sidur.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

xzburnoutzx kirjutas:
Ongi, mida kergemad rullid, seda kõrgemad pöörded alguses kiirenduse ajal on, mida raskemad rullid, seda madalamad pöörded kiirenduse ajal, kuid tippkiiruse saavutavad nad kõrgema, kuna lõppkiiruse pöörded kõrgemad.
Jällegi tegu elementaarse füüsikaga.
Rullide algkaalust sõltub, mis pööretest alates nende surve variaatorile tsentrifugaaljõu tõttu piisavalt suureks muutub ja ülekanne muutuma hakkab. Kui tuua võrdlus käigukastiga, siis kergemate rullidega vahetab käigu üles kõrgematel pööretel. Tippkiirust ei mõjuta rullide vahetamine kohe üldse mitte, sest mingitel pööretel jõuavad kõigi rullidega ülekanne maksimumini... muidugi kui ei panda mingeid ekstreemkergeid rulle ja ülitugevat survevedru, et max pööretelgi rullide jõud vedrust üle ei käi... aga seljuhul juba lihtsalt ülima lollusega tegu.

Mida tugevamad on sidurivedrud, seda kõrgem on siduri haakumis ja stall-speed - st seda kõrgematel pööretel toimub siduri haakumine ja siduri libisemise lõppemine.
hälvik

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”