Amordi vedrude vahetamine
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Amordi vedrude vahetamine
Amordi prillidest alla laskmine põrutamise vastu ei aita, kuid muudab ratta käitumise oluliselt rahutumaks.retro kirjutas: ↑12 Sept 2025, 08:57Ducati Scrambler '15 - tehase amordid ees ja taga.
Sel esiamort reguleerimatu ja sees mingi minujaoks uus nähe - cartridge on ainult ühes torus (teises on ainult vedru)
Peale ostu naine kurtis, et ebatasastel pinnatud teedel on gaasi raske ühtlaselt peal hoida - iga ebatasasus teel põrutab esiotsa tugevalt.
Võtsin siis ratta pooleks päevaks enda kätte ja tegin ühe pikema ringi. Tõepoolest polnud nii vastikult jäika ja põrutavate esiamordi varem tundnud.
Margifoorumites on see esimese otsa ratastel tüüpprobleemiks enamustel, Minu kaaluga (+40kg raskem kui naine) oli ka tagamort veidi jäik, samas naine tagaosa kohta pole kurtnud.
Esimene mõte oligi panna lineaarsete asemele ette progresseeruvad vedrud (https://webshop-hyperpro.com/product/fo ... -scrambler), teha omale sag-i seadistamine selgeks (soovitatakse ka prillidest alla lasta torud 2-4mm) ja siis proovida uuesti. Kui ikka pole hea, siis vahetada tagaamort ka järgmisel hooajal ära.
Ilmselt on siis põhiprobleem selle, et tegemist odava amoriga, mille hüdraulikaosa on lihtsalt (loe: odavalt) tehtud.
Üldiselt on suht tüüpilne valearvamus, et vedru muudab palju amortisaatori käitumises, kuid olulisem on hüdraulikaosa töö. Parim lahendus oleks endale korralikud reguleeritavad amordid ette panna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.