Kodarvelje tihendamine "tubeless" rehvi jaoks?
Re: Kodarvelje tihendamine "tubeless" rehvi jaoks?
Neil aegadel kui tööpinke veel ei olnud kasutati ja kasutasin ise samuti nurkraua tükki ja suurt haamrit. . Nurkraud pidi olema selline "paras". Oleneb rehvi kõrgusest Võib-olla 30-50 mm küljepikkusega ja 2-3 sõrme jagu lai. Velg lapiti maha ja nurkraud sinna peale nii et üks ots on seal kus rehv ja velg kokku puutuvad. Teine ots jääb siis kuhugi rehvi külje keskele. Siis tuleb virutada kuvaldaga korralik litakas vastu nurkraua nurka nii et löögi suund läheb velje poole.
Paari matsuga peaks rehv velje küljest irduma ja kui vaja siis saab nurkraua edasi nihutada ja kasvõi terve ringi läbi koputada.
Torni ja haamriga selline asi ei õnnestu. Staatilised koormused ka eriti ei mõju. Kunagi proovisin niimoodi et lauajupp rehvi külje peale ja tallasin päris raske autoga seal peal. Võimatu missioon oli Teravad ja just õigesse suunda minevad löögid aitasid.
Lada ja Moskvitshi rehvid, Belaruss - traktor, UAZ ja muud taolised plekkveljed olid siis teemaks. Ma ei tea kas tsikli kodarvelg ikka sellist tehnoloogiat kannatab?
Paari matsuga peaks rehv velje küljest irduma ja kui vaja siis saab nurkraua edasi nihutada ja kasvõi terve ringi läbi koputada.
Torni ja haamriga selline asi ei õnnestu. Staatilised koormused ka eriti ei mõju. Kunagi proovisin niimoodi et lauajupp rehvi külje peale ja tallasin päris raske autoga seal peal. Võimatu missioon oli Teravad ja just õigesse suunda minevad löögid aitasid.
Lada ja Moskvitshi rehvid, Belaruss - traktor, UAZ ja muud taolised plekkveljed olid siis teemaks. Ma ei tea kas tsikli kodarvelg ikka sellist tehnoloogiat kannatab?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.