Diisel bike
mootor on võetud öko-lupo pealt, kus tal hobujõude nii 60 kanti ja seda on siis tuunitud poole suuremaks. Tundub küll vahva number olema, aga tasub vaadata ka momendi ja võimsuse graafikuid. Väikese töömahuga turbodiislitel on mõlemad graafikud odaotsa-kujulised ehk max võimsus ja moment on saadaval väga väikeses pööretevahemikus (tavaliselt kuskil 3-4 tuhande kandis), nii madalamale kui kõrgemale sellest aga kukuvad mõlemad näitajad järsult. Ehk siis tuleb pidevalt käiku vahetada, et püsida magusas piirkonnas. Kui siia juurde lisada veel turbo lääg, siis on rõõmu veelgi vähem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.