kampaania "Märka mootorratturit!"
Moderaator: Moded
Kleebistega saan aidata ja aitan. Ka flaieritega. Minimaalsete kuludega. Kuid kõigepealt oleks vaja reklaamlauset ja kujundusideed, siis saaks asuda hinna kallale ja asja hooaja alguseks käima lükata.
Terevisioon on hea mõte....mingi muu liiklussaade oleks ka veel abiks. On meil neid vabatahtlikke, kes suudaks televisioonis loogilist ja mõtestatud sisutihedat juttu rääkida? Vabatahtlikud oleks äärmiselt teretulnud.
Aga kõigepealt oleks vaja üle täpsustada eesmärgid.
Nagu ma aru saan, on hetkel paralleelselt 2 teemat:
1. Auto-bussi-rekkajuhtidele suutatud "Märka mootorratturit!"
2. tsiklistidele suunatud "Arvesta kaasliiklejatega".
Samas on teemad suht erinevad ja vajavad ka erinevat lähenemist.
Autojuhtidele suunatud kampaania jaoks oleks kleebised nii tsiklitele kui ka autodele ning lisaks teavituskampaania teles ja võimalusel ka raadios.
Ise pooldan ikka veel seda ideed, et lühikese aja vältel...näiteks nädal või paar...rakendada ka seda silmatorkava vesti ideed...lihtsalt et teavitatav info ka tegelikult autojuhtideni jõuaks. Loomulikult ei saa KÕIKI mootorrattureid vesti kandma, kuid kui ka osa meist seda teeks, oleks juba asjast abi. Ma püüan selle "vesti" või muu silmatorkava eraldusmärgise üke veidi nuputada...et kuidas oleks võimalik minimaalsete kuludega end soliidselt nähtavaks teha... kui kellegil on mõni sponsor, ka pisike, välja pakkuda, oleks äärmiselt tore (nii vestide kui kleebiste jaoks).
Zeek
Tige Tikker
Terevisioon on hea mõte....mingi muu liiklussaade oleks ka veel abiks. On meil neid vabatahtlikke, kes suudaks televisioonis loogilist ja mõtestatud sisutihedat juttu rääkida? Vabatahtlikud oleks äärmiselt teretulnud.
Aga kõigepealt oleks vaja üle täpsustada eesmärgid.
Nagu ma aru saan, on hetkel paralleelselt 2 teemat:
1. Auto-bussi-rekkajuhtidele suutatud "Märka mootorratturit!"
2. tsiklistidele suunatud "Arvesta kaasliiklejatega".
Samas on teemad suht erinevad ja vajavad ka erinevat lähenemist.
Autojuhtidele suunatud kampaania jaoks oleks kleebised nii tsiklitele kui ka autodele ning lisaks teavituskampaania teles ja võimalusel ka raadios.
Ise pooldan ikka veel seda ideed, et lühikese aja vältel...näiteks nädal või paar...rakendada ka seda silmatorkava vesti ideed...lihtsalt et teavitatav info ka tegelikult autojuhtideni jõuaks. Loomulikult ei saa KÕIKI mootorrattureid vesti kandma, kuid kui ka osa meist seda teeks, oleks juba asjast abi. Ma püüan selle "vesti" või muu silmatorkava eraldusmärgise üke veidi nuputada...et kuidas oleks võimalik minimaalsete kuludega end soliidselt nähtavaks teha... kui kellegil on mõni sponsor, ka pisike, välja pakkuda, oleks äärmiselt tore (nii vestide kui kleebiste jaoks).
Zeek
Tige Tikker
Elu on...
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
noh ma arvan, et esimesed mõtted teles rääkimiseks saab siitsamast foorumist. liikluskultuuri teemad läbi kammida, nutikaid mõtteid on aja jooksul läbi käinud. et ei oleks "teie tehke" juttu nüüd, siis: ma ise võin ka mõni õhtu foorumit kammida, päeval pole aega. aga kui kellelgi on rohkem aega üle, võib enne mind ka käe tõsta ja asja ette võtta, või siis teemad ära jagada.
oluline on nutikad mõtted välja noppida ja eraldi kusagile üles kirjutada, et siis pärast need juba suuliselt läbi arutada mingis töörühmas. "autojuhid on m**n*" jutuga me palju vilja ei lõika, küll aga näiteks "autojuhi silm kipub anna teed märgi all otsima kaht kõrvuti tuld või autosuurust asja. ning kui seda pole, sõidetakse peateele välja. tsiklit ei oska eesti juhi silm veel otsida. kui nad sellele mõtleks ja sellega harjuks, et ka väike tsikkel võib peateel liikuda, olekski juba meie elu parem"
edit: ja ausalt tuleks siis rääkida intervjuudes ka sellest, et jah, ka tsiklite seljas on rullnokki, aga mitte tagarattameeste kaitseks me praegu välja ei astu - veelgi enam, meile endile nad ka ei meeldi
oluline on nutikad mõtted välja noppida ja eraldi kusagile üles kirjutada, et siis pärast need juba suuliselt läbi arutada mingis töörühmas. "autojuhid on m**n*" jutuga me palju vilja ei lõika, küll aga näiteks "autojuhi silm kipub anna teed märgi all otsima kaht kõrvuti tuld või autosuurust asja. ning kui seda pole, sõidetakse peateele välja. tsiklit ei oska eesti juhi silm veel otsida. kui nad sellele mõtleks ja sellega harjuks, et ka väike tsikkel võib peateel liikuda, olekski juba meie elu parem"
edit: ja ausalt tuleks siis rääkida intervjuudes ka sellest, et jah, ka tsiklite seljas on rullnokki, aga mitte tagarattameeste kaitseks me praegu välja ei astu - veelgi enam, meile endile nad ka ei meeldi

If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
-
Teema algataja - Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
No minul on kaks peamist teemat, mida arendada;
1. Teavitada autojuhte, et ka mootorrattad on tänavatel ja teedel liikvel
2. Tõsta meie endi oskusi ja liikluskultuuri
Esimese punkti täitmiseks oleks siis vajalik meedia abil anda edasi teavet ( foorumis olevad viited välismaistele saitidele väga head ja vajaksid eestindamist ning tõesti ehk messidel ja üritustel levitada) ning enda oskuste parandamiseks käia koos ja saada koolitust.
1. Teavitada autojuhte, et ka mootorrattad on tänavatel ja teedel liikvel
2. Tõsta meie endi oskusi ja liikluskultuuri
Esimese punkti täitmiseks oleks siis vajalik meedia abil anda edasi teavet ( foorumis olevad viited välismaistele saitidele väga head ja vajaksid eestindamist ning tõesti ehk messidel ja üritustel levitada) ning enda oskuste parandamiseks käia koos ja saada koolitust.
Õigekirjaoskus massidesse!
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
hea point mari öö'lt. et veenev olla peab põgusalt peab mainima ka rollnoklusest tsiklistide seas. ei saa ju manitseda ainult autojuhte kui ise (mõtlen siin all nn tagarattamehi, madalalt lendajaid ning jalakäijate hirmutajaid) rikume. rullnokluse väljatoomine ja selle hukkamõist annab inimestele selge signaali, et oleme teemaga kursis ning töö käib mitmel rindel.
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
aga levitamisest - mina siiski ei piirduks auto- ja motoüritustega. st seal kohe kindlasti ka, aga lisaks pidevalt, igal pool ja kogu aeg. selleks tuleb teha meeletu kogus kleepse ja nad peaks olema piisavalt ägedad, et inimestele meeldida ja meelde jääda. ja neid saab ju toppida igale poole. kui igal aktivistil on pidevalt taskus paarkend tükki, siis saab ta suvelisel hetkel, kui sobiva koha leiab, endast märgi maha jätta. okei, jätame võõrad autod mängust välja, aga ikkagi.
mäletate "ära löö last. karu tuleb" kampaaniat? nad tegid isegi TEMPLID selle teate ja karu pildiga. terve eesti sai täis tembeldatud! (minu pass ka, nii nunnu karu oli...) (kes tahab ka, võtku sappa, mul peaks see tempel kusagil alles olema, täitsa tööötab)
oojaa. ma juba kujutlen väikseid poisse, kes motorexil sappa võtavad, et tempel näkku saada!
PS Nos joonistab kleepsukavandi, maailma kõige ägedama loomulikult, kui avalikkus ütleb, mis seal olema peab. sõnad võikski olla ju lihtsad: "MÄRKA TSIKLIT!" või mis? aga visuaal? tsikkel ja... leegid? või õpetlik pilt auto ja tsikli proportsioonidest? või kaks erinevat visuaali?
mäletate "ära löö last. karu tuleb" kampaaniat? nad tegid isegi TEMPLID selle teate ja karu pildiga. terve eesti sai täis tembeldatud! (minu pass ka, nii nunnu karu oli...) (kes tahab ka, võtku sappa, mul peaks see tempel kusagil alles olema, täitsa tööötab)
oojaa. ma juba kujutlen väikseid poisse, kes motorexil sappa võtavad, et tempel näkku saada!
PS Nos joonistab kleepsukavandi, maailma kõige ägedama loomulikult, kui avalikkus ütleb, mis seal olema peab. sõnad võikski olla ju lihtsad: "MÄRKA TSIKLIT!" või mis? aga visuaal? tsikkel ja... leegid? või õpetlik pilt auto ja tsikli proportsioonidest? või kaks erinevat visuaali?
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Katsuge ikka teha selline asjalik ja korrektses kirjakeeles asi!Mari Öö kirjutas:sõnad võikski olla ju lihtsad: "MÄRKA TSIKLIT!" või mis? aga visuaal? tsikkel ja... leegid? või õpetlik pilt auto ja tsikli proportsioonidest? või kaks erinevat visuaali?
Leegid paeluvad ehk teatud inimgruppi aga nii mõnigi ei võta leekidega asju hoopiski mitte täie tõsidusega.
PS. Siin teemas kuskil eespool oli inglaste toimetamiste kohta väga hea link antud. Need THINK asjad on hea näide asjalikust kampaaniast. Proovige ehk ka nendega kaubale saada, et saaks nii laksuvideo kui ka linnusitavideo näiteks Terevisioonis ühekordselt eetrisse lasta. Võimalik, et tegu on vastutulelike ideeinimestega.
PPS. Näited headest voldikutest . http://www.thinkroadsafety.gov.uk/campa ... cles01.pdf
http://www.thinkroadsafety.gov.uk/advic ... ling01.pdf
Suzuki GSX 750 Inazuma
võib-olla peaks kaaluma
http://easbaas.bda.ee/?script=fondid&id=145
Kui vaadata ringi siis tundub, et raha vedeleb me ümber ja karjub üleskorjamist. Kui teha mõjuvat kampaaniat siis ehk ei tasugi peljata kulutusi, kui need on võimalik tagasi saada?
Vaid mõttealge
tervitades
kuger
Kui vaadata ringi siis tundub, et raha vedeleb me ümber ja karjub üleskorjamist. Kui teha mõjuvat kampaaniat siis ehk ei tasugi peljata kulutusi, kui need on võimalik tagasi saada?
Vaid mõttealge
tervitades
kuger
Omaalgatuslikke projekte toetavad küllaltki paljud organisatsioonid, kui idee uudne, siis sageli see küsitav rahasumma ka saadakse. Peab olema kas ametlik MTÜ, klubi, selts vms, igatahes kasumit mitte teeniv organisatsioon, motoklubid minuteada kuuluvad nende MTÜ-de alla. Lisaks on alati vajalik ka omapoolne finantseering, mis varieerub olenevalt kohast, kuhu taotlus esitatakse. Enamasti selleks omafinantseeringuks 30% taotletavast summast, antud juhul siis 10%. Omast taskust raha väljakäimise vältimiseks võib sama projekti esitada mitmesse erinevasse kohta, et siis ühest saada see 90% ja teisest 10%. Kuid selle peab alati ära märkima, kui taotled mujalt raha...Alati aga ei pruugi saada täpselt nii palju kui küsitud, sellega peab eelnevalt arvestama.
Kui keegi on eriti hea sulesepp ja leiduks kindel organisatsioon, mille kaudu taotlus esitada, siis soovitan soojalt kirjutada üks hea projekt, see esitada ja loodetavasti ka raha saada. Olen ise olnud mitmes sama põhimõttega projektis kaastegutseja, seda noortekeskuse kaudu. Põhiline on kogu asi paberile panna. Enamasti on olemas spetsiaalsed taotlusvormid, mida siis peab täitma ning mis muudavad asja mõnevõrra lihtsamaks. Olenevalt projekti kestvusest on võimalik ettevalmistustele kulutada kuni üks kuu ning viimane kuu jätta projekti rapordi kirjutamiseks (mis kindlasti kohustuslik), ülejäänud aeg aga vaja sisustada erinevate tegevustega. Kogu asi vaja kindlasti põhjalikult läbi mõelda, sest tegevused peab kõik lahti kirjutama, et kuidas see asi siis välja peaks nägema, ja muidugi selle ka ära märkima, et palju raha selleks läheb, seda siis projektiga koos esitatavsas eelarves. Kui projekt on 12 kuud, siis kuupäevaliselt asja paika panema ei pea, piisab kui märkida, et millises kuus ja võimalusel millisel nädalal midagi toimub, lühiprojekti puhul aga on hea kui ka kuupäevad täpselt tead.
Raha võib taotleda igasugu erineva nänni jaoks, sh T-särgid, kleepsud, voldikud, vajadusel video jne. Selle aga peab siis eelarves välja tooma, et palju me midagi teha tahaksime ja mis see maksma läheb. Eelarve peab olema võimalikult täpselt koostatud, sest kui raha tuleb, peab selle kulutama nii, nagu kirja pandud, ning seejärel tõestama, et sa lõpuks ikka õigesse kohta õige summa paigutasid. Summad, mis tshekkidel, peavad kattuma eelarveridadega. Muidugi väikesed kõrvalekalded on lubatud, kuid suuremate muudatuste korral peab võtma ühendust raha andnud organisatsiooniga, et kas tohib ikka ühelt eelarverealt teatud summa teisele reale kanda ning muidugi ilusti seletama, et miks see vajalik on.
Kuigi asi võib tunduda natuke keeruline ja nõuda liiga palju etteplaneerimist. Kui meie kampaania on korralikult läbi mõeldud, asi läbi arutatud, siis selles ei ole mitte kui midagi keerulist. Rääkides erinevatest tegevustest võime juba paika panna, et millal umbes mingi asi võiks toimuda ning mida meil selleks vaja on. Paneme asja lihtsalt kirja, uurime välja vaja minevate vahendite hankimiseks vajalikud summad ning koostame eelarve. Palju paberimäärimist ainult, see kõige suurem takistus ehk, kuid kergesti ületatav.
Võin projektide kaudu MTÜ-dele raha taotlemisest rääkida veel pikalt. Kui tõesti on soov hankida see raha projektiläbi ja leidub inimene, kes oleks nõus olema peamine organiseerija ning tegelema igasugu asjade kirjutamisega, siis olen kinmdlasti toeks nii nõu kui jõuga.
K.@sebimas projektinduses
PS. Unustasin mainida, et kui asja taotleda, siis vastuse saamisega läheb aega, enamasti kuu. Lisaks veel, et projekti eelarves märgitud raha võib kulutada ainult sellel ajal kui projekt kestab. Eelnevalt või järgnevalt tehtud kulutuste puhul ei saa selle eest raha tagasi küsida.
Kui keegi on eriti hea sulesepp ja leiduks kindel organisatsioon, mille kaudu taotlus esitada, siis soovitan soojalt kirjutada üks hea projekt, see esitada ja loodetavasti ka raha saada. Olen ise olnud mitmes sama põhimõttega projektis kaastegutseja, seda noortekeskuse kaudu. Põhiline on kogu asi paberile panna. Enamasti on olemas spetsiaalsed taotlusvormid, mida siis peab täitma ning mis muudavad asja mõnevõrra lihtsamaks. Olenevalt projekti kestvusest on võimalik ettevalmistustele kulutada kuni üks kuu ning viimane kuu jätta projekti rapordi kirjutamiseks (mis kindlasti kohustuslik), ülejäänud aeg aga vaja sisustada erinevate tegevustega. Kogu asi vaja kindlasti põhjalikult läbi mõelda, sest tegevused peab kõik lahti kirjutama, et kuidas see asi siis välja peaks nägema, ja muidugi selle ka ära märkima, et palju raha selleks läheb, seda siis projektiga koos esitatavsas eelarves. Kui projekt on 12 kuud, siis kuupäevaliselt asja paika panema ei pea, piisab kui märkida, et millises kuus ja võimalusel millisel nädalal midagi toimub, lühiprojekti puhul aga on hea kui ka kuupäevad täpselt tead.
Raha võib taotleda igasugu erineva nänni jaoks, sh T-särgid, kleepsud, voldikud, vajadusel video jne. Selle aga peab siis eelarves välja tooma, et palju me midagi teha tahaksime ja mis see maksma läheb. Eelarve peab olema võimalikult täpselt koostatud, sest kui raha tuleb, peab selle kulutama nii, nagu kirja pandud, ning seejärel tõestama, et sa lõpuks ikka õigesse kohta õige summa paigutasid. Summad, mis tshekkidel, peavad kattuma eelarveridadega. Muidugi väikesed kõrvalekalded on lubatud, kuid suuremate muudatuste korral peab võtma ühendust raha andnud organisatsiooniga, et kas tohib ikka ühelt eelarverealt teatud summa teisele reale kanda ning muidugi ilusti seletama, et miks see vajalik on.
Kuigi asi võib tunduda natuke keeruline ja nõuda liiga palju etteplaneerimist. Kui meie kampaania on korralikult läbi mõeldud, asi läbi arutatud, siis selles ei ole mitte kui midagi keerulist. Rääkides erinevatest tegevustest võime juba paika panna, et millal umbes mingi asi võiks toimuda ning mida meil selleks vaja on. Paneme asja lihtsalt kirja, uurime välja vaja minevate vahendite hankimiseks vajalikud summad ning koostame eelarve. Palju paberimäärimist ainult, see kõige suurem takistus ehk, kuid kergesti ületatav.
Võin projektide kaudu MTÜ-dele raha taotlemisest rääkida veel pikalt. Kui tõesti on soov hankida see raha projektiläbi ja leidub inimene, kes oleks nõus olema peamine organiseerija ning tegelema igasugu asjade kirjutamisega, siis olen kinmdlasti toeks nii nõu kui jõuga.
K.@sebimas projektinduses
PS. Unustasin mainida, et kui asja taotleda, siis vastuse saamisega läheb aega, enamasti kuu. Lisaks veel, et projekti eelarves märgitud raha võib kulutada ainult sellel ajal kui projekt kestab. Eelnevalt või järgnevalt tehtud kulutuste puhul ei saa selle eest raha tagasi küsida.
kuna esimesed suuremad motoüritused tulekul ning hooaja algus pole mägede taga, siis projektipõhiselt raha me taotleda ei jõuaks, selle peab pikemaajaliselt ette planeerida ja mul juba ideid...ehk leiaks mõne sponsori, kes nõus kas siis ise kleepse tegema või aitab rahaliselt? saaks vähemalt midagi exotica ajaks valmis ja kui raha mujalt ei saa, müüks neid kleepse kohapeal, saaks sealt osa raha tagasi...
kui läheks kohapeal kleepsumüügiks, siis seda kas ntx biker.ee boksist ja/või inimesed (vähemalt osa neist), kes end kampaaniaga seoses välja pakkusid, liiguksid mööda saali ringi ja saaks käest osta. ma võin vabalt olla üks neist...sel juhul mingi eraldusmärk küljes, et teaks, kellelt saab.
või kellelgi veel ideid, kuidas kuue nädala pärast olla exotical kampaaniaga seoses olemas ja nähtav/kuuldav?
K.
kui läheks kohapeal kleepsumüügiks, siis seda kas ntx biker.ee boksist ja/või inimesed (vähemalt osa neist), kes end kampaaniaga seoses välja pakkusid, liiguksid mööda saali ringi ja saaks käest osta. ma võin vabalt olla üks neist...sel juhul mingi eraldusmärk küljes, et teaks, kellelt saab.
või kellelgi veel ideid, kuidas kuue nädala pärast olla exotical kampaaniaga seoses olemas ja nähtav/kuuldav?
K.
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
mõtlesin ka sponsoritele. ilmselt annaks küsida nii siit kui sealt - tuttavaid firmasid ja firmakesi siin liikmetel ju on. iseasi, mis meil vastu on pakkuda. logosid niigi väiksele kleepsule kindlasti mitte, kui keegi just eriti suurelt sponsoreerida ei taha...
zeek, tahad kleepsude hinnakirjast rääkida?
zeek, tahad kleepsude hinnakirjast rääkida?
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kleeps
Ma ei ole küll Zeek aga kleepsu hind sõltud mõnest pisiasjast-kui suur,mitu värvi,mis materjal,lamineeritud?
Kui kavand olemas- ehk saan samuti aidata?
edu,
kult (kes lõigub kleepse)
Kui kavand olemas- ehk saan samuti aidata?
edu,
kult (kes lõigub kleepse)
Ummamuudu...
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Mõne projekti puhul peaks eelnevad kulutused käima rea alla omafinantseering. Seega projekti kirjutades võib seda näidata kui juba alustatud projekti, millele on omalt poolt tehtud kulutusi. Tõsi need peaks vist olema vastavuses projektipõhise tegevusega ja ka projektile vahetult eelneva perioodi jooksul tehtud.karin kirjutas:Eelnevalt või järgnevalt tehtud kulutuste puhul ei saa selle eest raha tagasi küsida.
Ei ole kindel kas keegi selle peale on juba tulnud või mitte.....
Tähelepanu.....kusjuures täiesti tasuta saab ka näiteks kasvõi ühise sõiduga kasvõi autovabal päeval või lastekaitsepäeval jne.
Kui paarsada ratast läbi eesti ja ümber Tallinna vuravad, kenasti formeeringus ja eeskirja piinlikuseni järgides leidub ikka keegi kes asja kajastab. REPORTER vast ikka
Aga võib olla ma eksin
Tähelepanu.....kusjuures täiesti tasuta saab ka näiteks kasvõi ühise sõiduga kasvõi autovabal päeval või lastekaitsepäeval jne.


Aga võib olla ma eksin
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
paraadid kipuvad ikka õelumiseks ja sajaga-järele-pressimiseks minema. välja arvatud need, kus muu liiklus on paraadi heaks kinni pandud, nagu näiteks tartu kevadpäevadel. sest muidu ju ikka kiputakse ringteedel ja punaste tulede all paraadlaste poolt arvama, et neil on õigus, ja rohelise tule või peatee omanike poolt, et neil on õigus.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
lastetoa küsimus.....kui me tahame et meid märgataks ja siristame nagu linnud, et meie oleme korralikud aga vaadake need saadana autojuhid.... siis tõesti kaotaks asi mõtte kui kõik sõeluma hakkaksid........Mari Öö kirjutas:paraadid kipuvad ikka õelumiseks ja sajaga-järele-pressimiseks minema. välja arvatud need, kus muu liiklus on paraadi heaks kinni pandud, nagu näiteks tartu kevadpäevadel. sest muidu ju ikka kiputakse ringteedel ja punaste tulede all paraadlaste poolt arvama, et neil on õigus, ja rohelise tule või peatee omanike poolt, et neil on õigus.
Kui midagi muud pähe ei tule siis ajame rattad kindlal kuupäeval keset raekojaplatsi ja tellime kellegi musitseerima ja on tähelepanu missugune.....
Ainult rattaid peab tõesti rõvedalt palju olema, et jääks mulje, et kogu eesti rattad on kohal
Aga võibolla ka mitte
kui tsiklid ühte kohta kokku ajada, ise ja lasta teistel avalikult head muusikat kuulata, siis see tõmbab küllaltki palju tähelepanu. avalikuse silmad oleksid sel momendil vähemalt meile suunatud...
hommikul varakult mööda tartut liikudes mõtisklesin taas kampaania üle. kuna tahame selle suunata nii mootorratturitele kui autojuhtidele ja teistele liiklejatele, siis meie hüüdlause peaks kindlasti olema selline, mis hõlmaks mõlemat sihtgruppi. jõudsin oma mõtetes selliste võimalusteni: "pane tähele, mootorrattur" või "märka, mootorrattur"
K.
hommikul varakult mööda tartut liikudes mõtisklesin taas kampaania üle. kuna tahame selle suunata nii mootorratturitele kui autojuhtidele ja teistele liiklejatele, siis meie hüüdlause peaks kindlasti olema selline, mis hõlmaks mõlemat sihtgruppi. jõudsin oma mõtetes selliste võimalusteni: "pane tähele, mootorrattur" või "märka, mootorrattur"

K.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Selline mõte, et võib olla tasuks suunata natuke ressursi sellisele sihtgruppile nagu 11-12 klassi õpilased. Need ju alles hakkavad endale nii A kui B lubasid tegema. Jah, seal tuleks see tulemus hiljem, kuid arvan, et see on ka tulemuslikum.
See on kõigest mõte. Mida teised arvavad selle kohta?
Realiseerimine? No ma täpselt ei kujutagi ette, aga kas või näiteks nende samade kleepsude jagamine koolides või ülikoolides. Teine variant. Praegu on ju ikka 21 sajand. Teeme väikese (mõned pildid ja natuke teksti) mootorrataste liiklusohutuse interneti lehekülje, ning koolides ja ülikoolides paneme kuskil üldkasutatavas koridoris suure (1m*1.5m näiteks) reklaamplakati ülesse millel on ka selle lehekülje aadress olemas. Samuti paljud koolid ja ülikoolid kasutavad tänapäeval juba e-maili liste kooli uudiste levitamiseks, või probleemide arutlemiseks jne. Kindlasti on kellegil tutvused koolides kelle kaudu saaks neid maili listie teada ning nii ka e-maili kaudu selle lehekülje reklaami laiali saata. Leheküljel saab ka videosid paigutada (kas või see sama mis siin juba liikus kuid eesti keeles).
See on kõigest mõte. Mida teised arvavad selle kohta?
Realiseerimine? No ma täpselt ei kujutagi ette, aga kas või näiteks nende samade kleepsude jagamine koolides või ülikoolides. Teine variant. Praegu on ju ikka 21 sajand. Teeme väikese (mõned pildid ja natuke teksti) mootorrataste liiklusohutuse interneti lehekülje, ning koolides ja ülikoolides paneme kuskil üldkasutatavas koridoris suure (1m*1.5m näiteks) reklaamplakati ülesse millel on ka selle lehekülje aadress olemas. Samuti paljud koolid ja ülikoolid kasutavad tänapäeval juba e-maili liste kooli uudiste levitamiseks, või probleemide arutlemiseks jne. Kindlasti on kellegil tutvused koolides kelle kaudu saaks neid maili listie teada ning nii ka e-maili kaudu selle lehekülje reklaami laiali saata. Leheküljel saab ka videosid paigutada (kas või see sama mis siin juba liikus kuid eesti keeles).
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Mainori kõrgkoolis saaks kampaania teha küll, aitaks nõu ja jõugaFreaksmart kirjutas:Selline mõte, et võib olla tasuks suunata natuke ressursi sellisele sihtgruppile nagu 11-12 klassi õpilased. Need ju alles hakkavad endale nii A kui B lubasid tegema. Jah, seal tuleks see tulemus hiljem, kuid arvan, et see on ka tulemuslikum.
See on kõigest mõte. Mida teised arvavad selle kohta?
Realiseerimine? No ma täpselt ei kujutagi ette, aga kas või näiteks nende samade kleepsude jagamine koolides või ülikoolides. Teine variant. Praegu on ju ikka 21 sajand. Teeme väikese (mõned pildid ja natuke teksti) mootorrataste liiklusohutuse interneti lehekülje, ning koolides ja ülikoolides paneme kuskil üldkasutatavas koridoris suure (1m*1.5m näiteks) reklaamplakati ülesse millel on ka selle lehekülje aadress olemas. Samuti paljud koolid ja ülikoolid kasutavad tänapäeval juba e-maili liste kooli uudiste levitamiseks, või probleemide arutlemiseks jne. Kindlasti on kellegil tutvused koolides kelle kaudu saaks neid maili listie teada ning nii ka e-maili kaudu selle lehekülje reklaami laiali saata. Leheküljel saab ka videosid paigutada (kas või see sama mis siin juba liikus kuid eesti keeles).
Sukisuki Änn- Änn@MC Motoahvid
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
no tartu koolid poleks probleem, olen ise siin abiturient ning arvan, et kontaktid kergesti hangitavad. kuidas aga sellesse asjasse võidakse suhtuda, kui klassilisti tuleb kiri mootorratturitest ja sõiduohutusest? kui inimene on ise motohuviline, siis arvatavasti läheb asjaga kaasa, mittehuvilised aga lihtsalt kustutavad kirja ära ja kõik.
saatanlik idee tekkis, et tsiklitega kooli lähedusse ilmuda, suur hunnik uudishimulike õpilasi juurde meelitada, keda kindlasti leiduks, ning jagada mingeid lendlehti ja/või infot. vaevalt, et see nüüd toimiks, kuid mõte käis korra peast läbi...
võib olla ka eriti aktiivne ning ronida kooli kohale ja mõne tunni ajal (ntx klassijuhataja tund) siis kogu suure auditooriumi ees rääkida. saab näidata erinevaid videosid, pilte jne ning mis kõige parem, nad ei saa lihtsalt minema kõndida. kooli koridoris enese nähtavaks tegemine samuti toimiv, projektori (sageli koolil endal olemas) ja läpakaga piltide seinale näitamist nii mõneski tartu koolis praktiseerinud. selleks aga vajalik piisavalt suur inimeste hulk, kes on head rääkijad ja kellel aega
K.
saatanlik idee tekkis, et tsiklitega kooli lähedusse ilmuda, suur hunnik uudishimulike õpilasi juurde meelitada, keda kindlasti leiduks, ning jagada mingeid lendlehti ja/või infot. vaevalt, et see nüüd toimiks, kuid mõte käis korra peast läbi...

võib olla ka eriti aktiivne ning ronida kooli kohale ja mõne tunni ajal (ntx klassijuhataja tund) siis kogu suure auditooriumi ees rääkida. saab näidata erinevaid videosid, pilte jne ning mis kõige parem, nad ei saa lihtsalt minema kõndida. kooli koridoris enese nähtavaks tegemine samuti toimiv, projektori (sageli koolil endal olemas) ja läpakaga piltide seinale näitamist nii mõneski tartu koolis praktiseerinud. selleks aga vajalik piisavalt suur inimeste hulk, kes on head rääkijad ja kellel aega

K.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
äkki peaks läbi rääkima näiteks AKL-iga, et nad võtaksid teooria osa õppekavva ka kasvõi pisikesegi osa tsiklitega arvestamist. Jagada seal neid voldikukesi?
Mina sain terve posu rattaid pidurdusmaade jms. staffiga ning muide minu teooria õpetaja toonitas mitmeid kordi, et jalgrattast ja tsiklit pidage asjandusteks, mis liiguvad kiiresti, aga on õrnad nagu jalakäija ning jalakäija surma ei taha keegi enda hingele.
Äkki oleks kleepsude voldikute jagamist mõtekas alustada just autokoolidest, kustkohast sukelduvad liiklusesse täiesti kogemusteta juhid ning neid on tegelikult uskumatult palju.
Vana koera sa enam 2 korda vasakule vaatama ei õpeta, aga uut?
Mina sain terve posu rattaid pidurdusmaade jms. staffiga ning muide minu teooria õpetaja toonitas mitmeid kordi, et jalgrattast ja tsiklit pidage asjandusteks, mis liiguvad kiiresti, aga on õrnad nagu jalakäija ning jalakäija surma ei taha keegi enda hingele.
Äkki oleks kleepsude voldikute jagamist mõtekas alustada just autokoolidest, kustkohast sukelduvad liiklusesse täiesti kogemusteta juhid ning neid on tegelikult uskumatult palju.
Vana koera sa enam 2 korda vasakule vaatama ei õpeta, aga uut?
Viimati muutis AzA, 09 Veebr 2006, 21:47, muudetud 1 kord kokku.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Autokoolides peakski rääkima, aga voldikud oleks selge raha raiskamine. Veinoorel autojuhil mõtted nii oma peatsete sõitude küljes kinni, et see (ka mingi raha eest trükitud) voldik lendab peale paarikordset (kui veab) läbivaatamist prügikasti ja samas on kogu asi unustatud.
Ülaltoodu lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus
Ülaltoodu lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus

Harva kodus
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Jack: su arvamus on muide kenasti õige.
Mina läheneksin EAKL või siis eesrindlikema autokoolide kaudu.
Panna kokku u. 15-20 minutiline konstruktiivne loeng video ja pildimaterjaliga - pisut huumorit ja pisut shokiteraapiat - siitsamast foorumist saab juba häid videosid ja pilte, kui nad litsentsi all pole.
Ühesõnaga teha sisuliselt reklaam, mis paelub, aga mille sisu on "märka mootorratturit". Asjast ka lühikokkuvõte nö. kursuse lõpus "kordamine on tarkuse ema" sessiooni jaoks.
A kati õppekavva suruda näitlikud materjalid ala. slaid spets pükstega ja slaid shortsidega. Seda nagu teha oleks karm, aga kellegil ikka mälestuseks oma slaidist püksid on ning kellegil ikka katkisest nahast.
Ehk siis teha ära autokoolide eest nende endi töö
Gümnaasiumites ei ole minu arvates suurt mõtet tsikliohutust promoda.
Põhjused on reklaami tegelike objektide vähesuses. Pigem promoda ohutut sõitu rolleriga.
Igasugune ühekordne kampaania on tervitatav, aga ta jääb ühekordseks. Surumine autokoolidesse tekitaks lumepalli efekti, seda kampaaniat näeks iga teele tulev juht, olgu ta ABC või D kati omanik ja nii hea õnne korral aastaid.
Muide kasutada siinsamas Eestimaal tehtud õppematerjale oleks tõeliselt innovatiivne kah takkaotsa. Hetkel ma ei teagi, et koolides näidataks kodumaist.
Mina läheneksin EAKL või siis eesrindlikema autokoolide kaudu.
Panna kokku u. 15-20 minutiline konstruktiivne loeng video ja pildimaterjaliga - pisut huumorit ja pisut shokiteraapiat - siitsamast foorumist saab juba häid videosid ja pilte, kui nad litsentsi all pole.
Ühesõnaga teha sisuliselt reklaam, mis paelub, aga mille sisu on "märka mootorratturit". Asjast ka lühikokkuvõte nö. kursuse lõpus "kordamine on tarkuse ema" sessiooni jaoks.
A kati õppekavva suruda näitlikud materjalid ala. slaid spets pükstega ja slaid shortsidega. Seda nagu teha oleks karm, aga kellegil ikka mälestuseks oma slaidist püksid on ning kellegil ikka katkisest nahast.
Ehk siis teha ära autokoolide eest nende endi töö

Gümnaasiumites ei ole minu arvates suurt mõtet tsikliohutust promoda.
Põhjused on reklaami tegelike objektide vähesuses. Pigem promoda ohutut sõitu rolleriga.
Igasugune ühekordne kampaania on tervitatav, aga ta jääb ühekordseks. Surumine autokoolidesse tekitaks lumepalli efekti, seda kampaaniat näeks iga teele tulev juht, olgu ta ABC või D kati omanik ja nii hea õnne korral aastaid.
Muide kasutada siinsamas Eestimaal tehtud õppematerjale oleks tõeliselt innovatiivne kah takkaotsa. Hetkel ma ei teagi, et koolides näidataks kodumaist.
Aga mulle meeldib.
Oleme nüüd siis septembrist alates väikese pausiga rääkinud kampaaniast "kuidas teha mootorratas märgatavaks". Ideid on palju, kuid ega me vist väga konkreetsete sammudeni jõudnud ei ole. (ärge pange pahaks sellist arvamust).
Mulle tundub, et igasugused kleepsud, voldikud jms ei tööta - võid ju neid vaadata, kuid kui ikka üleni hall mehike halli tsikli seljas imevigureid teeb, siis seda autojuht lihtsalt ei näe. Ja ega need meie kaubandusvõrgus müüdavad värvilised riided kah kuigi kirevad just ei ole. Seega peaks olema nn kampaania suunatud kahele põhitegurile:
1. Mootorratturite endi sõiduoskuste parandamine (Kalle, Pritsu ja teised on seda juba öelnud);
2. Mootorratturite endi nähtavaks tegemine.
Arvestades seda, et bikerlastel on peale foorumi lugemise/kirjutamise ka muud ülesanded koolis või tööl, siis tundub mulle, et käsitletud ideid teostada on suht raske.
Teeks omalt poolt ettepaneku, et iga bikerlane lihvib oma sõiduoskusi (loomulikult need, kes seda vajalikuks peavad - meil ju ka suuri sõidumeistreid) ning täiesti vabatahtlikult kannab neoonvesti või -neoon õlapaela (VIIMANE ON KINDLASTI MUGAVAM). Mõlemad neist suurendavad tuntavalt võimalust, et autojuht märkab Teid. Karujänes kunagi rääkis, et kui ta oma õlapaela kannab, on autojuhid ilmses segaduses (arvavad, et politseinik) ja liiklevad äärmiselt korralikult. Puudu on peaaegu päris politseinikust vaid valge kiiver ja tsikkel ning sinine sõidukombinesoon.
Tavalist neoonvesti on meie kaubandusvõrgus küll saada, õlarihma osas ma nii positiivne ei ole.
ET ME SAAKSIME AGA KA SÕNALE KAMPAANIA RAKENDUSE - TULEME ÜHEL ILUSAL KEVADPÄEVAL KÕIK KOKKU (NT TABASALU ÕPPERAJALE), KOOS VESTIDE VÕI ÕLARIHMADEGA, LIHVIME SÕIDUOSKUSI VÕI LOBISEME NIISAMA NING SIIS KELLEGI TUTTAV AJAKIRJANIK KIRJUTAB SELLEST LOO VÕI VÄNTAB FILMI MÕNE TELESAATE JAOKS.
Ja selle aasta teoks võiks saada bikerlaste õhtustel ühistel väljasõitudel vestide-paelte kandmine.
Mulle tundub, et igasugused kleepsud, voldikud jms ei tööta - võid ju neid vaadata, kuid kui ikka üleni hall mehike halli tsikli seljas imevigureid teeb, siis seda autojuht lihtsalt ei näe. Ja ega need meie kaubandusvõrgus müüdavad värvilised riided kah kuigi kirevad just ei ole. Seega peaks olema nn kampaania suunatud kahele põhitegurile:
1. Mootorratturite endi sõiduoskuste parandamine (Kalle, Pritsu ja teised on seda juba öelnud);
2. Mootorratturite endi nähtavaks tegemine.
Arvestades seda, et bikerlastel on peale foorumi lugemise/kirjutamise ka muud ülesanded koolis või tööl, siis tundub mulle, et käsitletud ideid teostada on suht raske.
Teeks omalt poolt ettepaneku, et iga bikerlane lihvib oma sõiduoskusi (loomulikult need, kes seda vajalikuks peavad - meil ju ka suuri sõidumeistreid) ning täiesti vabatahtlikult kannab neoonvesti või -neoon õlapaela (VIIMANE ON KINDLASTI MUGAVAM). Mõlemad neist suurendavad tuntavalt võimalust, et autojuht märkab Teid. Karujänes kunagi rääkis, et kui ta oma õlapaela kannab, on autojuhid ilmses segaduses (arvavad, et politseinik) ja liiklevad äärmiselt korralikult. Puudu on peaaegu päris politseinikust vaid valge kiiver ja tsikkel ning sinine sõidukombinesoon.
Tavalist neoonvesti on meie kaubandusvõrgus küll saada, õlarihma osas ma nii positiivne ei ole.
ET ME SAAKSIME AGA KA SÕNALE KAMPAANIA RAKENDUSE - TULEME ÜHEL ILUSAL KEVADPÄEVAL KÕIK KOKKU (NT TABASALU ÕPPERAJALE), KOOS VESTIDE VÕI ÕLARIHMADEGA, LIHVIME SÕIDUOSKUSI VÕI LOBISEME NIISAMA NING SIIS KELLEGI TUTTAV AJAKIRJANIK KIRJUTAB SELLEST LOO VÕI VÄNTAB FILMI MÕNE TELESAATE JAOKS.
Ja selle aasta teoks võiks saada bikerlaste õhtustel ühistel väljasõitudel vestide-paelte kandmine.
Kampaania raames peaks õppepäev olema organiseeritud programmiga, teooriat ja harjutusi, midagi Survivali poole, mida liiklussaated ka kajastavad. Kui igaüks oma suva järgi mööda platsi tiirutab ja wheeliet harjutab pole küll teles näitamist väärt, kuna tekitab vaatajates halvustavaid mõtteid mootorratturite suhtes.
Programm on väga hea mõte, kuid see eeldab suuremat organiseerimist. Võtmeküsimuseks saab see, kui palju rattureid üldse kohale tuleb. On suur vahe, kas 10 või 30.
Võib olla aitaks see, kui teeks nn näidisrühma 7 - 8 ratturit ja keegi õpetajatest ning teised siis tolkneksid niisama ja vaataks pealt. Kaamera näitab aga just seda nn näidisrühma.
Näed nüüd, läheb jälle liiga suureks organiseerimiseks - paneme parem vestid selga jne
Võib olla aitaks see, kui teeks nn näidisrühma 7 - 8 ratturit ja keegi õpetajatest ning teised siis tolkneksid niisama ja vaataks pealt. Kaamera näitab aga just seda nn näidisrühma.
Näed nüüd, läheb jälle liiga suureks organiseerimiseks - paneme parem vestid selga jne