Hundiratta Honda "Hondoora" Deauville NT700VA 2012

Kasutaja avatar

Teema algataja
Hundiratas
Postitusi: 16
Liitunud: 03 Sept 2025, 18:53
Tsikkel: Deauville 700
Asukoht: Jõgevamaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Hundiratta Honda "Hondoora" Deauville NT700VA 2012

Lugemata postitus Postitas Hundiratas »

1,3 kraadi. Kohvi, seekord Capone ja kõik kordub taas, aga... Rohi ei olegi maja ees krõmps, head ajad. Ilmaennustuste järgi algab nädalavahetusel aasta parim sõiduperiood, kui mitte asfalti sõitjate jaoks siis TETilt peaks leidma sügise meeleolude jaoks rohtu ikka. Või siis vähemalt viimased kukeseened.

Paljud jonnivad, Hondoora samuti, vasakpoolne küljekast ei tahtnud eile veerand tunni jooksul lahti tulla, see peitis endas pakki kohviube ja kolme pudelit neitsioliivõli. Mingi hetk selgus, et kui võtit lukus sees pole, siis ei avanegi.

Kätesoojendustega pole samuti veel olnud aega tegeleda, töötavad endiselt vaid max 30% peal. Veidi nadi on kuid mis teha, tuleb lihtsalt soojemad kindad muretseda, vanadel on kindasisu lahti ja nende kätte ajamine võtab sama kaua kui ülejäänud varustuse selga panek.

Õhufiltrit ja küünlaid vahetama see aasta arvatavasti ei jõuagi, sõitma peab hoopis ja vaja auto talveks ette valmistada. Filtriga vast häda polegi, küll aga suvest saadik vahepeal mota paugub, küünlad said vahetatud miski 65000 km peal viimati. Ütlen kohe ära, et sellised tööd on Deauville puhul "ajatööd".

Õige plastiku eemaldamiseks, mis tagaks ligipääsu küünaldele või õhufiltrile, mis asub paagi all, natukene liialdades tuleb eemaldada eelnevalt veel miljon plastikut. Ja kuna ma ise plastikuga väga suur sõber ei ole, kipub va kräpp alati purunema kui seda katsun, siis olen sellised tööd jätnud mõnele asjalikumale remondimehele, kes toore jõu asemel pigem mõistust kasutab.

Õli ja filtrivahetuse olen samuti kahetuhandekese kilomeetri jagu juba üle lasnud, küllap oleks mõistlik see tegevus siiski veel hooaja lõpus ära teha. Küllap lähebki nõnda, et viimane sõit ja siis rituaali korras uus mahl sisse. Õli läheb masinasse umbes 2,7 liitrit ehk õlivahetuse maksumuseks hindan circa 70 eurot, kui see ise teha.

Veel tuleks ära vahetada ka ülekande/kardaani mehu, see sai samuti viimati tehtud 65000 km peal. Samas, tagarehvi vahetuse aeg hindas remontnik ülekande osasi väga heaks. Ei ole ma seda masinat suutnud ära lõhkuda ja temake pole tahtnud mind veel teise ilma saata, kokkuvõtteks ütleks, et täiesti lollikindel masin, mis on alati olnud löögivalmis. Võta ja sõida aparaat sisuliselt, kuid ära unusta teda garaaži.

Nüüd veel üks kohvi, enne minekut veel hantlitega soe sisse ja olengi peatselt pealinnas. Kõigile kena hooaja lõpetamist ja respekt sõitjatele, kelle hooaeg ei lõppegi. Teil on meeletult vedanud ja lähen kirjutan märkmepaberile, et tuleb kergem enduro soetada talviseks madistamiseks. Loodan ikka kakskümmend see aasta ära venitada, ca 300 euri tuleks selleks paaki veel valada. Töösõitudega tuleb sellest vast pool ära, ülejäänud tuleb kuskilt mujalt juurde hankida.

Olge siis puulehtede peal viks ja viisakas ning võiduka lõpuni, näeme teel.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”