70 cm3
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kas sissesõidu infi paberites pole olnud. Või polegi 70cc silindrit ostes mingeid pabereid kaasas? Paigaldusjuhendeid vms.xzburnoutzx kirjutas:Kõik räägivad suht erivat juttu selle sissesõidu kohta, äkki oleks keegi nii lahke ja ütleks kindla kiiruse, kilometraazi ning õlivahekorra millega ISE sissesõitu tegi ning mille tulemus tema jaoks hea oli
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
mina sõitsin 2x45 min ja 30km/h. Gaasi põhja ei pannud ega kiirusi ei aretanud.mul on malossi 70cc silinder.õli juurde ei seganud
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
!
See teeb sissesõidu kogupikkuseks 45 km. Seda on vähe!streeter kirjutas:tähedab kas sellest ajast iis piisab?? ja kas rolleril muu tuuning ka weAntu14 kirjutas:mina sõitsin 2x45 min ja 30km/h. Gaasi põhja ei pannud ega kiirusi ei aretanud.mul on malossi 70cc silinder.õli juurde ei seganud![]()
Siin: http://www.scooterdigest.ru/print.asp?id=1889&tid=1 on venekeeloskajatele üks võimalikke teooriaid mootori sissesõitmiseks pärast kolvigrupi vahetust.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
mina sõitsin nii nagu paberites kirjas oli.minek sitemaks pole läind ja kokku pole ka jooksnud.mul on veel 17.5 karpa,technigas next-r ,siis tugevamad sidurivedrud ning survevedru ja varsti on tulemas ka sport variaator(tnt)
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Kellegil on kogemusi Polini 70ccm Sport silindriga, kas oli kaasas vastav raamat, mis sissesõidust rääkis?Antu14 kirjutas:mina sõitsin 2x45 min ja 30km/h. Gaasi põhja ei pannud ega kiirusi ei aretanud.mul on malossi 70cc silinder.õli juurde ei seganud
Sain mikult teada, et on küll manual kaasas. 500km on sissesõit, kiirus umbes 50-60 km/h
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Jupid panen peale Kolmapäeval (26. Okt) - Polini 70ccm Sport silinder, Dell´Orto 17.5mm karburaator, 93 düüs, Tnt Helix Carbon õhufilter, Polini 15% survevedru, Tnt 4.7g rullid, Polini klapid, Bosch W3CC küünal, Malossi MHR sõrmelaager(senikauaks kuni Polini Corsa väntvõlli ostan)Hyper kirjutas:Kle.. räägi tulemustest ka nüüd.. Mis peale vahetust juurde said ja palju näitajad onEsiotsa tuleb nüüd maha suruda?;D
Sissesõidu teen 500 km ja nii: esimesed 100km - 30 km/h, teised 100km - 40 km/h, 200-400km teen 50 km/h ja viimased 100km teen 60 km/h. Segan 1:50nele.
Igasugune abi sissesõidu tegemisel on oodatud, niiet mehed, kellel piirajad peal - võtke ühendust

üldiselt ei ole tegelikult vaja üldse mingi metsikut pikka maad sõita.
esimese 25km'ga on enamus "tööd" nagunii ära tehtud juba.
näiteks 4 taktilistel tsiklitel soovitatakse hoopis tegelikult kõvasti mootoriga pidurdada ja kiirendada palju (mitte piirajasse loomulikult) ning siis mingi 100km pärast õli ära vahetada. ja alguses üldse mitte sünteetilist kasutada vaid midagi "karedamat", sest sünteetiline on libedam ja seega läheb kolvide "sissesõitmisega" rohkem aega.
ehk siis a'la 20-30km/h sõita mitusada km pole mõtet. ära üle 65lase mingi 300-400km (kui ta sul peaks mingi 90+ minema) ja käib küll.
esimese 25km'ga on enamus "tööd" nagunii ära tehtud juba.
näiteks 4 taktilistel tsiklitel soovitatakse hoopis tegelikult kõvasti mootoriga pidurdada ja kiirendada palju (mitte piirajasse loomulikult) ning siis mingi 100km pärast õli ära vahetada. ja alguses üldse mitte sünteetilist kasutada vaid midagi "karedamat", sest sünteetiline on libedam ja seega läheb kolvide "sissesõitmisega" rohkem aega.
ehk siis a'la 20-30km/h sõita mitusada km pole mõtet. ära üle 65lase mingi 300-400km (kui ta sul peaks mingi 90+ minema) ja käib küll.
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Polini raamatus, mis silindriga kaasa sain ütles, et 500km ja 2/3 gaasiga. Ehk siis mingi 115:3=38,33 38,33*2=76,66 km/h
Et siis mitte üle 70 km/h ning sama ka kiirendades, et mitte kohe punn põhja. Soovitatavalt mitte esimese 200km jooksul mitte sõita mingites mägedes vms, et masinale liiga suur koorumust ei langeks. Seal oli kõik kirjas, et mis sumpad, variod, karpad, küünlad selle silindriga parimad. Keegi oskab öelda, millises auto poes Tallinnas Champion küünlaid müüakse?
Et siis mitte üle 70 km/h ning sama ka kiirendades, et mitte kohe punn põhja. Soovitatavalt mitte esimese 200km jooksul mitte sõita mingites mägedes vms, et masinale liiga suur koorumust ei langeks. Seal oli kõik kirjas, et mis sumpad, variod, karpad, küünlad selle silindriga parimad. Keegi oskab öelda, millises auto poes Tallinnas Champion küünlaid müüakse?
Kuule, kus sa näed juttu et ta ainult uue silindri paneb? Enne ikka loe muu jutt ka läbi.Dark kirjutas:110-120km/h ainult silindrist... täistuuninguga masinad võtavad nii palju sissexzburnoutzx kirjutas:85 km/h auto spidosse.Hyper kirjutas:Palju ta sul enne välja jooksis?xzburnoutzx kirjutas:
Sõber pani umbes taolise tuuningu peale ja läks 120 eeldan, et midagi sinna 110-120 kanti läheb niiet võtsin keskmise.
Yamaha Aerox|Vjatka Elektron 150ccm|
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Peal on:
LeoVince ZX - Sportsummuti
LeoVince - Sidurivedrud
Tnt - 4.7g Rullid
Tnt Helix Carbon - Õhufilter
Polini 70ccm Sport - Silinder
Polini Carbon - Klapid
Bosch W3CC - Küünal
Polini 15% - Survevedru
Dell´Orto 17.5mm - Karburaator
Dell´Orto 93 - Düüs
Dayco - Rihm
+
Tuleb:
Polini Corsa - Väntvõll
Polini Corsa - Kollektor
Polini Speed - Sidur
Polini Speed Kit - Variaator
Usun, küll, et sinna 110-120 kanti ta tuleb, kuna nagu eelnevalt ütlesin, sõbral suht sama tuuning peal(isegi lahjem) ning 117-120 km/h spidosse.
LeoVince ZX - Sportsummuti
LeoVince - Sidurivedrud
Tnt - 4.7g Rullid
Tnt Helix Carbon - Õhufilter
Polini 70ccm Sport - Silinder
Polini Carbon - Klapid
Bosch W3CC - Küünal
Polini 15% - Survevedru
Dell´Orto 17.5mm - Karburaator
Dell´Orto 93 - Düüs
Dayco - Rihm
+
Tuleb:
Polini Corsa - Väntvõll
Polini Corsa - Kollektor
Polini Speed - Sidur
Polini Speed Kit - Variaator
Usun, küll, et sinna 110-120 kanti ta tuleb, kuna nagu eelnevalt ütlesin, sõbral suht sama tuuning peal(isegi lahjem) ning 117-120 km/h spidosse.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Minu mõistus ka tõrgub uskumast, et 120km/h saate oma rolleritega.
Endal on olemas videomaterjal kus ametlikult 180cc Italjet Dragster, mille alla oli tuunimiseks taotud 10000 inglise naela. Ja tema sai ainult tühised 85 miili tunnis. Kas tõesti 70cc ja 180cc+10000 naela maksimaalsete kiiruste vahe nii väike? Olen selline uskmatu toomas, et enne ei usu ka, kui pole puust ja punaselt silme ette toodud.
Endal on olemas videomaterjal kus ametlikult 180cc Italjet Dragster, mille alla oli tuunimiseks taotud 10000 inglise naela. Ja tema sai ainult tühised 85 miili tunnis. Kas tõesti 70cc ja 180cc+10000 naela maksimaalsete kiiruste vahe nii väike? Olen selline uskmatu toomas, et enne ei usu ka, kui pole puust ja punaselt silme ette toodud.

-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
- Asukoht: tallinn
10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
No,kui 125 ccm bike-d lähevad sinna 180+ km/h sisse siis peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama(meil rolleriklubis on üks mees ,kes omab 180 ccm Runnerit ja selle tippkiirustest ta eriti rääkida ei taha.
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
No,kui 125 ccm bike-d lähevad sinna 180+ km/h sisse siis peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama(meil rolleriklubis on üks mees ,kes omab 180 ccm Runnerit ja selle tippkiirustest ta eriti rääkida ei taha.
Viimati muutis rallypoiss, 30 Okt 2005, 13:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kust pärinevad sinu andmed, et stokis 200km/h läheb? Just! 10000 INGLISE naela, tüüp ostis 2500 naela eest Dragsteri muidu.rallypoiss kirjutas:10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
stock-is peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama
Viimati muutis Kirs, 30 Okt 2005, 13:39, muudetud 2 korda kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Ma räägin rolleri spido kiirustest. 120 km/h rolleri spido järgi on tavaliselt 100 GPSI, Auto spidosse mingi 105-110. Kui mõtled Evili Dragsteri siis see läheb mingi 110-115 GPSI:P...see on see Malossi MHR täistuuning.holma kirjutas:Minu mõistus ka tõrgub uskumast, et 120km/h saate oma rolleritega.
Endal on olemas videomaterjal kus ametlikult 180cc Italjet Dragster, mille alla oli tuunimiseks taotud 10000 inglise naela. Ja tema sai ainult tühised 85 miili tunnis. Kas tõesti 70cc ja 180cc+10000 naela maksimaalsete kiiruste vahe nii väike? Olen selline uskmatu toomas, et enne ei usu ka, kui pole puust ja punaselt silme ette toodud.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Vaat see 100km/h asi juba hakkab klappima ma arvan.xzburnoutzx kirjutas:Ma räägin rolleri spido kiirustest. 120 km/h rolleri spido järgi on tavaliselt 100 GPSI, Auto spidosse mingi 105-110. Kui mõtled Evili Dragsteri siis see läheb mingi 110-115 GPSI:P...see on see Malossi MHR täistuuning.holma kirjutas:Minu mõistus ka tõrgub uskumast, et 120km/h saate oma rolleritega.
Endal on olemas videomaterjal kus ametlikult 180cc Italjet Dragster, mille alla oli tuunimiseks taotud 10000 inglise naela. Ja tema sai ainult tühised 85 miili tunnis. Kas tõesti 70cc ja 180cc+10000 naela maksimaalsete kiiruste vahe nii väike? Olen selline uskmatu toomas, et enne ei usu ka, kui pole puust ja punaselt silme ette toodud.
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Italjet Dragster 180ccm läheb stockis 165 km/h(14kw stockis) nägin kunagi mingil rolleritega tegeleval müügisaidil(stock).rallypoiss kirjutas:10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
stock-is peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Ja 10000 naelase tuuninguga kõigest 136km/hxzburnoutzx kirjutas:Italjet Dragster 180ccm läheb stockis 165 km/h(14kw stockis) nägin kunagi mingil rolleritega tegeleval müügisaidil(stock).rallypoiss kirjutas:10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
stock-is peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama

Võibolla tuunisid nad võimsust vms. panid näiteks hästi kerrged rullidholma kirjutas:Ja 10000 naelase tuuninguga kõigest 136km/hxzburnoutzx kirjutas:Italjet Dragster 180ccm läheb stockis 165 km/h(14kw stockis) nägin kunagi mingil rolleritega tegeleval müügisaidil(stock).rallypoiss kirjutas:10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
stock-is peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama

SR 50 R
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Tagasi siis projekti juurde:Hyper kirjutas:Ma olen ise juba gilera 180 ccm 130-ga sõitnud(stock), kuigi oleks veel läinud..
Masina sain täna Ramost kätte, 800.- läks
Silindri ühe kinntiuse välja puurimine, silindri peale panek, summuti peale panek, rullide vahetus, survevedru vahetus, ja gaasitrossi "kolvi" külgepanek.
Ütlesid, et bena pole vaja segada õliga, sest keerasid õlivoolu suuremaks vms, ning segu kah suht peale ning bena imeb korralikult

-
- Postitusi: 227
- Liitunud: 09 Mai 2004, 22:31
- Asukoht: Tartu/ Yamaha TZR 125
enda tagumikuga proovitud ja gps näitas 109 km/hsinisalo kirjutas:Tundub nii, et need tüübid kellel see 70ccm vaatavad enda spidot ja näevad seal numbreid 120. Kui aga GPS-iga mõõtma hakatakse siis ollakse imestunud.(see oli minu arvamus) . Muidu palju FLAMERI aerox välja läheb?`Tal on GPSiga mõõdetud see kiirus.