5. leht 9-st

Postitatud: 30 Okt 2006, 13:15
Postitas shadows
Ei ole nii et üle minnes läheb katki kohe, aga kulub kiiremini, kõvsati kiiremini. Noh hommikul hakkad sõitma õhtuks on läbi.

Postitatud: 30 Okt 2006, 13:19
Postitas RUNNER
g2ngster kirjutas:
Laksiks veel nati OT-d


Kui mul on rehv mille kiiruseindeks on 80km/h aga mina sõidan sellega näiteks 120km/h.. Mis siis rehviga juhtub, kas kulub lihtsalt kiiremini või läheb sõiduajal lõhki?
seda on kah et selle kummiga sõites võib rolleri alt ära visata või kui pidama vaja saada siis ei saa piisavalt kiiresti pidama..
See 80 on lihtsalt kummi kasutamise norm.-.

Postitatud: 30 Okt 2006, 20:31
Postitas H.
Tere.

Oleks teie arvamusi vaja.


Esimene variant: Mul on Aerox, väga hea sissesõiduga - aastaks on 2004. Läbisõit on 8700 km vms. Ja ma saaksin teha sellele 70cc full tuuningu, ise arvasin et teeks Stage 6 full tuuningu, kuna Stage 6 on Saksamaal jne väga populaarne ja tunnustatud firma ja Stage 6 full tuuninguga rollerit vist veel Eestis ei ole kah. Tulemuseks oleks kindlasti super kiire roller, väga hea kiirendusega. Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.


Teine valik oleks 2007 aasta uute värvikombinatsioonidega Aprilia. Millele teeksin hea sissesõidu ja peale seda paneksin alla sportsummuti, sport variaatori ja VÕIBOLLA 50cc sport silindri. Tulemuseks oleks normaalne roller. Linnas jalgu ei tohiks kellegile jääda ja kiirendus rahuldav. Ei oleks kohe kindlasti nii suur bensiinikulu ning Aprilia peab tuunimata ikka väga hästi vastu.


Sooviksin Teie arvamusi.

PS! Ossidest hateritel oleks parem suu kinni hoida, pointless on siia niisama paukuma tulla et osta elu vms.

Postitatud: 30 Okt 2006, 20:46
Postitas H11henri
on sul pilte 2007 aasta värvides aprilia sr50

Postitatud: 30 Okt 2006, 20:48
Postitas speed fighter
võta aprilia!!!


minu talveprojektil võite silma peal hoida, sellel adrel:
http://rolleriklubi.pri.ee/foorum/viewtopic.php?t=1393

Postitatud: 30 Okt 2006, 20:55
Postitas H.
H11henri kirjutas:
on sul pilte 2007 aasta värvides aprilia sr50
Ei, aga ma olen üsna kindel, et 1-2 nendest tulevad ilusad. Seda on minevik näidanud.


Ootaks siiski veel arvamusi.


H.

Postitatud: 30 Okt 2006, 22:07
Postitas Alpss
Mina võtaks Aeroxi aga paneks peale Polini Corsa silindri, mis on valmistatud malmist ja kestab kauem kui alust silinder. See on minu arvmus! :wink:

Postitatud: 30 Okt 2006, 22:35
Postitas shadows
Noh , iseenesest kui mõelda, uus masin on ikkagist uus masin.Ma ütleks, korraliku sissesõidu ära tehes ei jää sa uue Apriliaga tuunimatagi jalgu kellegile, sest tal ju iseenesest originaalis 17,5mm karburaator ja tehase sportsummuti ja sportvariaator. Pole küll nii tõhusad kui tuuninglehtedelt tellida kuid hätta ma usun sa sellega ei jääks.
Kuid Aeroxi tuunimine, muidugi huvitav oleks stage6 tuuning, kuid keegi ei näe ju sul gondlite alla, ja tunnistagem, tuunitud kiireid Aeroxeid on ikka väga palju Eestis sõitmas.

Postitatud: 30 Okt 2006, 22:57
Postitas Justice
Ma olen kuulnud et need karpaga uued apriliad pidid suhteliselt võimsate mootoritega olema ja juba tuunimatta kuskil 100 välja jooksma.
Pluss veel sportsumbutiga kuskil 125 km/h
Ja olen isegi sellist oma silmaga n2inud.
Kuna Autoga pidime 140-ga m66da minema :P
Niiet eks ta kuskil sinna 120 kanti j2i .
Soovitaks kindlasti Apriliat , aeroxite aeg on läbi (Minu Arvamus) Neid liialt palju juba siia teedele tekkinud.

Postitatud: 31 Okt 2006, 08:51
Postitas Timmo
H. kirjutas:
Tere.
Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.
No aprilia pidi ka siinse jutu järgi mingi 7-8l/100km võtma :roll:

Postitatud: 31 Okt 2006, 10:51
Postitas Gert250
Timmo kirjutas:
H. kirjutas:
Tere.
Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.
No aprilia pidi ka siinse jutu järgi mingi 7-8l/100km võtma :roll:
hea , et enda full 70cc midrace aerox 21mm karpaga 4-5l sajale võtab :D

Postitatud: 31 Okt 2006, 12:33
Postitas H.
70cc kohta on 5l sajale väga vähe ju ! Kui endalgi 70cc'sel selline benakulu oleks, oleksin väga rahul.

Tundub, et peaaegu kõik minuasemel teeksid 70cc ära.


Otsustasin siis kah 70cc kasuks. Eks näis, mis saama hakkab.


Jupid tellin Gerdi kaudu (Gert250).


Tänud.

Vähe?!

Postitatud: 31 Okt 2006, 13:39
Postitas Mix
H. kirjutas:
70cc kohta on 5l sajale väga vähe ju ! Kui endalgi 70cc'sel selline benakulu oleks, oleksin väga rahul.....
Kuidas "väga vähe"?! Üldse paneb imestama, kuidas te oma aparaadid niii janusteks suudate kujundada.. :? Kahtlustan, et selleks peab mootori ja ülekande ikka totaalselt metsa häälestama... :roll:
Isegi minu eelmisest sajandist pärit ja umbes sadakümme kilo kaaluv RG-80 võtab valdavalt linnasõite tehes 4L/100km. Üpris bensuraiskaja on seegi, normaalne oleks vähemaga hakkama saada.
-
-

Postitatud: 31 Okt 2006, 13:40
Postitas Day1
-bab0lat- kirjutas:
07 aprilia sr50 ei tule
Käisin ja küsisin.
Mismõttes ei tule?SR võetakse tootmisest maha?

Postitatud: 31 Okt 2006, 13:42
Postitas krossboy
ei võeta maha aga lihtsalt veel niipea ei tule järgmine suvi kui on seee milaanos suur moto näitus peale seda saavad teada kas millal tulevad kui ültse tulevad . vot

Postitatud: 31 Okt 2006, 14:03
Postitas ken100
Justice kirjutas:
Ma olen kuulnud et need karpaga uued apriliad pidid suhteliselt võimsate mootoritega olema ja juba tuunimatta kuskil 100 välja jooksma.
Pluss veel sportsumbutiga kuskil 125 km/h
Ja olen isegi sellist oma silmaga n2inud.
Kuna Autoga pidime 140-ga m66da minema :P
Niiet eks ta kuskil sinna 120 kanti j2i .
Soovitaks kindlasti Apriliat , aeroxite aeg on läbi (Minu Arvamus) Neid liialt palju juba siia teedele tekkinud.
Võimsad küll aga 100km/h ei liigu nad mitte.
Ja "tuuning" sport summuti ei enam vägapalju juurde kuna tal on peal algul juba tehase "pool" sport summuti.

OT küll aga miks aeroxi aeg läbi peaks olema, kui näit. apriliaid liigub linnapeal 2 korda rohkem.

Postitatud: 31 Okt 2006, 15:15
Postitas Justice
Vabandust väga aga ma küll pole apriliaid n2inud 2 korda rohkem tänavatel :?

Postitatud: 31 Okt 2006, 16:11
Postitas H.
Heh, uue kerega Apriliaid on kõvasti rohkem kui Aeroxeid.


Viimsis on vapsjee mingi 4-5 Aeroxit, Apriliaid aga üle kümne.

Postitatud: 31 Okt 2006, 18:42
Postitas shadows
Need numbrid korruta kohe mitmega. ;)

Postitatud: 31 Okt 2006, 19:07
Postitas Justice
Tegelikult ütleks nii et see Ei Puutu Teemasse !

Postitatud: 31 Okt 2006, 20:13
Postitas No_name
seda on kah et selle kummiga sõites võib rolleri alt ära visata või kui pidama vaja saada siis ei saa piisavalt kiiresti pidama..
See 80 on lihtsalt kummi kasutamise norm.-.[/quote]

OT: Küll on hea tähti närida.Kes küll nii kiiresti kummi kasutab. Kummid jäägu apteeki ja rehvid rolleritele jne alla.

Postitatud: 31 Okt 2006, 23:41
Postitas Serengeti
On kaks võimalust kas roller kevadel maha müüa ja 125 või 250 osta. Aga kui ei myy siis väike hooldus uus kolb ja carbon klapid ja vb kiirem ülekanne. Ja kui raha palju siis taha reguleeritav amort gaasiga. Ja downhill lenks ja siis kevadel täiega tagarattas harjutama :D.

Postitatud: 03 Nov 2006, 14:02
Postitas Justice
Enda rolleril tuleb siis palju kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja parandusi :wink:
Veidike ikka välimust juurde ning mõtlesin ka suurema karpa osta.

Postitatud: 03 Nov 2006, 14:17
Postitas stenu10
Uus värv, 50ccm malossi sport silinder, uued ilusamad peeglid, ja sumpsi silenceri yritan ka ära värvida. Rolleriks siis 2005 aasta yamaha jog r. Hetkel tegelngi rollu lihvimise ja pahteldamisega!

Postitatud: 03 Nov 2006, 15:23
Postitas AsiOnAeroxis
2 varianti:

-* I variant.
- Roller värvimisse, värvid siis kas stock (kleepsud tulevad ka) või roheline/sinine ja valge. [Oleneb rahast]
- Uus peegel.
- Sumpa korda.
- Silinderist kruvi välja.
- Polini Eco/Malossi MultiVar. [Oleneb rahast]
- Sidurivedrud.


-* II Variant
- Roller ei lähe värvimisse. [Oleneb rahast]
- Polini Eco. [Oleneb rahast]
- Sumpa korda.
- Sidurivedrud.
- Kõlarid. [Oleneb rahast]
- Silindrist kruvi välja.
- Vabalt hingav õhufilter.
- Vaatab, kui raha on siis püüan midagi veel juurde korraldada.

Postitatud: 03 Nov 2006, 15:34
Postitas Pohlakas
Mis kuradi kruvi sul silindris on? :D

Postitatud: 03 Nov 2006, 16:59
Postitas shadows
Näiteks summuti silindri poolne kinnitus, ühel tuttaval juhtus nii.

Postitatud: 03 Nov 2006, 17:02
Postitas brooker
Ise siis midagi erilist ei hakkagi tegema..

Praegu tegelen bensiini korgi ümber oleva plastikuga.. Tükk väljas ja parandan seda. Enamasti vist tegelengi gondli parandusega :roll:

Puhastan ka koonuse ära ja nikerdan niisama...A ja veel pagassi teen mingi led süsteemi! :wink:

Postitatud: 03 Nov 2006, 17:41
Postitas asdf123
H. kirjutas:
Tere.

Oleks teie arvamusi vaja.


Esimene variant: Mul on Aerox, väga hea sissesõiduga - aastaks on 2004. Läbisõit on 8700 km vms. Ja ma saaksin teha sellele 70cc full tuuningu, ise arvasin et teeks Stage 6 full tuuningu, kuna Stage 6 on Saksamaal jne väga populaarne ja tunnustatud firma ja Stage 6 full tuuninguga rollerit vist veel Eestis ei ole kah. Tulemuseks oleks kindlasti super kiire roller, väga hea kiirendusega. Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.


Teine valik oleks 2007 aasta uute värvikombinatsioonidega Aprilia. Millele teeksin hea sissesõidu ja peale seda paneksin alla sportsummuti, sport variaatori ja VÕIBOLLA 50cc sport silindri. Tulemuseks oleks normaalne roller. Linnas jalgu ei tohiks kellegile jääda ja kiirendus rahuldav. Ei oleks kohe kindlasti nii suur bensiinikulu ning Aprilia peab tuunimata ikka väga hästi vastu.


Sooviksin Teie arvamusi.

PS! Ossidest hateritel oleks parem suu kinni hoida, pointless on siia niisama paukuma tulla et osta elu vms.
Jäta Aerox ja pane full 70cc Hebo Manston, oleks ka kindlasti ainuke eestis ja lippaks sul nii mis jube ;)

Postitatud: 03 Nov 2006, 20:43
Postitas H.
hehe, kui siis Manston Replica;D mingi haiget setti küll ei ehita ;D nagu prykkaril. Stage 6 kõige otstarbekam vast