algaja krossiharrastaja küsiks nõu?


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Õhus pidurdamisega on nii, et see esiratta pidurdamine aitab jube vähe.
Tagapidur on päris tõhus aga see aitab ainult juhul kui kõik muu on õieti. Kui ise oled seal juma teab mis asendis ja tsikkel on jumala küünlas siis ei aiat see tagapidur seal suurt midagi. Tavaliselt tuleb see nokk püsti asend sellest, et hüppesse minnes, seal kus amordid kokku surutakse ja lahti viskab , muudetakse kehaasendit ja minnakse ettepoole.
Ikka keskasendis ehk nii nagu sa seal peal oled ( eeldatavalt õieti :) ) lähed ka hüppesse. Ja siis õhus liigud nii nagu vaja. Kuid mina seda teooriat ei riskiks neti teel lahti seletada. Sellest võib igaüks isemoodi aru saada.

Tagapiduriga vajutamisega ärge unustage kas sidurit sisse tõmmata. Seisva mootoriga vastu maad tulemine on üks ütlemata halb asi.

Kui siin mõni ei usu et sellest abi on. Kinnitan, et nendest ( gaasist ja pidurist) on õhus abi.
Ja näiteks 450 on need mõjud suuremd kui võrril.
Ütleme, et kui kõik õieti siis tagapidurit õhus vajutades on tunne nagu saaks jalaga p***e.

Kui on väga pikk hüpe, meil siin näiteks Pärnu raja peal üks pea 35 meetrine, siis selliste peal on teinekord õhus gaas-pidur-gaas jne mitu korda vaja panna et tsiklit stabiilsena hoida.
Aga krossiõpikut ma ei kavatse teha :)

Ennast keegi kõrvalt ei näe. Olen ise ka iatanud siin mitmeid alustajaid ja tean lihtsalt, et sellest raamatust pole mitte mõhkugi abi kui keegi oskaja pole kõrval juhendamas.
Nende raamatute ja videote jne abil iseenda treenimine nullpunktist on nii kallis tegevus, et kui see raha ja aeg kokku lugeda hiljem mis mingi kaheldava väärtusega tulemuse saavutamiseks on läinud .... siis selle eest saaks Evertsi kooli jub minna.

Igasugu raamatud ja videod on tegelikult juba üsna oskajale vennale kes suudad analüüsida ise asja jne.

Kõige targem on ikka palju rajal viibida. Targemaid sõpru leida.
Selliseid lihtsaid asju saab veel ise teha. Aga keegi peab vahepeal õiget suunda näitama. Hiljem oma "veidrusi" küljest saada on väga raske !!!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”