Hayabusa killer - ZX14R / ZZR14 2006

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Hayabusa killer - ZX14R / ZZR14 2006

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

nagu eelinformatsioonist aru võib saada, on 2006 Kawasaki ZX 14 tsikkel, mis maanteel enamusele (kui mitte kõigile) tagatuld suudab näidata. Päris kindel ma pole, sest detailset informatsiooni ratta perfomace kohta ei õnnestunud leida. Äkki kellelgi õnnestub!? :wink:

Pilt
Viimati muutis Pihelgas, 07 Nov 2005, 22:57, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Ühes ajakirjas üks mootorhull arvutas töömahu, seniste Kawa mootorite kolvi liikumise kiiruste jms andmete põhjal, et võimsus peaks tulema kuhugi 180hj kanti.

raimso
Postitusi: 27
Liitunud: 29 Jaan 2005, 18:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas raimso »

Kasutaja avatar

JohnDoe
Postitusi: 100
Liitunud: 01 Apr 2005, 12:54
Asukoht: Rapla/ Tallinn

Lugemata postitus Postitas JohnDoe »

Elukooli õpilane
pole just viiemees! :)
VEOKITE VARUOSAD!

Käin meeleldi mülkas! :)
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43

Lugemata postitus Postitas InterFace »

<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

midagi muud ei oska/ei taha öelda, kui et nurruma võtab 8)
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

Bick kirjutas:
midagi muud ei oska/ei taha öelda, kui et nurruma võtab 8)

mis sul viga nurruda - aparaat niikuinii juba tellitud :wink:

Bikemees
Postitusi: 171
Liitunud: 29 Juun 2005, 11:13
Tsikkel: Husq. SM610S

Lugemata postitus Postitas Bikemees »

Ajaloo võimsaim Kawasaki

Uudismudelid
19.09.2005


See lause seal lehel meeldis. Päris mehine tundub.

huligaan

Lugemata postitus Postitas huligaan »

ennustatakse 200+ hp crankshaft'il ja 192 tagarattal,
2000 poorde juures tuli pooremomendiks 74 njuutonit kui ma ei eksi,
kaalu zx12r kanti
paris hea kelk :wink: :arrow:
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

huligaan kirjutas:
2000 poorde juures tuli pooremomendiks 74 njuutonit kui ma ei eksi,
Kas see on tippmoment või nii madalatel pööretel saavutatav hetkeline moment?
Ei tahaks uskuda, et see on tipp :mrgreen:
Challenge the Adventure.Ride The World

huligaan

Lugemata postitus Postitas huligaan »

no ikka tipp 2000 poorde juures
usun, et 10000 juures poorab hoopis edevamalt :)

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

huligaan kirjutas:
no ikka tipp 2000 poorde juures
usun, et 10000 juures poorab hoopis edevamalt :)
Mis asja sa selle elavnemise alla silmas pead?
Nagu sa ütlesid et max moment selle juures juba saadaval. Aga ei usu seda. Bike ju ikkagist.

loogish

Lugemata postitus Postitas loogish »


bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Siin piltidel ju ZZR14 (mis on ju touringklassi ratas), aga teema ZX14 'st, mis peaks olema oluliselt sportlikum mudel (kui ma ei eksi...?) 8)
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas rix125 »

kui pilte võrrelda siis on nad ikka väga sarnased, sadula ja taga porilaua osas on natuke erinevust.
51 58 739
Kasutaja avatar

Teema algataja
Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

minu arusaamist mööda on tegemist ühe ja sama rattaga. selle vahega, et ZX 14 antakse välja USAs ja ZZR14 Euroopas.


võin eksida.

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Alles käis läbi, et kuskil tehti turba hayabusa 700 hj, vaevalt et see kawa rohkem läheb :D
Aru ma ei saa mis sa selle võimsusega eestis peale hakkad, kui tahad kiirusel 300km/h kiiret möödasõitu sooritada siis võimalik jääb stock hayabusast väheseks ... :shock:
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

huligaan

Lugemata postitus Postitas huligaan »

kurat kull nuud peab selgitama kummipeadele:
-maks poordemoment (eesti k. tomme) mingite poorete juures on ikka ja ainult nende poorete juures kiirendades maksimaalselt see tahendab. et
kui sa 6nda kaiguga podistad 2000 poorde juures, siis ikka neid 74 njuutonit sealt ei tule.
-zzr1400 ja ninja14 on uks ja sama pill; junaited steitsis millegi parast laheb muuki ninja all (nimi vagevam) ja erinevuseks ainult saadavad varvid.
MOTT

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

huligaan selgita siis kuidas see 74 njuutonit siis on ? tühikäigul või ?
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

hakkame siis A ja O.st pihta.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

stonefree kirjutas:
Alles käis läbi, et kuskil tehti turba hayabusa 700 hj, vaevalt et see kawa rohkem läheb :D
Aru ma ei saa mis sa selle võimsusega eestis peale hakkad, kui tahad kiirusel 300km/h kiiret möödasõitu sooritada siis võimalik jääb stock hayabusast väheseks ... :shock:

kui sa sõidad nagu kogu aeg nagu vanapapi(no ikka rahulikult ja korralikult :) ) siis tõepoolest ei ole sihukest asja vaja. Kui tahad vahest ikka tsiklit tühjaks keerata, siis miks mitte;) Inimesi on erinevaid, kes sõidab rahulikult ja ei hooli võimsusest ega sportlikkusest, kes tahab et tema tsiklil oleks parimad amordid, võimalikult hea mootor, et vahest ringrajal lõbusõitu teha jne. :wink:
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Klge, minu GSX600F'l on juba 60Nm, kuda sellel püssil saab ainult 74 olla? :mrgreen: .Kui on miski vale arusaam, siis natuke paremini kirja panna ja ei tulegi mingit vaidlust :D .

peace :D
Challenge the Adventure.Ride The World

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43

Lugemata postitus Postitas InterFace »

primo sa pole veel kaineks saanud , oota hommikuni siis loe uuesti :P

keegi pole väitnud , et 2000rpmi juures se täielik maximum on , lihtsalt 2000 rpm juures on ta JUBA nii palju.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

/me kuulab ka interface esimest nõuannet :P
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Ahhh, minge mõlemad üldse magama :wack: :mrgreen: :mrgreen:

feel free to delete :mrgreen:
Challenge the Adventure.Ride The World

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

170hj taga rattast piiraja on peal 300 km/h juures aga mitteametlikult peaks see nüüd siis kiirem pill olema kastist võetuna 326 km/h. Aga ega seda rõõmu kaua ei jätku Uus Hayabusa tuleb 2007 ja varakult müüki ehk järgmise aasta lõpus võib olla isegi keskel seega üsna kindel on, et see mega suur kolakas ratas saab ilmselt lutti Suzu käest siiski peatselt aga võidusõit on lahti läinud täiesti ametlikult ja arvata on, et midagi huvitavat tuleb siia UltraSport klassi juurde veel - Honda on olemas V5 road version kuna see aga müüki tuleb jääb Honda puhul segaseks paraku seni see BlackB peitel veel müüb nii, et ega neil ilmselt kiiret pole :)

Nihukeste sumbutajatega (ma ei usu, et need on balances selle rattaga) ja tiba rõhmaka külje joonega taga kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] (GPZ'iga loomise ajast jäid üle vist) on vähe lõdvaks lastud aga esit ots on täiega pantud - 4 tuld rockib küll ! Hetkel aga räägivad esimest sõitu teinud mehed, et ZX-14 on lühem kui busa ja 20kg KERGEM !!!!! 190mm taga kumm pole ka paha vist või midagi ;)
Aga ikkagi vaadates üks kõik millist bike peale ZX10 siis see pill tundub mitte piisavalt tricky. Gixeri, R1 või Bimota vastu ei vahetaks
ikka mingi nipiga :twisted: Uus FJR1300 oma automaat käiguvahetitega leiskul tundub nagu kah tiba põnevam kui see tsiipa kolakas RF900 edasi arendus personaalselt allkirjutanule :twisted:

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Pihelgas kirjutas:
minu arusaamist mööda on tegemist ühe ja sama rattaga. selle vahega, et ZX 14 antakse välja USAs ja ZZR14 Euroopas.


võin eksida.
Hetkel on ju kawal olemas nii ZX-12 kui ka ZZR1200, mis on küll täiesti erinevad rattad. Aga uute 1400-ste osas ei oska vaielda...

ZZR http://www.bikepics.com/pictures/307029/
ZX http://www.bikepics.com/pictures/151550/
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Karupoeg puhh kirjutas:
stonefree kirjutas:
Alles käis läbi, et kuskil tehti turba hayabusa 700 hj, vaevalt et see kawa rohkem läheb :D
Aru ma ei saa mis sa selle võimsusega eestis peale hakkad, kui tahad kiirusel 300km/h kiiret möödasõitu sooritada siis võimalik jääb stock hayabusast väheseks ... :shock:

kui sa sõidad nagu kogu aeg nagu vanapapi(no ikka rahulikult ja korralikult :) ) siis tõepoolest ei ole sihukest asja vaja. Kui tahad vahest ikka tsiklit tühjaks keerata, siis miks mitte;) Inimesi on erinevaid, kes sõidab rahulikult ja ei hooli võimsusest ega sportlikkusest, kes tahab et tema tsiklil oleks parimad amordid, võimalikult hea mootor, et vahest ringrajal lõbusõitu teha jne. :wink:

et sõidan nagu vanapapi? Peab vist seda märkust sõidu stiili muutmisel arvesse võtma :D Ma lihtsalt momendil ei kujuta ette kus sa sellist ratast nn tyhjaks keerad. Ringrajale sellega ju ei lähe ja meie teed pole ka just 300km/h tunnis sõitmiseks sobilikud.
Aga eks ma pean jah arenema, võimalik et paari aasta pärast istun ka tonnise gixxeri seljas
:twisted:
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

stonefree kirjutas:
et sõidan nagu vanapapi? Peab vist seda märkust sõidu stiili muutmisel arvesse võtma :D Ma lihtsalt momendil ei kujuta ette kus sa sellist ratast nn tyhjaks keerad. Ringrajale sellega ju ei lähe ja meie teed pole ka just 300km/h tunnis sõitmiseks sobilikud.
Aga eks ma pean jah arenema, võimalik et paari aasta pärast istun ka tonnise gixxeri seljas
:twisted:
ei ole ma sinu sõidustiili kohta midagi öelnud, lihtsalt mõtlesin, et rahulikuma sõidustiiliga tüübid jah ei hooli sellest võimsusest. Aga tee proovi, sõida mõne võimsama pilliga...see on hoopis teine "feeling". Endale ma ka seda monstrumit ei ostaks, aga kujutan ette, et pikemaid otsi on sellega päris vinge teha.

huligaan

Lugemata postitus Postitas huligaan »

jehh, ma lugesin hiljuti selle loo inglise keeles labi....mitte sittagi ei maleta, aga ikka mingi loogiline motlemine peab inimeseloomal olema:

vorrelgem kahte situatsiooni:
- kiirendades maksimaalselt 1. kaiguga (punn pohjas) nullist ja mootes poordemomenti, kui seier on 2000. pordel = 74 njuutonit

- joristades 6. kaiguga uhtlaselt 2000 poordega = mitte sittagi njuutonit, vota kummist kinni ja pill sureb valja......katsu kummist kinni votta esimesel juhul...aiaiaiaaa!
mis teil sealkoolis tanapaeval kull opetatakse arumaisaa?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”