Hayabusa killer - ZX14R / ZZR14 2006
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Hayabusa killer - ZX14R / ZZR14 2006
nagu eelinformatsioonist aru võib saada, on 2006 Kawasaki ZX 14 tsikkel, mis maanteel enamusele (kui mitte kõigile) tagatuld suudab näidata. Päris kindel ma pole, sest detailset informatsiooni ratta perfomace kohta ei õnnestunud leida. Äkki kellelgi õnnestub!?



Viimati muutis Pihelgas, 07 Nov 2005, 22:57, muudetud 1 kord kokku.
Alles käis läbi, et kuskil tehti turba hayabusa 700 hj, vaevalt et see kawa rohkem läheb 
Aru ma ei saa mis sa selle võimsusega eestis peale hakkad, kui tahad kiirusel 300km/h kiiret möödasõitu sooritada siis võimalik jääb stock hayabusast väheseks ...

Aru ma ei saa mis sa selle võimsusega eestis peale hakkad, kui tahad kiirusel 300km/h kiiret möödasõitu sooritada siis võimalik jääb stock hayabusast väheseks ...

ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

kurat kull nuud peab selgitama kummipeadele:
-maks poordemoment (eesti k. tomme) mingite poorete juures on ikka ja ainult nende poorete juures kiirendades maksimaalselt see tahendab. et
kui sa 6nda kaiguga podistad 2000 poorde juures, siis ikka neid 74 njuutonit sealt ei tule.
-zzr1400 ja ninja14 on uks ja sama pill; junaited steitsis millegi parast laheb muuki ninja all (nimi vagevam) ja erinevuseks ainult saadavad varvid.
MOTT
-maks poordemoment (eesti k. tomme) mingite poorete juures on ikka ja ainult nende poorete juures kiirendades maksimaalselt see tahendab. et
kui sa 6nda kaiguga podistad 2000 poorde juures, siis ikka neid 74 njuutonit sealt ei tule.
-zzr1400 ja ninja14 on uks ja sama pill; junaited steitsis millegi parast laheb muuki ninja all (nimi vagevam) ja erinevuseks ainult saadavad varvid.
MOTT
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
stonefree kirjutas:Alles käis läbi, et kuskil tehti turba hayabusa 700 hj, vaevalt et see kawa rohkem läheb
Aru ma ei saa mis sa selle võimsusega eestis peale hakkad, kui tahad kiirusel 300km/h kiiret möödasõitu sooritada siis võimalik jääb stock hayabusast väheseks ...
kui sa sõidad nagu kogu aeg nagu vanapapi(no ikka rahulikult ja korralikult


primo sa pole veel kaineks saanud , oota hommikuni siis loe uuesti 
keegi pole väitnud , et 2000rpmi juures se täielik maximum on , lihtsalt 2000 rpm juures on ta JUBA nii palju.

keegi pole väitnud , et 2000rpmi juures se täielik maximum on , lihtsalt 2000 rpm juures on ta JUBA nii palju.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
170hj taga rattast piiraja on peal 300 km/h juures aga mitteametlikult peaks see nüüd siis kiirem pill olema kastist võetuna 326 km/h. Aga ega seda rõõmu kaua ei jätku Uus Hayabusa tuleb 2007 ja varakult müüki ehk järgmise aasta lõpus võib olla isegi keskel seega üsna kindel on, et see mega suur kolakas ratas saab ilmselt lutti Suzu käest siiski peatselt aga võidusõit on lahti läinud täiesti ametlikult ja arvata on, et midagi huvitavat tuleb siia UltraSport klassi juurde veel - Honda on olemas V5 road version kuna see aga müüki tuleb jääb Honda puhul segaseks paraku seni see BlackB peitel veel müüb nii, et ega neil ilmselt kiiret pole
Nihukeste sumbutajatega (ma ei usu, et need on balances selle rattaga) ja tiba rõhmaka külje joonega taga kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] (GPZ'iga loomise ajast jäid üle vist) on vähe lõdvaks lastud aga esit ots on täiega pantud - 4 tuld rockib küll ! Hetkel aga räägivad esimest sõitu teinud mehed, et ZX-14 on lühem kui busa ja 20kg KERGEM !!!!! 190mm taga kumm pole ka paha vist või midagi
Aga ikkagi vaadates üks kõik millist bike peale ZX10 siis see pill tundub mitte piisavalt tricky. Gixeri, R1 või Bimota vastu ei vahetaks
ikka mingi nipiga
Uus FJR1300 oma automaat käiguvahetitega leiskul tundub nagu kah tiba põnevam kui see tsiipa kolakas RF900 edasi arendus personaalselt allkirjutanule 

Nihukeste sumbutajatega (ma ei usu, et need on balances selle rattaga) ja tiba rõhmaka külje joonega taga kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] (GPZ'iga loomise ajast jäid üle vist) on vähe lõdvaks lastud aga esit ots on täiega pantud - 4 tuld rockib küll ! Hetkel aga räägivad esimest sõitu teinud mehed, et ZX-14 on lühem kui busa ja 20kg KERGEM !!!!! 190mm taga kumm pole ka paha vist või midagi

Aga ikkagi vaadates üks kõik millist bike peale ZX10 siis see pill tundub mitte piisavalt tricky. Gixeri, R1 või Bimota vastu ei vahetaks
ikka mingi nipiga


Hetkel on ju kawal olemas nii ZX-12 kui ka ZZR1200, mis on küll täiesti erinevad rattad. Aga uute 1400-ste osas ei oska vaielda...Pihelgas kirjutas:minu arusaamist mööda on tegemist ühe ja sama rattaga. selle vahega, et ZX 14 antakse välja USAs ja ZZR14 Euroopas.
võin eksida.
ZZR http://www.bikepics.com/pictures/307029/
ZX http://www.bikepics.com/pictures/151550/
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Karupoeg puhh kirjutas:stonefree kirjutas:Alles käis läbi, et kuskil tehti turba hayabusa 700 hj, vaevalt et see kawa rohkem läheb
Aru ma ei saa mis sa selle võimsusega eestis peale hakkad, kui tahad kiirusel 300km/h kiiret möödasõitu sooritada siis võimalik jääb stock hayabusast väheseks ...
kui sa sõidad nagu kogu aeg nagu vanapapi(no ikka rahulikult ja korralikult) siis tõepoolest ei ole sihukest asja vaja. Kui tahad vahest ikka tsiklit tühjaks keerata, siis miks mitte;) Inimesi on erinevaid, kes sõidab rahulikult ja ei hooli võimsusest ega sportlikkusest, kes tahab et tema tsiklil oleks parimad amordid, võimalikult hea mootor, et vahest ringrajal lõbusõitu teha jne.
et sõidan nagu vanapapi? Peab vist seda märkust sõidu stiili muutmisel arvesse võtma

Aga eks ma pean jah arenema, võimalik et paari aasta pärast istun ka tonnise gixxeri seljas

ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
ei ole ma sinu sõidustiili kohta midagi öelnud, lihtsalt mõtlesin, et rahulikuma sõidustiiliga tüübid jah ei hooli sellest võimsusest. Aga tee proovi, sõida mõne võimsama pilliga...see on hoopis teine "feeling". Endale ma ka seda monstrumit ei ostaks, aga kujutan ette, et pikemaid otsi on sellega päris vinge teha.stonefree kirjutas:et sõidan nagu vanapapi? Peab vist seda märkust sõidu stiili muutmisel arvesse võtmaMa lihtsalt momendil ei kujuta ette kus sa sellist ratast nn tyhjaks keerad. Ringrajale sellega ju ei lähe ja meie teed pole ka just 300km/h tunnis sõitmiseks sobilikud.
Aga eks ma pean jah arenema, võimalik et paari aasta pärast istun ka tonnise gixxeri seljas
jehh, ma lugesin hiljuti selle loo inglise keeles labi....mitte sittagi ei maleta, aga ikka mingi loogiline motlemine peab inimeseloomal olema:
vorrelgem kahte situatsiooni:
- kiirendades maksimaalselt 1. kaiguga (punn pohjas) nullist ja mootes poordemomenti, kui seier on 2000. pordel = 74 njuutonit
- joristades 6. kaiguga uhtlaselt 2000 poordega = mitte sittagi njuutonit, vota kummist kinni ja pill sureb valja......katsu kummist kinni votta esimesel juhul...aiaiaiaaa!
mis teil sealkoolis tanapaeval kull opetatakse arumaisaa?
vorrelgem kahte situatsiooni:
- kiirendades maksimaalselt 1. kaiguga (punn pohjas) nullist ja mootes poordemomenti, kui seier on 2000. pordel = 74 njuutonit
- joristades 6. kaiguga uhtlaselt 2000 poordega = mitte sittagi njuutonit, vota kummist kinni ja pill sureb valja......katsu kummist kinni votta esimesel juhul...aiaiaiaaa!
mis teil sealkoolis tanapaeval kull opetatakse arumaisaa?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.