Väljavõtteid tsiklimehe päevikust...
Moderaator: Moded
Võimalik, et seepärast, et võidusõidu eesmärgid ei käi päriselt kokku liiklusohutuse eesmärkidega. Võidusõidus on oluline võimalikult kiiresti saavutada suuri kiiruseid. Liiklusohutuse seisukohalt on olulisem tagada (ka tehniliste vahenditega) võimalikult kiire hoo mahavõtmine. Nii-kui-nii pole ükski "tsiviilkasutuses" olev pill nii uimane, et selle poolest liikluses ohtu kujutaks. Liig-kiired ja äkilised on tänavasõidukid hoolimata "ebamugavast" käiguvahetusest aga ikkagi.Goldec kirjutas:Aga miks siis kõigil ratastel käigukast sedapidi pole?
-
-
YxPriit
-
mx77
- Postitusi: 8469
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Ühe põhjusena olen kuulnud ka seda et pikkadest kurvidest välja kiirendades ei mahu jalg hästi asfaldi ja hebla vahele.HeitiKender kirjutas:Käike üles vahetada on nii palju kiirem. Pidurdades on aega maa ja ilm varbaga käike üles urgitsedascryth kirjutas:On sellel mingi eriti nutikas põhjus?HeitiKender kirjutas:täpselt nagu MotoGP pillidel.
-
Keedup
Nii. Ükskord oli vaja koerakutsikaga (taks) arsti juurde minna, aga auto oli naise käes ja koer tuli panna seljakotti. Sealt ajas ta ennast sõidu käigus peadpidi välja, pani esikäpad mulle õlgadele ja toetas alakeha seljakotti. Nii me sõitsime nagu naljafilmis, koeral kõrvad seljataga lotendamas. Siis sai bensiin otsa ja enne kui reservi peale keerasin, andsin millegipärast starterit. Sumpasse jõudis põlemisprotsessis kasutamata mõnus soe õhk ja ehk natuke ka bensiiniauru, mis pani seni hõõgunud puupulgad põlema, nagu mesiniku lõõtsas. Nii me panime paagi reservi peale ja sõitsime koeraga edasi. Senisele idüllile lisandus veel sumpast tulev paks sinine suits nagu vigurlennukitel ja mõnus puidutööstuse aroom. Praeguseks on poja pandud pulgad kahjuks ammu ära põlenud.
Tsiklimehe ego
Nagu mul hommikuti tavaks, vuran tsikliga tööle. Kell 8.30 aegu peatun ontlikult Stockmani juures Tartu mnt ning Liivalaia ristmikul. Hommikul natukene jahe ka ning alloleva visiiriga kiiver läheb seest uduseks kergelt. Löön viisiiri üles ning vaatan rõõmsasti ringi. Ennäe, rahvas ületab kenasti minu ees oleval vöötrajal teed. Rahva seas ema lapsekäruga. Kärus nii 2-3 aastane poiss. Vaatan kuidas poiss asjaliku näoga mind piidleb. Mõtlen omasoodu - jajah, poiss, kasvab kord Sinustki tsiklimees - söö veel palju putru...
Poiss vaatab vastu ning tema silmis välgatab äratundmisrõõm ning hüüabki reipalt: EMA VAATA PIILUPART!!!
Oijah, sellist reaktsiooni ma poleks oodanud.
Kas tõesti ülestõstetud visiir tekitas seose piilupardiga ![]()
Dimi, sa proovi tal järgmine kord mune LAKKUDA, vaata mis ta siis teeb!
[/quote]
Tundub,et sul on head kogemused.
Muideks olen ka soki talle pähe tõmmanud lõpuni välja proovige järgi.
Ei olen täiskasvand inimene ja ei ahista koera talle see lihtsalt meeldib.Vahest tassib ise soki kohale,et tõmba aga pähe(loodan siiani,et ikka talle).Elu tuleb huvitavaks elada mitte vanaduses mõelda,et oleks.......Koer on mulle sõber,kordan ei ahista teda ta ise tekitab oma olekutega väljakutseid,mul on vaja ainult mingi värk välja mõelda ja uskuge ma tegutsen kohe.
tean mida tunned... mu oma jobudik ka alles 6 kuune... pidevalt lebotab omapärastes poosides... võimatu on puutumatta mööda minna... sellele meeldivad ka sokid... aint mustad:P pähe ei kannata talle neid tõmmata, tal jäme pea...
kord mul üx sõber ütles, et koer on ainuke armastus mida raha eest saab osta... tundub, et nii ongi.
-
Käbike
..Et siis stop-lüliti. Minu kallil Hondal ka see asi, et vahel suudan selle kuidagi väga valesse asendisse saada. Selle aasta suvel Saaremaal juhtus see taas.. kallis meesterahvas oli kohe hoolas ja muretses, et miks minu ratas siis käima ei lähe... ja ei lähe.. ja ei lähe. Küünlad ja kõik sai kontrollitud... ikka ei lähe. Tänu sellele seigale sain ma tema marauderiga sõita, mis arvatavasti ei olekski muidu juhtunud. Väga lahe tunne oli sõita sellise masinaga mööda suurt põldu. Hiljem avastades, et nupp siiski sees oli sain mina palju itsitada, aga meesterahval ei olnud eriti lõbus sest, et tema pidi ju minu Hondat lükkama sihtkohta. Äitäh sulle!!
Endal ka siis igasugi imelikke asju juhtunud:D
Kord sai ühelt sõbralt küsitud Deltaga sõita, millel oli külgkorv kõrvale aretatud, aga ennem polnud nagu külkaga sõitnud ka, siis parasjagu esimene kurv oli paremale, ja kae, ei tulnud midagi välja. Panin otse puusse, Deltal esihark kõver ja puha:D
Kunagi sai siis Jawat bensu vea tõttu tõugatud ligikaudu 5 km(Bentsu polnud) Telefonil ka aku tühi, ja vannu siis ennast.
Siin suvel sai natukene karjääris mäkketõusu teha ja külili vajudes oli stoppnupp peale läinud ja tambi palju tahad-käima ei lähe, ilm oli ka maru palav, sai terve ülakeha paljaks kisutud, aga kui nupu ansendit nägin ja selle õigesse asnedisse panin, oli tsikkel esimese pauguga käimas ja jälle keda sa ikka vannud peale enda?
Kindlasti on neid asju veel olnud, aga võta sa kinni kui kohe pähe ei tule ![]()
Kawasaki Ninja 636 2002a
Ma panin oma tsiklit käima. Esimest korda muidugi, peale remonti. Nii kui tsikli selga sain ja gaasi andsin, said varbad õliseks - sidurikaane kinnituskruvidest oli üks installeerimata jäänud.
Kas keegi on tankides mobiili bensupaaki kukutanud? Mul kukkus suvel rinnataskust mobiil Planeta paaki.
Pisike mobiil oli, vist Alcatel OT332. Kuna sain ta odavalt, polnud kahju suur.
Ma ei tea, mis minuga lahti on, aga absoluutselt iga kord kui ma millegiga dokki panen, kajab karjatus "MINGE p**s*!" ja sellele järgneb laginal naermine... Nii juhtus mõned aastad tagasi võrriga külapoe ees. Samuti eelmise suve alguses, kui jalgrattaga venna maja ees pisikeste poiste jalgpallile otsa sõitsin ja ninuli maha käisin. Ja siis kah, kui mossega avarii tegin. Ja siis, kui põkaga käru jala pealt maha sõitsin. Ja nii edasi... Mingi kiiks on mul küljes. Nalja saaks, kui bensuka eestsikliga külili käin ja suurema rahva ees nii juhtub ![]()
-
joel
- Postitusi: 1831
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 122 korda
Näpud jäid ikka alles? Ma õlitasin ka korra ketti nii, et panin keskhargi peal mootori tööle, käigu sisse ja lasin õli keti peale. Aga käsi vääratas ja õlikannu ots käis keti ja hammasratta vahelt läbi. See oli viimane kord, kui ma töötava mootoriga ketti õlitan. Pärast õlikannu otsa vaadates ja selle asemele mõttes oma sõrmi ette kujutades käisid judinad kehast läbi...
...imestanud 15 minutit, miks su tsikkel ei käivitu ja siis avastanud, et Stop-lüliti on sees?
oijah, mul ka selline imelik kogemus. 31. septembri õhtul sai suht-koht esimest korda sõitma mindud ja ka külg maha pandud. Huh, käima ei lähe ei saa aru mis jama on. Sai siis teist 2km koju lükatud (kus oli higi alles) ja kodus proovitud veel et ei lähe käima. Sai päeval uuesti vaatama mindud ja oli OFF rešiimis. Ei tea kas oleks pidanud rõõmustama või nutma, sest samas olin rõõmus et mootoriga kõik korras samas masendunud et pidin seda koju lükkama. ![]()
-
motoratsutaja
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Suska kirjutas:...imestanud 15 minutit, miks su tsikkel ei käivitu ja siis avastanud, et Stop-lüliti on sees?
oijah, mul ka selline imelik kogemus. 31. septembri õhtul sai suht-koht esimest korda sõitma mindud ja ka külg maha pandud. Huh, käima ei lähe ei saa aru mis jama on. Sai siis teist 2km koju lükatud (kus oli higi alles) ja kodus proovitud veel et ei lähe käima. Sai päeval uuesti vaatama mindud ja oli OFF rešiimis. Ei tea kas oleks pidanud rõõmustama või nutma, sest samas olin rõõmus et mootoriga kõik korras samas masendunud et pidin seda koju lükkama.
Endal on kogemus mis jääb 10 a tagusesse ja isegi rohkem aega, kus sai omatud Jawa 638-t ning kuna ta oli mul selline mega streikija, et vändast ei käivitunud ja oli vaja alati (99,9 %) käima lükata siis nügisin ratta jälle käima hüppasin selga ja sain veidi sõita kui välja suri , egas midagi jälle lükkama, ise ei mõelnud üldse et mis võiks olla põhjus, esimene asi kohe lükkama, ja siis sai nügitud nii et ohh ei taha mõeldagi kohe, ja mis ei käivitu see ei käivitu, peale mõningat nügimist, siis kui ei jaksanud enam püstigi seista ei ise ega ka ratast kinni hoida avastasin et olin unustanud kraani lahti keerata
rõõmu kui palju ja viha iseenda vastu veel rohkem. Aga noh tark õpib teiste vigadest, loll aga enda omadest ![]()
9 km sõit käis. Natuke üle poole tee läbitud, hakkab mootor vahele jätma. Ja kooleb siis ära ,tehes booooo.... Lükkasin ülejäänud tee. Väljas pime, 1/3 lükatud maast oli maas kiilasjää ka veel. Jõudsin kohale, ajasin oma asjatoimetused ära ja tsikkel sõbra juurde. Järgmine päev puhusime kompressoriga bensukraani läbi ja sõitsin koju tagasi. Settepotti uurides sai selgeks, et süüdi oli värv. Nüüd asi täiesti puhas ja töötab ideaalselt.
Ghost kirjutas:Endal on kogemus mis jääb 10 a tagusesse ja isegi rohkem aega, kus sai omatud Jawa 638-t ning kuna ta oli mul selline mega streikija, et vändast ei käivitunud ja oli vaja alati (99,9 %) käima lükata siis nügisin ratta jälle käima hüppasin selga ja sain veidi sõita kui välja suri , egas midagi jälle lükkama, ise ei mõelnud üldse et mis võiks olla põhjus, esimene asi kohe lükkama, ja siis sai nügitud nii et ohh ei taha mõeldagi kohe, ja mis ei käivitu see ei käivitu, peale mõningat nügimist, siis kui ei jaksanud enam püstigi seista ei ise ega ka ratast kinni hoida avastasin et olin unustanud kraani lahti keerata
![]()
![]()
rõõmu kui palju ja viha iseenda vastu veel rohkem. Aga noh tark õpib teiste vigadest, loll aga enda omadest
Tüüpiline stoori.
Kui muidugi välja arvata, et loll ei õpi üldse. Tavalist inimest peksavad targemaks ikka omad vitsad.
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.