35. leht 59-st

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 20 Mai 2010, 13:34
Postitas mella

paagisisene filtervõrk umbes või karpas koll. Ka võib küünal lollitada.
Karpade tuulutustorud vaata ka üle.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 20 Mai 2010, 21:01
Postitas Kalvar

mul oli eelmine aasta kevadel Paikuse endurol sama teema, mistõttu olin teisel päeval keset rada sunnitud katkestama. Sümptomid olid samad (väljasuremine, tühikäik jamas ka), arvasin ka et vahetan küünla või kontrollin lõdvikuid: tegin nii teisel hommikul aga ei aidanud. Rajal kütusevoolikut näppides avastasin et volt sees kurat, esialgu hakkas tööle aga seda modides ja lõigates lõhkusin vooliku sootuks :evil: . Niiet alusta vast jah paagist nagu Mella ütles ja sealt allapoole.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 20 Mai 2010, 22:36
Postitas reinuvader

Tänud mehed vastamast!
No lood järgmised,et paak on puhas,ka karpas pole nagu miskit anomaalset...küünal,vot see on küll vana.Aga kas mingi voolu kala ei või olla?


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 20 Mai 2010, 23:08
Postitas andrusl

Kas külma mootoriga töötab ilusti?
Kunagi oli teema süütemähistega,mis selle aastaarvu Kawa ja Suzu rattaid kimbutasid.
Külma mootoriga töötas ok,kui soojaks läks,suretas mootori välja.
Kui sul võimalust on,siis proovi vasaku küljekaane all olev süütemähis proovimiseks ära vahetada.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 31 Mai 2010, 15:04
Postitas reinuvader

Tere jälle!Jätkan oma vana muret.Sai mindud suure lootusega,et "SÕITA" trenni ja asi lõppes äärmiselt ruttu e max 30m ja pilli mootor jäi lõplikult vait ja käima enam ei läinudki.Vaatasime-uurisime ja selgus,et sädet netu...sai laenatud uus küünal...ikka ei miskit.Ja suuremad spetsid rajal arvasid,et 2-asja,kas süüte pool või tsikli aju?Nüüd ,rahadega on täpselt nagu on ja nii igaks-juhuks pole ju mõtet kahte asja muretseda...seega küsin,et "kas kellelgi kuni kesk-eesti raadiuses poleks panna kõrvale nn doonor pilli,et korraks tõsta asjad ümber ja veenduda?Paneks tsikli kärru ja tuleks ise kohale.Jutt käib siis Kawasaki 250cm3/4T(2004) või Suzuki 250cm3/4T (2004)...pidid olema identsed pillid?
Minu kontakt:5169076 või reinjyris@hot.ee


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 31 Mai 2010, 15:26
Postitas virkostein

veendu enne et juhtmed oleksid korras


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 31 Mai 2010, 15:41
Postitas mella
reinuvader kirjutas:

süüte pool või tsikli aju

Süüte pool või süütepool?

Ma pakun veel võimalust, et generaatori poolel võib ka viga olla.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 31 Mai 2010, 15:52
Postitas Maida

Paagi all vasakul raamil on juhtmete ühenduspistik, kui mälu ei peta, siis vist halli värvi, millesse ühendatud vist 6 juhet. Nende ühenduskohad kipuvad aja jooksul nii niiskuse kui ka vibratsiooni tõttu purunema-vahel saab kontakti, vahel mitte. Testriga saab mõlemalt poolt pistikut ära mõõta, mõnikord võib juhe puruneda ka musta rüü alt suvalisest kohast. Süütemängu mähise poldid võivad kaane küljest lahti olla, mähis läheb vastu magneetot ja jokk. Enne kui juhtmeühendused pole kontrollitud, puudub mõtet süüte detaile proovima hakata.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 05 Juun 2010, 19:50
Postitas AbStra1t

Kas netist või kuskilt on saada mingit seletust kuidas tear off kilesi peale õigesti panna? Koguaeg sõitnud rip'n'roll süsteemiga ja nüüd kui kiled kätte sattusid..vaatan prille..vaatan kilesi ja mõtlen kuidas ma need peale panen nii,et need ma kõiki kilesi korraga ära ei tõmba, või et ma neid pikki nagasi silmeette ei topiks või midaiganes.. :wack:


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 05 Juun 2010, 20:04
Postitas mx77
AbStra1t kirjutas:

Kas netist või kuskilt on saada mingit seletust kuidas tear off kilesi peale õigesti panna? Koguaeg sõitnud rip'n'roll süsteemiga ja nüüd kui kiled kätte sattusid..vaatan prille..vaatan kilesi ja mõtlen kuidas ma need peale panen nii,et need ma kõiki kilesi korraga ära ei tõmba või,et ma neid pikki nagasi silmeette ei topiks või midaiganes.. :wack:

oleneb mitme postiga prillid sul on.
tavaline on kaks posti prilliklaasil. ette paned tavalisi kilesid ca 3 tk. paned alumise kile postide otsa, keerad selle pika saba tagasi, nii et see saba otsas olev suur auk läheb vasaku posti otsa tagasi. NB! ÄRA VOLDI. siis paned paika järgmise kile nii et selle esimese kile tagasikeeratud sabaots jääb kile alla keerad jälle saba tagasi ja paned viimase kile. igakord kui kile ära tõmbad hüppab järgmise kile sabaots välja. segane sai, ehk saad aru. osadel prillidel on rihma küljes veel kolmas post ka, siis on põhimõte sama, ainult kilel kasutatakse teisi auke.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 06 Juun 2010, 18:17
Postitas keeway.

Kui masinal külmalt sõites hakkab sidur libisema, siis hakkab sidurikorv õhtale minema ? masinaks ktm sx125


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 06 Juun 2010, 22:53
Postitas mella
keeway. kirjutas:

Kui masinal külmalt sõites hakkab sidur libisema, siis hakkab sidurikorv õhtale minema ? masinaks ktm sx125

Ma sellisel puhul esimese asjana kahtlustaks siduri friktsioonkettaid ja teisena vale õli.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 27 Juul 2010, 16:59
Postitas hotshot

Tere!

Kas lömmi kukutud sumpapütti on võimalik kuidagi uuesti sirgeks ajada? Päris lapik ei ole, kui otsast sisse vaadata, siis on näha, et sisemine toru on ainult veidikene kõver aga korpusel on ikka korralik mõlk sees! Sry kui väga loll küsimus on aga sumps on ainult nädal vana ja ära visata oleks kahju. Tänud!


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 27 Juul 2010, 19:11
Postitas kaval
hotshot kirjutas:

Tere!

Kas lömmi kukutud sumpapütti on võimalik kuidagi uuesti sirgeks ajada? Päris lapik ei ole, kui otsast sisse vaadata, siis on näha, et sisemine toru on ainult veidikene kõver aga korpusel on ikka korralik mõlk sees! Sry kui väga loll küsimus on aga sumps on ainult nädal vana ja ära visata oleks kahju. Tänud!

punnid otstesse,kompressor taha ja keevitusega kuuma,tulevad välja lups ja lups.kasutatud meetod,töötab !


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 29 Juul 2010, 06:04
Postitas hotshot

Ee...ok, aga kuidas see keevitusega kuuma andmine välimusele mõjub? Mitte et välimus nüüd just eriti oluline oleks, tegemist siiski krossikaga, aga siiski...


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 29 Juul 2010, 10:36
Postitas andrias
hotshot kirjutas:

Ee...ok, aga kuidas see keevitusega kuuma andmine välimusele mõjub? Mitte et välimus nüüd just eriti oluline oleks, tegemist siiski krossikaga, aga siiski...

silmas peeti ilmselt gaaskeevitust


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 29 Juul 2010, 10:46
Postitas kurikristjan

Ehk ajab ka tavaline propaanipõleti asja ära.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 09 Aug 2010, 15:26
Postitas bitter

Lugesin Tanel Leoki teemast seda artiklit
http://www.ruudulipp.ee/tanel-leok-teen ... -koha.html
Tsiteerin: "Laupäeval sadanud vihm oli pühapäevaks järgi jäänud ja rajal oli sees üks põhisoon."

Kas see tähendab, et kõik on püüdnud sõita samas soones? Sel juhul peaks see soon ju päris ruttu nii sügavaks saama, et jalarauad jäävad kinni või kuidas?

Teine asi - (vaatasin videot ka...) küsin nende "mütside" kohta, mis mx sõitjatele pähe antakse? Selge, et sponsoreid vaja reklaamida aga miks mütsid nii suured on? F1 pilootidel on normaalsed "rullnokamütsid" :) nagu need aastaid on olnud, MotoGP-s vist ka (?). Aga MX-s on mütsid miskipärast kõvasti suuremad. MiIllest see tuleb või kust need "suurema venna" mütsid pärit on? Kas mx-sõitjad on kuidagi edevamad kui teiste auto-moto alade inimesed või paistab päike eredamalt...


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 09 Aug 2010, 15:53
Postitas Brabus

krossis lihtsalt on moes nö "capid" mitte nö rullnoksi nokakad :D


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 09 Aug 2010, 17:20
Postitas hotshot

Eriti jubedad asjad minuarust! Ma loodan, et mina kunagi nii krossimeheks ei saa, et sellise pähe panen! :oops:


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 09 Aug 2010, 19:00
Postitas kõrtsmikumolu
bitter kirjutas:

Kas see tähendab, et kõik on püüdnud sõita samas soones? Sel juhul peaks see soon ju päris ruttu nii sügavaks saama, et jalarauad jäävad kinni või kuidas?

Sehhimaa rada on selline kõvemat sorti.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 30 Jaan 2011, 18:52
Postitas jaanus

Küsimus krossinaela koht. Kes/kui kaua saab sõita krossinaelaga ja mis tootja oma, ennem kui rehvi prügikasti peab viskama. Endal dunlopil kruvikrossinael sees ja peale 7h sõitu on mingi 6-7kärna küljest rebitud ja mingi 4tk on kohekohe minemas. Kas oleks mõtekam osta ca 250euri eest TRELLEBORG T-454 naast(343naela) või osta 50 euri eest rehve ja kruve järjest edasi tõsta, kuna kruvid on juba olemas?
Huvitab just see kas liimnael püsib paremini sees, ega see kruvimine ka just kõige lõbusam ei ole


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 30 Jaan 2011, 19:07
Postitas HRQ

Iga põhi ei sobi naastutamiseks. Kas ei hoia naastu sees, paindub läbi, läheb katki jne. Kindlapelae minek on osta korralik Kingsi sisse liimitud krossi naastrehv. Võidad hinnas ja kvaliteedis! See, kui kaua sõita saab, on väga erinev. Esiotsamehed panevad iga võistlus uue tagumise, hobimehed lasevad mitu aastat. Kõik oleneb, kui kõvasti peale keerad, palju sõidad ja mis pidamist tahad. Isiklikult seda kruviteemat ei poolda. Raiskad raha, kruvid mingi poolkõva asja kokku ja lõpuks ikka pole päris hea. Kruvitavad naastud juba ise maksavad ning oma töö ja vaev ... Kui raha pole uut osta, siis saab ka kasutatuid mõistliku hinna eest. Liimitud naastule vastast ei ole! Kui huvi on, võta minuga ühendust. Teen ise liimitud naastudega rehve.

jaanus kirjutas:

Küsimus krossinaela koht. Kes/kui kaua saab sõita krossinaelaga ja mis tootja oma, ennem kui rehvi prügikasti peab viskama. Endal dunlopil kruvikrossinael sees ja peale 7h sõitu on mingi 6-7kärna küljest rebitud ja mingi 4tk on kohekohe minemas. Kas oleks mõtekam osta ca 250euri eest TRELLEBORG T-454 naast(343naela) või osta 50 euri eest rehve ja kruve järjest edasi tõsta, kuna kruvid on juba olemas?
Huvitab just see kas liimnael püsib paremini sees, ega see kruvimine ka just kõige lõbusam ei ole


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 30 Jaan 2011, 19:19
Postitas mella

Tal polnud ju probleem selles, et nael sees ei püsi, vaid selles, et kasutab mingit suvalist põhja. Kui naelad on olemas, loomulikult ostku õige Kingsi põhi või äärmisel juhul õige Mitas.
Sa aga hakkad oma liimimisteenust kohe sokutama ;) (einoh ma saan aru, et äri on äri ja raha ei haise)

Mul lendab originaalne naelaga dunlop samamoodi tükkide kaupa minema.

HRQ kirjutas:

Isiklikult seda kruviteemat ei poolda. Raiskad raha, kruvid mingi poolkõva asja kokku ja lõpuks ikka pole päris hea. Kruvitavad naastud juba ise maksavad ning oma töö ja vaev ... Kui raha pole uut osta, siis saab ka kasutatuid mõistliku hinna eest. Liimitud naastule vastast ei ole! Kui huvi on, võta minuga ühendust. Teen ise liimitud naastudega rehve.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 30 Jaan 2011, 20:03
Postitas pyramiid
jaanus kirjutas:

Küsimus krossinaela koht. Kes/kui kaua saab sõita krossinaelaga ja mis tootja oma, ennem kui rehvi prügikasti peab viskama. Endal dunlopil kruvikrossinael sees ja peale 7h sõitu on mingi 6-7kärna küljest rebitud ja mingi 4tk on kohekohe minemas. Kas oleks mõtekam osta ca 250euri eest TRELLEBORG T-454 naast(343naela) või osta 50 euri eest rehve ja kruve järjest edasi tõsta, kuna kruvid on juba olemas?
Huvitab just see kas liimnael püsib paremini sees, ega see kruvimine ka just kõige lõbusam ei ole

Üsna hea tutvustav jutt naelte/piikide teemal on ajakirja Motokross jaanuari numbris. Uuri värki!


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 30 Jaan 2011, 20:51
Postitas 2stroketaliban

See õige jutt ,et liimitud naelale vastast ei leidu. Trellekas on muidugi suht tipp kaup aga hind ka karm,samas nagu HRQ kirjutab siis isegi on sõidetud enamus ajast nende liimitud Kingsidega ja väga head.Ka hind ei tapa.Kui ostad sama arvu kruvinaelu ja dunlopi kummi siis läeb kallimaks kui liimitud Kings.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 30 Jaan 2011, 21:09
Postitas Jyrka

Kruvide keeramine mõtetu. Osta siis pigem korra pruugitud rehv.Põlgaste krossil kysitu ühe tüki eest 30 euri ja 2 tükki korraga 50 euri.Saad terve talve kärutada.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 31 Jaan 2011, 23:40
Postitas krissu606

Tere,küsimus,et kas Honda crf250 r krossikale sobib motorexi sinine jahutusvedelik.Kirjas on,et mootorratastele mõeldud ja et ei sisalda fosfaate,nitraate jms.(silkaadi kohta polnud muidu midagi märgitud,kui see ka oluline on)
Olen kuulnud,et punane vedelik oleks alumiinium plokiga mootorile parem,aga see peaks ka vast sobima ikka? :)
Ja mis vahet on küünlatel märgistustega:CR8EH-9 ja CR9EH-9? :oops:


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 31 Jaan 2011, 23:44
Postitas mx77
krissu606 kirjutas:

Tere,küsimus,et kas Honda crf250 r krossikale sobib motorexi sinine jahutusvedelik.Kirjas on,et mootorratastele mõeldud ja et ei sisalda fosfaate,nitraate jms.(silkaadi kohta polnud muidu midagi märgitud,kui see ka oluline on)
Olen kuulnud,et punane vedelik oleks alumiinium plokiga mootorile parem,aga see peaks ka vast sobima ikka? :)
Ja mis vahet on küünlatel märgistustega:CR8EH-9 ja CR9EH-9? :oops:

Sobib.
Soojusnumber.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 20 Veebr 2011, 18:24
Postitas jaanus
jaanus kirjutas:

Küsimus krossinaela koht. Kes/kui kaua saab sõita krossinaelaga ja mis tootja oma, ennem kui rehvi prügikasti peab viskama. Endal dunlopil kruvikrossinael sees ja peale 7h sõitu on mingi 6-7kärna küljest rebitud ja mingi 4tk on kohekohe minemas. Kas oleks mõtekam osta ca 250euri eest TRELLEBORG T-454 naast(343naela) või osta 50 euri eest rehve ja kruve järjest edasi tõsta, kuna kruvid on juba olemas?
Huvitab just see kas liimnael püsib paremini sees, ega see kruvimine ka just kõige lõbusam ei ole

Nagu alati siis oma vigadest õpitakse. Kruvi on lõppkokkuvõttes saast, mis saast. Kui rajal tahad nalja teha ja kärna panna siis on kruvi ainuõige valik
Enda kogemusest siis natuke. Kruvidega sain sõita max 10 h siis hakkasid ribu-rada murduma. Täna enne sõitu oli veel ok, peale sõitu oli 240st kruvist alles max 40tk. Ise veel sõites mõtlesin miks taguots ujub ja kurvides ei saanud rutskat puutudagi . Kõrval olevad kamraadid arvasid esialgu, et sõidan üldse ilma naastuta, ega nad eriti ei eksinudki. :wack:

Kes talvel sõita soovib siis liimnael on õige valik :bsmile: