Re: Rumalad küsimused 2
This site can’t be reached
www.shipitwise.ee’s DNS address could not be found.
This site can’t be reached
www.shipitwise.ee’s DNS address could not be found.
Raits66 kirjutas:This site can’t be reached
http://www.shipitwise.ee’s DNS address could not be found.
Proovi https://shipitwise.com/
Kas kahekomponentse autolaki alla jäänud märg autovärv (kohati tumedamad lärakad hõbedasel värvil) omab mingit lootust ajapikku ära ka kuivada, või oleks aeg vanduma, ropendama ja uuesti värvimise peale mõtlema hakata? Värvisin mootorratta gondleid. Õues, -7ga. Varasemalt õnnestus, noh.
Ei kuiva see värv seal all ära. Külmas värvides on üks nipp,et värv kuivaks,see enne peale kandmist soojaks teha.
Heikik kirjutas:Kas kahekomponentse autolaki alla jäänud märg autovärv (kohati tumedamad lärakad hõbedasel värvil) omab mingit lootust ajapikku ära ka kuivada, või oleks aeg vanduma, ropendama ja uuesti värvimise peale mõtlema hakata? Värvisin tsikli gondleid. Õues, -7ga. Varasemalt õnnestus, noh.
Ei kuiva, või siis tegelt ikka kuivab, aga need laigud jäävad ikka näha.
Mart kirjutas:Ei kuiva, või siis tegelt ikka kuivab, aga need laigud jäävad ikka näha.
tehh kirjutas:Ei kuiva see värv seal all ära. Külmas värvides on üks nipp,et värv kuivaks,see enne peale kandmist soojaks teha.
Et siis...mis ma edasi teen? On lootust, et ikkagi kuivab ja võin lihtsalt järgmise kihi otsa tõmmata või pean hakkama seda kuidagi eemaldama?
Kui viitsimist on, siis ma eemaldaks ja teeks uuesti. Kui ma enda värvimistöö perse keerasin, siis ei viitsinud. Lasin kergelt liivapaberiga üle ja värvisin uuesti. Sai hea
Ostsin Raven-i krossiprillid saaniga sõitmiseks. Aga miinuskraadidega ei näe midagi läbi, lähevad seest konkreetselt uduseks ja väljast jäässe. Miks nii? Kas peaks millegagi töötlema? Väljahingatav õhk satub ikka prillidele, aga miks seest nii uduseks läheb? Vanade prillidega ei olnud sellist jama.
Kas on kellelgi kedagi, kes teaks kedagi, kellel on Salzburg nimeline ahi? (no see millega tuba ikka kütta)
Mõtsin nigu endale kaa osta, aga pisut kahtleval seisukohal veeel...
Allar kirjutas:Kas on kellelgi kedagi, kes teaks kedagi, kellel on Salzburg nimeline ahi? (no see millega tuba ikka kütta)
Mõtsin nigu endale kaa osta, aga pisut kahtleval seisukohal veeel...
Pikemaajalised kogemused puuduvad, aga olen nüüd see sügis/talv sellisega kütnud.
Vox kirjutas:Allar kirjutas:Kas on kellelgi kedagi, kes teaks kedagi, kellel on Salzburg nimeline ahi? (no see millega tuba ikka kütta)
Mõtsin nigu endale kaa osta, aga pisut kahtleval seisukohal veeel...
Pikemaajalised kogemused puuduvad, aga olen nüüd see sügis/talv sellisega kütnud.
Ja kas oled rahul? Püsib soe ja müügimehe jutu vääriline?
Kas kokku panid ise? (kui, siis oli ka nii lihtne kui lubatud?)
Allar kirjutas:Ja kas oled rahul? Püsib soe ja müügimehe jutu vääriline?
Kas kokku panid ise? (kui, siis oli ka nii lihtne kui lubatud?)
Kahjuks või õnneks ise kokku ei pannud, nii et selle koha pealt jään vastuse võlgu. Kütmise suhtes aga mina vähemalt ei virise. Ütleks, et umbkaudselt hinnates salvestab soojust küll selle lähedale, mida lubatakse. Eelmine kogemus oli Tulikivi ahjuga ja sellega võrreldes tundub, et küttematerjali kuluks just kui sama tulemuse saamiseks vähem. Kas asi selles suitsulõõrisüsteemis või enda kujutlusvõimes, ei tea. Küll aga ahju käima saamine võib pisut nokitsemist tahta. Eelmine omanik olevat olnud ahju kütmisega mingi periood nii hädas, et käega visanud. Omast kogemusest aga selliseid probleeme pole olnud, kuigi päris pohuistlikult tuld alustada ja kütta ei saa.
Miks Mikide maal, kasutatakse väljendit 9mm ( millimeetrine ) püstoli kohta, olgugi et neil on sootuks teistsugune, mõõtühiku süsteem?
Vint kirjutas:Miks Mikide maal, kasutatakse väljendit 9mm ( millimeetrine ) püstoli kohta, olgugi et neil on sootuks teistsugune, mõõtühiku süsteem?
9 milline tuleb järelikult euroopa tootjatelt. mikidel on neljakümneviiene.
Vint kirjutas:Miks Mikide maal, kasutatakse väljendit 9mm ( millimeetrine ) püstoli kohta, olgugi et neil on sootuks teistsugune, mõõtühiku süsteem?
Seda selleks, et ikkagi eristada konkreetset padrunit, mitte ainult kuuli läbimõõtu.
9 mm Para on ikka veidi teine padrun, kui .38 Special
EDIT. On olemas ka püstolipadrun .380 ACP, aga see suht vähelevinud
9mm-ga on veel selline lõbus lugu, et kuigi USA-s on kodumaised kaliibrid ka populaarsed, siis sel ajal kui actionfilmides muutusid populaarseks revolvrite asemel püstolid, polnud turul normaalseid .45 paukpadruneid - olemasolevad andsid palju tõrkeid ja olid ilge peavalu. Kuna 9mm plangud olid normaalsed, siis võeti see kaliiber filmitööstuses laialt kasutusele ja sellel oli kahtlemata ka mõju tarbijate eelistustele
Näiteks Pulp Fictionis lõpus, kus Jules räägib kohvikulaua taga Ringoga, on tal esmapilgul käes M1911 (mis on traditsiooniliselt .45) aga jutus mainib "mr. 9mm". Tegelikult on see Star Model B mis tõepoolest kasutab 9mm padrunit ja see näiline viga oligi mõeldud Hollywoodi inside naljana relvahuvilistest vaatajate kulul.
Mul oli kunagi originaal Colt M1911 mis oli 9 mm Para. Tundus omale mugavam, punne mahtus rohkem magasini, ja ka pauk ei olnud nii kange kui .45 ACP-ga ja sellest tulenevalt sai lasta täpselt paarislaskudega.
Mul on sarnane küsimus - kes Tallinnas / Eestis valmistab küünlajuhtmeid / süütejuhtmeid mõõdu järgi? Et kas kasutab samu piipe või paneb uued, kuid et oleks sama pikk nagu originaalis? Ideaalis viiks vanad sinna ja läheks hiljem uutele järgi.
Piipz kirjutas:Mul on sarnane küsimus - kes Tallinnas / Eestis valmistab küünlajuhtmeid / süütejuhtmeid mõõdu järgi? Et kas kasutab samu piipe või paneb uued, kuid et oleks sama pikk nagu originaalis? Ideaalis viiks vanad sinna ja läheks hiljem uutele järgi.
Ma olen ostnud meetriga küünlajuhet ja vanadele piipudele külge keeranud.
kuidas nimetatakse eesti keeles sellist asja nagu 'shaft collar' ja kust seda saada võiks, suvalisest ehituspoest?
Otsin 2mm trossi kinnitamiseks riiulile.
Mul on üks autoteemaline loll küsimus, aga kuna siin on keskmisest tehnikateadlikumad inimesed, viskan igaks juhuks siia ka. Küsisin tegelikult juba margifoorumis, aga vahel saab siit rohkem abi.
Et mitte risustada, panen lingi:
aga lase tal jõnksutada ja mingi aja pärast mine katsu kas piduriketas on soe või mitte, kui ei ole siis pead lahendust otsima arvatavasti vahekastist vms.
edit: pullipärast võid abs-i kaitsme välja tõmmata ja vaadata kas probleem jätkub.
Sportlik sõit ja porilomp ei ole ette tulnud? Kuigi jah mitu korda järjest ja ühe poole oma (ebatõenäoline)
Kui ketta vahetamisega probleem teisele poole läks siis on ilmselgelt asi kettas.
Nüüd on küsimus, miks ketas pekki läheb. Tavaliselt rikneb kuuma ja külmaga või odavad kettad on lihtsalt sitast materjalist, või ketta ja klotsi matejal ei sobi kokku (see on tegelikult väga tähtis asi, et need sobiksid) Aga nagu aru saan on korralik ketas ja klots ostetud, kuid siiski
Kui kõrvetamisega paremaks läks siis tundub, et on mingi määrdumine, või mingi põhjus, miks rikub just selle poole ketast. vaata võimalike õlide lekkeid (amort vms) võimalust, mis sinna tilkuda saab, jahutusvedelik keeb üle ühesõnaga kõik, mis määrib mingit moodi võimalusi.
Pidurite jama on ka voolikutega (endal kogetud) pealt voolik ilus aga jõnksutab ja veider. Vooliku kihid on lahti seest poolt ning toimub mingi kummi paisumisega (õli läheb kihtide vahele) ebaühtlane haakumine. Vaheta voolik/ud (soovituslik, kas perfomence või A osa, mitte mingi hiina kummilutt) Vahetasin ka klotse ja kettaid ja no ei ole hea. Lõpuks üks teenindus pakkus, et kle vaheta voolikud. Nüüd juba pikka aega väga viis.
Hetkel rohkem pähe ei turka.
Kus ostetakse Tallinnas/Lääne-Harjus hea hinnaga euroaluseid kokku?
Sikupilli Statoili juures olevat kohta tean.
amsung kirjutas:aga lase tal jõnksutada ja mingi aja pärast mine katsu kas piduriketas on soe või mitte, kui ei ole siis pead lahendust otsima arvatavasti vahekastist vms.
edit: pullipärast võid abs-i kaitsme välja tõmmata ja vaadata kas probleem jätkub.
Ega ta jõnksutab ainult pidurdades - nii et soojenemist ja vastu käimist ei saa seeläbi hinnata. Ja ketas on uus Brembo ju ka, nii et vaevalt ta kõver on. ABS-i viga ei usu olevat, sest pärast uue ketta alla panemist oli mõnda aega ideaalne.
Madlobster kirjutas:Sportlik sõit ja porilomp ei ole ette tulnud? Kuigi jah mitu korda järjest ja ühe poole oma (ebatõenäoline)
Kui ketta vahetamisega probleem teisele poole läks siis on ilmselgelt asi kettas.
Nüüd on küsimus, miks ketas pekki läheb. Tavaliselt rikneb kuuma ja külmaga või odavad kettad on lihtsalt sitast materjalist, või ketta ja klotsi matejal ei sobi kokku (see on tegelikult väga tähtis asi, et need sobiksid) Aga nagu aru saan on korralik ketas ja klots ostetud, kuid siiskiKui kõrvetamisega paremaks läks siis tundub, et on mingi määrdumine, või mingi põhjus, miks rikub just selle poole ketast. vaata võimalike õlide lekkeid (amort vms) võimalust, mis sinna tilkuda saab, jahutusvedelik keeb üle ühesõnaga kõik, mis määrib mingit moodi võimalusi.
Pidurite jama on ka voolikutega (endal kogetud) pealt voolik ilus aga jõnksutab ja veider. Vooliku kihid on lahti seest poolt ning toimub mingi kummi paisumisega (õli läheb kihtide vahele) ebaühtlane haakumine. Vaheta voolik/ud (soovituslik, kas perfomence või A osa, mitte mingi hiina kummilutt) Vahetasin ka klotse ja kettaid ja no ei ole hea. Lõpuks üks teenindus pakkus, et kle vaheta voolikud. Nüüd juba pikka aega väga viis.
Hetkel rohkem pähe ei turka.
Lompi pole näinud, midagi ketta peale ka ei tilgu. Kas voolikujamaga jõnksutas ka kergel pidurdamisel ja tugevamal tallamisel oli ok?
Mis ketta ja klotsi sobivust puudutab, siis see käis ka peast läbi (hetkel NF + Brembo, ehk siis mitte ühe ja sama tootja jupid), aga see ei seleta, miks 3 erineva klotsipaariga ja kahe erineva kettapaari puhul ikka ühe ja sama ratta juures jama tekib ja kõik teised ilusti toimivad.
simp kirjutas:kuidas nimetatakse eesti keeles sellist asja nagu 'shaft collar' ja kust seda saada võiks, suvalisest ehituspoest?
Otsin 2mm trossi kinnitamiseks riiulile.
Kindel, et sa lihtsalt trossilukku ei otsi? Neid on jah igas ehituspoes.
Heikik kirjutas:amsung kirjutas:aga lase tal jõnksutada ja mingi aja pärast mine katsu kas piduriketas on soe või mitte, kui ei ole siis pead lahendust otsima arvatavasti vahekastist vms.
edit: pullipärast võid abs-i kaitsme välja tõmmata ja vaadata kas probleem jätkub.
Ega ta jõnksutab ainult pidurdades - nii et soojenemist ja vastu käimist ei saa seeläbi hinnata. Ja ketas on uus Brembo ju ka, nii et vaevalt ta kõver on. ABS-i viga ei usu olevat, sest pärast uue ketta alla panemist oli mõnda aega ideaalne.
Ma pakuks, et mingitel hetkedel jääb pidur peale või siis ongi kergelt peal misläbi ketta kõveraks tõmmanud.
Mul kunagi ühel autol mõranes piduriketas jahutusribidest. Ketta pooled hakkasid siis mingit moodi oma elu elama ja pidurdades oli hull vibra, kohe ei saanudki aru, milles põhjus. See vibra aga hävis koos ketta vahetusega lõplikult. Kuna Sul ketas juba vahetatud, siis ei tohiks see justkui probleemi põhjustajaks olla.
Ketta pinnalt peaks näha olema, kas klotsid on seda kogu ringilt ühtlaselt haaranud. Kui ei, siis on ketta kulumispinnal olevad jäljed üldjuhul selgelt katkendlikud, kord on klots vastu ketast olnud ja siis jälle mitte.
Ma enam täpselt ei mäleta probleeme ja vahetamisi oli palju.
Voolik, klots ei sobi kettaga või määrdumine rohkem ma võimalusi ei oska pakkuda. Kui kõvasti tuld annad ja pidurid haisema pidurdad, siis peale seda on muutust? (ära kuumade piduritega lompi sõida ega kohapeal seisa jalg piduril (kõige parem oleks sõita mõni min rahulikult enne kui seisma jääd)) Määrdumise kontrolliks veel võid ratta alt võtta brake cleaneriga korralikult kõik üle käia ja vaadata muutust.
Heikik kirjutas:Mul on üks autoteemaline loll küsimus, aga kuna siin on keskmisest tehnikateadlikumad inimesed, viskan igaks juhuks siia ka. Küsisin tegelikult juba margifoorumis, aga vahel saab siit rohkem abi.
Et mitte risustada, panen lingi:
Mul on kunagi olnud analoogse asjaga jama A6 Allroadiga millel ees HP2 sadulad nelja klotsiga. (ca 2010-2011) Ja pidurdada ei olnud vaja üldse. Piisas juba pikemat aega 100+ kiirusest maanteel ja hakkas kerget võdinat tulema rooli. Mida aeg edasi seda hullemaks läks.
Kolvid vahetatud, tolmukad ja mansetid, liugurite joonumine kontrollitud jnejne. Mitte miskit. Lasid ketta pingist õhkõrnalt teraga läbi, ideaalne ca 600 km ja hakkas pihta jälle.
Lõpuks sai hakatud lähemalt otsima ja ketta pinnal olid justkui pisikesed mustad täpid, üks serv täiuslikust ringist välja venitatud. Eemaldus mehaanilisel kraapimisel.
Sai asemele originaal piduriklotsid otse esindusest ja probleem kadus. Enne seda sai kasutatud NF-i ja Remsa klotse. Need paraku Brembo ja NF-i ketastega kumbki kokku ei käinud.
Ehk siis minul oli süüdlaseks 100% klots mis suutis mingi sita kettale külge sõna otseses mõttes liimida.
Originaalklots oli muidugi valusalt kallim ja kulus ka nagu peletis, aga peale seda null probleemi.