Rumalad või segased küsimused jms
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Eks plokikaanetihendid ikka väsivad aga enne kui selle suure töö ette võtad lase jahutusvedelik testriga üle ja välista muud võimalused.. Paisupaagis pragu, salongi minevad-tulevad voolikud, veepumba leke, väsinud klambrid jne..
Eks seda lekete protsessi parimat kirjeldust saad vast kusagilt TalTechist
Metalli paisumine on üks asi aga kui mootor töötab siis silindrid pole ainuke koht kus surve sees aga kui seisma jätad siis jahutusvedelikus püsib surve sees veel mõnda aega.. Kui leke on suur siis on hüdroluku oht, esimesel külmalt käivitamisel teeb bensukas vana külma diisli häält ja jahutusvedeliku kadu peaks märgatav olema.
Tihenditel on need lekke kohad tavaliselt näha kah aga noh selleks peab nad ennem ühestükis küljest saama..
Veeauruga aga see teema et selleks et see tekiks peab väljalaske veidi soojenema.. Nina sumpasse päris toppida ei soovita aga jahutusvedelik on veidi rasvane ja kerge lõhnaga.. pane miskit vastu ja veeaur kuivab ära ja kui pind jääb rasvaseks on lekkekoht teada..
Vanasti kogu masina diagnost käiski käsi ja nina sumpa vastu
mitte nagu tänapäeval peen arvuti juhtmega külge ja juppide vahetus kuni veakood kadunud..
Eks seda lekete protsessi parimat kirjeldust saad vast kusagilt TalTechist

Tihenditel on need lekke kohad tavaliselt näha kah aga noh selleks peab nad ennem ühestükis küljest saama..
Veeauruga aga see teema et selleks et see tekiks peab väljalaske veidi soojenema.. Nina sumpasse päris toppida ei soovita aga jahutusvedelik on veidi rasvane ja kerge lõhnaga.. pane miskit vastu ja veeaur kuivab ära ja kui pind jääb rasvaseks on lekkekoht teada..
Vanasti kogu masina diagnost käiski käsi ja nina sumpa vastu

Turist kirjutas: ↑28 Apr 2025, 18:43Manuaalkastiga Audi 100 2,3 (1991-1994 mudel).Salongiradikas on eelmisel aastal vahetatud ja enam pole salongi poolel leket näinud, muidu varem tuli küll põrandale. Varem lekkis ka pragunenud termostaadikopruse ja ühe lõdviku ühenduse vahelt, need on nüüdseks ka kõrvaldatud. Jahutusvedeliku kena punane värv muutus suhteliselt kiiresti pruunikamaks küll kui viimati uus vedelik sai pandud peale salongiradiaatori vahetamist, kusjuures vahetasin 2 korda kuna esimene vedelik jäi ikka üsna kole.
Eks valget suitsu tuleb ikka külma mootoriga (eriti kui ilmad on ka jahedad), aga raske öelda kust alates see nö tavaline veeaur lõppeb ja algab ülemäärane suitsemine. Arvatavasti plokikaanetihendi kaudu läheb siis ja seda pole ka kunagi (30+ aasta jooksul) vahetatud, aga tekkis jah huvi, et kuidas ta sealtkaudu kaob. Metalli paisumine/kahanemine vast mõjutab küll. Pigem siis niimoodi, et lekib külma mootoriga silindritesse ja sooja mootoriga kaob/väheneb sel määral, et jahutusvedelikku ülemäärast survet ei tule?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.