Amordi vedrude vahetamine

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 892
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Amordi vedrude vahetamine

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

retro kirjutas: 12 Sept 2025, 10:58
Jep, nii ongi - omast kogemusest on toodavat tehases vedrustusi raamatupidajad ja olen pidanud oma ratastel pea alati sellega tegelema.
Kindlasti võiks võtta tagataskust 1600e (esivedrud, cartridge kit+tagaamort) ja loota parimat. Samas siis kaob ära mängu võlu - olen ise katsetanud eri ratastel nii vedrude vahetuse, viskoossusega ja preload muutmisega ja saanud alati lõpuks ennast rahuldava tulemuse. Millegiga on ju vaja kahe hooaja vahel ennast lõbustada.

- prillidest alla laskmist on mitmel puhul soovitatud ja õnneks selle katsetamisega otseseid kulusid ei kaasne - kui muutubki rahutuks, saab alati tagasi sättida :)
Tere.

MIlleks oletada. Too ratas kontrolli. paneme dünosse ja mõõdame ära amordid ja vedrud, ning saab konkreetse vastuse, et kas ja mis.
suurem osa juhtudest on ratta omaniku arvamus muudatuse suhtes vales suunas sellest, kuhu poole tegelikult muudatust on vaja teha, et saada toimivat lahendust.
ja tava scrambleri vedrustus on tehtud ikka siledaid teid silmas pidades. Ainus "halbade teeolude" versioon on desert sled.
Donna tagasihoidlik kaal ja sõiduasend võimendab seda tema jaoks muidugi sõites.
Aga kõike saab paremaks teha.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”