5. leht 6-st
Postitatud: 12 Juul 2007, 21:25
Postitas TLH
Tervitused järelhaagisega sinise Honda C-RV juhile, kes mu seljakotile meeldiva närvikõdi valmistas
ja loomulikult tänud korraldajatele!

Postitatud: 13 Juul 2007, 09:34
Postitas canis lupus
Suuerd tänud minugi poolt Pihelgasele ja Suzumenile

Postitatud: 13 Juul 2007, 10:27
Postitas speedvana
eestvedajatele, saite asjaga suurepäraselt hakkama!
kes võtab vastutuse, et songisepal sinikas silma all oli seda ma ei tea.
Postitatud: 13 Juul 2007, 11:30
Postitas susi
Kahjuks ei saanud töö asjade pärast kohal olla, kuid au ja kiitus kõigile kes kohal käisid ja mootorratturite elude ja tervise eest seisid!!!!
Kokkuvõttes võib öelda et asi õnnestus hästi ja ollakse oma eesmärgile päris lähedal.
Au ja kiitus Suzumenile ja teistele veduritele.
Lugupidamisega SUSI!!!!!!!!!!!
Postitatud: 13 Juul 2007, 11:34
Postitas Regula
Millistes ajalehtedes täna pilte võib näha?
Postitatud: 13 Juul 2007, 11:39
Postitas Šulik
Postimehes oli öösel üleval mingi galerii, u 14 pilti.
Ei ta nüüd kas sellest suurest meediakärast, aga olles sealt juba täna 3x üle sõitnud- siis autode kiirus on nii 30-40 km/h ülesõidu kohal. Eks muidu kes ei teadnud seda kohta- lasid lauluga üle, ja pärast lihtsalt vandusid autos, kui amort korra põhjas ära käis.
Postitatud: 13 Juul 2007, 11:41
Postitas Karupoiss
Hea, et üritus korda läks.
Lisaksin veel, et väga hästi toimis ka meie ühissõit Roccast, mingeid probleeme vist liikluses ei olnud ja kõik jäid rõõmsaks.

No ja eriti hea oli kambaga LV ees detsibellitada...

Postitatud: 13 Juul 2007, 12:58
Postitas matu
Hea oli kohe vaadata, et nii palju motomehi ja -naisi kohale tuli. Roccast LV ette sõit kulges hea rahuliku hooga aga mõned autojuhid on ikka totud....näevad, et pikk rivi tsikleid sõidab ühes kindlas suunas ning millegipärast on neil vaja ka sinna vahele pressida. Vaatan peeglist ja ei reastu kuskile edasi ka, lihtsalt arvavad, et tsiklirivi sees on hea sõita.
mõned pildid postimehe lehelt -->
http://www.postimees.ee/galerii/index.p ... ydate=#pos
Postitatud: 13 Juul 2007, 13:07
Postitas FleXer
Esimene pilt postimehest

V-rod on ikka nii ilus
Postitatud: 13 Juul 2007, 13:27
Postitas Julge
Kiidusõnad minugi poolt Suzumenile, Pihelgale ja teistele orgunnijatele. Väga kiire ja korrektne orgunn ja teostus igatahes! Ja soovitud tulemus ka käes, lubaduse vormis vähemalt.
Mis aga kogu asja juures taas nördimust valmistab on aga see, kuidas siis poliitikud asju korraldavad. Kui tsiklimeeste selle aktsiooni hääletoru Suzumen enne eilse protestiaktsiooni korraldamist asja korda saamise eesmärgi nimel linnavalitsusega suhtles, olime "ise saamatud ja ei osanud sõita". Keegi ei liigutanud lillegi. Nii kui avalikkus meediakanalite näol kohal ja võimalus poliitilist profiiti lõigata, nii olid Kesikud kohe väljas lubadusi jagamas. Oleks Etski tulnud, oleks viitsitud ära oodata... Ja loomulikult veeretati probleem kohe Raudtee kaela. Küll aga võetakse kahtlemata enda kanda kogu au selle eest, kui asi peaks nüüd lõpuks korda saama. Siis ostetakse Motopaksu käest enne kohalikke valimisi pooleks aastaks biker.ee-sse bänner: "LUBASIME JÄRVEVANA ÜLESÕIDU KORDA TEHA - TEHTUD!"
Aga uhke tunne on sellegi poolest jälle selle vahva biker.ee kommuuni liige olla.
Postitatud: 13 Juul 2007, 13:37
Postitas K2bi
köigepaelt küsimus mitu tsiklisti on seal kukkunud? see on piipsu mötevälgatusele järjeks ( protsentuaalselt kukub seal köige rohkem tsikliste)
miks te hiiu ülesöitu ei taha korda saada?! see on ju palju hullemas korras. vöi ma eksin?
ja kas te ei mäleta seda 4-5 aasta tagust järveülesöidu remondi järgset situatsiooni? söidutee oli raudteega samal tasapinnal aga tsiklimehed kukkusid ikka seal . miks?
Postitatud: 13 Juul 2007, 13:39
Postitas K2bi
ja sellest ei saanud ma ka hästi aru et milleks oli vaja seal LV ees paarutama hakata ? mida te sellega tahtsite saavutada.
head j akorralikud nagu te köik olete

Postitatud: 13 Juul 2007, 13:48
Postitas joel
Kas seda juttu, mis Suzumen linnameestele ette luges, kuskil täies mahus näha ka saab? Võiks kasvõi siiasamasse teemasse üles panna.
Postitatud: 13 Juul 2007, 14:02
Postitas Julge
K2bi kirjutas:köigepaelt küsimus mitu tsiklisti on seal kukkunud? see on piipsu mötevälgatusele järjeks ( protsentuaalselt kukub seal köige rohkem tsikliste)
miks te hiiu ülesöitu ei taha korda saada?! see on ju palju hullemas korras. vöi ma eksin?
ja kas te ei mäleta seda 4-5 aasta tagust järveülesöidu remondi järgset situatsiooni? söidutee oli raudteega samal tasapinnal aga tsiklimehed kukkusid ikka seal . miks?
No mine ja vaata ükskord siis üle see ülesõit! Saad teada, miks kukutakse. Või mine mõned leheküljed tagasi selles teemas ja loe mu esimest posti selles teemas. Ma ei saa kohe mitte aru, mis su probleem on. Ei soovi aktsioonis kaasa lüüa - ära löö. Oskad seal ilusti sõita - good for you! Selle hooaja avamisel oli ju näha, et seal ON väga lihtne esiratast rööpasse sõita. Töötad Edelaraudteel või...?
Postitatud: 13 Juul 2007, 14:10
Postitas Piipz
hiiu ülesõit on veits s**t küll, olen nõus. kuid ikkagi ei tea ma ühtegi teist kohta, kus nii palju tsiklimehi oleks käkki pannud, olgu nad siis algajad või profid. noh kindlasti loeb see, et hiiu ülesõidul ei sõida nii palju tsiklimehi päevas üle, kui järvevana omas, seal ka see vahe. ehk siis mitte ainult kukkumiste konsentratsioon ei ole suur selle kohapeal, vaid ka tsiklimeeste oma. minnakse ju ikka tallinnasse ja tallinnast välja just seda teed mööda.
seega mingismõttes on see ju oluline magistraal.
Postitatud: 13 Juul 2007, 14:10
Postitas K2bi
mida sa paugud julge.
ei tööta edelaraudteel
minu esimene kukkumine oli seal . tean suht hästi mis seal on ja kuidas olla.
ma tahan teie käest lihtsaid vastuseid . mis on seal valesti ?
ja miks te lahtise killupeale tigedad ei ole? mida igalepoole laotatakse ja üldjuhul märke välja ei panda.
Postitatud: 13 Juul 2007, 14:16
Postitas K2bi
uudiseid ja komme lugedes jöudsite selleni et linnavalitsus ja raudtee lubasid söidu- ja raudtee samaletasapinnale remontida.aga see ei anna tulemust juu . 4-5 aastat tagasi tehti see ülesöit tasaseks.
peale selle et peregond hülged kuulsaks said ei juhtunud ju midagi

Postitatud: 13 Juul 2007, 14:17
Postitas Laisaar
K2bi kirjutas:mida sa paugud julge.
ei tööta edelaraudteel
minu esimene kukkumine oli seal . tean suht hästi mis seal on ja kuidas olla.
ma tahan teie käest lihtsaid vastuseid . mis on seal valesti ?
ja miks te lahtise killupeale tigedad ei ole? mida igalepoole laotatakse ja üldjuhul märke välja ei panda.
reede 13?
Esimene pilt postimehest V-rod on ikka nii ilus
on-on
motokas
Postitatud: 13 Juul 2007, 14:17
Postitas Piipz
käbi noh kõike ei saa tahta ju

tead ju küll, et palju tahad, vähe saad.
järvevana on lihtsalt suurim pind praegu silmas. logens, et on muid probleeme ka.
Postitatud: 13 Juul 2007, 14:28
Postitas Graal
K2bi kirjutas:
ma tahan teie käest lihtsaid vastuseid . mis on seal valesti ?
.
Kas sa üldse süvened ka teemasse või? Minu meelest on loetud igal pool pikalt ette, mis seal viga. Jääb arusaamatuks, mida sa lõugad siin?
Ja nagu Julge ütles, käi kohapeal ära, mitte ära käi neile närvidele, kes midagi on viitsinud ette võtta.
Postitatud: 13 Juul 2007, 14:37
Postitas Regula
Mida selles "kapitaalremondis" siis tehakse, erinevalt sellest august-september remondist?
Kas rööpad viiakse risti või mis seal tehakse?
Postitatud: 13 Juul 2007, 14:59
Postitas Hans
Regula kirjutas:Mida selles "kapitaalremondis" siis tehakse, erinevalt sellest august-september remondist?
Kas rööpad viiakse risti või mis seal tehakse?
Väidetavalt hakatakse alles talvel projekteerima niiet vara on autleda selle üle mida seal tuleval aastal täpselt tehakse.
Hans
Postitatud: 13 Juul 2007, 15:36
Postitas aivo_
Pihelgas kirjutas:Tänan kõiki, kes kohale tulid - koos oleme vägagi arvestatav jõud
Ja Suzumen

Pihelgas kas mõni kõvamees sealt lehelt
http://www.postimees.ee/online/kommenta ... MMENTAARID sinuga ühendust ka võtnud pakkumine ise enesest huvitav. Tuleks isegi vaatama kuidas nad su ratta ehk ära lõhuvad.
Mis muud asjalik ettevõtmine sai. Kahju, et ise kohal ei saanud olla oma kukutud(mitte küll Järvevanal) ja lapitud rattaga.
Postitatud: 13 Juul 2007, 15:45
Postitas Julge
K2bi kirjutas:
ma tahan teie käest lihtsaid vastuseid . mis on seal valesti ?
Ok. Veel kord siis.
Valesti on see, et relsside sisekülgede ja tee vahel olev rongi ratta jaoks jäetav vahe on liiga lai. Nii lai, et tsikli esirehv sinna ilusti sisse mahub. Miks? Ei oska vastata. Äkki seetõttu, et mingid pöörangud on lähedal ja relss vajab väikest liikumise ruumi. Või seetõttu, et ülesõit asub raudtee kurvi peal. Need asfaldi ja relsi kõrguste erinevused lihtsalt võimendavad asja veelgi. Küsimus EI OLE selles, et raudtee on autotee suhtes diagonaalis. Vaata kasvõi ülesõitu Laagris, Vabaka ja Pärnu mnt. ülesõidul - samamoodi diagonaalis, kuid absoluutselt mitte ohtlik.
Said vastuse?
Postitatud: 13 Juul 2007, 16:10
Postitas aivo_
Julge kirjutas:K2bi kirjutas:
ma tahan teie käest lihtsaid vastuseid . mis on seal valesti ?
Ok. Veel kord siis.
Valesti on see, et relsside sisekülgede ja tee vahel olev rongi ratta jaoks jäetav vahe on liiga lai. Nii lai, et tsikli esirehv sinna ilusti sisse mahub. Miks? Ei oska vastata. Äkki seetõttu, et mingid pöörangud on lähedal ja relss vajab väikest liikumise ruumi. Või seetõttu, et ülesõit asub raudtee kurvi peal. Need asfaldi ja relsi kõrguste erinevused lihtsalt võimendavad asja veelgi. Küsimus EI OLE selles, et raudtee on autotee suhtes diagonaalis. Vaata kasvõi ülesõitu Laagris, Vabaka ja Pärnu mnt. ülesõidul - samamoodi diagonaalis, kuid absoluutselt mitte ohtlik.
Said vastuse?
Ühest videolõigust jäi silma, et raudtee pöörab just asfaldkatte sees ja selle pärast on vaguni rattal vaja just seda laiemat soont. Kui relss oleks sirge siis soon ka väiksem. Kes vaguni rattaid lähemalt vaadanud see peaks arusaama millest räägin.
Toome siis näite. Kõik teavad veneaegset niidirullipooli mis oli puidust. kui see nüüd risti pooleks lõigata siis umbes selline näeb välja vaguniratas. Ühelt poolt suurema läbimõõduga ketas ja teiselt poolt väiksema läbimõõduga ots. See suurema läbimõõduga ketas jookseb seal soones. Kui relss pöörab jääb vaguniratas relsisuhtes diagonaali ja just sellise asendi jaoks vajatakse laiemat soont.
Nüüd saite ka seletuse miks see soon just seal lai on. Tundub, et niikaua kui see raudtee kurv seal asfaldis asetseb see soon väiksemaks ei lähe.
NB! See lihtsalt minu arvamus ja ei pretendeeri täielikule tõele.
Postitatud: 13 Juul 2007, 16:22
Postitas Regula
No üks maja on see ,et tõmbab esiratta kinni sinna sisse, aga teine suur jama on ka see, et kui vihmane ilm on, või siis ka tavaline ilm, mõlemaga, võib nii olla, et esiratta saad küll üle, aga siis taga ratas lihtsalt ei tule kaasa ja hakkab vedama lihtsalt ja ei saa üle rööpa. Täpselt nagu sellel youtube videos Hooaja avamine 2007 täiesti lõpus, kui kaamera kinni pandi. Endal on Järvevanal samamoodi juhtunud.
Postitatud: 13 Juul 2007, 16:30
Postitas Suzu-poiss
Mehed mis siis saab järvevana ülesõidu kohast. saite targemaks ka seal we? oleks tore kui se korda tehakse kuna sõidan hetkel iga päev sellest üle tööle :S
Postitatud: 13 Juul 2007, 16:48
Postitas Lang
Suzu-poiss kirjutas:Mehed mis siis saab järvevana ülesõidu kohast. saite targemaks ka seal we? oleks tore kui se korda tehakse kuna sõidan hetkel iga päev sellest üle tööle :S
minuarust on eilse piketi tulemuslikkust kajastanud enamjaolt kõik enamloetud ja -vaadatud trüki ja telemeedia väljaanded kus see ära toodud.
kokkuvõtlikult siis 2007 august-sept tehakse esimesed tööd nn. ajutiseks olukorra leevendamiseks. siis dets 2007 alustatakse ülesõidu projekteerimistöödega, mis on plaanis teostada suurema tööna aastal 2008.
jääme ootama

Postitatud: 13 Juul 2007, 18:55
Postitas effekt
Ma miski pärast arvan, et linn läheb lihtsama vastupanu teed ja paneb antud teelõigule üles märgi "
mootorrattaga liiklemine keelatud". Seda siis alates Veerenni tänavast kuni ülesõiduni. Märk maksab vähem ja jääb rohkem raha jagamiseks

Postitatud: 13 Juul 2007, 20:21
Postitas mufista
Igatahes oli tore tuttavaid nägusid telekast vaadata...