Sõit ühel rattal?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Kui su jutt oli Yamaha YZF R6-st siis see peaks ikka vabalt lihtsalt gaasiga otsa üles saama, see sidurijutt on IMHO jama. Isegi vanem ja palju raskem gixxer (750) läheb lihtsalt gaasiga üles. Või on asi oskustes või kohvikslastud mootoris.cool200 kirjutas:R6-mehed lähevad yles siduriga ja sidur peaks olema regullitud nii et saaks kahe näpuga nats seda mootorit aidata õigel hetkel,
tonnistel tõesti on vaja aint gaasi ja seda nii 1. kui ka 2. käiguga-nagu eespool kirjas see jõnksutamine teatud pööretel aitab hästi.
kui pysti oled peal siis tuul ei lasegi hool väga suureks minna--ettevaatust allatulekul--kui liiga järsku siis oht yle lenksu ette lennata
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
hmmm... korra kerkib jahh aga ylesse ei tule.... mix siis muidu linnas kõik playboy6 ratastega nõxuga tõstavad... vähemalt mina tean kahte r6-te mis ei tule palja rulli keeramisega ylesse vaid ikka vaja "nõks"teha.pacaan kirjutas:Kui su jutt oli Yamaha YZF R6-st siis see peaks ikka vabalt lihtsalt gaasiga otsa üles saama, see sidurijutt on IMHO jama.cool200 kirjutas:R6-mehed lähevad yles siduriga ja sidur peaks olema regullitud nii et saaks kahe näpuga nats seda mootorit aidata õigel hetkel,
tonnistel tõesti on vaja aint gaasi ja seda nii 1. kui ka 2. käiguga-nagu eespool kirjas see jõnksutamine teatud pööretel aitab hästi.
kui pysti oled peal siis tuul ei lasegi hool väga suureks minna--ettevaatust allatulekul--kui liiga järsku siis oht yle lenksu ette lennata
ot.pacaan, ega su kollane ratas õismäel ei seisa?
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
tõele au andes - ei ole mina kunagi ühtegi R6-te proovinud , lihtsalt "näitajate" järgi, võrrelduna mõne teise rattaga mida proovinud olen, võiks too ju ikka lihtsalt gaasiga toimetamisega kah hakkama saada. A ju eksin, mai bääd.sepp kirjutas:hmmm... korra kerkib jahh aga ylesse ei tule.... mix siis muidu linnas kõik playboy6 ratastega nõxuga tõstavad... vähemalt mina tean kahte r6-te mis ei tule palja rulli keeramisega ylesse vaid ikka vaja "nõks"teha.
ot.pacaan, ega su kollane ratas õismäel ei seisa?
ot.sepp, mu kollane ratas ei seisa vaid sõidab , igapäevane trajektoor viib mitu korda õismäelt läbi aga seal ratas ei seisa...
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Arvan, et R6-l peaks püsti tõstmiseks ikka randmeväänest piisama küll. Vähemalt 1. käiguga. Enda '98 aasta kohitsetud R6 mootoriga FZS600 läheb 1. käiguga küll gaasi andes püsti. Algul tundus ka, et ei saa, kuna jõudu vähe jne. Aga tegelikult ikka asi julguses ja õiges ajastamises. Pöörded esimesega 7000-ni , siis korraks gaas maha ja järsult jälle põhja ja ots tuleb ilusti üles. Kusjuures ei maksa karta, et kohe "üle tuleb," Vähemalt minu oma tuleb üles üsna sujuvalt ja saab ilusti aru, millal vähe tagasi tuleb lasta gaasiga. Aga jah, 2. käiguga ja minu ratas lahja... Vahest on kiirendades juhtunud, et käiguvahetamise ajal (1.-lt teisele) tuleb ots püsti, aga see ikka suht tahatmatu tegevus...cool200 kirjutas:tere
minskiga see ikka vist originaalis suht mõttetu yritus,
kui muuta ylekannet ja teine karpa jne.--äkki siis.
R6-mehed lähevad yles siduriga ja sidur peaks olema regullitud nii et saaks kahe näpuga nats seda mootorit aidata õigel hetkel,
tonnistel tõesti on vaja aint gaasi ja seda nii 1. kui ka 2. käiguga-nagu eespool kirjas see jõnksutamine teatud pööretel aitab hästi.
kui pysti oled peal siis tuul ei lasegi hool väga suureks minna--ettevaatust allatulekul--kui liiga järsku siis oht yle lenksu ette lennata
Tunduvalt keerulisem on aga esiratast pikemalt (ja mitte jõutõmbe ehk powerwheelie'ga) üleval hoida... Mina seda oma rattaga selgeks saanud ei ole. Proovisin ühe 110 cm3 ATMiga ja sellega oli päris lahe. Ilmselt küsimus psühholoogiline, kuna see ATM nii väike, et tekib tunne nagu jõuaks seda rattaga sarnaselt kinni hoida, kui üle tuleb...
Fazer
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
t*** ise kirjeldate siin kuidas te "nõksuga" tõstate ja siis kirjutate et läheb palja gaasiga kyllFazer kirjutas:
Arvan, et R6-l peaks püsti tõstmiseks ikka randmeväänest piisama küll. Vähemalt 1. käiguga. Enda '98 aasta kohitsetud R6 mootoriga FZS600 läheb 1. käiguga küll gaasi andes püsti. Algul tundus ka, et ei saa, kuna jõudu vähe jne. Aga tegelikult ikka asi julguses ja õiges ajastamises. Pöörded esimesega 7000-ni , siis korraks gaas maha ja järsult jälle põhja ja ots tuleb ilusti üles.
Fazer
palja gaasiga tõstmine = keerad peale ja toorelt tõstab ylesse!
nõksuga tõstmine = keerad peale,lased korra gaasi maha ja siis kohe uuesti peale ja woila:)
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ok, ok! Mina arvasin, et palja gaasiga=ilma sidurit kasutamata. Ja tegelikult saab minu ratsu nii ka tagajalgadele, kui hästi õnnestub. Sinu püha ninja lendab ka 2 käigu randmeväändega püsti, kui korralik tuul vastu on (mõtlesin siin BHRA finaali Haapsalus).sepp kirjutas:t*** ise kirjeldate siin kuidas te "nõksuga" tõstate ja siis kirjutate et läheb palja gaasiga kyllFazer kirjutas:
Arvan, et R6-l peaks püsti tõstmiseks ikka randmeväänest piisama küll. Vähemalt 1. käiguga. Enda '98 aasta kohitsetud R6 mootoriga FZS600 läheb 1. käiguga küll gaasi andes püsti. Algul tundus ka, et ei saa, kuna jõudu vähe jne. Aga tegelikult ikka asi julguses ja õiges ajastamises. Pöörded esimesega 7000-ni , siis korraks gaas maha ja järsult jälle põhja ja ots tuleb ilusti üles.
Fazer
palja gaasiga tõstmine = keerad peale ja toorelt tõstab ylesse!
nõksuga tõstmine = keerad peale,lased korra gaasi maha ja siis kohe uuesti peale ja woila:)
istun suts tahapoole ja jalad panen kõrvale , gaas põhja , mingi umbes poole sekundi pärast tõmban esiharki kõvasti üles , voillaa - tagarattal sõit aga mitte eriti kauaks.
68kg ja 3kw :\
68kg ja 3kw :\
Viimati muutis InterFace, 19 Okt 2005, 12:58, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
Mina pole küll tagapidurit kunagi kasutanud. Tagapidurit sa ei jõua naguinii vajutada kui selleks peaks mingil põhjusel vajadus tekkima. Ma mõtlen, et enne lendad raudselt selili kui pidurit jõuad vajutada.
Paljud ei kujuta tegelikult ette seda, kui kõrgele tegelikult võib esiratta tõsta. See koht kui ratas hakkab üle minema on kõvasti kaugemal kui tasakaalupunkt ja kui ta juba üle minema hakkab, siis toimub see nii kiiresti et mingit tagapidurit sa vajutada ei jõua. Mootori pidurdamisest on küll ja veel.
Säilitades külma närvi, võttes asja rahulikult ja tasapisi ning harjutades turvalistes kohtades heal teekattel tundub teile varsti endale kah imelik, et kuidas varem ei osanud. Muidugi ei tasu esimese enamvähem õnnestumise peale hoogu minna ja teiste ees poosetama hakata. Haigla ees võib tegelikult...
Paljud ei kujuta tegelikult ette seda, kui kõrgele tegelikult võib esiratta tõsta. See koht kui ratas hakkab üle minema on kõvasti kaugemal kui tasakaalupunkt ja kui ta juba üle minema hakkab, siis toimub see nii kiiresti et mingit tagapidurit sa vajutada ei jõua. Mootori pidurdamisest on küll ja veel.
Säilitades külma närvi, võttes asja rahulikult ja tasapisi ning harjutades turvalistes kohtades heal teekattel tundub teile varsti endale kah imelik, et kuidas varem ei osanud. Muidugi ei tasu esimese enamvähem õnnestumise peale hoogu minna ja teiste ees poosetama hakata. Haigla ees võib tegelikult...
sys-i R6 läheb küll ilma jõnksutamiseta, ainult gaasiga tagarattasse - huvitav, et ta ise siin seda väitnud pole
GS500, tehaseülekandega, minu kehakaaluga (80kg) ja gaasiga jõnksutades ainult tiba "põrkas" maast lahti. Samas tegu ka suht vana mootoriga. Siduriga ei proovinud - ei tahtnud venna ratast lõhkuda. Aga kergekaalulistel on kindlasti võimalik või ülekannet muutes või siduriga.
GS500, tehaseülekandega, minu kehakaaluga (80kg) ja gaasiga jõnksutades ainult tiba "põrkas" maast lahti. Samas tegu ka suht vana mootoriga. Siduriga ei proovinud - ei tahtnud venna ratast lõhkuda. Aga kergekaalulistel on kindlasti võimalik või ülekannet muutes või siduriga.
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
no sysi ratas on vähe moditud ka ja vaata see asi ka veel, et sys ise seal sadulas ei kaalu mnnigi jutoim kirjutas:sys-i R6 läheb küll ilma jõnksutamiseta, ainult gaasiga tagarattasse - huvitav, et ta ise siin seda väitnud pole
GS500, tehaseülekandega, minu kehakaaluga (80kg) ja gaasiga jõnksutades ainult tiba "põrkas" maast lahti. Samas tegu ka suht vana mootoriga. Siduriga ei proovinud - ei tahtnud venna ratast lõhkuda. Aga kergekaalulistel on kindlasti võimalik või ülekannet muutes või siduriga.
-
Teema algataja
Ma olen näinud tartus kuidas üks vend sõidab Yamaha FZ750 mis kaalub 245kg 74kw 1986a tõstab mingi 3000p pealt palja gaasiga tsikli täiesti püsti ja sõidab lõtva 200m. aga noh ta harjutab veel. aga ma tahtsin öelda et iga pilliga on võimalik tagaratta peal sõita. ise sõidan YZF750R'ga ja sellega tagapeale saamiseks piisab väiksest gaasi nõksatusest. Ma kujutan ette et R6'ga on asi ikka väga lihtne. kui keegi tahab tartus koos harjutada siis andku teada.
-
Teema algataja
1 käiguga ilma jõnksutamiseta kiirendades tuleb r6 tagarattasse, 2 käiguga ei taha puhta jõuga tulla peab korra gaasi maha laskma ja veidi kätega kaasa tõstma,ainult gaasiga mängides ei tõuse piisavalt, et ka jääda rattasse.se kui r6 esimesega tagarattasse ei tule on küll imelik,
või äki mähib tagaratas teil ringi? siduriga pole proovinud kogemus puudub
või äki mähib tagaratas teil ringi? siduriga pole proovinud kogemus puudub
-
Teema algataja
olengi see fz 750 vend
tagarattal saab tõesti sõita kõigega, millel on kaks ratast.
aga endal siiski probleem vell, et pole nii hull, et tasakaaluga seal nullis mängida, aga see peaks harjutamisega tulema. Tahaks rohkem esi rattal harjutada nagu loodusevingerpuss paneb aga see juba nati keerulisem selleks aastaks vist kõik kah juba teed kuik juba igast paska täis
tagarattal saab tõesti sõita kõigega, millel on kaks ratast.
aga endal siiski probleem vell, et pole nii hull, et tasakaaluga seal nullis mängida, aga see peaks harjutamisega tulema. Tahaks rohkem esi rattal harjutada nagu loodusevingerpuss paneb aga see juba nati keerulisem selleks aastaks vist kõik kah juba teed kuik juba igast paska täis
-
Teema algataja
siin mõned räägivad et kõik millel 2 ratast all saab wheelisse ajada kui vaja (ise tegelt arvan samuti kui oskaja mees lenksus on).
1. ühel tuttaval on kawa ninja -02 aasta oma vist.. nu igatahes 900 kuupi. ees pidavat olema 18" ja taga 19" ratas... ning tüüp saab maast ilge punnitamise peale ainult kerge 15 cm lahti.. viga ilmselt tihendis lenksu ja istme vahel ?
2. eelpool mainitud et kõik on võimalik rattasse ajada. mul naabril on vana vene ural (irbit) 650 kuupi.. 300 kg ringis. on keegi sellel masinal suutnud esiratta õhku tõsta ? meie siinkandis igatahes mitte millimeetritki.
1. ühel tuttaval on kawa ninja -02 aasta oma vist.. nu igatahes 900 kuupi. ees pidavat olema 18" ja taga 19" ratas... ning tüüp saab maast ilge punnitamise peale ainult kerge 15 cm lahti.. viga ilmselt tihendis lenksu ja istme vahel ?
2. eelpool mainitud et kõik on võimalik rattasse ajada. mul naabril on vana vene ural (irbit) 650 kuupi.. 300 kg ringis. on keegi sellel masinal suutnud esiratta õhku tõsta ? meie siinkandis igatahes mitte millimeetritki.
Kohapeal, istud rohkem tahaotsale, paned esimese käigu sisse, sidur alla, gaas põhja, sidur kiiresti lahti. Kui nyyd ka nokka üles ei saa, siis pole lootustkiClemm kirjutas:siin mõned räägivad et kõik millel 2 ratast all saab wheelisse ajada kui vaja (ise tegelt arvan samuti kui oskaja mees lenksus on).
1. ühel tuttaval on kawa ninja -02 aasta oma vist.. nu igatahes 900 kuupi. ees pidavat olema 18" ja taga 19" ratas... ning tüüp saab maast ilge punnitamise peale ainult kerge 15 cm lahti.. viga ilmselt tihendis lenksu ja istme vahel ?
2. eelpool mainitud et kõik on võimalik rattasse ajada. mul naabril on vana vene ural (irbit) 650 kuupi.. 300 kg ringis. on keegi sellel masinal suutnud esiratta õhku tõsta ? meie siinkandis igatahes mitte millimeetritki.
stonefree@pole ise esialgu mingi tagarattal sõitja ...
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Misasja ?Kakoi 18" ja 19" veljed ja veel 2002'st aastast rattal.See veljemõõt peaks küll superbaikidel juba unustatud olema...Clemm kirjutas:ühel tuttaval on kawa ninja -02 aasta oma vist.. nu igatahes 900 kuupi. ees pidavat olema 18" ja taga 19" ratas...
primo
Challenge the Adventure.Ride The World
-
Teema algataja
to Primo: ee..selles ma kindel pole..ei tea täpselt mis aasta ratas on. vähemalt nii jäi ükskord kõrvu et 18 ja 19 vist. igatahes loogiliselt peaks vabalt rattasse minema vms ? algajate meistrimeeste viga ?
to poison: äkki saaks mõne vihje ? raskuskese tundub kuidagi eesotsas olema ja madalal... ratta kisub taga ringi aga esiots ei taha tõusta. asfaldil ajab rehvi suicema küll (muidugi kahjuks on see masin loodud rahulikuks sõiduks)
to poison: äkki saaks mõne vihje ? raskuskese tundub kuidagi eesotsas olema ja madalal... ratta kisub taga ringi aga esiots ei taha tõusta. asfaldil ajab rehvi suicema küll (muidugi kahjuks on see masin loodud rahulikuks sõiduks)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.