5. leht 10-st
Postitatud: 01 Mai 2008, 22:09
Postitas Bubba
Mul sama teema, sõites ja gaasi maha lastes jäävad pöörded 2-3 sek 3000 peale seisma ja siis langevad, veidi häirib aga sõitu ei sega. Aga üks küsimus minu poolt ka: vasakult poolt(siduri poolt) teeb mootor imelikku kõrinat, õli vahetatud, kõik töötab aga see vastik hääl häirib, on kellegil mingeid lahendusi pakkuda ?
Postitatud: 01 Mai 2008, 23:58
Postitas KillerBee
Matu991 kirjutas:KillerBee kaua sul umbes jubin tuli saksast?:P
tere
ma tellisin ESTBAY kaudu ja tuli 3 nädalat.
Postitatud: 02 Mai 2008, 12:43
Postitas Matu991
Okei siis öeldi õieti et kolm nädalat.
Bubba see võib olla kolvi sõrm, mul oli sama lugu enne kokku jooksmist. Aga ei ole kindel kas sul võib olal sama probleem. Eriti käis see läbi madalatel pööretel, kui natuke gaasi juurde anda siis jäi nagu vaiksemaks.
Postitatud: 05 Mai 2008, 22:06
Postitas KillerBee
tere
kiire küsimus, kumb on segu kruvi ja kumb on tühikäik
http://nagi.ee/photos/KillerBee/5461123/
Ja palju peab (normaalselt ) segukruvi välja keerama.
Postitatud: 05 Mai 2008, 22:17
Postitas Võnnu
Segukruvi see väiksem, tühikäigu oma suurem. (peaks sedasi olema)
Postitatud: 05 Mai 2008, 22:18
Postitas Piats
Vasakul väike on segukruvi ja paremal tühikäik
Segukruvi peab olema täesti kinni asendist lahti keeratud kolm täisringi !
Edit: ikka keegi jõudis ette !
Postitatud: 05 Mai 2008, 22:34
Postitas Karupoeg puhh
Lisaks veel, et see segukruvi mõjutabki sisuliselt segu tühikäigul (1/8 siibri asendist).
Postitatud: 05 Mai 2008, 22:39
Postitas KillerBee
Kui see segu kruvi väiksem. siis peaks seal all olema juu mingi vedru(mull ei ole)et kui ma selle lahti keeran siis kas ta ära ei põru ja ennast liigutama ei hakka?(mull oli see väike kruvi mingi 1 ring lahti)ja(suur oli 4 ringi lahti) 
Postitatud: 05 Mai 2008, 23:42
Postitas KillerBee
Suured Tänud
Piats, HannesN ja Karupoeg puhh
sain kenasti tõõle ja tühikäik on ka 
aga see veel et kas seal segukruvi all peab siis mingi vedru ka olema(praegu ilma)?
Postitatud: 06 Mai 2008, 00:01
Postitas Piats
nii palju kui ma enda masinast mäletan siis mul vist ka ei olnud.
Postitatud: 06 Mai 2008, 10:19
Postitas NewCustomer
Mul on tühikäigu kruvil vedru olemas, aga segukruvil pole.
Postitatud: 06 Mai 2008, 10:58
Postitas KillerBee
NewCustomer kirjutas:Mul on tühikäigu kruvil vedru olemas, aga segukruvil pole.
mul sama
Postitatud: 06 Mai 2008, 22:30
Postitas KillerBee
tere
mis tunnused on siis kui exaust valve on tahmunud? või ei tõõta õieti
Postitatud: 06 Mai 2008, 22:51
Postitas Karupoeg puhh
kui on kinnisesse asendisse kinni jäänud siis üle 7000 pöörde ei tule powerit enam. Kui lahtises asendis siis ei tööta madalalt.
Kui klapp ilusti puhas siis on madalal pöördel ilusti kuulda kuidas klapp kinni läheb(oli vist mingi 2300 pööret või midagi sellist...täpselt enam ei mäleta) Klapp on siis nimelt tühikäigul lahti, siis keskel kinni ja üle 7800(umbes) jälle lahti. Klapi liikumisel on kuulda klõpsatus. Kui klapp korralikult töötab läheb üle 7800 pöörde hääl jämedamaks.
Postitatud: 06 Mai 2008, 23:05
Postitas 3m
Minu masinal on on 2500 pealt oluliselt rohkem seda hääle muutust tunda kui 7500rpm juures, külma mootoriga on millegi pärast klapi liikumine raskendatud, vahel ei taha 2500 edasi kiirendada kuna klapp ei taha sulguda ja millegi pärast esimene kiirendus peale mootori soojenemist ei taha klapp kohe 7500 pealt avaneda. Aga need on väiksed mured ja häirivad ainult külmema mootoriga.
Postitatud: 06 Mai 2008, 23:18
Postitas KillerBee
Karupoeg puhh kirjutas:kui on kinnisesse asendisse kinni jäänud siis üle 7000 pöörde ei tule powerit enam. Kui lahtises asendis siis ei tööta madalalt.
Kui klapp ilusti puhas siis on madalal pöördel ilusti kuulda kuidas klapp kinni läheb(oli vist mingi 2300 pööret või midagi sellist...täpselt enam ei mäleta) Klapp on siis nimelt tühikäigul lahti, siis keskel kinni ja üle 7800(umbes) jälle lahti. Klapi liikumisel on kuulda klõpsatus. Kui klapp korralikult töötab läheb üle 7800 pöörde hääl jämedamaks.
kuule mul on vist kinni sest üle 7000 ei tule enam powerit jah.mis ma tegema pean kas lihtsalt puhtaks?
Postitatud: 06 Mai 2008, 23:38
Postitas Hexor
Kas RAVE2 klapil on samuti see, et tühikäigul lahti, sest ehitus on seal nii lihtne, aga kuidagi ei mõista mismoodi tühikäigul klapp avatud saab olla.
Postitatud: 06 Mai 2008, 23:52
Postitas Kämbu
Hexor kirjutas:Kas RAVE2 klapil on samuti see, et tühikäigul lahti, sest ehitus on seal nii lihtne, aga kuidagi ei mõista mismoodi tühikäigul klapp avatud saab olla.
Rave 2 klapp ei avane tühikäigul, see avaneb siis kui tekib mootorisse kõrge surve (Kõrgetel pööretel).
Ei ole ise testinud, aga olen kuulnud, et RAVE 2 (vaakumklapp) ei avane Rotax 122 mootoril täielikult kuna ei teki piisavalt tugevat survet.
AP-Moto küll paigaldab neid, aga tegelikult pole need mõeldud Rotax 122 mootorile.
VÕIBOLLA saab sellest probleemist siis jagu kui panna väljalaske klapi vedru asemele pehmem vedru.
Kui enam kõrgetel pööretel jõudu pole siis on klapp must, ja tuleks seda puhastada, alguses võid panna selle likku bensiini\piduripuhastus vedeliku sisse ja hiljem hõõruda terasvilla\nõudepesu lapi karedama poolega. Selle puhastamine võtab päris korralikult aega kui see pikemat aega puhastamata on.
Postitatud: 07 Mai 2008, 16:58
Postitas KillerBee
nii ma sain klapi kätte oli kinni jäänud.kas ma ainult puhastan kalpi ära ja siis aitab või peab veel midagi tegema?
Ette tänud
Postitatud: 07 Mai 2008, 17:04
Postitas NewCustomer
Kui ma paagi üles tõstan ja gaasi annan, siis ma näen kuidas klapp läheb sisse-välja. Puhasta ära korralikult klapp ja siis proovi tuuritada.
Postitatud: 07 Mai 2008, 17:25
Postitas KillerBee
NewCustomer kirjutas:Kui ma paagi üles tõstan ja gaasi annan, siis ma näen kuidas klapp läheb sisse-välja. Puhasta ära korralikult klapp ja siis proovi tuuritada.
ok
Tänud
Postitatud: 07 Mai 2008, 23:28
Postitas KillerBee
mul mingi kamm on veel sees et mis tunnused on siis kui see sisselaske klapp läbi(kui see ültse saab läbi minna)
Postitatud: 13 Mai 2008, 21:58
Postitas Matu991
Kumb ots mootorist ennem peale läheb kas esi või tagu?
Postitatud: 28 Juun 2008, 13:56
Postitas MotoMell
Mnjah, ma järgmine saarlane RSiga, millel mootor koos. Ostsin Saksamaalt 95.a ratta, millel müüja jutu järgi kolb otsas, aga pildi peal väga hea näiv välimus ahvatles. Reaalsus on paraku siiski karmim - ratas on kodus värvitud, värv mullitab, krobeline, on kokku pandud enne värvi kuivamist, sõrmejäljed külje peal jne. Täna hommikul lammutasin mootori ka laiali - keps on veel ainult tahtejõuga mootoris püsinud, kolb ja silinder ka laiali.. Kõik kohad metallipuru täis. Lisaks sellele on läbisõit üle 3000km suurem kui kuulutuses oli. Siga. Ninjaga sõitmine ja trahvi maksmine oleks tunduvalt odavam ja mugavam variant olnud need mõned kuud mis veel A1 jäänud...
Postitatud: 28 Juun 2008, 14:25
Postitas KillerBee
MotoMell kirjutas:Mnjah, ma järgmine saarlane RSiga, millel mootor koos. Ostsin Saksamaalt 95.a ratta, millel müüja jutu järgi kolb otsas, aga pildi peal väga hea näiv välimus ahvatles. Reaalsus on paraku siiski karmim - ratas on kodus värvitud, värv mullitab, krobeline, on kokku pandud enne värvi kuivamist, sõrmejäljed külje peal jne. Täna hommikul lammutasin mootori ka laiali - keps on veel ainult tahtejõuga mootoris püsinud, kolb ja silinder ka laiali.. Kõik kohad metallipuru täis. Lisaks sellele on läbisõit üle 3000km suurem kui kuulutuses oli. Siga. Ninjaga sõitmine ja trahvi maksmine oleks tunduvalt odavam ja mugavam variant olnud need mõned kuud mis veel A1 jäänud...
mul oli sama
oli 94 aasta masin välimus ok õeldi et mingi rallimees oli veel karpa kallal ka käinud et nüüd täis püss.(tõin Tartust, aga see oli tuli Itaaliast vist)sain Saaremaale ja 35km ja koos
Mul läks õlipump kotti ja tänu sellele jooksis ka mootor.
Mis edasi teed siis?kas korda või müüki.
Postitatud: 28 Juun 2008, 14:46
Postitas NewCustomer
Masin muidugi Rs 125, 96 aasta.Kuulun ka teiega enam-vähem yhte ja samasse patta, kuna 1.apr sai Aprilia rs viidud Pärnumoto-sse, kus ei suudetud seda korda teha, omakorda sealt läks see AP-motosse arvatavasti ( aprilia esindus), peale 2 kuud tuli välja et nemad ka ei suuda korda teha, ja saadavad tagasi, ehk lähipäevil peaks masina kätte saama. Ja saab viga otsima hakkata.
Postitatud: 28 Juun 2008, 14:49
Postitas KillerBee
NewCustomer kirjutas:Masin muidugi Rs 125, 96 aasta.Kuulun ka teiega enam-vähem yhte ja samasse patta, kuna 1.apr sai Aprilia rs viidud Pärnumoto-sse, kus ei suudetud seda korda teha, omakorda sealt läks see AP-motosse arvatavasti ( aprilia esindus), peale 2 kuud tuli välja et nemad ka ei suuda korda teha, ja saadavad tagasi, ehk lähipäevil peaks masina kätte saama. Ja saab viga otsima hakkata.
Mis viga on 
Postitatud: 28 Juun 2008, 14:56
Postitas NewCustomer
ei teagi täpselt, saab kätte, hakkab uurima...
Postitatud: 28 Juun 2008, 16:09
Postitas unlimited
Ülimalt OT ja ebaadekvaatne aga...
Sähh teile 2-taktist

Postitatud: 28 Juun 2008, 16:27
Postitas MotoMell
Mis edasi teed siis?kas korda või müüki.
Palgapäev tulekul, eks ma teen ta korda ikka, eBay abiga ei lähe asi nii kalliks ka et mõtet poleks... Kui värvida ja mootor korda teha, saab normaalse masina, rehvid on uued, tagaamort on tutikas, müüja jutu järgi kogu esihark ka, raam ja veljed ok...
2 takti jaaah. Siis vaatame edasi kui sõidab 