaatan mis saanid saavad tuua, et varuosade tarne jätkub...
"Mina ei taha üldarvestuslik Husqvarna ja porgandite varuosade kaubandusega tegelda",
sest ma nüüd küll ei usu, et Eesti Pierer Mobility AG gruppi kauba maaletoojad ei saavad enam oma tööga hakkama.
Juhul siis kui ikka tekkivad tõsiselt varuosade vajadused Eesti pinna peale, siis ma vaatan mis saanid saavad tuua, et varuosade tarne jätkub...
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6701
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 673 korda
- Tänatud: 434 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
SAAB läks ka rotti, kas varuosad kadusid ära?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 832
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 90 korda
- Kontakt:
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Siin oli jutt kuidas CF-Moto suhtleb selle jamaga. Edestan nende Inglismaalt tehtud pressiteade ja samuti avaldan KTM´i seisukoht:
*Important Customer Announcement RE: KTM/CFMOTO*
We have all seen the trade press regarding the current financial difficulties that Pierer and KTM are having at present, a number of customers have voiced concerns about how this will affect the CFMOTO brand.
We remain confident and committed to the CFMOTO brand and will offer parts, accessories, servicing and warranty to customers whilst the KTM situation is resolved. We have a healthy level of bikes in stock and new 2025 bikes on order that will be fulfilled as expected.
We wish our colleagues at KTM UK all the best during this uncertain time.
Official statement from KTM:
“No consequences for KTM customers! Mattighofen – KTM customers and new customers have no need to fear any negative impacts.
“Nothing will change for our customers,” the management explained on Wednesday, 27 November, 2024. “Of course, we guarantee that we will continue to deliver motorcycles, spare parts and accessories under the usual conditions.
There will be no irregularities – neither in the flow of goods nor in customer service.” KTM is undergoing a restructuring phase over the next 90 days to align the company with global demand. Until then, customers will not notice this pit stop for the future.
*Important Customer Announcement RE: KTM/CFMOTO*
We have all seen the trade press regarding the current financial difficulties that Pierer and KTM are having at present, a number of customers have voiced concerns about how this will affect the CFMOTO brand.
We remain confident and committed to the CFMOTO brand and will offer parts, accessories, servicing and warranty to customers whilst the KTM situation is resolved. We have a healthy level of bikes in stock and new 2025 bikes on order that will be fulfilled as expected.
We wish our colleagues at KTM UK all the best during this uncertain time.
Official statement from KTM:
“No consequences for KTM customers! Mattighofen – KTM customers and new customers have no need to fear any negative impacts.
“Nothing will change for our customers,” the management explained on Wednesday, 27 November, 2024. “Of course, we guarantee that we will continue to deliver motorcycles, spare parts and accessories under the usual conditions.
There will be no irregularities – neither in the flow of goods nor in customer service.” KTM is undergoing a restructuring phase over the next 90 days to align the company with global demand. Until then, customers will not notice this pit stop for the future.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Postitusi: 434
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Ei ole vaja osta kõiki konkurente ära, et konkurents väiksem oleks ja saaks igasuguseid lollusi toota ja lolle otsuseid teha-loll otsus oli näiteks see varuosade tagamise tähtaja 10 aasta peale tegemine. Mootorrattad pole nagu väikekeskklassi sooduskärud, milledel 5 a vanusena enam karpe pole...
-
- Postitusi: 698
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
790 ja 890 ei ole praktiliselt mingit erilist vahet kaalu ja muu säärase poolest. Mootor grammi suurem, aga enam-vähem sama. Natuke uuem disain, mõned 790 lastevead parandatud, mõned mitte. 790-890 oleneb aastast väga palju, neil tehti iga aasta muudatusi.Ikka mina kirjutas: ↑28 Nov 2024, 20:21Mõtlesin ka nt 790 ADV erri või ilma errita - palun infot.
Teine point olekski 690 enduro.
Mida teate sellest 790 ADV eest? Kaheksane liiga mammut juba, tahaks ka maastikul, liivas, jne mütata, see poleks liiga raske veel.
Vaadates revjuuusid siis on sellega mingi jama?
690 on täiesti teine pill. Üks pütt vähem, 70 kilo kaalu vähem, tuulekaitset ja kõike muud säärast vähem ja vedrustust-amorti rohkem.
renx kirjutas: ↑28 Nov 2024, 21:22Lühidalt: Kõik mis on alla 690cc on toodetud Indias Bajaj tehastes.
690 ja 990+ masinad Austrias. 890 peaks ka olema Austria. Kuid võib olla juba Hiinas või kolib sinna.
790 on Hiinast. 790 mootor on ka uue CFMoto 800 MT-X peal.
Samuti võibolla tõsi:
If your vin starts with V is was manufactured in Austria. P and M manufactured in India. The China one will be different than those two.
Endurokad ja krossikad, võistluspillid jne tulid ikka Austriast. Indiast tulid 125-250-390 Duked ja Adv-d.
-
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
Ma mõtlesin jah pigem tänava pille.
Endurokad ja krossikad, võistluspillid jne tulid ikka Austriast. Indiast tulid 125-250-390 Duked ja Adv-d.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.