Õnnetus Viimsis? Mis juhtus?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:29
- Asukoht: tartu
:
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
Vastu võetud teede- ja sideministri 18.05.2001. a määrusega nr 50 (RTL 2001, 69, 941), jõustunud 15.06.2001.
Kood 119. Kaherattalise mootorsõiduki sõitja käepide
Nõuded: 1) kaherattalisel mootorsõidukil peab olema sõitja käepide/käepidemed või rihm.
1996. a või hiljem valmistatud kaherattalisel mootorsõidukil peab sõitja käepide vastama direktiivi 93/32/EMÜ nõuetele;
2) käepide või rihm peab olema kinnitatud nii, et seda oleks mugav kasutada;
3) kahe käepideme olemasolu korral peavad need paiknema sümmeetriliselt, teine teisel sadula küljel.
Kontrollimine: 1) TÜ – vaatlusega;
2) TK ja TJV katsetusel vastavalt direktiivi 93/32/EMÜ (paranduste direktiiv 1999/24/EÜ) metoodikale.
Zeek
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

Sharpshooter kirjutas:
seda jäin mina ka mõtlema
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
minu rattaga rihmast igatahes pea võimatu hoida.
Tegelt mul rihma polegi.......eelnevalt oli eemaldatud, kui ostsin ratta.

Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
Teema algataja
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:


Ma ei teadnud ,et sa muretsesid

Credo kirjutas:mida me selle teadmisega peale hakkame, et vaatamata kõikidele pingutustele on korke ühes tükis ja elus hooaja lõpuks ning pritsib idiootlikke komme?korke kirjutas:Mis me nyyd selle teadmisega teeme ,et sina jäid ka meil mõtlema ?![]()
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Njahh.... Mu motikatel (Ducati, Bimota, ZX-9R) ei ole küll ei tahaistet, aga sangad asetsevad mul suht sümmeetriliselt ja mugavalt ja seda vöökohast natike üleval...Zeek kirjutas:2) käepide või rihm peab olema kinnitatud nii, et seda oleks mugav kasutada;
3) kahe käepideme olemasolu korral peavad need paiknema sümmeetriliselt, teine teisel sadula küljel.
Kommionu@paxmagu...
keskuse poolt ilusad pikad jäljed - algul pidurdus- ja seejärel pikalt küljellohi-
semise oma. Ratta juures seisis politseiauto ja paistis, et pollar koostas
tsiklistile, kes oli autosse istutatud, parajasti protokolli. Teine sinikuub oli
väljas ja takseeris ratast. Uurisin siis temalt, mis oli juhtunud. Politsei
pajatas, et olid Nõmme keskuse juures üritanud enda "Astraga" tsiklit pea-
tada, mispeale viimane tuiskas täiega minema raudteeülesõidu poole ja
küllap olekski läinud, kui talle poleks paremalt kõrvaltänavast ette sõitnud
juhuslik BMV, millele siis orange olevat sisse lajatanud, käinud üle kuudi
ja lohisenud eelpoolmainitud kohta. Võmm küll väitis, et ratas põrkas BMV-ga
kokku, kuid rattal ei paistnud küll mingeid muid vigastusi, peale parema külje. Tsiklimehel endal polevat häda miskit. Põhjus, miks üritati põgeneda,
väga lihtne - juhil polevat olnud juhilube.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.