koonusfilter

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Ainult filtri vahetusega koonuse vastu saavutad tavalise karburaatormootoriga ratta puhul 3 asja. Otsusta ise, mis neist hea, mis halb on:

1. Mehisem hääl, kuna kuulda on läbi koonusfiltri oluliselt rohkem sellest, mis silindris toimub
2. Rikutud segu, kui sul karpas düüs vahetamata jääb, sest kõik 3 asja käivad alati koos - filtri vahetus, düüsi vahetus, väljalaske vahetus. Kui teha vaid 1 või 2 neist, siis rikud mootori töötasakaalu ja mingi asi kannatab nii või teisiti. Sissepritse puhul on asi teine, kuna targemad kontrollerid oskavad toimetada segu koostisega vastavalt imetava õhu kogusele.
3. Pidev järelvalve, kuna koonusfiltrist pääseb lisaks õhule lihtsamini läbi ka tolm ja muu peeneteraline sodi. Ehk siis tuleb tihedamalt pilku peale visata ja puhastada, õlitada jne.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”