sidur.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Jällegi tegu elementaarse füüsikaga.xzburnoutzx kirjutas:Ongi, mida kergemad rullid, seda kõrgemad pöörded alguses kiirenduse ajal on, mida raskemad rullid, seda madalamad pöörded kiirenduse ajal, kuid tippkiiruse saavutavad nad kõrgema, kuna lõppkiiruse pöörded kõrgemad.
Rullide algkaalust sõltub, mis pööretest alates nende surve variaatorile tsentrifugaaljõu tõttu piisavalt suureks muutub ja ülekanne muutuma hakkab. Kui tuua võrdlus käigukastiga, siis kergemate rullidega vahetab käigu üles kõrgematel pööretel. Tippkiirust ei mõjuta rullide vahetamine kohe üldse mitte, sest mingitel pööretel jõuavad kõigi rullidega ülekanne maksimumini... muidugi kui ei panda mingeid ekstreemkergeid rulle ja ülitugevat survevedru, et max pööretelgi rullide jõud vedrust üle ei käi... aga seljuhul juba lihtsalt ülima lollusega tegu.
Mida tugevamad on sidurivedrud, seda kõrgem on siduri haakumis ja stall-speed - st seda kõrgematel pööretel toimub siduri haakumine ja siduri libisemise lõppemine.
hälvik
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.