Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Annan oma ausõna et mõtlen ATVDE,QUADIDE peale samapalju kui soolode ja probleemi pole .Paar kohta jäävad võibolla atv-l ja quadil välja soolode rajast.See selgub hiljem
Annan oma ausõna et mõtlen ATVDE,QUADIDE peale samapalju kui soolode ja probleemi pole .Paar kohta jäävad võibolla atv-l ja quadil välja soolode rajast.See selgub hiljem
Võiks midagi sellist kah tekitada: http://www.youtube.com/watch?v=5pbs-u4R ... re=related
Peaks ka pittidele jõukohane olema.
Kõikide nende muredega tuleb rinda pista
Selline kiri tuli mulle täna,kasutage vöimalust kaugema otsa mehed.
Tere Riho.
Oli taas kord rõõm lugeda vallalehest, et toimub järjekordne Karjääri Kärnatamine, mida ka meie meespere huviga alati vaatamas käib.
Kuna asume karjäärist vaid 7 km kaugusel, siis pakume heameelega soodushinnaga majutust teie üritusest osavõtjatele, kellel plaanis ööbida. Varasemate ürituste ajal on meil ööbinud Toivo Nikopensius.
500.- majutus kahele kahekohalises kõigimugavustega toas koos hommikusöögiga
( tavahind 700.-)
350.- üksinda toas koos hommikusöögiga ( tavahind 500.-)
Öhtusöök on ettetellimisel, milleks palume ette helistada.
Edu ja koostööd soovides
Külalistemaja Vehendi Motell
Vehendi, Rannu vald, Tartumaa
Andi Juuriste
Hr.Lärm
Äkki avalikustad need kiired kärnatajad kelle openisse tõstad?
(8. Korraldaja jätab endale õiguse muuta ajakava. Samuti oma ära nägemise ning kogemuste põhjal tõsta ringi “kärnatajate “ klassis sõita pürgivaid kiireid võistlejaid Open klassi.)
Samas võiks aeglasemad Openi mehed Kärnatajaks panna ,nagu spordis ikka asjad käivad!
Ei avalikusta ma midagi,aga paar nime on küll juba ennast valesse klassi reganud,kelle kindlasti ümber töstan et asi ikka öiglane oleks.
La s see jääda iga mehe enda otsustada,kuhu ennast regab ,mina lihtsalt parandan hiljem.
Niipalju uudist,et homme hakkab traktor stardi mäge lumest lükkama ,et päike maale ligi saaks.Samuti on karjääri omanik üllatanud ja ilma meie nöudluseta ehitama hakanud sinna uut mäge mis kindlasti sisse tuleb.rada läheb pikemaks ja huvitavamaks,sest palju on muutunud ka tagumises metsas ja väikses karjääris.
Kui köik plaani päraselt läheb siis tuleb sisse mitmeid uusi töuse mis köigile vastuvöetavad peaks olema.
Äkki vajan paar päeva een vöistlust paari-kolme vabatahtliku Quadi meest et katsestada kas neile ka möni järsem töus ikka vastuvöetav on ,et kui ei siis oskan arvestada neile raja muutmisega.Sellest annan teada..
Veel uudist ,pealtvaatajatele pakume see kord pärast seda kui vöistlejad on jöudnud stardi mäele ,pürotehnilisi lahendusi et asja veel huvitavamaks muuta.Loodame et õnnestub.
Sookoll kirjutas:Võiks midagi sellist kah tekitada: http://www.youtube.com/watch?v=5pbs-u4R ... re=related
Peaks ka pittidele jõukohane olema.
Olen nende kaigastega nõus küll
...
Paljud helistavad ja küsivad et kuidas lumega lood???????
Lund on hetkel päris palju ja arvan et niisama see päris ära ei sula,aga sellegipoolest ei tule lume sõit,sest kaks traktorit on palgatud kes lume maximaalselt rajalt minema pühivad.Proovisime" jossiga" ja see lükkas kohe liivani välja.Ilm lubas ka 7 sooja kraadini minna ,et peaks köik klappima. Ka kõik mäed k.a stardimägi saavad lumest puhtaks tehtud. Rajal onn seekord mitmeid uusi töuse langusi . Kui juhuslikult lund üldse vähemaks ei sula siis on jälle teistpidi korraldajal lihtsam... kui lükata traktoriga korralik rada sisse ,siis ei kiputa "lõikama" läbi hange ja ka lindi vedu jääb vähemaks Kindlasti tuleb rada selline ,et on ka ilma naelteta läbitav ja et asi huvitavam oleks neile kel pole naelu ,siis saab tehtud eraldi klass teile nagu eelpool lubatud(soolo).
Täna helistasid ka OFF-Roadi mehed ja avaldasid soovi ka vöistelda. Lubasin et kuid neid vähemalt 5 tk kohale ilmub siis võib neile eraldi stardi anda lühikesel ringil, rahvale show tegemiseks.Arvan ,et päris huvitav on päeva löpus vaadata kuidas need masinad stardimäge vötavad jne...
Veel on plaan kunagi nädala sees katsetada uut ajavöttu karjääris ,milleks vajan tsikleid,aga sellest annan teada kui IT mehed on asjaga ühelepoole saanud.
Olge siis valmis "tõeliseks kärnatamiseks"
Hetke seisuga juba 100 võistlejat registreerunud.
Tõotab tulla tõsine andmine.
Lärm
2 Riho:
Konto number võiks aidata raha ülekandmisega. Regasin aga tasu on maksmata
Timofei kirjutas:2 Riho:
Konto number võiks aidata raha ülekandmisega. Regasin aga tasu on maksmata
Vaata tagasi, sama teema,leht 2. Seal juhend ja p.5 ka konto number!
lärm kirjutas:Veel uudist ,pealtvaatajatele pakume see kord pärast seda kui vöistlejad on jöudnud stardi mäele ,pürotehnilisi lahendusi et asja veel huvitavamaks muuta.Loodame et õnnestub.
USA AMA Supercrossis on stardi ajal üli kõvad efektid. Nii sädemekahurid, kui ka pikad tulelondid. Nii et täitke gaasiballoonid ära
Merca kirjutas:Timofei kirjutas:2 Riho:
Konto number võiks aidata raha ülekandmisega. Regasin aga tasu on maksmata
Vaata tagasi, sama teema,leht 2. Seal juhend ja p.5 ka konto number!
Aitäh
Hei,
Lärmi palvel edastan info kärnatamistel kasutatava ajavõtusüsteemi kohta. Ettevaatust - pikk jutt
Nagu juba varem jutuks olnud, on kärnatamisel kasutusel uus ajavõtusüsteem. Seesarnast ei ole siinkandis varem nähtud, seepärast on kohane sellest pisut lähemalt rääkida.
Nagu usinamad sõitjad teavad, on Eestis enamasti kasutatud firma AMB aktiivsete transpondritega ajavõtusüsteemi. Sisuliselt tähendab see (väga lihtsustatult) seda, et iga tsikli külge kinnitatava ajavõtuanduri sees on aku ja raadiosaatja, mis kiirgab pidevalt anduri seerianumbrit. Raja alt läbi jooksev kaabel on siis sisuliselt antenn, mis selle kinni püüab. Ülejäänu on juba tarkvara mure.
AMB on hea süsteem. Aga sellel on omad puudused. Esiteks sisaldab iga andur akut. Akudel on omadus tühjaks saada. Sestap tuleb neid laadida. Külma käes aga teevad akud sootuks trikke ning talikrossidel on kõngevad transpondrid tavaline asi. Teiseks on AMB süsteem pööraselt kallis. Sestap sai välja valitud alternatiivne seadmetootja, kes kasutab absoluutselt teistsugust tehnoloogiat nimega RFID.
RFID anduril on hulk eeliseid. Ta ei sisalda laadimist vajavat akut, ta on külmakindel kuni temperatuurini -30 kraadi ning süsteem tervikuna on sisuliselt lõpmatult laiendatav. Lisaks on transpondrid suhteliselt odavad, mis muudab võimalikuks nende suurema koguse laoshoidmise. Praegu on neid meil näiteks 200. Andur ise näeb välja selline:
Mõõdud tollides on toodud järgmisel joonisel (millimeetrites on mõõdud 131 × 28 × 21 mm):
Aga sellel anduril on ka üks puudus. Nimelt ei saa seda paigaldada nii lihtsal viisil nagu AMB transpondrit. Et meie poolt kasutatav transponder ehk RFID keeles 'tag' on teise kujuga, siis ei saa seda kinnitada AMB hoidjate külge.
Võistlustel soovitame GNCC sarjas järeleproovitud kinnitust esiporilauale. Umbes nii:
Kes tag'i poltidega kinnitada ei taha, saab sama teha ka kaablivitstega - vat sedasi:
Quadide ja ATV-de puhul on otstarbekas kinnitada tag poritiivale:
Nii tsiklite kui quadide ja ATV-de puhul tuleb kõne alla ka kinnitus numbrilaua taha või juhtrauale:
Seega palume varuda aega uutmoodi anduri kinnitamiseks.
Kohtumisteni rajal või selle ääres!
Sellest andurist siis, et täpselt kudas ta kinnitub. Kui panna esiporilauale kas siis kui poltidega panna peab augud sealt esiporilauast läbi puurima? Kui selle teise kinnitusega (kaabelvintsiga) panna kas siis see liimitakse külge või pannakse jälle esiporikast läbi?
KawasakiRider kirjutas:Sellest andurist siis, et täpselt kudas ta kinnitub. Kui panna esiporilauale kas siis kui poltidega panna peab augud sealt esiporilauast läbi puurima? Kui selle teise kinnitusega (kaabelvintsiga) panna kas siis see liimitakse külge või pannakse jälle esiporikast läbi?
Liimimine ei ole mingi maastikul asjade kinnitamise viis. Nipukas juba on
Martino kirjutas:KawasakiRider kirjutas:Sellest andurist siis, et täpselt kudas ta kinnitub. Kui panna esiporilauale kas siis kui poltidega panna peab augud sealt esiporilauast läbi puurima? Kui selle teise kinnitusega (kaabelvintsiga) panna kas siis see liimitakse külge või pannakse jälle esiporikast läbi?
Liimimine ei ole mingi maastikul asjade kinnitamise viis. Nipukas juba on
- M -
Ehk seletad siis ära kuidas see füüsiliselt sinna kinnitatakse.Samuti mis abivahendid soovitad kaasa võtta?
Kas pean treipingi, keevituse, relaka, puurpingi või muu vajaliku tööriista kaasa võtma?
Ilmselt on kõige lihtsam tõmmata kaablisidemetega lenksu külge. ( vaata viimast pilti)
Kas peaks poritiiba augud kodus valmis puurima, mis mõõdus augud ja kas auguvahe 11,43cm?
Nende kaabelvinstside abil siis peaks saama ka amordi juurde kinnitada nagu vanad transponderid
KawasakiRider kirjutas:Nende kaabelvinstside abil siis peaks saama ka amordi juurde kinnitada nagu vanad transponderid
Me ei ole neid sellises asendis testinud. Seega ei julge seda ka enne katsesõite kinnitada. Seega palume praegu lähtuda eespool toodud juhtnööridest.
Missomoto kirjutas:Ehk seletad siis ära kuidas see füüsiliselt sinna kinnitatakse.Samuti mis abivahendid soovitad kaasa võtta?
Kas pean treipingi, keevituse, relaka, puurpingi või muu vajaliku tööriista kaasa võtma?
CNC, laserlõikuse ja suuremate mikroskeemide jootmiseks kõrgsagedusahju .
Aga tõsisemaks muutudes ei ole muud vaja kui lenksule ruumi teha või porikasse kaks auku sisse lasta. Akudrelli võtame igaks juhuks ise kaasa
ise olen transponderi kas taskusse pannud või siis seljakotti,tsikli kylge pole julenud panna äkki kaob ära ka veel ja siiamaani on ilusti ringid ära lugenud,et ka hea alternatiiv
Esialgne plaan on ikka proovida kõigepealt numbrilaua taha kahe-kolme nipukaga,sest esiporikas on suht ohtlik koht sellele vidinale.
täpselt nagu mina mõtlesin. Nende klambritega peaks kylge kuidagi ikka saama
Nüüd ka kindel et pärast soolode ja atvde sõitu sööstavad lühendatud rajale 10 noff-road masinat
Jutuujätkuks, soovitan selle aukude puurimise ette võtta kohapeal, kuna porilauad on kumerad teatavasti ning mingisuguse täppismõõdu tagaajamine ei pruugi kuigi advekaatselt lõppeda.
Korralik Makita akutrell teeb selle töö ära kohapeal nagu naksti.
Lisaks veel, eriti kõvad ja enesekindlad kärnatajad võiks ülbuse mõttes panna selle tagaporilaua külge
Kuulsin just eriti usaldusväärsest allikast, et Karjäärikärnatamise etappi Rannus ei toimu. Rihol toss väljas.
aprill
Oskab keegi kommenteerida ka?