algaja krossiharrastaja küsiks nõu?


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Sattusin hoogu nüüd :)

Tegelikult on kõige parem pasadka paikapaneja hoog. Mida suurem on kiirus seda rohkem oled sa hädaga sunnitud õieti olema. Sest vastasel juhul ei saagi tegelikult hoog suureks minna. Enne lendad sa juba maha.
Ma ei leidnud siin kohe päris kummiharjutamise pilte, sest pole tulnud varem pähe motokrossiõpikut tegema hakata :) ja selleks on targemad inimesed ka olemas :)

Aga põhitõed. Niisama sõites tuleks valida keskasend ja siis olenevalt olukorrast seda vajadusele vastavalt korrigeerida. Raskus on ALATI jalaraudadel. Mitte KUNAGI ei TOETA kätega ehk keharaskusega lenksu peale, käed on nii vabalt kui saab, et ainult sealt kinni hoida ja gaasi anda ja muid linke tirida kui vaja.
Küünarnukid on alati kehast eemal ( laiali ja natuke püstipoole)
( http://www.dakar.ee/gallery/album08/laine1 ) umbes-täpselt nii nagu pildil.
Pidurdusmaa ( ja ka mäest allasõitmine) on selline koht kus põhimõtteliselt peaaegu alati ollakse jalgade peal. Ehk siis ei perseta. Raskus jalaraudadel, vastavalt vajadusel ja hoole hoiad raskust tagapool, peopesad keerad natuke lenksu vastu
Pidurdusmaa lõpus ( või ka keskel või teinekord ka alguses , oleneb kohast jne) valmistud juba kurvi minekuks
http://www.motosport.ee/aix/gallery/pages/Img_2591.htm

Kurvi minnes lähed ettepoole, ehk siis istud nii öelda "paagi peale"
http://www.motosport.ee/aix/gallery/pages/IMG_2615.htm
See oleneb ka midugi pinnasest ja paljust muust veel. Kui on ikka lausliivakas, siis sitsid enamasti kogu aeg pepu pikalt taga.
Aga need on nii öelda basic tõed.

Kurvist väljaminnes, ehk siis tegelikult juba kurvi keskel liigud veidi tahapoole et vedu suurem oleks ja hoiad niikaua kui saad jälle silmini lahti :) Jalg esimesel võimalusel jalarauale tagasi.

http://www.motosport.ee/aix/gallery/pages/Img_2595.htm

Kõike ei jõua siin seletada ja kindalsti midagi jäi ütlemata jne.

Aga elu sees ei saa seda niimoodi selgeks. Keegi abimees peab olema kes sind kõrvalt vaatab ja su vigu näeb ja neid sul parandada aitab.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”