KTM 390 Adventure kolvi vahetus
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: KTM 390 Adventure kolvi vahetus
Kui on nikasil kattega, siis ainult silinder (vanasti Duke tõesti oli nikasil silkuga). Nikasil’i puhul, kui kahjustusi ei ole, saad pigem vana silindrit kasutada. Tavalise silindri puhul tuleks kindlasti mõõtmine teha, et kulumine tuvastada. Ma mõõdaks igal juhul.
Kolvi osas ma ei oska hinnata. Küljed on kulund jah aga otseselt katkist mulle küll midagi ei paista. Kui juba mootor lahti, siis võibolla oleks loogiline uus kolb koos rõngastega panna.
390ne mootorit olen ainult kõrvalt näinud - ei oska öelda, kas vajab sellise läbisõidu juures uusi laagreid, ketti vmt.
Kui küljekaaned maha võtta, siis saab natuke rohkem aimu, mis sees toimub. Muuhulgas saad siduripaki ja siduri vedrud üle mõõta.
Lase asjatundjal otsa vaadata (enne võta küljekaaned maha). See hea kerge mootor, mida kaenlasse võtta
Kolvi osas ma ei oska hinnata. Küljed on kulund jah aga otseselt katkist mulle küll midagi ei paista. Kui juba mootor lahti, siis võibolla oleks loogiline uus kolb koos rõngastega panna.
390ne mootorit olen ainult kõrvalt näinud - ei oska öelda, kas vajab sellise läbisõidu juures uusi laagreid, ketti vmt.
Kui küljekaaned maha võtta, siis saab natuke rohkem aimu, mis sees toimub. Muuhulgas saad siduripaki ja siduri vedrud üle mõõta.
Lase asjatundjal otsa vaadata (enne võta küljekaaned maha). See hea kerge mootor, mida kaenlasse võtta

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.