5. leht 49-st
					
				
				Postitatud: 24 Okt 2005, 22:16
				Postitas kaska14
				kiivrisukka saab enamus motopoodidest nt tean et streetmotos maksab puuvillane sukk 50 ja siidist 100eeku.
			 
			
					
				
				Postitatud: 24 Okt 2005, 23:50
				Postitas stenu10
				mul on shoei kiiver. väga mugav ja hea. super hea ventilatsioon ja mürakindel.SOOVITAN!
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2005, 02:59
				Postitas -erx-
				nüüd juba mõnda aega Schuberthi S1 omanik, ja nuriseda nagu polegi, antifogi suutsin nässu keerata, aga muidu suht 5+ kiiver, julgen soovitada kõigile, kes vaikset kiivrit tahavad. nupust ettekäiv päikesevisiir on muidugi tase omaette, ei kujuta üldse sõitmist ette ilma selleta.
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2005, 12:11
				Postitas Mašk
				njaaa....shubert S1 ma arvan ka et on vägev jne, aga kole palju peab välja käima. mina veel selline täielik algaja, kes sõidan praegu sõbra suzukiga ja kogun raha, et soetada endale taoline massin. Milline võiks olla algajale kiiver? max hind 4000. Mida oskate öelda shubert QM1 kohta? ja soovitage muud ka ikka. plaan talvel mingi kiiver ära osta, sest seda seljakoti osa täidan ka päris palju jne. 
 
Tänud,
terv
raits!
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2005, 12:52
				Postitas Tihver
				Schuberth Concept on ka päris hea, hind 3500kr
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2005, 14:50
				Postitas Mašk
				Tihver kirjutas:Schuberth Concept on ka päris hea, hind 3500kr
 
Sorry, unustasin täpsustada, et sooviks oleks kinnine kiiver 

  kiiver peaks olema vaikne ja piisava ventilatsiooniga.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2005, 17:19
				Postitas Piipz
				Ma ostsin ka kunagi odava kiivri, sest arvasin, et algajale käib küll. Nüüd olen aru saanud, et kiivri puhul ei tohiks olla sellist väljendit nagu "algaja" või mingi algajakompromiss. Kui tahad kiivrit, siis taha ikka head kiivrit.
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2005, 17:36
				Postitas rsv mille
				osta nolan loodus investist, mina olen üsna rahul
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2005, 18:49
				Postitas Zeek
				Schuberti Speed oleks ehk ka variant, kui otsida odavamast hinnaskaala servast, ent soovida siiski võimalikult head kvaliteeti...lisaks ka vaikne ja mugav...olenevalt muidugi pea kujust...
Zeek
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2005, 20:12
				Postitas Mašk
				tegelikult on silm jäänud Schubert QM1 peale. panen sutsu raha juurde  

 ja ongi olemas. nii palju võins ka öelda, et esimeseks rattaks arvatavasti Suzuki GSX600F  
  
 
eks see kiivri ostmine ikka jah selline asi, et tuleb ise kohale minna ja pähe proovida ja igasuguseid erinevaid mudeleid jne, siis vaadata sutsu väiksem kiiver, sest see venib pea kuju järgi sisse, nii olen ma aru saanud. 
 
OK, 
edu siis teile ja mulle!
raits
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Okt 2005, 03:02
				Postitas napalm
				Osta endle nii kallis kiiver, kui kallis on sinu pea. 
Arai (Shoei) on ju olemas, milleks üldse edasi diskuteerida mingil kiivri teemal. Või on see motolisti teema, et teeme veoautu õhukummist rutskad ja tordikarbi nöörist siduritrossi. Arai'd on saada ka 4500 ja 5500 eest - tellides USA'st netipoest pole väga keeruline see lugu, talv on ju ees. Arai ei ole ka mingi Aeroh või Shark, kelle kiiver võib osutuda kogemata kaks numbrit märgitust väiksemaks. See kiiver kestab sul täpselt poole kauem turvalisena. ehk arvuta, kas osta 3000 eest mingi imeliku kookoni või sõidad 5500 eest kaks korda kauem ja sinu peast ei tehta lömastatud melonit, kui midagi peaks juhtuma. Ega kiiver pole naljaasi, see peab ikka kaalikat ka kaitsma. ei saa hoida selliste asjade pealt kokku mingit 500 või 1000 krooni - pärast on nutt. 
Schuberth aga näeb nii rõve välja ju, kuigi see kallis mudel on mugav ja hea kiiver tõesti. 
Nigeeria bobikoondis pidi nende Aeroh'itega panema see aasta. ma kuulsin, et lõuakas ulatub hästi rinna nibudeni või midagi ja Takashi tuntud plastmassämbrite tootja on kuuldavasti sisenemas lillepottide turusegmenti. mõni mees on neid kogemata pidanud siin kiivriteks kuuldavasti - kust kurat inimesed sellist lauspaska üles leiavad, jääb müstikaks, kui maailmas on tuntud korralike kiivritootjaid nagu seeni pärast vihma. 
Kuid pöördudes tagasi alguse juurde: Osta endale nii kallis kiiver, kui kallis on sinu pea.  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Okt 2005, 10:45
				Postitas puhh
				Endal olemas kolmandat hooaega Schuberth QM1. Hindaks päris kõrgelt, muidugi pole proovinud Araid, Shoe'id, kuid proovitud kiivritest kindlasti parim. Hästi istub peas, suhteliselt vaikne, pead hea ka suuremal kiirusel keerata. 
Positiivseks asjaks võiks lugeda ka DD kinnitust ja visiiri kiirkinnituse puudumist. Nimelt viimane mitme kiivritootja puhul suhteliselt purunemis alt. 
Negatiivseks pooleks ehk mõne plastdetaili väsimine, kuid see ei mõjuta kiivri kasutamist.
			 
			
					
				
				Postitatud: 02 Nov 2005, 02:24
				Postitas napalm
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 11 Nov 2005, 11:16
				Postitas -erx-
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 12 Nov 2005, 12:45
				Postitas hannes
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 12 Nov 2005, 13:30
				Postitas racerx
				See vorm paistab pärinevat mingi a'la airohi-sharki põhjal. Disain on konkreetsem.
Eks proovi, kui bmw märk seal peal oluline siis osta 

Kui ei siis maksa vähem ja osta mõni teine samasugune.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 12 Nov 2005, 13:35
				Postitas Vadi
				kas just teadja, aga - olemuselt samane mis arai tour x, aga eelis arai ees on uduvastane visiir, mida arail ei ole.
teisalt hinnaga vist selline inetu lugu - kuskilt sahinat kuulnud et algne komplekt on ilma visiirita e. siis visiir tuleb lisavarusutsena juurde - EVO4 kirgas visiir oli eestis 1000+ krooni ...
			 
			
					
				
				Postitatud: 12 Nov 2005, 15:39
				Postitas tsiklonaut
				Käisin küll just UKs BMW GSerite kogunemisel kus ka mõned HP2 vuntsid kohal, aga kellegil veel ei näinud toda - pole vist päris laialdaselt müüki läinud. Juttu sai tehtud ja mõned tüübid olid seda kiivrit showroomid proovinud ja kurtsid, et sisemuse materjalid ei tundunud nii kvaliteetsed, aga oli too demo mudel puhtalt muidugi. Hirmsasti tahaks proovida toda päris seeria tootmise oma küll - väimuse disain ja värvivalik on konkurentistult parim, mida seda sorti kiirvritel näinud olen. Kõik maitse asi muidugi. Aga hinda pole palju huvitaval kombel bmw kohta, tjah, kuigi bmw ju sellest aastast läks nishitootjast mainstream'i üle, nii et...
Küll aga BMW ja KTM arendavad koostöös sellist tehnoloogiat:
Tuttav kiiver?
Täpsemalt siit: 
http://blogs.motorbiker.org/blogs.nsf/d ... MWEBZS.htm 
			 
			
					
				
				Postitatud: 20 Nov 2005, 00:05
				Postitas hannes
				racerx kirjutas:Eks proovi, kui bmw märk seal peal oluline siis osta 

Kui ei siis maksa vähem ja osta mõni teine samasugune.
 
Tegelikult ei ole bmw märk nii oluline, et selle pärast ostma tõttan.
Olen rohkem ringi vaadanud sellise kiivri järele, millel nii visiir kui sirm küljes oleks. Leidsin veel Arai Tour X-2. Rohkem pole silma jäänud (ei ole väga hoolega otsinud ka). Et miks visiir ja mitte prillid? Ei tea, pole etiti palju prillidega sõitnud. Aga neil vähestel kordadel pole end eriti mugavalt tundnud. Võibolla harjumise asi. Aga nii bmw enduro kui Arai ülalmainit kiivriga peaks saama sõita nii visiiri kui prillidega.
Oskab äkki keegi lahti seletada prillide/visiiri eelised-puudused?
terv!
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 20 Nov 2005, 01:03
				Postitas sokk
				Mulle meeldivad prillid seepärast, et õhku on rohkem. Samas eeldab see, et maanteesõiduks on ees klaas, mis jaksab tuult üle pea visata. Kinnine kiiver näitabki oma eelist maanteel ja/või vihmaga. Samas tulevad tema miinused välja siis kui pisut turnima ja ronima pead ning lõõtsutada on vaja. Eks ise pead vaatama mis tüüpi sõit ees on ja selle järgi siis ennast kiiverdad. Aga nokk on päikesega ikka hea asi küll!
Mul oli selle nädala alguses vaja ratas varahommikul parklast garaazhi viia ja ei viitsinud kinnise kiivriga jännata. Siis aga hakkas lörtsi sadama ja linnakiiruselgi oli see paras piin, kätt pidi aegajalt näo ees hoidma. Kohendad siis aga prille ja kiivrit ja kartuses, et on hooaja viimane sõit, tegin ikkagi pisukese ringi.  
  
Üldiselt maitse ja harjumuse asi, aga sõidan mõlema kiivriga. Ühega küll rohkem kui teisega...
terv, sokk
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 20 Nov 2005, 04:15
				Postitas racerx
				tsiklonaut kirjutas:
Küll aga BMW ja KTM arendavad koostöös sellist tehnoloogiat:
 
Sellist tehnoloogiat saab juba ammu igasugu evs jne tootjate käest.
"Tore" on selle juures aga nagu alati see, et ktm koos bmw-ga oskab teiste poolt ammu leiutatud asju justkui ilmaimesid näidata.
Ehk siis nüüd on kaks ühesugust koos.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 20 Nov 2005, 10:55
				Postitas bash
				Piipz kirjutas:Ma ostsin ka kunagi odava kiivri, sest arvasin, et algajale käib küll. Nüüd olen aru saanud, et kiivri puhul ei tohiks olla sellist väljendit nagu "algaja" või mingi algajakompromiss. Kui tahad kiivrit, siis taha ikka head kiivrit.
 
 Ma täiesti nõus sellega. Et kui kellelegi s**t kiiver siis just pigem proffile. Algajale parim kiiver ikka - sest kumb kukub rohkem ?
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 20 Nov 2005, 11:14
				Postitas zten00
				bash kirjutas:Et kui kellelegi s*** kiiver siis just pigem proffile. Algajale parim kiiver ikka - sest kumb kukub rohkem ?
 
See on küll loll jutt. Sama hästi võiks väita, et algajale odavam kiiver, sest ta kukub rohkem ja peab tihedamini omale (odavaid) kiivreid ostma. 
Aga ei käi see kiivri valimine sellise moraali järgi. Enamus ostab ikkagi kiivri oma rahakoti järgi.
Piipz tahtis seda vist öelda, et vahet pole, kas oled algaja või proff, kiiver peab kõigil sama olema. Sama kvaliteetne.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 20 Nov 2005, 11:49
				Postitas bash
				Ei ma mõtlesin seda sellise tooniga, et KUI ÜLDSE KELLELEGI siis... Loomulikult peaksid kõigil olema nii tasemel kiivrid kui võimalik
			 
			
					
				
				Postitatud: 20 Nov 2005, 23:51
				Postitas napalm
				racerx kirjutas:[quote="tsiklonaut"
Küll aga BMW ja KTM arendavad koostöös sellist tehnoloogiat:
 
Sellist tehnoloogiat saab juba ammu igasugu evs, jne tootjate käest.
"Tore" on selle juures aga nagu alati see, et ktm koos bmw-ga oskab teiste poolt ammu leiutatud asju justkui ilmaimesid näidata.
Ehk siis nüüd on kaks ühesugust koos.[/quote]
Läheb teemast väja aga see HP2 õhktagaamort on küll selline lõõts, et kurat sellega mina küll sõita ei julge täielik kõnts vähemalt neil kahel mudelili mida eelmine nädal sai näpitud. Konkreetne õhu vedru on tagaotsa all mis on nagu voodi seest võetud vedru. Isegi CZ'i omad olid paremad. 
Öhlinsi sellist õhk tagaamorti protokat olen ainult käes hoidnud ja enne aastat kätte ei lubatud anda. Ehk see BMW oskus ajada mingit mula kuidas nad on maakera uuesti leiutanud on kõva jura küll pidevalt. Ja uued BMW tsiklid on ikka maailma kõige jubedama disainiga lärakad mitte motikad täielik ida-berliin ikka konkreetselt !!!! BMW saabas on aga üks ilus saabas mx jaojs ei kõlba aga matkamehele üks väga hea toode jäävad vähemalt hüppeliigesed terveks kuigi neid kotti ei keera ja ruumi võtavad jõhkralt linnas nendega väga mõnus jalutada +40 ilmselt ei ole. 
Üle üle eile rääkisin aga just Pit Beireriga sellest uuest kaelatoest mida nad arendavad BMW'ga ja ilmselt Dakaril on KTM team nendega peal kas need ka toimivad ja õnnestunud asjad on ei osanud isegi Pit veel öelda. Igal juhul tahaks seda asja väga proovida kas sellega elada ja sõita ka saab üldse.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 25 Jaan 2006, 23:13
				Postitas Steelrider
				Sai Arai kiivri sotaga... päris hästi vist, või mis te arvate  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 25 Jaan 2006, 23:47
				Postitas napalm
				Steelrider kirjutas:Sai Arai kiivri sotaga... päris hästi vist, või mis te arvate  

 
Sõltub kas see on 18 aastat vana 18 x crashitud ja juustuks higistatud nokk bändimehe teibi ja trukidega ees, uus või hoopis Jeff Stantoni kasutatud, higistatud ja tiilit võidetud 

 kahel juhul kolmes oled mega deali teinud isegi siis kui see sota on naeltes £ või $ 

 
			 
			
					
				Re: Milline kiiver?
				Postitatud: 26 Jaan 2006, 14:40
				Postitas Jozeph
				sys kirjutas:Küsimus järgmine: 
Tahaks kinnist kiivrit. Mida peaks jälgima ning millise tootja kiivrit soovitate ja mida üldse ei soovita?
 
Ma soovitaksin sul siis nüüd võtta nõu neilt selgitajailt ja osta see kiiver ära.Vahet pole kui kallis ta on.Siia võib sellise väite visata ,et: "Kui kallis on sinu pea? ".Seega osta see mis on kvaliteetne ja ära hakka hinnas kõhklema.Olen isegi hinda väga kaalunud.Aga mõtlesin ,et ei tasu hakata hinda enda elule panema.Ostsin ära ühe kalli ja korraliku kiivri,siiamaani super!
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 26 Jaan 2006, 16:32
				Postitas petz
				kiivri ja mootori õli arvelt kokku hoida ei tohi. isegi odav kiiver võib poes leti ääres seistes peas mugav ja hea tunduda. ja kallis peakate võib su peaga mitte just kõige paremini kokku sobida. tegelikult annab ikka õige tunde see, kui pool tundi peas hoida, siis teha ka mõned kiiremad ringid tsikliga, ja sealjuures peaks proovima ka suuremal kiirusel pead liigutada ja ka korra taha vaadata. kui selliste katsetuste juures kõik meeldiv tundub ehk võib siis kiivri ka ära osta. aga tegelikkuses vist puudub selline proovimisvõimalus. kindlasti kaitseb kõva tootja firma toodang peanuppu paremini.
			 
			
					
				
				Postitatud: 26 Jaan 2006, 16:52
				Postitas mux
				Käisin täna kiivreid vaatamas. Eesialgu ostan midagi odavamat, kuna see aasta algab minu esimene hooaeg ja kogu varustuse pean topelt ostma- armast-kallist seljakotti on ka vaja ju võimalikult turvaliselt sõidutada. Hiljem hakkan varustust täiustama ja välja vahetama. 
Poes tekkis aga küsimus kiivri kinnituse kohta.  See, mis mulle meeldis nii välimuselt, hinnalt kui ka peas, oli kinnituseks metall aasadega rihm. Nimelt soovin nn. "click" kinnitust. Mis teised nendest kinnitustest arvavad ja kumba eelistavad? Kumb on turvalisem? jne. 
Ettetänades Margus